Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=довільна поведінка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Соловйова, Людмила Іванівна
Назва : Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 123-135 (Шифр 372/А 43-483084)
Примітки : Бібліогр.: с. 133-135 (8 назв)
УДК : 159.943.8-053.4:316.625
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довільна поведінка--вибір--соціально значущі цінності--дитина дошкільного віку
Анотація: Статтю присвячено аналізу проблеми розвитку у дитини дошкільного віку здатності здійснювати свідомий вибір та його взаємозв'язку із становленням довільної поведінки.Теоретично встановлено тісний зв'язок свідомого вибору із володінням дитини своєю поведінкою.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Соловйова, Людмила Іванівна
Назва : Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей: теоретичний аспект проблеми
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 211-222 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: С. 220-221 (9 назв)
УДК : 159.943.8-053.4:316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довільна поведінка--регуляція поведінки--гра--соціально значущі цінності--вибір--старший дошкільник
Анотація: У статті здійсненно аналіз основних підходів до проблеми розвитку довільної поведінки дитини дошкільного віку. Розкрито психологічний зміст понять, які характеризують довільну поведінку дошкільника та визначено механізми формування у дитини здатності до регуляції своїх дій. Підкреслено, що становлення протягом дошкільного віку довільної поведінки виступає підгрунтям для розвитку у дитини вміння здійснювати свідомий вибір. Сформульовано гіпотезу, що повноцінний розвиток довільної поведінки старшого дошкільника зумовлює можливість вибору та прийняття нею соціально значущих цінностей.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Соловйова Л.І.
Назва : Характеристика довільної поведінки як чинника прийняття старшими дошкільниками соціально значущих цінностей
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 151-159 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 159.943.8-053.4:316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довільна поведінка--прийняття--вибір--соціально значущі цінності--дитина старшого дошкільного віку
Анотація: У статті представлено результати експериментального вивчення стану розвитку довільної поведінки дітей старшого дошкільного віку, який зумовлює прийняття ними соціально значущих цінностей. Описано застосовані емпіричні методи дослідження: діагностична бесіда "Чинники вибору дитиною соціально значущих цінностей" і спостереження різних видів дитячої діяльності, ініційованої дітьми та педагогом. Статистично підтверджено зв'язок рівня прояву довільної поведінки старшого дошкільника і його здатності до прийняття соціально значущих цінностей. Визначено реальний стан розвитку довільної поведінки дітей старшого дошкільного віку, освіта яких здійснювалася в умовах дошкільного навчального закладу, сімейного виховання та першого класу початкової школи. Встановлено, що для досліджуваних дітей соціально значущі цінності є регуляторами їх активості на середньому рівні прояву.
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 46235
Кількість відвідувачів 760
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя