Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гнучкість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955/И 18 рукописний текст
Автор(и) : Іванова , Вікторія Вікторівна
Назва : Особливості розвитку творчого мислення у перехідній період від дошкільного до молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 198-216.
УДК : 37.015.3:159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творче мислення
Вікова психологія-- Дошкільний вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче мислення--гнучкість--креативність--образність--оригінальність--швидкість--творчий тренінг
Анотація: У роботі представлені результати аналізу досліджувальної проблеми, виокремлено головні підходи до аналізу творчого мислення загалом та особливостей розвитку у дошкільному й молодшому шкільному віці, зокрема. З`ясовано, що системотвірною властивістю творчого мислення є гнучкість. Визначено головні підходи до аналізу проблеми кризи 6-7 років у психолого-педагогічній літературі. Отримані результати емпіричного дослідження дали змогу зробити висновок про негативну динаміку розвитку інтелектуально-когнітивної сфери у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку загалом та показників творчого мислення зокрема. Подано зміст розробленої програми розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку, що містить тренінгові заняття, метою яких є розвиток гнучкості мислення. Проведене контрольне вимірювання головних показників творчого мислення та інтелектуально-когнітичної сфери свідчить про наявність значних відмінностей між показниками творчого мислення дітей експериментальної групи до і після народження, а також дітей експериментальної та контрольної груп.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051-057./Л 13-602485 рукописний текст
Автор(и) : Лавриненко, Світлана Леонідівна
Назва : Психологічні умови розвитку професіоналізму вчителів гімназії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-208.
УДК : 37.011.3-051-057.85/.86]:159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професіоналізм педагога
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіоналізм--розвиток--професійна самосвідомість--професійна компетентність--рефлексія--гнучкість--педагогічний потенціал--суб'єктивність--вчитель гімназії
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних умов розвитку професіоналізму вчителів гімназії. В роботі представлено аналіз основних психолого-педагогічних підходів до визначення сутності поняття "професіоналізм". Здійснено предметний аналіз психологічної основи професійної діяльності вчителя гімназії. Розроблено модель професіоналізму вчителів гімназії. Виявлено особливості сформованості атрибутивних характеристик професіоналізму вчителів гімназії залежно від етапу вікового розвитку та стажу роботи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.954./М 88-324102 рукописний текст
Автор(и) : Мрака, Наталія Миколаївна
Назва : Психологічні особливості формування літературної творчої уяви студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :212 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-199.
УДК : 37.015.3:159.954.2-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творча уява
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча уява--творча особистість--психологія літературного тексту--допитливість--естетична спрямованість--гнучкість уяви
Анотація: У дисертації проаналізовано закономірності формування літературної творчої уяви студентів ВНЗ в умовах навчальної діяльності. Охарактеризовано специфіку функціонуваннялітературної уяви як спроби самоствердження молоді у творчій діяльності. Здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми формування творчої літературної уяви студентів ВНЗ. Розроблено діагностичну систему для визначення особливостей та динаміки літературної творчої уяви студентів. Розроблено й апробовано програму тренінгу розвитку творчої уяви студентів ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Мунасилова-Мотяш І.А.
Назва : Взаємозв'язок диспозицій екологічної свідомості та компонентів саморегуляції діяльності старшокласників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 303-311 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 309-310 (7 назв)
УДК : 159:922.2-057.874
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічна свідомість--екологічні диспозиції--саморегуляція діяльності--планування--моделювання--програмування--оцінка результатів--гнучкість--самостійність
Анотація: У статті розглядаються показники диспозицій екологічної свідомості старшокласників. Подаються результати емпіричного дослідження сформованості саморегуляції довільної активності учнів старших класів, розвитку їх регулярних процесів та регуляторно-особистісних властивостей.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Дубініна Д.Е.
Назва : Взаємозв'язок особистісних детермінант та спосіб саморегуляції поведінки людей з різним рівнем стресостійкості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 70-76 (Шифр 15(57.026)/А 43-285595)
Примітки : Бібліогр.: с. 75 (6 назв)
УДК : 159.9.019.4:159.944.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стресостійкість--саморегуляція--планування--самоконтроль--амоційна стабільність--регуляторна гнучкість--моделювання
Анотація: У статті проаналізовані такі феномени як стресостійкість, способи саморегуляції та особистісні детермінанти. Подаються результати емпіричного дослідження зв'язків типів реагування на стрес, методів саморегуляції та особистісних властивостей.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Примачок Л. Л., Соложенцева М. В., Тичина І. М.
Назва : Структура професійної компетентності фахівця з фіщичної реабілітації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 230-237 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 350 (9 назв)
УДК : 159.913-05
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна діяльність--професійна компетентність--фізична реабілітація--емоційна гнучкість--поведінкова гнучкість--інтелектуальна гнучкість
Анотація: В статті описано особливості професійної діяльності фахівця з фізичної реабілітації. Окреслено чинники, які визначають успішність професійної діяльності фахівця з фізичної реабілітації. Визначено інтегральні характеристики професійної компетентності фахівця з фізичної реабілітації: спрямованість особистості фахівця; професійна компетентність фахівця з фізичної реабілітації; емоційна гнучкість; поведінкова гнучкість фахівця з фізичної реабілітації; інтелектуальна гнучкість реабілітолога.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Герасименко В. В.
Назва : Наукові підходи до вивчення проблеми прояву когнітивних стилів у юнацькому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 42-55 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примітки : Бібліогр.: с. 49-54 (33 назви)
УДК : 159.922.8:165.194
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивний стиль--полезалежність--поленезазалежність--імпульсивність--рефлективність--ригідність - гнучкість пізнавального контролю--юнацький вік
Анотація: Вивчення психологічної організації окремого індивіда містить в собі й вивчення когнітивних стилів особистості, що дає змогу зрозуміти її позиції у прийнятті правильних рішень у різних умовах. Юнацький вік пов'язаний з остаточним становленням когнітивного стилю як способом організації інтелектуальної діяльності та формуванням світогляду, передумовами якого є когнітивні та особистісні складові, що являють собою узгоджену цілісну систему переконань про світ, а також усвідомлення свого життя як цілісного процесу зі своїм напрямком та певною метою. Стаття присвячена розгляду основних наукових підходів до проблеми когнітивних стилів у юнацькому віці. Розглянуті дослідження, які проводилися різними вченими задля вияву закономірностей становлення та змін когнітивних стилів саме в цьому віці, а також їх причини та фактори, що мають найбільший вплив на них. Розкрито зміст генетичного дослідження таких когнітивних стилів як полезалежність та поленезалежність, проведено порівняльний аналіз щодо когнітивних стилів у молодшому шкільному віці, підлітковому, юнацькому та похилому віці. Акцентовано зв'язок властивостей поведінкового стилю з особливостями функціонування центральної нервової системи та з успішністю у навчанні в осіб юнацького віку. Виявлено, що імпульсивні люди у порівнянні з рефлективними допускають більше помилок при виконанні завдання, але відзначаються більшою швидкістю. Проаналізовані вікові зрушення стилів імпульсивності - рефлективність у різні періоди онтогенезу людини. Розглянуто дослідження когнітивних стилів юнацького віку у процесі навчальної та професійної діяльності у осіб з різними видами латеральної організації, а також взаємозв'язок між емпатією, стереотипами та когнітивним стилем. Визначені напрямки подальших перспектив дослідження психологічних особливостей когнітивних стилів у майбутніх вчителів математики.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.954.4+37.015./Г 93-979589193 рукописний текст
Автор(и) : Губенко, Олександр Володимирович
Назва : Теоретико-методологічні основи дослідження психологічних механізмів творчої діяльності (інтегративний підхід) : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :400 с.: табл. + 1 додатки 40 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 337-360 (564 назва).
УДК : 159.954.4+37.015.3:159.954
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча активність--творче мислення--дискурсивно-логічний інтелект--інтуїція--когнітивні механізми--гнучкість--продуктивність--оригінальність мислення
Анотація: Розкриті суттєві аспекти природи, структури, механізмів, функцій, динаміки творчої діяльності. Досліджено зміст когнітивних та психосемантичних механізмів творчості у єдності її основних суперечливих та, одночасно, взаємодоповнюючих моментів - дискурсивно-логічного інтелекту та інтуїції, свідомого та несвідомого рівнів переробки інформації. Запропоновані когнітивні моделі, які описують механізми й процеси творчого мислення, зокрема, біполярно-діалектична концепція мислення. Досліджені також когнітивні механізми креативного мислення на кожному з етапів творчого процесу - постановка проблеми, інкубація, інсайт, формально-логічний опис відкриття тощо. Висвітлені такі важливі складові розумової обдарованості, як здатність до переструктурування, бісоциативне мислення, гнучкість, продуктивність, варіативність мислення та інш. Проаналізовані можливості розвитку творчого потенціалу і творчого мислення особистості, розроблені й запропоновані практичні методи й методики такого розвитку в школі, сім'ї та ВНЗ. Для психологів-науковців, практичних психологів, викладачів ВНЗ, педагогів, студентів вищих психологічних та педагогічних залкадів освіти, а також всіх, хто цікавиться психологією творчості
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.954.4+37.015./Г 93-103071916 рукописний текст
Автор(и) : Губенко , Олександр Володимирович
Назва : Теоретико-методологічні основи дослідження психологічних механізмів творчої діяльності (інтегративний підхід) : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :45 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.954.4+37.015.3:159.954
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча активність--творче мислення--дискурсивно-логічний інтелект--інтуїція--когнітивні механізми--гнучкість--продуктивність--оригінальність мислення
Анотація: Розкриті суттєві аспекти природи, структури, механізмів, функцій, динаміки творчої діяльності. Досліджено зміст когнітивних та психосемантичних механізмів творчості у єдності її основних суперечливих та, одночасно, взаємодоповнюючих моментів - дискурсивно-логічного інтелекту та інтуїції, свідомого та несвідомого рівнів переробки інформації. Запропоновані когнітивні моделі, які описують механізми й процеси творчого мислення, зокрема, біполярно-діалектична концепція мислення. Досліджені також когнітивні механізми креативного мислення на кожному з етапів творчого процесу - постановка проблеми, інкубація, інсайт, формально-логічний опис відкриття тощо. Висвітлені такі важливі складові розумової обдарованості, як здатність до переструктурування, бісоциативне мислення, гнучкість, продуктивність, варіативність мислення та інш. Проаналізовані можливості розвитку творчого потенціалу і творчого мислення особистості, розроблені й запропоновані практичні методи й методики такого розвитку в школі, сім'ї та ВНЗ. Для психологів-науковців, практичних психологів, викладачів ВНЗ, педагогів, студентів вищих психологічних та педагогічних залкадів освіти, а також всіх, хто цікавиться психологією творчості
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Левус Н.І., Липецька М.Л.
Назва : Особливості креативності у музично обдарованих студентів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 177-188 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примітки : Бібліогр.: с. 187-188 (9 назв)
УДК : 159.928.23
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--орегінальність--гнучкість--емоційний інтелект--музична обдарованість--обдарована особистість
Анотація: Музично обдарованим студентам, які володіють розвиненою креативністю, притаманні самостійність думки, кмітливість, вміння аналізувати ситуації, художнє сприймання світу, розвинені естетичні інтереси, артистичність, схильність до фантазування та вміння відчувати тонкощі зв'язків і відношень довколишнього світу. Виявлено взаємозв'язки між креативністю та емоційною обізнаністю. З'ясовано, що оригінальності студентів із середнім рівнем креативності сприяє емоційна стабільність і заважає невпевненість в собі. Емоційний інтелект та висока самооцінка творчих здібностей виявилися вагомими чинниками для креативності музично обдарованих осіб. Доведено, що низька мотивація в досягнені творчих результатів заважає повному розкриттю їх здібностей.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Карамушка Л.
Назва : Психологічне здоров'я персоналу організацій в умовах пандемії COVID-19: огляд зарубіжних досліджень
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ, 2021. - № 1 (22). - С. 69-78 (Шифр 153/154/О-64-386594531)
Примітки : Бібліогр.: с. 76-78 (18 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пандемія covid-19--соціальна напруженість--психологічне здоров'я--організація--персонал--інноваційні стилі управління--віддалена командна робота--резільєнтність персоналу та організації--гнучкість у поєднанні віддаленої роботи та сімейного життя--творчі зусилля персоналу
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 132183
Кількість відвідувачів 1295
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя