Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (86)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дезадаптація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-42 
1.
150/371.015д
М 14


    Майданник, В. Г.
    Діагностика і корекція шкільної дезадаптації у дітей [Текст] : методичні рекомендації / В. Г. Майданник, М. В. Хайтович, С. І. Ісаєвич ; Національний медичний ун-т ім. О.О. Богомольця. - Ужгород : "Веста-Закарпаття", 2002. - 204 с. - 5.00 грн.
УДК
РУБ 150/371.015д
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
діагностика -- корекція -- шкільна дезадаптація -- діти

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хайтович, М.В.; Ісаєвич, С.І.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
153
А 43


    Максимова, Наталя Юріївна.
    Впровадження апробаційних програм як фактор попередження рецидивної злочинності [Текст] / Н. Ю. Максимова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 120-129. - Бібліогр.: с. 128-129 (3 назви)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
служба пробації -- соціальна дезадаптація -- пробаційні програми -- ресоціалізація -- громада
Анотація: Статтю присвячено висвітленню питань щодо проблем, які виникають в процесі впровадження пробаційних програм. Розглянуто соціально-психологічний аспект попередження злочинності підлітків та молоді, а саме вплив життєвої ситуації в територіальній громаді та різновиду соціальної дезадаптації неповнолвтніх.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
154
А 43


    Спицька, Л. В.
    Соціально-психологічна оцінка наслідків несприятливих умов соціалізації у виникненні делінквентної поведінки неповнолітніх [Текст] / Л. В. Спицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 136-139. - Бібліогр.: с. 139 (8 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
НЕПОВНОЛІТНІ -- СОЦІАЛІЗАЦІЯ -- АДАПТАЦІЯ -- ДЕЗАДАПТАЦІЯ -- ДЕЛІКВЕНТНА ПОВЕДІНКА -- ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ
Анотація: У статті показано, що соціцалізація неповнолітніх здійснюється через низку умов: цілеспрямоване виховання, навчання і випадкові соціальні впливи в діяльності і спілкуванні.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
153
А 43


    Філоненко, Л. А.
    Мотиви асоціальної поведінки підлітків-девіантів [Текст] / Л. А. Філоненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 231
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
підліток-девіант -- мотив -- соціальна дезадаптація -- асоціальна поведінка -- ресоціалізація
Анотація: У статті висвітлено проблему адаптації підлітків до сучасного соціокультурного середовища. Зокрема вказано, що поведінка підлітків, що відхиляється від соціальної норми та має ознаки девіантності, вимагає до себе інтегративного підходу з урахуванням психологічних, соціальних та особистісних факторів. Розглянуто загальнонаукові підходи до опису мотиваційної сфери особистості. Проаналізовано низку поведінкових стереотипних реакцій, що властиві підліткам, які вчиняють соціальні та антигромадські вчинки. Виялено особливості мотивів підлітків-девіантів, що провокують їх до асоціальної поведінки. Це, зокрема, бажання отримати підтримку, хвалення, позитивні емоційні переживання та уникнути осуду, особливо групового, вираженого гніву, фізичного покарання, погроз у відповідному середовищі; завищені претензії до діяльності й поведінки підлітка, зайві обмеження або гіперопіка, неповага до інтересів підлітка з боку дорослих та оточення; обмеження або відсутність можливості міжособистісного спілкування у відповідному середовищі (сім'я, школа тощо). Обгрунтовано необхідність проходження етапу ресоціалізації для підлітків-девіантів та умови ефективності цього процесу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
150.4
С 17


    Яценко, Т.
    Самодепривація психіки та дезадаптація суб'єкта [Текст] / Т. Яценко, В. Бондар [и др.] ; Пивдэнноукраинский национальный педагогический университет имени К.Д. Ушинского. - Київ : [б. в.], 2015. - 280 с. - 21.00 грн.
УДК
РУБ 150.4

Кл.слова (ненормовані):
самодепривація -- дезадаптація


Дод.точки доступу:
Бондар, В.; Євтушенко, І.; Кононова, М.; Максименко, О.; Пивдэнноукраинский национальный педагогический университет имени К.Д. Ушинского
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Ткач, Богдан Миколайович.
    Особливості нейропсихологічних механізмів актуалізації девіантної поведінки залежно від нейроперсонологічних характеристик особистості [Текст] / Б. М. Ткач // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49. - С. 75-82. - Бібліогр.: С. 81-82 (8 назв).
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
девіантна поведінка -- психодіагностика -- тривалий ЕЕГ моніторинг -- мотивація -- мозкові дисфункції -- дезадаптація
Анотація: У статті представлено результати емпіричного вивчення ЕЕГ патернів залежно від нейроперсонологічних характеристик особистості при зустрічі/думці з девіантним атрактором. Застосувавши тривалий ЕЕГ моніторинг, виявлено, що в осіб контрольних груп здебільшого активна ліва півкуля протягом дня і достатній рівень активності мозку, тоді як в осіб з девіацією протягом дня домінує права півкуля, а у момент очікування і реалізації девіантних дій активізується ліва. Виявлено, що для осіб з дисфункцією орбіто-фронтальної частини префронтальної кори мозку атрактором є новизна, гедоністична мотивація, пошук ейфорізуючого ефекту. Для осіб з дисфункцією дорсолатеральної частини префронтальної кори мозку атрактором є псевдокультурна та субмісивна мотивація. Для осіб з дисфункцією передньої цингулярної кори мозку атракторм є мотивація збереження стабільності в структурі Я-концепції та середовищі. Для осіб з дисфункцією вентромедіальної частини префронтальної кори мозку атрактором є меркантильна та егоцентрична мотивація.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Павлюк, М. М.
    Розвиток самостійності як чинника подолання дезадаптації особистості [Текст] / М. М. Павлюк, Т. А. Близнюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 155-165 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
дезадаптація -- самостійність -- адаптація -- самостійні рішення -- компетентності
Анотація: У статті розглянуто роль самостійності як особистісної якості у процесі подолання дезадаптації особистості. Визначено, що у дезадаптивних осіб сформований комплекс безнадійності та безпорадності, що є крайнім варіантом прояву несамостійності особистості. Обгрунтовано думку про те, що цілеспрямований розвиток самостійності особистості як інтегративної якості може допомогти здолати стан дезадаптації та спрямувати особистість у соціально прийнятне русло, а також у цілому сприяти процесу соціально-психологічної адаптації. Механізми розвитку самостійності у напрямку поліпшення якості адаптивних процесів є: розвиток внутрішньої мотивації особистості, усвідомлення власної самостійності, можливості вибору, здатності приймати самостійні рішення, відповідальності, наявність життєвої перспективи, що сприятимуть свідомому керівництву власною поведінкою, практичною діяльністю відповідно до власних поглядів і переконань. Сформованість цих механізмів дасть змогу успішно долати перешкоди та труднощі на шляху реалізації обраного способу життя особистості та гармонійно вибудовувати міжособистісну взаємодію з іншими людьми на основі сформованого власного психологічного простору життєдіяльності. Розкрито нове розуміння самостійності як чинника подолання дезадаптації через контекст критичних періодів особистісного розвитку , які висувають нові вимоги до різного роду компетентностей: аутопсихологічної, пізнавальної, предметної, міжособистісної, внутрішньогрупової, технологічної та культурної, які забезпечують здатність відстоювати власну точку зору та приймати самостійні рішення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Близнюк, Т.А.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
371.015
А 43


    Лісойван, О. В.
    Концептуальні підходи до візуальної реконструкції системи символів особистості [Текст] / О. В. Лісойван // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 106-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (14 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
символ -- реконструкція символів -- візуальна реконструкція -- активна уява -- візуалізація -- дезадаптація
Анотація: У статті розглядаються різні теоретичні підходи до візуальної реконструкції системи символів особистості. Здійснено огляд та узагальнення концепцій щодо застосування візуальної реконструкції символів. Систематизовано та узагальнено методи роботи з візуальною реконструкцією символів, визначено особливості їхнього застосування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

9.
371.015
А 43


    Пухно, Світлана Валеріївна.
    Розвиток творчого мислення майбутніх вчителів фізики в ході вивчення дисципліни "Психологія" [Текст] / С. В. Пухно // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 187-196. - Бібліогр.: с. 193-195 (7 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- мислення -- творче мислення -- адаптація -- дезадаптація -- самостійна робота -- навчання -- інноваційні форми навчання
Анотація: Стаття присвячена аналізу факторів впливу на розвиток творчого мислення майбутніх вчителів фізики в ході вивчення дисципліни "Психологія". В статті обгрунтовано необхідність впровадження різних форм самостійної студентської роботи в процесі набуття професійних навичок, вмінь та системи психологічного знання, як підгрунтя розвитку творчого мислення майбутнього педагога.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

10.
153.6
А 43


    Поклад, Ірина Миколаївна.
    Активність процесу адаптації як передумова творчого розвитку особистості [Текст] / І. М. Поклад // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 137-144. - Бібліогр.: с. 143-144 (6 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психологічна адаптація -- дезадаптація -- активність особистості -- творча діяльність -- емоційний комфорт -- діти молодшого шкільного віку
Анотація: У статті зазначається, що важливе значення має наявність у дитини високої адаптативності та гнучкості. Аналізується поняття емоційний комфорт як передумова психологічної адаптації дитини до навчання. Рекомендуються деякі методи оптимізації адаптаційних можливостей учнів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
316.628:005.95-051+005.931.1](043.5)
П 77


    Притула, Олеся Арсенівна.
    Соціально-психологічні характеристики ціннісно-мотиваційної сфери кризис-менеджерів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / О. А. Притула ; наук. кер. Т. Д. Перепелюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 211 с. : табл. - Бібліогр.: с. 186-209. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Психологія соціальної роботи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- дезадаптація -- кризис-менеджер -- професійні компетенції -- професійні деформації -- рефлексія
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічної характеристики ціннісно-мотиваційної сфери кризис-менеджерів. Професія кризис-менеджерів передбачає наявність точних і алгоритмізованих уявлень про кінцевий результат праці. Тому, необхідною умовою досягнення мети професійної діяльності є наявність знань у різних галузях: технічній, психологічній, педагогічній, соціальній, тощо.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Перепелюк, Тетяна Дмитрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
373.34с6д
Г 82


    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Психологія роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми [Текст] : навч. посіб. / А. М. Грись ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. - 306 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-931-009-5 : 18.00 грн.
УДК
РУБ 373.34с6д
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна адаптація -- СОЦІАЛЬНА ДЕЗАДАПТАЦІЯ -- НЕПОВНОЛІТНІ -- ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет ім .М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

13.
373.34с6д
Г 82


    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Теорія і практика підготовки психологів до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми [Текст] : монографія / А. М. Грись ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - К. : Геопринт, 2013. - 281 с. : табл. - ISBN 978-617-674-006-3 : 16.00 грн
УДК
РУБ 373.34с6д
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
НЕПОВНОЛІТНІ -- СОЦІАЛЬНО ДЕЗАДАПТОВАНІ НЕПОВНОЛІТНІ -- ПСИХОЛОГІЧНА РОБОТА -- СОЦІАЛЬНА ДЕЗАДАПТАЦІЯ -- ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

14.
15(57.026)
А 43


    Лановенко, І. І.
    Концептуальні основи дослідження девіантності та делінквентності в аномічному суспільстві (системний аналіз) [Текст] / І. І. Лановенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 191-201. - Бібліогр.: с. 2199-200 (15 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
суспільство -- аномія -- девіантна поведінка -- делінквентність -- дезадаптація -- спосіб життя -- біопсихічний розвиток -- природність -- духовність
Анотація: У статті на грунті існуючих міждисциплінарних підходів до вивчення витоків деніантної та делінквентної поведінки як наслідок суспільної кризи аналізується їх патогенез в контексті розуміння здоров'я людини згідно природних основ її існування. Однією з важливих основ подолання негативних біопсихічних наслідків аномії вивчається подолання культурної кризи шлях якої бачиться у формуванні етики відповідальності за неузгоджену з законами природи організацію способу життя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
37.015.3:159.922.7
Д 43


    Дзюбко, Людмила Віталіївна.
    Психологічні особливості ранньої шкільної дезадаптації і шляхи її подолання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дзюбко Людмила Віталіївна ; наук. кер. Бондаренко О. Ф. ; Київ. держ. лінгв. ун-т. - Київ, 2000. - 196 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 156-176. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Дезадаптація--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
рання шкільна дезадаптація -- психосоціогенез -- соціальна ситуація розвитку -- психосемантичний підхід -- каузальна атрибуція -- моделюючий тренінг
Анотація: Дисертація присвячена експериментальному дослідженню феномена ранньої шкільної дезадаптації молодших школярів. Установлено, що причини збільшення випадків ранньої шкільної дезадаптації не тільки в особистісних властивостях дітей, а й в специфіці сучасної соціальної ситуації. Розкриті психологічні механізми та психосоціальна специфіка виникнення ранньої шкільної дезадаптації. Шляхом експериментального дослідження установлено, що психологічним механізмом активації ранньої шкільної дезадаптації є, зокрема, негативна каузальна атрибуція, під дією якої вчителі, не усвідомлюючи справжніх причин, мимовільно приписують стан дезаптованості дітям. Розроблена та апробована методика моделюючого експерименту для подолання психологічно деструктивного спілкування з дітьми.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондаренко, Олександр Федорович \наук. кер.\; Київський державний лінгвістичний університет (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
159.947+159.922.8-057.875:159.942-044.347
Л 64


    Литвинова, Лариса Володимирівна.
    Психологічні механізми подолання дезадаптованих переживань студентів-першокурсників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Литвинова Лариса Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 180 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 164-173. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Дезадаптація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти-першокурсники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
АДАПТАЦІЯ -- КОМУНІКАТИВНІ ВМІННЯ -- САМООЦІНКА -- рольове моделювання -- образ "Я"
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей адаптації студентів-першокурсників у вищих навчальних закладах. Виявлено, що на успішність адаптації студентів-першокурсників впливають наступні фактори: емоційний стан та емоційна стабільність особистості, самооцінка, рівень самоприйняття , вольова активність, рівень між особистісних стосунків, ступінь інтеграції образу "Я". Встановлено, що рівень адаптації особистості залежить від ступеня узгодженості між цілями і результатами діяльності, психічного пристосування і оволодіння новими формами діяльності, від формування і розвитку адекватної самооцінки, рольового моделювання і розвитку Я-концепії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
159.923.2:343.261-052
П 32


    Питлюк-Смеречинська, Олександра Дмитрівна.
    Особистісні зміни в умовах позбавлення волі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Питлюк-Смеречинська Олександра Дмитрівна ; наук. кер. Пірен М. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 182,[37] с. : граф., табл., рис. - Бібліогр.: с. 160-182. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Особистісні зміни--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
засуджений -- особистісні зміни -- пенітенціарний стрес -- дезадаптація -- ресоціалізація засуджених -- агресія
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню динаміки особистісних змін в умовах позбавлення волі. В роботі проаналізовано чинники та типи правопорушної поведінки, специфіку особистісних змін в процесі адаптації до умов позбавлення волі, викладено результати експериментального дослідження особливостей динаміки мотиваційно-ціннісної сфери правопорушників, характерологічні та емоційні чинники правопорушної поведінки, особливості репрезентації у свідомості правопорушників картини власного життєвого шляху.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пірен, Марія Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
316.62:378+378-057.875
Б 72


    Бохонкова, Юлія Олександрівна.
    Особистісні чинники соціально-психологічної адаптації першокурсників до умов вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Бохонкова Юлія Олександрівна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукраїнський нац. ун-т ім. Володимира Даля. - Луганськ, 2005. - 189 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 166-189. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічна адаптація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
першокурсник -- студент -- адаптація -- юнацький вік -- дезадаптація -- соціально-психологічна адаптація -- вищі навчальні заклади

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко , Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.964:22
К 17


    Калашник , Ілона Вікторівна.
    Глибинно-психологічні витоки тенденції особистості до психологічної смерті [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Калашник Ілона Вікторівна ; наук. кер. Яценко Т. С. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2008. - 427 с. : табл., рис., фот. - Бібліогр.: с. 407-427. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічна смерть -- психологічна імпотенція -- несвідоме -- глибинні механізми психіки -- едіпів комплекс -- психологічні захисти -- об`єктні відношення -- дезадаптація -- метод активного соціально-психологічного навчання -- психокорекція -- процесуальна діагностика
Анотація: Дисертаційну роботу присвячено вивченню глибинно-психологічних витоків до психологічної смерті, що, як показало дослідження, пов"язано з едиповим періодом розвитку суб"єкта. Розкрито сутність феномену психологічної смерті та виявлено його глибинні детермінанти, які пов"язані з травмівним досвідом дитинства. Встановлено зв"язок тенденцій до психологічної смерті з психологічними захистами та їх зумовленість відступами від реальності. Досліджено особливості впливу тенденцій до психологічної смерті на тенденції до психологічного вигорання, психологічної імпотенції та суїцидальні вияви. Доведено необхідність здійснення глибинної психокорекції впливу тенденції до психологічної смерті суб"єкта, обгрунтовано доцільність проходження майбутніми психологами-практиками психокорекції за методом АСПН у контексті нівелювання тенденції до психологічної смерті та її перенесення на професійну діяльність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яценко, Тамара Семенівна \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
159.922.73-056.49+316.624
Л 87


    Лучинкіна, Анжеліка Іллівна.
    Соціально-психологічні засоби корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Лучинкіна Анжеліка Іллівна ; наук. кер. Максимова Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-196. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-дезадаптована поведінка--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- соціальна адаптація -- соціальна дезадаптація -- референтна група -- самооцінка -- тривожність -- шкільне середовище -- динаміка розвитку
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу рівня розвитку шкільного соціального середовища на процес корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою.Уточнено поняття "соціального середовища школи" як сукупність взаємовпливів учнів, педагогів, батьків у ході навчально-виховного процесу, що передбачає поширення соціального досвіду всіх зазначених груп на основі взаємопроникнення їхніх субкультур. Наявність дітей з соціально дезадаптованою поведінкою безпосередньо пов"язана з рівнем розвитку соціального середовища классу: найбільша кількість учнів з соціально дезадаптованою поведінкою спостерігається на рівні розвитку "розпад на групи", найменьша-на рівні "об"єднання". Ступінь дезорієнтації найбільше посилюється на рівні розвитку "розпад на групи". соціальна дезадаптація учнів достовірно пов"язана з їх низькім соціаметричним статусом та високим рівнем тривожності, а також низьким соціаметричним статусом та неадекватною (заниженою або завищеною) самооцінкою. Показано, що системна соціально-психологічна корекція особистості учнів із соціально дезадаптованою поведінкою передбачає організацію шкільного соціального середовища, як цілісної системи, що забезпечує групову згуртованість всіх учасників навчально-виховного процесу за умови задоволення базових соціальних потреб дитини.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-42 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 107195
Кількість відвідувачів 1046
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя