Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (34)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=депривація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.
153/154
О-64


    Ivkin,, V. M.
    Psychological features of the unemployed: analysis of the latest research [Текст] / V. M. Ivkin, // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 36-42. - Бібліогр.: с. 40-42 (22 назви)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
безробітній -- ситуація безробіття -- потреби -- психологічні особливості -- депривація -- стрес


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Дембицька, Н. М.
    Ігрові практики у профілактиці депривації права дитини на особисту власність [Текст] / Н. М. Дембицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 103-109. - Бібліогр.: с. 107-109 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
особиста автономія -- приватність -- особистий психологічний простір -- ігрова соціалізуюча практика -- особиста власність -- депривація права на особисту власність
Анотація: У статті представлено результати впровадження розробленої нами ігрової практики як дієвого інструменту мотивування батьків бути відповідальними у справі дотримання прав дитини. Показано, що актуалізація в ході гри досвіду депривації прав на особисту територію, речі, смаки і вподобання, отриманого учасниками в дитинстві, сприяє усвідомленню ними тієї ролі, яка відіграє ставлення дорослих в сім'ї до особистого життєвого світу дитини і визначає ефекти соціалізації, що спостерігаються уже в дорослому житті. Обгрунтовано необхідність надання психологічної підтримки батьків як агентів розвитку приватності дітей. Показано, що остання має бути спрямована переважно на гармонізацію ставлення батьків до дитини і включати систему психологічного просвітництва, навчання, консультування та психотерапії, спеціально організовану для усіх суб'єктів розвитку психологічного простору дитини.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
373.22:159.922.7
Ц 86


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Цумарєва, Н. В.
    Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку [Текст] / Н. В. Цумарєва // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 441-448. - Бібліогр.: с. 447-448 (16 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
діти-сироти -- емоційна депривація -- адаптація -- соціалізація -- психічна депривація
Анотація: Досліджуються адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах інтернатного закладу. Розглядаються причини труднощів адаптації дітей до умов дитячих будинків. Описано типи психічно депривованих дітей та особливості їх адаптаційних можливостей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

4.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Войтенко, О. В.
    Активізація психологічних ресурсів особистості у ситуації емоційної депривації [Текст] / О. В. Войтенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 62-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (7 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
особистісний ресурс -- внутрішній конфлікт -- екзистенційна тривога -- емоційна депривація -- життєвий сценарій -- психологічний опір -- емпатія
Анотація: У статті розкриваються окремі аспекти активізації психологічних ресурсів особистості у ситуації переживання складної життєвої ситуації. Невротичні порушення в поведінці клієнта часто зумовлені тривалими переживаннями самотносиі, відчуження, безпорадність, відчуттям постійної небезпеки. Психологічний ресурс учасникам бойових дій утворюють специфічні психологічні якості, що виражають сформованість всіх компонентів його особистості. Їх специфічний характер визначається як природними задатками особистості, так і характером діяльності, специфікою об'єкта.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Якимчук, Б. А.
    Афіліація як психологічний мотив процесу гндерної ідентифікації в умовах дитячого будинку сімейного типу [Текст] / Б. А. Якимчук, І. А. Лівандовська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 348-357. - Бібліогр.: с. 356 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
афіліація -- депривація -- гендерна ідентифікація -- сирітство -- дитячий будинок сімейного типу -- гендерна ідентичність
Анотація: У статті розглядаються психологічні чинники та сутність афіліації як домінуючого мотиву набуття гендерної ідентичності сиріт в умовах дитячого будинку сімейного типу. Детально розглядається сутність поняття афіліації та її значення у засвоєнні соціального досвіду, та процесу гендерної ідентифікації у специфічних умовах виховного середовища. Проведено аналіз особливості процесу гендерної ідентифікації та рівнем афіліації в процесі життєдіяльності сиріт, та фактори, які впливають на якісні характеристики виникнення чи відсутності задоволення потреб в афіліації сиріт, які перебувають у дитячих будинках сімейного типу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лівандовська, І.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терлецька, Ю. М.
    Вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи на їх емоційне вигоряння [Текст] / Ю. М. Терлецька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 479-489. - Бібліогр.: с. 487-488 (19 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психосоціальна депривація -- підвиди психосоціальної депривації -- емоційне вигорання -- емоційне виснаження -- деперсоналізація -- редукція особистих досягнень
Анотація: У науковій статті розглядається вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи сучасного українського суспільства на їх емоційне вигоряння. Доводиться, що психосоціальна депривація особистості – це або відсутність, або недорозвинення, або несформованість, або викривлення, або руйнування відповідних параметрів складових її психіки, внаслідок незадоволення нею відповідних соціальних потреб, необхідних для нормальної життєдіяльності та розвитку. Емоційне вигоряння викладача вищої школи тлумачиться як процес утрати ним позитивних емоцій, фізичної та інтелектуальної активності, емоційного контакту зі студентами, колегами та іншими людьми й одночасно процес розвитку байдужості до їх проблем, емоційної холодності у стосунках з ними, ригідності, почувань утоми, спустошеності, розчарованості, деформації особистісних властивостей та якостей. На основі отриманих результатів установлено, що психосоціальна депривація викладачів вищої школи суттєво впливає на розвиток у них емоційного вигоряння.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
159.922
О-69


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Орос, В. М.
    Генетично-психологічні засади вивчення особливостей акцентуйованості депривованих підлітків [Текст] / В. М. Орос // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 207-215. - Бібліогр.: с. 214-215 (15 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
генетична психологія -- підлітки -- депривація -- дизонтогенез -- іррегулярний розвиток -- акцентуації характеру
Анотація: Стаття розкриває психологічні особливості прояву акцентуйованості в підлітків , які зазнають здебільшого негативного впливу депривації. Висвітлено роль генетично-психологічної парадигми в осмисленні теоретико-емпіричних підходів до вивчення акцентуйованих підлітків, які виховуються в режимі депривації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
15(5А2.2)П
А 43


    Бахмутова, Лариса Миколаївна.
    Динаміка показників самооцінки стану зимівників станції "Академік Вернадський" протягом періоду гострої адаптації та полярної зими [Текст] / Л. М. Бахмутова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 9-21. - Бібліогр.: с. 18-21 (15 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісна взаємодія -- емоційний стан -- психофізіологічний стан -- самооцінка -- українські антарктичні експедиції -- зимівники -- екстремальні умови діяльності -- ізольована група -- соціальна депривація -- ефективність експедиційної діяльності -- Антарктика
Анотація: Досліджено динаміку показників суб'єктивної самооцінки стану зимівників в умовах тривалої антарктичної експедиції. Описано модифіковану експрес-методику шкалованої самооцінки стану зимівників, за якою проводиться щомісячний моніторинг стану зимівників Української антарктичної станції (УАС) "Академік Вернадський" за показниками: психофізіологічний стан (самопочуття, активність, настрій, працездатність, стан здоров'я); емоцыйний стан (выдчуття задоволеності відносинами з колегами, оточуючим середовищем, виконуваною роботою за життям в Антарктиці); міжособистісні відносини (дружелюбність та згуртованість колективу); ефективність діяльності (власної та колективної). Визначено між названими показниками значимі кореляційні взаємозв'язки та їхній взаємовплив на міжособистісну взаємодію зимівників антрактичних експедицій в період гострої адаптації та полярної зими.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

9.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мудрак, І. А.
    Методичний тезаурус діагностики особистісної тривожності підлітків в умовах пенітенціарного закладу [Текст] / І. А. Мудрак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 318-327. - Бібліогр.: с. 327 (6 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
пенітенціарний заклад -- позбавлення волі -- підлітки-колоністи -- тривожність -- депривація
Анотація: У статті йдеться про психологічні особливості та методичну базу діагностики тривожності підлітків, які відбувають покарання у пенітерціарному закладі. Розкрито основні методичні підходи та специфіку психодіагностичної роботи з підлітками-колоністами, зокрема в ракурсі вивчення їхньої тривожності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
151.51
А 43


    Девіс, Л. А.
    Особливості взаємовідносин особистості дитини з соціальним оточенням в умовах психічної депривації [Текст] / Л. А. Девіс // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 68-75. - Бібліогр.: С. 73-74 (9 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
афективно-особистісні зв'язки -- депривація сімейної взаємодії -- психічна депривація -- міжособистісні стосунки -- спілкування -- співпраця
Анотація: У статті досліджується проблема розвитку взаємовідносин вихованців школи – інтернату з дорослими та однолітками. В працях вітчизняних і зарубіжних психологів підкреслюється провідна роль в психічному розвитку дитини її повноцінних та ефективних взаємовідносин з соціальним оточенням. Особливу значимість ці зв'язки набувають в період дитинства. Саме в цей період емоційні зв'язки з людьми є тим чинником, завдяки якому здійснюється вплив спілкування дорослого на розвиток особистості дитини. Особистісні зв'язки дитини з дорослим складаються в ранньому віці в процесі взаємодії та спілкування. Як відомо, у вихованців школи – інтернату не формується прагнення до співпраці з людьми, а також, в спілкуванні не проявляється пізнавальна активність та домінує прагнення до примітивних контактів, а це, у свою чергу, не сприяє засвоєнню дитиною культурних досягнень людства і повноцінної орієнтації у навколишньому світі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 47033
Кількість відвідувачів 1857
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя