Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дитячо-батьківські стосунки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/В 18
Автор(и) : Варга, Вікторія Степанівна
Назва : Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 57-66: рис. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 65 (1 назва)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційно-вольова сфера--психічні процеси--сімейна дисфункція--сімейне виховання--етнопсихологічна адаптація--дитячо-батьківські стосунки--психологічна адаптація--соціальна адаптація--шкільне середовище
Анотація: Висвітлено основний практичний зміст програми корекції емоційно-вольової сфери молодших школярів через дитячо-батьківські стосунки у контексті оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі. Розкрито окремі фактори,які впливають на адаптацію на психологічному і соціальному рівні у молодшому шкільному віці.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Терещенко М.В., Шапошнікова А.Д.
Назва : Вплив ілюзорної картини світу на дитячо-батьківські стосунки
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 284-293 (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примітки : Бібліогр.: с. 291-292 (9 назв)
УДК : 159.92.27
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): картина всіту--ілюзорна картина світу--уявлення--дитячо-батьківські стосунки--сім'я--розвиток особистості--творчість--потенціал--життєвий сценарій
Анотація: Стаття присвячена поняттю картини світу, ілюзорної картини світу, потенціалу людини. Розглядається життєвий сценарій, як один з аспектів діагностики ілюзорної картини світу. Надаються деякі поради щодо подолання ілюзій у сімейних стосунках.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Портницька, Наталія Федорівна
Назва : Дитячо-батьківські стосунки як чинник розвитку здібностей: ретроспективна рефлексія
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 145-152 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примітки : Бібліогр.: с. 151-152 (12 назв)
УДК : 159.9.075
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--рефлексія--здібності--потреби--ретроспективна рефлексія--дитячо-батьківські стосунки--фотобіографічний метод
Анотація: У статті представлені результати ретроспективного аналізу структури потребової сфери та рефлексії соціально-психологічних складових здібностей у дошкільному віці. Підтверджено думку про оцінку батьків як таку, що має найвищі показники референтності для дошкільників.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Корнієнко В. В., Алексеєнко С. Д., Кутовий К. П.
Назва : Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 239-249 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 245-246 (21 назва)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресивність--діти з особливими потребами--арт-терапія--психопрофілактика--соціалізація--дитячо-батьківські стосунки
Анотація: Вивчено та узагальнено дані досліджень, присвячених агресивності молодших школярів з розумовою відсталістю. Визначено теоретичні підстави для побудови та використання програми, спрямованої на вивчення, подолання та психопрофілактику агресивності у молодших школярів з розумовою відсталістю.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 78
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 31
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016
Кільк.характеристики :671 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання/ С. Д. Максименко. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою]/ І. В. Астремська. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога/ О. Б. Будник. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості/ І. М. Грицюк. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови/ Ю. В. Дроздова. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума/ Б. Земба, А. Питинский. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема/ І. В. Івашкевич. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі/ Т. В. Комар. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека/ А. Крауз. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів/ Л. В. Лимар. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження/ С. Є. Лупло. Копінг як вихід із ситуації конфлікту/ Я. Є. Ляшин. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю/ Л. О. Макарчук. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств/ К. С. Максименко. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування/ М. О. Марценюк. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини/ С. А. Михальська. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту/ Н. М. Мишко. Просоціальна взаємодія як діалог/ М. М. Наконечна. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою)/ Л. А. Онуфрієва. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект/ К. С. Осика. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця/ О. В. Осика. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур/ В. Р. Павелків. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши/ М. Палюх. Типи громадянської ідентичності студентської молоді/ І. Р. Петровська. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу/ О. В. Поліщук. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою)/ І. С. Попович. Комунікативна парадигма психології сім'ї/ О. А. Посвістак. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів/ О. В. Сазонова. Дослідження професійних стереотипів психолога/ О. М. Самкова. Психологические особенности гендерных стереотипов личности/ А. В. Сизоненко. Профессиональное выгорание учителя и его последствия/ У. Солинська, А. Юрчак. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій/ С. Г. Уварова. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом/ О. Є. Фальова. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом/ Т. О. Хілл. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення/ О. Є. Цвєткова. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу/ С. В. Цимбал. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/ О. М. Чайковська. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків/ О. М. Чанцева-Коваленко. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості/ М. М. Шпак. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини/ О. С. Штепа. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця/ Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу/ О. С. Яцків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98+615.851]:1/Л 17-815346 рукописний текст
Автор(и) : Лазос, Гелена Петрівна
Назва : Психологічна корекція негативних переживань підлітків у стосунках з батьками : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :228 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 227-246.
УДК : 159.98+615.851]:159.942.5-053.6(043.5) + 159.98 + 615.851]:159.942.5-053.6(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Негативні переживання
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--негативні переживання--стосунки з батьками--психологічна корекція--дитячо-батьківські стосунки
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі негативних переживань підлітків у стосунках з батьками та їх психологічної корекції. Розкрито зміст поняття "негативне переживання" щодо підліткового віку та визначено основні характеристики негативних переживань сучасних підлітків різної статі у стосунках з батьками - їх інтенсивність, приводи виникнення, зміст та емоційне вираження, здатність підлітка справлятися з ними. Встановлено особливості їх зв'язку із психологічними та структурними деформаціями сім'ї, її соціально-економічним статусом. Створено модель корекції негативних переживань підлітків на основі кататимно-імагінативноїпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 28.08.2024
Кількість запитів 5197
Кількість відвідувачів 533
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя