Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (10)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гендерна ідентичність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:305:005.9/Б 81-298137 рукописний текст
Автор(и) : Бондаревська, Ірина Олегівна
Назва : Психологічні особливості гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :448,[14] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-224.
УДК : 159.922:305:005.95-051-055.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Гендерні особливості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жінки-майбутні менеджери--гендерна ідентичність--типи гендерної ідентичності--гендерна компетентність--тренінгова програма
Анотація: Дисертацію призначено аналізу психологічних особливостей гендерної ідентичності женок-майбутніх менеджерів. Робота містить теоретичне обгрунтування, методологічні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. У дослідженні проаналізовано сутність гендерної ідентичної як одного з видів соціальної ідентичності. Розкрито зміст і структуру гендерної ідентичностіженок-майбутніх менеджерів та обгрунтовано її роль у забезпеченні ефективності діяльності організації. Виявлено основні типи гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів. Визначено взаємозв"язок типів гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів із ціннисними орієнтаціями, гендерними атитюдами та стилями міжособистісної взаємодії. Обгрунтовано психологічні умови розвитку компонентів гендерної ідентичності жінок-менеджерівадекватно управлінській діяльності. Розроблено та апробовано тренінгову програму розвитку компонентів гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів, необхідних для майбутньої ефективної управлінської діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-053.6+1/Р 69-221139 рукописний текст
Автор(и) : Романова, Валерія Генадіївна
Назва : Особливості статеворольової соціалізації підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :208,[30] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 190-208.
УДК : 316.614.6-053.6+159.922:305 + 316.614.6-053.6 + 159.922:305
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерна культура--гендерні стереотипи--гендерна роль--гендерна ідентичність--ідентифікація--гетеросоціальність
Анотація: В дисертаційному дослідженні вивчаються особливості формування гендерної ідентичності підлітків, проаналізовано соціокультурні фактори цього процесу. Розглянуто підліткову групу як носія гендерної субкультури і фактора формування зрілої гендерної ідентичності. Виявлено фактори, що перешкоджають формуванню зрілої гендерної ідентичності підлітків. Встановлено, що формуванні гендерної ідентичності підлітків спостерігається тенденція переорієнтації із стереотипно-традиційних маскулінно-фемінних на андрогінні гендерні ролі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Малкович М. М.
Назва : Програма розвитку гендерних уявлень у хлопчиків дошкільного віку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 166-176 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-175 (8 назв)
УДК : 373.2.034:613.88(477)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерна ідентичність--гендерні уявлення--маскулінність--фемінність--андрогінність--казкотерапія--психомалюнок--піскотерапія
Анотація: У статті розкрито особливості формування гендерної ідентичності хлопчиків у дошкільному віці. За результатами аналізу формування гендерних уявлень у дітей дошкільного віку обґрунтовано і подано програму гендерних уявлень у хлопчиків-дошкільників. Розкрито зміст, методи формування гендерних уявлень у хлопчиків, висвітлено особливості розвитку цього складного особистісного утворення у хлопчиків дошкільного віку.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/О-54
Автор(и) : Оліфірович, Наталія Іванівна, Бєлановська, Ольга Вікторівна
Назва : Гендерна ідентичність молоді в умовах мінливого соціокультурного середовища
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 221-231 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 229 (10 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерна ідентичність--гендерні стереотипи--маскулінність--фемінність
Анотація: Проаналізовано поняття гендерної ідентичності, обговорено особливості її формування та впливу на особистість і поведінку. Розглянуто наслідки сучасної перебудови гендерних стереотипів. Описано та проаналізовано результати дослідження гендерної ідентичності у чоловіків і жінок трьох вікових груп.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922+005.73]:3/Т 48-038686 рукописний текст
Автор(и) : Ткалич, Маріанна Григорівна
Назва : Психологія гендерної взаємодії персоналу організацій : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :500 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 381-416.
УДК : 159.922+005.73]:305(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Гендерна взаємодія-- Персонал організацій
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерна взаємодія--персонал організацій--соціальні відносиниі--психологічна стать--гендерна ідентичність--гендерні ролі--гендерні стереотипи--гендерний психологічний портрет--гендерна політика організацій
Анотація: У роботі визначено теоретико-методологічні основи дослідження гендерної взаємодії персоналу організацій. Розроблено та обґрунтовано модель гендерної взаємодії персоналу організацій. Проаналізовано особистісні чинники, визначено організаційні чинники гендерної взаємодії персоналу організацій. Визначено психолого-організаційні умови та технології розвитку гендерної взаємодії персоналу організацій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:305/Л 64
Автор(и) : Літвінова, Ольга Володимирівна
Назва : Гендерна психологія : навч. посіб.
Вихідні дані : Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2010
Кільк.характеристики :236 с.
Колективи : Східноукраїнський нац. ун-т ім. В. Даля
ISBN, Ціна 978-966-590-812-8: 14.00 грн
УДК : 159.922:305](075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Гендерна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерна психологія--статева диференціація--гендерна ідентичність--гендерна соціалізація--гендерні стереотипи--гендерні відносини
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:37.011.3-/К 88-225682911 рукописний текст
Автор(и) : Кукуленко-Лук'янець, Інна Володимирівна
Назва : Психологічна генеза життєвого простору жінки-педагога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :391 с.: табл.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Примітки : Бібліогр.: с. 359-391
УДК : 159.923:37.011.3-055.2-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): генеза особистості--життєвий простір--гендерна ідентичність--світотворча сутність--креативний потенціал--жінка-педагог
Анотація: Дисертацію присвячено визначенню ґенез и, психологічних особливостей, чинників і закономірностей потенціалів до конституювання жінкою власного життєвого простору як динамічного інтегрального утворення. Концептуалізовано світотворчу сутність жінки в системі детермінації життєвого простору, який розглядається як інтегральне утворення взаємодії позаособистісного, особистісного, міжособистісного, діяльнісного та повсякденного вимірів життєтворчої активності жінки, що відповідає поза - рефлексивному – рефлексивному континууму потенціалу особистості. Вимір повсякденності (поза - рефлексивний рівень) по мірі динамінації в сферу рефлексивної діяльності (особистісна, професійна сфери) окресл ює межі життєв ого простору людини як суб’єкта. Конституювання життєвого простору жінки - педагога розглядається як похідна від глибинної, фізіолого - анатомічної та соціокультурної здатності жінки до творення (творення життя), у тісній взаємообумовленості актуальних гендерних стереотипів, дітородження, створення сім'ї, професійної (діяльнісної) реалізації, самоусвідомлення та самореалізації. Генеза конституювання жінкою життєвого простору інтерпретується як процес життєтворення, трансценденції, подолання межі власних можливостей, екзистенційного піднесення над пасивністю і випадковістю свого існування. Визначено взаємообумовленість конституювання жінкою життєвого простору у зв’язку з особливостями становлення професійної самосвідомості. Побудовано психологічн у модель оптимального гармонійного життєвого простору жінки. Розроблено трифакторну структуру конституювання життєвого простору жінки, представлену наступними факторами: «експансивна творча активність» , «маніпулятивно - регресивна фемінність», «проективно - тривожний контроль». Апробовано концептуальн у модель світотворчої сутності жінки. Виявлено закономірності й тенденції здатності до конституювання жінкою власного життєвого простору в умовах цілеспрямованого психологічного впливу за моделлю генетико - орієнтованої психотерапії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:37.011.3-/К 88-643561718 рукописний текст
Автор(и) : Кукуленко-Лук'янець, Інна Володимирівна
Назва : Психологічна генеза життєвого простору жінки-педагога : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :41 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 34-38 (35 назв)
УДК : 159.923:37.011.3-055.2-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): генеза особистості--життєвий простір--гендерна ідентичність--світотворча сутність--креативний потенціал--жінка-педагог
Анотація: Дисертацію присвячено визначенню ґенез и, психологічних особливостей, чинників і закономірностей потенціалів до конституювання жінкою власного життєвого простору як динамічного інтегрального утворення. Концептуалізовано світотворчу сутність жінки в системі детермінації життєвого простору, який розглядається як інтегральне утворення взаємодії позаособистісного, особистісного, міжособистісного, діяльнісного та повсякденного вимірів життєтворчої активності жінки, що відповідає поза - рефлексивному – рефлексивному континууму потенціалу особистості. Вимір повсякденності (поза - рефлексивний рівень) по мірі динамінації в сферу рефлексивної діяльності (особистісна, професійна сфери) окресл ює межі життєв ого простору людини як суб’єкта. Конституювання життєвого простору жінки - педагога розглядається як похідна від глибинної, фізіолого - анатомічної та соціокультурної здатності жінки до творення (творення життя), у тісній взаємообумовленості актуальних гендерних стереотипів, дітородження, створення сім'ї, професійної (діяльнісної) реалізації, самоусвідомлення та самореалізації. Генеза конституювання жінкою життєвого простору інтерпретується як процес життєтворення, трансценденції, подолання межі власних можливостей, екзистенційного піднесення над пасивністю і випадковістю свого існування. Визначено взаємообумовленість конституювання жінкою життєвого простору у зв’язку з особливостями становлення професійної самосвідомості. Побудовано психологічн у модель оптимального гармонійного життєвого простору жінки. Розроблено трифакторну структуру конституювання життєвого простору жінки, представлену наступними факторами: «експансивна творча активність» , «маніпулятивно - регресивна фемінність», «проективно - тривожний контроль». Апробовано концептуальн у модель світотворчої сутності жінки. Виявлено закономірності й тенденції здатності до конституювання жінкою власного життєвого простору в умовах цілеспрямованого психологічного впливу за моделлю генетико - орієнтованої психотерапії.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.31]:005.9/Ч-42-385437918 рукописний текст
Автор(и) : Чемеринська, Дзвіна Іванівна
Назва : Психологічні особливості професійної підготовки менеджерів: гендерний дискурс : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :210, [15] с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-211 (341 назва)
УДК : 378.015.31]:005.95051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--менеджер--принцип егалітарності--гендерна ідентичність--гендерна рівність
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню актуальної проблемипсихологічних особливостей професійної підготовки менеджерів з урахуванням гендерних аспектів.Уперше в конкретно-науковому плані визначено суть професіоналізму менеджера як суб'єктивно-суб'єктної якості фахівця, що характеризується самоорганізацією функціонально дієвих психологічних структур з їх співорганізацією із професійними практиками в єдину цілісність. Визначеногендерні аспекти в управлінській сфері. Створено модель формування професійних якостей упроцесі професійної підготовки менеджера з урахуванням гендерних відмінностей. У моделі виокремлено цільовий, методологічний, організаційний, змістовий, результативний блоки. Розроблено та апробовано комплексну програму розвитку професійних якостей менеджера засобами психологічного тренінгу. Впровадження комплексної програми у навчальний процес фахової підготовки менеджерів підтвердило можливість актуалізації здатності студентства до формування егалітарноїсвідомості шляхом реконструкції гендерних стереотипів як традиційних обмежень, самовизначення у сфері міжстатевих взаємин.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.31]:005.9/Ч-42-902308470 рукописний текст
Автор(и) : Чемеринська, Дзвіна Іванівна
Назва : Психологічні особливості професійної підготовки менеджерів: гендерний дискурс : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :22 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 19 (8 назв)
УДК : 378.015.31]:005.95051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--менеджер--принцип егалітарності--гендерна ідентичність--гендерна рівність
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню актуальної проблемипсихологічних особливостей професійної підготовки менеджерів з урахуванням гендерних аспектів.Уперше в конкретно-науковому плані визначено суть професіоналізму менеджера як суб'єктивно-суб'єктної якості фахівця, що характеризується самоорганізацією функціонально дієвих психологічних структур з їх співорганізацією із професійними практиками в єдину цілісність. Визначеногендерні аспекти в управлінській сфері. Створено модель формування професійних якостей упроцесі професійної підготовки менеджера з урахуванням гендерних відмінностей. У моделі виокремлено цільовий, методологічний, організаційний, змістовий, результативний блоки. Розроблено та апробовано комплексну програму розвитку професійних якостей менеджера засобами психологічного тренінгу. Впровадження комплексної програми у навчальний процес фахової підготовки менеджерів підтвердило можливість актуалізації здатності студентства до формування егалітарноїсвідомості шляхом реконструкції гендерних стереотипів як традиційних обмежень, самовизначення у сфері міжстатевих взаємин.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 87798
Кількість відвідувачів 925
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя