Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=віртуальний світ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
159.953.5:004
Р 64


    Смульсон, Марина Лазарівна.
    Психологічні умови розвитку суб’єктної активності у віртуальному просторі [Текст] / М. Л. Смульсон, В. В. Депутат, О. В. Іванова // Розвиток суб'єктивної активності дорослих у віртуальному просторі : монографія / М. Л. Смульсон, П. П. Дітюк, І. Г. Коваленко-Кобилянська [та ін.]; за ред. М. Л. Смульсон. - 2018. - С. 22-34 . - ISBN 978-966-97846-3-6
УДК

Кл.слова (ненормовані):
суб'єктна активність -- віртуальний світ


Дод.точки доступу:
Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Смульсон, Марина Лазарівна \за ред.\; Депутат, В. В.; Іванова, Олена Володимирівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

2.
159.922.73-053.6-056.49:004.738.5
П 88


    Пугачов, Дмитро Леоныдович.
    Психологічні особливості формування образу "Я" комп'ютерно-залежними молодшими підлітками [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Д. Л. Пугачов ; наук. кер. Л. О. Кондратенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 206 с. : табл. + 1 додатки 56 с. - Бібліогр.: с. 185-206 (275 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія дітей підліткового віку
   Діти з дивіантною поведінкою

   Психологія залежності

Кл.слова (ненормовані):
образ "Я" -- комп'ютерна залежність -- Інтернет -- віртуальне татуювання -- нікнейм -- аватар -- підлітки -- віртуальний світ
Анотація: Дисертація присвячена проблемі формування образу "Я" компютерно-залежних молодших підлітків у мережі Інтернет та багатокористувацьких комп'ютерних іграх. У роботі розкрито психологічний зміст поняття образу "Я". Виявлено функціональні особливості поняття самосвідомість, що виступає визначальним фактором формування образу "Я". Виявлено функціональні особливості поняття самосвідомість, що виступає визначальним фактором формування образу "Я" у підлітковому віці. Результатом дослідження стало самоінтерв'ю "Віртуальне татуювання", засноване на низці унікальних самопрезентаційних характеристиках молодших підлітків у реальному та віртуальному світах. Виявлено основні механізми, за допомогою яких відбувається формування унікального образу "Я" молодших підлітків у віртуальному світі, значення іх "Нікнеймів" та "Аватарів" у багатокористувацьких комп'ютерних іграх, соціальних мережах, мессенджерах, форумах та інших Інтернет-спільнотах. Емпірично доведено, що за більшістю унікальних самопрезентаційних характеристик існує значна та середня залежність між рівнем комп'ютерної адикції, засобами, які використовує підліток для комунікації у мережі Інтернет, та формуванням унікального образу "Я" у реальному та віртуальному світах. Розроблена комплексна корекційна програма, спрямована на підвищення рівня реальної комунікації та сприйняття віртуального простору як такого, що може дати додаткові переваги у навчанні, творчому зростанні та інших аспектах пов'язаних з реальним життям. В ході повторного тестування була емпірично підтверджена ефективність корекційної програми: констатовано зменшення загального рівня комп'ютерної залежності серед молодших підлітків, формування цілей та мотивів у експериментальних групах підлітків у реальному світі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кондратенко, Лариса Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.73-053.6-054.49:004.738.5(043.5)
П 88


    Пугачов, Дмитро Леонідович.
    Психологічні особливості формування образу "Я" комп'ютерно-залежними молодшими підлітками [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Д. Л. Пугачов ; наук. кер. Л. О. Кондратенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 21 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія дітей підліткового віку
   Діти з дивіантною поведінкою

   Психологія залежності

Кл.слова (ненормовані):
образ "Я" -- комп'ютерна залежність -- Інтернет -- Віртуальне татуювання -- Нікнейм -- Аватар -- підлітки -- віртуальний світ
Анотація: Дисертація присвячена проблемі формування образу "Я" компютерно-залежних молодших підлітків у мережі Інтернет та багатокористувацьких комп'ютерних іграх. У роботі розкрито психологічний зміст поняття образу "Я". Виявлено функціональні особливості поняття самосвідомість, що виступає визначальним фактором формування образу "Я". Виявлено функціональні особливості поняття самосвідомість, що виступає визначальним фактором формування образу "Я" у підлітковому віці. Результатом дослідження стало самоінтерв'ю "Віртуальне татуювання", засноване на низці унікальних самопрезентаційних характеристиках молодших підлітків у реальному та віртуальному світах. Виявлено основні механізми, за допомогою яких відбувається формування унікального образу "Я" молодших підлітків у віртуальному світі, значення іх "Нікнеймів" та "Аватарів" у багатокористувацьких комп'ютерних іграх, соціальних мережах, мессенджерах, форумах та інших Інтернет-спільнотах. Емпірично доведено, що за більшістю унікальних самопрезентаційних характеристик існує значна та середня залежність між рівнем комп'ютерної адикції, засобами, які використовує підліток для комунікації у мережі Інтернет, та формуванням унікального образу "Я" у реальному та віртуальному світах. Розроблена комплексна корекційна програма, спрямована на підвищення рівня реальної комунікації та сприйняття віртуального простору як такого, що може дати додаткові переваги у навчанні, творчому зростанні та інших аспектах пов'язаних з реальним життям. В ході повторного тестування була емпірично підтверджена ефективність корекційної програми: констатовано зменшення загального рівня комп'ютерної залежності серед молодших підлітків, формування цілей та мотивів у експериментальних групах підлітків у реальному світі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кондратенко, Лариса Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 24784
Кількість відвідувачів 525
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя