Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=г. с. костюк<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(091)Костюк+/З-48-458105 рукописний текст
Автор(и) : Зелінська, Ярослава Цезарівна
Назва : Психологічні аспекти професійної орієнтації у науковій спадщині Г. С. Костюка : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 1997
Кільк.характеристики :165 с.
Колективи : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 142-155.
УДК : 159.9(091)Костюк+37.048:331.548 + 159.9(091)Костюк + 37.048:331.548
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія психології-- Г. С. Костюк
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): г. с. костюк--професійна орієнтація--наукова спадщина--значення досліджень
Анотація: Дисертація присвячена психологічним аспектам професійної орієнтації у науковій спадщині Г. С. Костюка. В роботі розглянуто проблему розвитку професійної орієнтації в Україні та наукова спадщина Г. С. Костюка. Досліджено використання концепції Г. С. Костюка про психологічний розвиток особистості в обґрунтуванні сучасної системи професійної орієнтації та використання теорії Костюка про розвиток мислення у підготовці та проведенні роботи з професійної орієнтації. Висвітлено значення долсіджень Г. С. Костюком індивідуальних відмінностей для розуміння закономірностей формування професійного самовизначення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9+37.015.3](0/Л 88-922042 рукописний текст
Автор(и) : Лысенко, Валентина Петровна
Назва : Развитие Г. С. Костюком основ педагогической психологии (на материале работ 20-40-х годов) : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01
Вихідні дані : Киев, 1991
Кільк.характеристики :208 с.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 167-194.
УДК : 159.9+37.015.3](091) Костюк + 159.9(091) Костюк + 37.015.3(091) Костюк
Предметні рубрики (Галузі знань): История психологии-- Г. С. Костюк, 20-40-е гг.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): г. с. костюк--20-40-е гг.--педагогическая психология--научные подходы
Анотація: Диссертация посвящена вопросу развития Г. С. Костюком основ педагогической психологии (на материале работ 20-40-х годов). В работе осуществлен анализ социокультурных и внутринаучных факторов развития психологии на Украине в период 20-40-х годов. Определены социально-идейные детерминанты творческого становления Г. С. Костюка. Рассмотрена эволюция научных взглядов Г. С. Костюка относительно ключевых проблем общей и педагогической психологии. Раскрыты основные характеристики формирования Г. С. Костюком концептуальных основ научной программы исследования проблем педагогической психологии. Проанализированы условия превращения этой программы в предмет коллективной ее разработки в условиях исследовательского учреждения.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922]/Х 20-501175 рукописний текст
Автор(и) : Харченко, Надія Анатоліївна
Назва : Вікові особливості учнів як предмет педагогічної психології у науковій спадщині Г. С. Костюка : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :208 с.: портр.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 184-201.
УДК : 37.015.3:159.922](091)Костюк
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): г. с. костюк--вікові особливості учня--розвиток--навчання--виховання--системний підхід--особистісно орієнтований і синергетичний підходи в освіті
Анотація: У дисертації досліджуються проблеми вікових особливостей учнів у працях Г. С. Костюка та його послідовників. З'ясовано, що вікові психічні особливості зумовлені історичним розвитком, спадковістю, вихованням, змістом і характером спілкування і діяльності людини. При цьому спілкування і діяльність, на його думку, безпосередньо впливають на терміни переходу від однієї вікової стадії до іншої. Встановлено, що ставлячи перед школярами пізнавальні практичні завдання, озброюючи їх способами розв'язання цих завдань, навчання йде попереду розвитку. Разом з тим, воно спирається не лише на те, що уже досягнуто дитиною впродовж її розвитку, а й на її потенційні можливості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 110307
Кількість відвідувачів 781
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя