Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=довіра до себе<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/Т 48-950888 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Маргарита Володимирівна
Назва : Соціально-психологічні чинники генези міжособистісної довіри старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :230 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-230.
УДК : 159.922.73-053.6+316.613.42 + 159.922.73-053.6 + 316.613.42
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Міжособистісна довіра
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра--міжособистісна довіра--довіра до світу--довіра до себе--радіус довіри--структура міжособистісної довіри--генеза--надійність--передбачуванність--приязнь--єдність
Анотація: У дисертації досліджено соціально-психологічні чинники генези міжособистісної довіри старшокласників. Міжособистісна довіра розглядається як соціально-психологічний феномен, який існує, виявляється і динамічно змінюється в інтеріндивідному просторі і здійснює функцію взаємозв"язку між людьми. Обгрунтовано концептуальну модель соціально-психологічних чинників генези міжособистісної довіри як системної взаємодії її структурних компонентів, зміа співвідношення яких є внутрішнім чинником її генези. В експериментально-діагностичній частині роботи встановлено, що найбільше значення у відносинах довіри старшщокласників мають такі індикатори структурних складових міжособистісної довіри як "надійність", "приязнь" та "єдність". встановлено, що до старшого шкільного віку значно зростає кількість учнів, які мають низький рівень довіри як до однокласників так і до вчителів. Практичне значення результатів дослідження полягає в тому, що вони дозволяють врахувати особливості таких чинників формування та розвитку довіри однокласників як: "надійність", "приязнь", "єдність" та "передбачуваність". На цій основі можливо рекомендувати психологічно обгрунтовані засоби корекційної роботи по підвищенню рівня довіри у школярів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/П 86
Назва : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(10) : Ч. 1
Вихідні дані : Київ; Полтава: ПНПУ, 2016
Кільк.характеристики :264 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Ціна : 18.00 грн.
УДК : 159.923(05)+159.9(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--особистість
Зміст : Екзистенціальні підстави драми людського життя/ С. Д. Максименко. Психологія корінних слов'ян як наука про слов'янську душу (англ. мовою)/ А. Панкалла. Онтологія суб'єктності як теоретико-методологічний підхід у дослідженні внутрішніх конфліктів особистості/ І. О. Красильников. Психологічні особливості суб'єктності дитини дошкільного віку/ І. Г. Тітов. Теоретичні аспекти дослідження і шляхи збереження психічного здоров'я учнів початкової школи/ О. І. Василевська. Особливості національної самосвідомості у дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Абасалієва. Схильність до девіантної поведінки підлітків з низьким рівнем довіри до себе/ М. З. Єсип, І. В. Михайлюк. Вікові зміни психологічного благополуччя у середній та пізній дорослості/ Т. Б. Партико. Проблема шкільних страхів у наукових дослідженнях/ Н. Г. Піддубна, Д. Е. Єфімов. Дослідження впливу тривожності підлітка на його статусне положення у групі однолотків/ М. М. Тесленко. Досвід міждисциплінарного дослідження розвитку цілісної особистості в контексті соціальних змін/ О. І. Власова [и др.]. Сутнісні модуси самозмінювання у проблематиці психології розвитку: зарубіжна персонологія/ С. Б. Кузікова. Аналіз теоретико-методологічних основ інноваційних підходів у психотерапії: на прикладі позитивної психотерапії та схема-терапії/ Н. М. Чижиченко. Екзистенційний зміст смислотворення майбутніх педагогів/ І. М. Галян. Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності/ Ю. І. Калюжна. Особливості зв'язку ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічного профілю з переважаючими типами взаємодії в навчальному середовищі/ Ю. В. Вербова. Роль професійної підготовки в проектуванні кар'єри майбутніх учителів/ Н. О. Гончарова. Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях/ О. Г. Мирошник. Саморегуляція як соціально-психологічний чинник життєвого цілепокладання студентської молоді/ М. М. Рева. Дослідження смислових аспектів особистісної саморегуляції студентів-психологів/ Т. Є. Тітова. Навчальна дисципліна "Психологія гуманістичної спрямованості викладача вищої школи": зміст і методичне забезпечення/ А. С. Харченко. Шляхи підвищення рівня емоційної саморегуляції студентів музичного училища/ Н. О. Юдіна, О. О. Зінченко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-022.253/Ш 37-139118959 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Світлана Вікторівна
Назва : Психологічні особливості розвитку довіри до себе у майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :260 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 208-241 (293 назви)
УДК : 159.923.2-022.253-047.44+378-057.875:159.9-051](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра до себе--розвиток довіри до себе--майбутній психолог--локус контролю--професійна підготовка--психологічні особливості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. У дисертації здійсне но теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання проблеми розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. З’ясовано, що довіра до себе відображаючи внутрішню позицію особистості, об’єднує її емоційні, когнітивні і поведінкові реакції. Виявлено особливі сть, що у досліджуваних відсутня абсолютизація довіри до себе, яка б зумовлювала аномальний спосіб функціонування особистості. До найбільш чисельної групи увійшли досліджувані із сформованим (середнім та вище за середній) рівнем довіри до себе. До основни х особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів слід віднести домінування високого рівня довіри до себе в умінні будувати стосунки із близькими людьми, друзями, та дітьми, а також середнього рівня довіри до себе в учбовій, інтелектуальній дія льності у побудові взаємодії із викладачами й у процесі налагодження стосунків із протилежною статтю. Визначено, що найбільший ступінь довіри до себе як професіонала виявляють досліджувані, які завершують процес фахової підготовки. Показано, що у процесі с прийняття іншої людини як партнера по спілкуванню і взаємодії формується і актуалізується не лише суб’єктивне ставлення до іншого, але й ставлення до себе. У переважної більшості майбутніх психологів зафіксовано високий рівень довіри до себе у сфері побудо ви стосунків. Для студентів із рівнем довіри до себе вище за середній притаманний інтернальний локус контролю, який засвідчує особистісну відповідальність за результати своєї діяльності. Студентам із низьким рівнем довіри до себе властивий екстернальний ло кус контролю. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму розвитку довіри до себе у майбутніх психологів та доведено її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-022.253/Ш 37-527435344 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Світлана Вікторівна
Назва : Психологічні особливості розвитку довіри до себе у майбутніх психологів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :23 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 18-20 (20 назв)
УДК : 159.923.2-022.253-047.44+378-057.875:159.9-051](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра до себе--розвиток довіри до себе--майбутній психолог--локус контролю--професійна підготовка--психологічні особливості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. У дисертації здійсне но теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання проблеми розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. З’ясовано, що довіра до себе відображаючи внутрішню позицію особистості, об’єднує її емоційні, когнітивні і поведінкові реакції. Виявлено особливі сть, що у досліджуваних відсутня абсолютизація довіри до себе, яка б зумовлювала аномальний спосіб функціонування особистості. До найбільш чисельної групи увійшли досліджувані із сформованим (середнім та вище за середній) рівнем довіри до себе. До основни х особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів слід віднести домінування високого рівня довіри до себе в умінні будувати стосунки із близькими людьми, друзями, та дітьми, а також середнього рівня довіри до себе в учбовій, інтелектуальній дія льності у побудові взаємодії із викладачами й у процесі налагодження стосунків із протилежною статтю. Визначено, що найбільший ступінь довіри до себе як професіонала виявляють досліджувані, які завершують процес фахової підготовки. Показано, що у процесі с прийняття іншої людини як партнера по спілкуванню і взаємодії формується і актуалізується не лише суб’єктивне ставлення до іншого, але й ставлення до себе. У переважної більшості майбутніх психологів зафіксовано високий рівень довіри до себе у сфері побудо ви стосунків. Для студентів із рівнем довіри до себе вище за середній притаманний інтернальний локус контролю, який засвідчує особистісну відповідальність за результати своєї діяльності. Студентам із низьким рівнем довіри до себе властивий екстернальний ло кус контролю. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму розвитку довіри до себе у майбутніх психологів та доведено її ефективність.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 32107
Кількість відвідувачів 660
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя