Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (51)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=детермінанти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 96
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.454.52:37.013/Г 15-283810 рукописний текст
Автор(и) : Галузяк, Василь Михайлович
Назва : Мотиваційно-ціннісні детермінанти індивідуального стилю педагогічного спілкування : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :200 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-200.
УДК : 316.454.52:37.013+37.064+81'233 + 316.454.52:37.013 + 37.064 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--спілкування--мотивація--ціннісні детермінанти--стиль педагогічного спілкування
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.19:/Р 83-005817 рукописний текст
Автор(и) : Рудюк, Олег Володимирович
Назва : Особистісно-смислові детермінанти переживання безробітними професійних криз : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Рівне, 2011
Кільк.характеристики :287 с.: табл., рис.
Колективи : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 207-220.
УДК : 159.923.2-057.19:331.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Безробіття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--професійні кризи--особистісно-смислові детермінанти--переживання--психологічна корекція--смислодіяльнісна детермінація--безробіття--психотренінгова програма
Анотація: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням особистісно-смислових детермінант переживання безробітними професійних криз. У роботі проаналізовано основні підходи до розуміння сутності феномену переживання. Розкрито зміст поняття переживання професійної кризи. Обгрунтовано змістовий характер і структурну організацію переживання професійної кризи як системної єдності формально-змістових, змістовно-структурних і результативних показників. Виявлено, що ефективним шляхом подолання неконструктивних способів переживання професійних криз у молодих безробітних є впровадження у процес їх професійної перепідготовки спеціальної психотренінгової програми. Також у молодих безробітних експериментальної групи в ході формувальних заходів було відмічено активізацію процесів смислової інтеграції життєвого і професійного минулого, теперешнього і майбутнього; актуалізацію потреб у розширенні власного професійного простору, у розвитку професійних знань і інтересів, що врешті забезпечило умови і можливості для розвитку конструктивних способів переживання професійних криз.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/А 76-664988 рукописний текст
Автор(и) : Апетик, Наталія Михайлівна
Назва : Моральна саморегуляція як умова попередження девіантної поведінки підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Чернівці, 2001
Кільк.характеристики :231 с.: табл., рис.
Колективи : Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича (Чернівці)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-217.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49+316.624-053.6+37.015.31:17 + 159.922.73-053.6-056.49 + 316.624-053.6 + 37.015.31:17
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Девіантна поведінка
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): девіантна поведінка--соціальна норма--детермінанти--моральна соморегуляція
Анотація: У дисертації представлено теоретичний та експериментальний аналіз проблеми моральної саморегуляції як умови попередження девіантної поведінки підлітків. У роботі проаналізовано суть, види та детермінанти поведінкових відхилень дітей підліткового віку. виявлене суттєве значення моральної саморегуляції у виникненні поведінкових аномалій стимулювало до теоретичного аналізу та експериментального дослідження специфіки її прояву в період підліткового віку. розроблена та апробована програма тренінгових занять по становленню моральної регуляції поведінки в підлітковому віці. отримані експериментальні дані засвідчили доцільність та ефективність реалізації розробленої програми морального виховання підростаючого покоління, необхідність поширення її з метою морального розвитку дітей підліткового віку, становлення в них моральної поведінки, що сприятиме попередженню поширення відхилень у їхній поведінці.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-058.86/В 68-853735 рукописний текст
Автор(и) : Волошок, Олена Вячеславівна
Назва : Психологічні особливості диспозиційної системи особистості у функціонально неспроможній родині : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :247 с.: табл., рис.
Колективи : Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-202.
УДК : 159.922.73-058.862+316.362 + 159.922.73-058.862 + 316.362
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Родина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спрямованість особистості--диспозиційна система особистості--детермінанти--соціальний розвиток--особистість--сім`я
Анотація: Дисертація містить теоретичний аналіз детермінант соціального розвитку, особливостей формування та психологічного змісту диспозиційної системи особистості, емпіричне дослідження диспозиційної системи особистості, емпіричне дослідження диспозиційної системи особистості дитини молодшого шкільного віку з функціонально неспроможної та нормально функціонуючої сім"ї. У роботі проаналізовано та уточнено поняття функціонально неспроможної родини. Встановлено, що розвиток диспозиційної системи особистості дитини з функціонально неспроможної родини відбувається викривлено та дисгармонійно порівняно з дітьми з нормально функціонуючих сімей. Розроблено теоретико-методичні засади психокорекційної та профілактичної роботи з членами функціонально неспроможних сімей. Зокрема, створена й апробована програма соціально-психологічного тренінгу, спрямованого на формування гармонійної диспозиційної системи та запобігання виникненню порушень у сфері спрямованості особистості дитини молодшого шкільного віку з функціонально неспроможної сім"ї.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4:37.011./Г 82-113624 рукописний текст
Автор(и) : Грисенко , Наталія Володимирівна
Назва : Особистісні детермінанти запобігання емоційного вигорання педагога в аспекті досліджень позитивної психології : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-194.
УДК : 159.944.4:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне вигорання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційне вигорання--педагог--позитивні цінності--властивості особистості--інтелект--метакогнітивні здібності--психологічне благополуччя--суб`єктивне благополуччя
Анотація: На підгрунті глибинного аналізу як внутрішніх, так і зовнішніх чинниківемоційного вигорання, недостатньо чітко диференційованих у літературі з проблемами з точки зору їх відносної значущості у спричиненні вигорання, визначено провідну роль у запобіганні емоційному вигоранню педагога тих особистісних факторів, що забезпечують його задоволення собою як суб`єктом виконання основних педагогічних функцій-здобуття нових знань і передачі їх учням. З урахуванням ідей сучасної позитивної психології доведено, що до складу цих факторів входить, у першу чергу, цінність "мудрість", дотримування якої сприяє формуванню в педагога так званих "церебральних сильних рис", а саме: допитливості, любові до пізнання, відкритості новому досвіду, креативності, усвідомлення перспективи. На репрезентативній вибірці молодих педагогів емпірично підтверджено що статистично більш низький рівень вигорання притаманний тим з них, хто моють більш розвинені церебральні властивості, високий рівень інтелекту та метакогнітивних здібностей. Визначено зв`язки між різними групами позитивних цінностей і властивостей та психологічним і суб`єктивним благополуччям педагога.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.5+/А 39-421307 рукописний текст
Автор(и) : Акименко, Юрій Федорович
Назва : Психологічна корекція ставлення батьків до дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :240 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-199.
УДК : 159.922.73-053.5+159.964.3+159.98 + 159.922.73-053.5 + 159.964.3 + 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ставлення батьків
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічний розвиток--тип батьківського ставлення--детермінанти батьківського ставлення--діагностичні критерії--психологічна корекція--індивідуальний тренінг--груповий тренінг--психологічна ефективність
Анотація: Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини від типу батьківського ставлення. Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини молодшого шкільного віку. Визначені соціально-психологічні детермінанти батьківського ставлення, діагностичні критерії та методи вивчення батьківського ставлення, розроблена нова типологія ставлення батьків до дітей. Розроблена трикомпонентна модель психологічної корекції батьківського ставлення, яка включає індивідуальний і груповий тренінги та комбіновану форму роботи з батьками. Визначена психолого-педагогічна ефективність корекційної моделі та проаналізовані зміни у ставленні батьків до дітей. Основні результати праці знайшли практичне впровадження у роботі з психологічного консультування батьків та психокорекції неадекватного батьківського ставлення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-055.2:6/Б 31-739810 рукописний текст
Автор(и) : Бацилєва, Ольга Валеріївна
Назва : Особистісні детермінанти репродуктивного здоров'я жінки : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :407 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 334-380.
УДК : 159.923.2-055.2:618
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Репродуктивне здоров'я жінки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісні детермінанти--репродуктивне здоров'я--репродуктивна поведінка--психологічна готовність--материнство--діагностика особистості--психоемоційний стан--порушення репродуктивного здоров'я
Анотація: У дисертації розкриваються теоретичні та методологічні підходи до дослідження феномену здоров'я жінки, зокрема його репродуктивної складової, у психологічній науці. Представлено концепцію та розроблено модель репродуктивного здоров'я жінки, яка дає змогу комплексного підходу до вивчення стану репродуктивного здоров'я жінок та виокремлення чинників, що його детермінують. Розкрито багатокомпонентність сучасного розуміння загального і репродуктивного здоров'я. З'ясовано вплив особливостей індивідуально-психологічних характеристик особистості жінок на стан їх репродуктивного здоров'я та ефективність реалізації репродуктивної функції. Обґрунтовано необхідність, запропоновано та апробовано програму психосоціальної допомоги жінкам на різних етапах розвитку їх репродуктивної сфери.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.454.52+81'233/Д 17 рукописний текст
Автор(и) : Данченко, Ганна Володимирівна
Назва : Психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :207 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-186.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Менеджер освіти
Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління--менеджер освіти--ділове спілкування--комунікативна компетентність--психологічні детермінанти--самосвідомість--емоційна стабільність--рефлексивне ставлення--рольова поведінка
Анотація: Дисертація присвячена теоретичному та експериментальному дослідженню психологічних детермінант розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня. Встановлено взаємозв'язок між рівнем комунікативної компетентності менеджера освіти та особливостями його самосвідомості, складністю та структурою критеріїв оцінювання інших учасників педагогічного процесу, психологічною глибиною невербальних патернів рольової поведінки. Розроблено й апробовано методику розвитку у керівників шкіл та управлінського резерву рівня комунікативної компетентності, адекватного вимогам сьогоденної педагогічної практики.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4:37.011./З-12-234724 рукописний текст
Автор(и) : Зайчикова, Тетяна Вікторівна
Назва : Соціально-психологічні детермінанти синдрому "професійного вигорання" у вчителів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :191, [200] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-191.
УДК : 159.944.4:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Професійне вигорання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стрес--професійний стрес--професійне вигорання--соціально-психологічний тренінг--вчитель
Анотація: Дисертацію присвячено соціально-психологічним детермінантам синдрому "професійного вигорання" у вчителів. Розкрито сутність синдрому "професійного вигорання" як наслідку довготривалих професійних стресів. Вивчено зміст і структуру синдрому "професійного вигорання" у вчителів. Досліджено соціально-економічні, соціально-психологічні, індивідуально-психологічні детермінанти виникнення синдрому "професійного вигорання" у вчителів. Показано, що синдром "професійного вигорання" має місце у більшості вчителів вітчизняних закладів середньої освіти, а також має свою специфіку вияву в цій професійній діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942/К 56 рукописний текст
Автор(и) : Коврига, Наталія Валентинівна
Назва : Стресозахисна та адаптивна функції емоційного інтелекту : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Дніпропетровськ, 2003
Кільк.характеристики :224 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 154-169.
УДК : 159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Емоційний інтелект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--внутрішні детермінанти--зовнішні ознаки--емоційний процес--форми відбиття у свідомості--стресозахисна функція--адаптивна функція
Анотація: Стресозахисна та адаптована функції емоційного інтелекту, розглянутого у суб'єктивній парадигмі як аспект прояву внутрішнього світу особистості, що відбиває міру розумності ставлення людини до світу, до інших та до себе як суб'єкта життєдіяльності, знайшли теоретичне обґрунтування і емпіричне підтвердження на студентській вибірці (150 осіб) шляхом аналізу внутрішніх та зовнішніх компонентів емоційного інтелекту. В роботі визначені в якості внутрішніх ознак емоційного інтелекту чотири з п'яти "великих факторів" особистості: емоційна стійкість, сумлінність, відкритість новому досвіду, доброзичливість та уявлення людини "про порядок у світі", її настановлення і цінності, що зумовлюють ставлення до себе і до навколишнього світу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 20.06.2024
Кількість запитів 168634
Кількість відвідувачів 1563
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя