Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гендерна рівність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
316.647.5:373.011.3-051:305](043.5)
П 54


    Полякова, Віталія Іванівна.
    Соціально-психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителя загальноосвітніх навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / В. І. Полякова ; наук. керів. О. О. Нежинська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДВНЗ "Університет менеджменту освіти". - Київ, 2018. - 342 с. - Бібліогр.: с. 208-253 (375 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гендерна толерантність -- вчителі -- гендерна рівність -- соціальний вплив -- соціально-психологічні механізми
Анотація: У дисертації здій снено теоретичне обґрунтування й експериментально вивчено соціально - психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, запропоновано програму з її розвитку із урахуванням виявлених особливостей та умов. У роб оті представлено аналіз основних теоретичних підходів до дослідження проблеми гендерної толерантності особистості. Теоретично обґрунтовано зміст, компоненти, критерії та показники гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Проан алізовано соціально - психологічні проблеми та обґрунтовано соціально - психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджено рівні гендерної толерантності (низький, нижче за середній, середній, вище за с ередній та високий); констатовано недостатній рівень її розвитку у значної частини вчителів загальноосвітніх навчальних закладів як у цілому, так і за окремими компонентами, особливо ціннісно - смисловим. Виявлено соціально -демографічні, організаційно - профес ійні та особистісні чинники гендерної толерантності освітян. Розроблено й апробовано програму розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Нежинська, Олена Олександрівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)ДВНЗ "Університет менеджменту освіти"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
316.647.5:373.011.3-051:305](043.5)
П 54


    Полякова, Віталія Іванівна.
    Соціально-психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителя загальноосвітніх навчальних закладів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / В. І. Полякова ; наук. керів. О. О. Нежинська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДВНЗ "Університет менеджменту освіти". - Київ, 2018. - 19 с. - Бібліогр.: с. 15-17 (17 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гендерна толерантність -- вчителі -- гендерна рівність -- соціальний вплив -- соціально-психологічні механізми
Анотація: У дисертації здій снено теоретичне обґрунтування й експериментально вивчено соціально - психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, запропоновано програму з її розвитку із урахуванням виявлених особливостей та умов. У роб оті представлено аналіз основних теоретичних підходів до дослідження проблеми гендерної толерантності особистості. Теоретично обґрунтовано зміст, компоненти, критерії та показники гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Проан алізовано соціально - психологічні проблеми та обґрунтовано соціально - психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджено рівні гендерної толерантності (низький, нижче за середній, середній, вище за с ередній та високий); констатовано недостатній рівень її розвитку у значної частини вчителів загальноосвітніх навчальних закладів як у цілому, так і за окремими компонентами, особливо ціннісно - смисловим. Виявлено соціально -демографічні, організаційно - профес ійні та особистісні чинники гендерної толерантності освітян. Розроблено й апробовано програму розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Нежинська, Олена Олександрівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)ДВНЗ "Університет менеджменту освіти"
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
378.015.31]:005.95051(043.5)
Ч-42


    Чемеринська, Дзвіна Іванівна.
    Психологічні особливості професійної підготовки менеджерів: гендерний дискурс [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Д. І. Чемеринська ; наук. кер. Л. М. Литвинчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 210, [15] с. : табл. - Бібліогр.: с. 180-211 (341 назва). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- менеджер -- принцип егалітарності -- гендерна ідентичність -- гендерна рівність
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню актуальної проблемипсихологічних особливостей професійної підготовки менеджерів з урахуванням гендерних аспектів.Уперше в конкретно-науковому плані визначено суть професіоналізму менеджера як суб'єктивно-суб'єктної якості фахівця, що характеризується самоорганізацією функціонально дієвих психологічних структур з їх співорганізацією із професійними практиками в єдину цілісність. Визначеногендерні аспекти в управлінській сфері. Створено модель формування професійних якостей упроцесі професійної підготовки менеджера з урахуванням гендерних відмінностей. У моделі виокремлено цільовий, методологічний, організаційний, змістовий, результативний блоки. Розроблено та апробовано комплексну програму розвитку професійних якостей менеджера засобами психологічного тренінгу. Впровадження комплексної програми у навчальний процес фахової підготовки менеджерів підтвердило можливість актуалізації здатності студентства до формування егалітарноїсвідомості шляхом реконструкції гендерних стереотипів як традиційних обмежень, самовизначення у сфері міжстатевих взаємин.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Литвинчук, Леся Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
378.015.31]:005.95051(043.5)
Ч-42


    Чемеринська, Дзвіна Іванівна.
    Психологічні особливості професійної підготовки менеджерів: гендерний дискурс [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Д. І. Чемеринська ; наук. кер. Л. М. Литвинчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: с. 19 (8 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- менеджер -- принцип егалітарності -- гендерна ідентичність -- гендерна рівність
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню актуальної проблемипсихологічних особливостей професійної підготовки менеджерів з урахуванням гендерних аспектів.Уперше в конкретно-науковому плані визначено суть професіоналізму менеджера як суб'єктивно-суб'єктної якості фахівця, що характеризується самоорганізацією функціонально дієвих психологічних структур з їх співорганізацією із професійними практиками в єдину цілісність. Визначеногендерні аспекти в управлінській сфері. Створено модель формування професійних якостей упроцесі професійної підготовки менеджера з урахуванням гендерних відмінностей. У моделі виокремлено цільовий, методологічний, організаційний, змістовий, результативний блоки. Розроблено та апробовано комплексну програму розвитку професійних якостей менеджера засобами психологічного тренінгу. Впровадження комплексної програми у навчальний процес фахової підготовки менеджерів підтвердило можливість актуалізації здатності студентства до формування егалітарноїсвідомості шляхом реконструкції гендерних стереотипів як традиційних обмежень, самовизначення у сфері міжстатевих взаємин.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Литвинчук, Леся Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 37415
Кількість відвідувачів 1363
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя