Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1415)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дитина<.>
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.3/К 21 рукописний текст
Автор(и) : Карпенко, Наталія Андріївна
Назва : Генезис розуміння батьками проявів дитячої обдарованості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :257 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-214.
УДК : 159.928.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Обдарованість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розуміння--міжособистісне розуміння--обдарована дитина--дитяча обдарованість--батьківське ставлення--стратегії
Анотація: В даній роботі розглянуто основні напрямки дослідження розуміння в психології, здійснено аналіз розуміння як сприйняття і пізнання людини людиною, як розв"язування творчої задачі та в контексті батьківсько-дитячих стосунків. Подано загальну характеристику дитячої обдарованості та її проявів, проаналізовано результати емпіричного дослідження розуміння батьками проявів дитячої обдарованості і деякі його детермінанти. Виявлено певні зв"язки між показниками творчого мислення досліджуваних учнів, експертною оцінкою батьків, їхнім рівнем соціальної перцепції та стилем батьківського ставлення. В контексті стратегіальної теорії творчої діяльності (В.О. Моляко) виявлено розуміння як творчий процес, що здійснюється в силу активної взаємодії батьків з новою задачею (прояв обдарованої дитини-задача для батьків), в результаті чого вони збагачують свої знання, формують тактичні прийоми і стратегії. Виділено етапи, рівні та ознаки розуміння батьками проявів обдарованості у дітей, а також види нерозуміння. Представлено генезис розуміння проявів дитячої обдарованості як складноструктурний, багатоетапний динамічний процес розв"язування нових пізнавальних задач, основу якого становлять когнітивні стратегії. ПОдано зміст, структуру розробленої та апробованої нами новчально-тренінгової програми оптимізації розуміння батьками своїх обдарованих дітей і результати формуючого експерименту. Виявлено, що навчально-тренінгова робота, організована з "нерозуміючими" батьками творчо обдарованих дітей, посприяла позитивним зрушенням у розумінні ними феномену дитячої обдарованості і особистості своїх дітей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018.1(048)+159/Д 44-661546 рукописний текст
Автор(и) : Дідук, Інна Анатоліївна
Назва : Взаємини між дітьми в сім'ї як чинник їх психосоціального розвитку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :166, [5] с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 152-166.
УДК : 37.018.1(048)+159.922.27 + 37.018.1(048) + 159.922.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психосоціальний розвиток
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сім'я--взаємини між дітьми--сиблінгова взаємодія--адаптація дітей--емоційна взаємодія--старша дитина в сім'ї--молодша дитина в сім'ї
Анотація: У дисертації розкриваються психологічні особливості психосоціального розвитку особистості у контексті сиблінгової взаємодії. Значимість сиблінгової взаємодії полягає у прагненні знайти один в одному емоційну підтримку, психологічну безпеку, схвлення, відчути власну значимість, цінність та компетентність. Встановлено, що важливим продуктом сиблінгової взаємодії є накопичення дитиною власного досвіду взаємодії, вдосконалення образу "Я", зокрема, знань про свої можливості та їх межі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : О692001
Назва : Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал
Вихідні дані : К.: Социс,Б.р.
Колективи : Социс, Академія педагогічних наук України, Мін-во освіти і науки України, Ін-т психології Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32/Л 93 рукописний текст
Автор(и) : Любчук, Ольга Констянтинівна
Назва : Психологічна готовність дитини до оволодіння учбовою діяльністю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Донецьк, 1998
Кільк.характеристики :180, [15] с.: табл., рис., граф.
Колективи : Донецький Державний Університет (Донецьк)
Примітки : Бібліогр.: с. 160-180.
УДК : 37.015.3:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
Вікова психологія-- Дитина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--учбова діяльність--здатності--прийняття--утримання--контроль--успішність
Анотація: Основними компонентами психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю являються здатність до прийняття учбової задачі, до утримання її в пам'яті, до оволодіння загальними способами розв'язання учбових задач, до оволодіння дією контролю. Розвиток цих здатностей можливий на спеціальних заняттях в початковій школі. Розроблені спеціальні методики для діагностування цих здатностей: тести "Прийняття", "Оволодіння загальним способом", "Контроль". Виявлено зв'язок між рівнем розвитку цих здатностей та успішністю молодшого школяра. Показано динаміку розвитку цих здатностей під час навчання початковій школі. Це дослідження показало необхідність виявлення цієї готовності у дітей при вступі до школи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-055.52:/Р 15-850979 рукописний текст
Автор(и) : Радченко, Марина Ігорівна
Назва : Особистісна саморегуляція дорослих у сім'ях з розумово відсталими дітьми-інвалідами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :192 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-192.
УДК : 159.923.2-055.52:616.899-053.2-056.24
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Саморегуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісна саморегуляція--розумово відстала дитина--особистісні утворення--кризові ситуації--батьки дітей-інвалідів
Анотація: У дисертації досліджуються психологічні особливості особистісної саморегуляції дорослих, які мають розумово відсталих дітей, в умовах хронічної екстремальності та визначаються особливості психокорекційної роботи з ними. Встановлено коло психологічних проблем батьків відсталих дітей, виявлено особливості соціально-психологічної ситуації цих родин. Розроблено систему типологічних особливостей батьків розумово відсталих дітей, встановлено основні психологічні особливості батьків. Створено і апробовано програму психологічної корекції батьків розумово відсталих дітей у процесі групової роботи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018.1/Ш 68 рукописний текст
Автор(и) : Шльонська, Оксана Олександрівна
Назва : Стиль сімейного виховання як чинник формування адаптивних можливостей дитини : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :244 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 190-209.
УДК : 37.018.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сімейне виховання-- Адаптація
Вікова психологія-- Дитина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сімейне виховання--адаптація дітей--дезадаптація--стиль сімейного виховання--підлітки--психологічна допомога
Анотація: У дисертації проаналізовані теоретико-методологічні підходи до вивчення сім'ї як осередку первинної соціалізації дитини та стилів сімейного виховання. Досліджені зв'язки між стилем сімейного виховання і формуванням адаптивних можливостей підлітка . Визначено вплив дисфункціональних типів сімейного виховання на дезадаптацію підлітка. Розроблено і апробовано програму психологічної допомоги дезадаптованим підліткам та їх батькам.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Панченко О. А., Симоненко Е. Б., Зарубайко А. В., Цапро Н. П.
Назва : Воздействие информационной среды на психическое и соматическое здоровье ребенка
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 100-108: табл. (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примітки : Бібліогр.: с. 107-108 (6 назв)
УДК : 616.89:616-053.2004.9
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитина--підліток--інформаційні технології--безпека--здоров'я--комп'ютер
Анотація: В роботі проведено оцінку комплексу діагностики психічного благополуччя дітей в умовах інформаційного впливу.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Левус, Надія Ігорівна
Назва : Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 151-158: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-158 (9 назв)
УДК : 159.922.736.2+159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-концепція--самоставлення--самооцінка--соціальна рефлексія--обдарована дитина--молодші школярі
Анотація: Вивчаються особливості формування Я-концепції та її складових у обдарованих дітей на етапі пізнього дитинства під впливом значимих дорослих, зокрема, батьків та вчителів. З'ясовано відмінності ставлення оточуючих до дітей з різним рівнем Я-концепції. Виявлено статистичні відмінності у послідовності виховних впливів матерів таких дітей та у зростанні конфронтації з тими з них, хто має нижчі показники самоставлення.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Царькова О. В.
Назва : Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 607-616 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 614 (10 назв)
УДК : 159.922.7:364.628-056.24
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сім'я--дитина--психологічний клімат--становлення особистості--психофізіологічні вади--психічні порушення--сімейна психотерапія
Анотація: У статті висвітлюються основні функції сім'ї та їх порушення в зв'язку з появою дитини з особливими потребами. Акцентується увага на емоційному стані батьків. Розглядається негативний вплив батьківських переживань на психоемоційний стан дитини.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372/Ц 62
Автор(и) : Піроженко, Тамара Олександрівна, Соловйова, Людмила Іванівна, Ладивір, Світлана Олексіївна, Карабаєва, Ірина Іванівна, Хартман О. Ю., Федорчук О. І., Токарева, Людмила Дмитрівна
Назва : Ціннісні орієнтації дитини у дорослому світі : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : К.: Слово, 2016
Кільк.характеристики :248 с.: рис.
ISBN, Ціна 978-966-194-247-8: 20.00 грн.
УДК : 373.2.015.3(477)(07)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитина--ціннісні орієнтації--дорослий світ--становлення цінностей
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
 
Статистика
за 06.06.2024
Кількість запитів 53129
Кількість відвідувачів 1929
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя