Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1606)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (152)Рідкісна книга (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=досвід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 150
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955.4+378-057/В 31-476382 рукописний текст
Автор(и) : Веремчук, Анна Миколаївна
Назва : Розвиток професійної рефлексії майбутнього вчителя іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2009
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Колективи : Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-212.
УДК : 159.955.4+378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна рефлексія--особистісна рефлексія--інтелектуальна рефлексія--метарефлексія--рефлективна позиція--рефлексивний досвід --рефлексивно організована діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей розвитку професійної рефлексії майбутнього вчителя іноземної мови.У роботі показано, що формування професійної рефлексії-це складний організований процес, в якому системоутворюючим компонентом є особистісна включенність студентів в в ньго. Обгрунтовано, що процесс формування професійної рефлексії у майбутніх вчителів іноземної мови стане ефективним, якщо: 1)модель цього процесу включатиме етапи розвитку особистісної рефлексії, інтелектуальної рефлексії та метарефлексії; 2)в процесі професійного становлення студентів буде створений і реалізований комплекс умов, що передбачають: а)актуалізацію потреби майбутніх фахівців в професійному самопізнанні і розвитку; б)вихід студентів в рефлексивну позицію; в) ініціацію і стимулювання рефлексивного досвіду в процесі професійно-освітньої діяльності; г)сформованість мотиваційного, змістовного та операційного компонентів готовності до здійснення професійної діяльності; 3) даний комплекс умов найбільш ефективно сприятиме формуванню професійної рефлексії студентів в рефлексивно організованій діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:378-057.8/Р 15-562040 рукописний текст
Автор(и) : Радчук, Галина Кіндратівна
Назва : Психологія аксіогенезу особистості у контексті вищої професійної освіти : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франковськ, 2011
Кільк.характеристики :479 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 459-479.
УДК : 159.923:378-057.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Аксіогенез
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіогенез--ціннісність--смисл--професійна освіта--суб`єктивна позиція--смислове переживання--особистісний досвід--освітній діалог
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-методологічному обгрунтуванню та емпіричному вивченню механізмів. закономірностей, структурно-динамічних показників та психолого-педагогічних умов аксіогенезу особистості студентів у процесі вищої професійної освіти. Обгрунтовано концептуальні основи професійно-особистісного аксіогенезу майбутнього фахівця як еперервного процесу ціннісно-цільового трасцендування в контексті цілісного життєздійснення; розроблено функціонально-динамічну модель особистості; виокремлено смислове переживання як екзистенційно-феноменологічну основу професійно-особистісного аксіогенезу в освітньому середовищі ВНЗ; емпірично виявленно структурно-динамічні особливості аксіогенезу особистості студентів у процесі здобуття вищої професійної освіти. Розроблено та апробовано психолого-педагогічну програму гармонізації аксіогенезу майбутніх фахівців, основою якої виступив освітній діалог як смислонасичена процесуально-цілісна форма активного навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.1-055.2+1/С 66-483698 рукописний текст
Автор(и) : Сосис, Лилия Валериевна
Назва : Особенности осознания личного опыта женщинами, нуждающимися в психологической помощи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Киев, 2010
Кільк.характеристики :265 с.: табл., рис.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка НАНП Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 199-214.
УДК : 159.922.1-055.2+159.98:615.851 + 159.922.1-055.2 + 159.98:615.851
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Личный опыт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): досвід--подія--проблемно-насичений наратив--культурний дискурс--суб`єктивна інтерпритація--деконструкція--екстерналізація--альтернативна історія
Анотація: У дисертації описується проведення комплексного дослідження особливостей розуміння жінками власного досвіду, вплив на його суб`єктивну інтерпритацію особистісно-психологічних рис у сукупності та взаємодії з різноманітними контекстами життя та домінантами культурними наративами. Визначено, особливості формування у жінок проблемно-насичених наративів, які негативно впливають на їхню самооцінку, теперішнє життя та прогнозування майбутнього. Доведено необхідність застосування наративних психотехнологій у роботі з жінками, які потребують психологічної допомоги з метою надання їм можливості особистісного зростання, переживання досвіду якому надається переваги, формування позитивнішої жіночої ідентичності, що грунтується на власних цінностях та етичних принципах. Розроблено та апробовано програму наративного тренінгу, що спрямована на усвідомлення та реінтерпретацію жінками їх проблемного досвіду.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2+378-057/Т 59-343805 рукописний текст
Автор(и) : Тороп , Крістіна Сергіївна
Назва : Усвідомлення особистісного досвіду майбутніми педагогами як чинник формування їх професійної ідентичності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :213 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-205.
УДК : 159.923.2+378-057.875:37.011.3-051 + 159.923.2 + 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Особистісний досвід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--особистісний досвід--педагогічна ідентичність--педагогічний саморозвиток
Анотація: Професійна ідентичність виконує у житті особистості адаптаційну (до спільноти, соціуму); визначальну (власного стутусу, ролі місця в професійній спільноті); формалізаційну (згуртування компонентів "Я", надбання образу "Я-професіонал"); визначальну (виявлення власних життєвих і професійних пріоритетів, цілей, стилю діяльності); смислову (осягнення сутності професійних цілей, екзистенційних смислів, визначення свого професійного майбутнього)функції. Серед типів педагогічної професійної ідентичності на підставі теоретичних узагальнень і експериментальних даних виокремлено: "дифузну", "академічно-нормативну" та "професійно-креативну" професійну ідентичністі. Становлення професійної ідентичності педагогів відбувається у зв"язку з усвідомленням особистісного досвіду. На пдгрунті сформованості умінь особистісної та соціальної рефлексії, усвідомлення особистісного досвіду, ціннісного ставлення до себе, інших і світу завершується становлення професійної ідентичності майбутнього педагога. Натомість, криза професійної ідентичності пов"язана із виявленням власної невідповідності професії, власної неєфективності в ролі педагога. Цілеспрямовані формувальні заходи професійного самоусвідомлення студентів педагогічних спеціальностей сприяють постанню професійної ідентичності педагогів, ціннісному ставленню до образу професіонала, психологічній готовності щодо криз у професійній діяльності, попередженню професійного вигорання. Задіяні формувальні заходи виявилися ефективними.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.45+316.62-057/Б 46-392016 рукописний текст
Автор(и) : Бенько, Ліана Степанівна
Назва : Соціально-психологічні особливості генезу поведінки у студентській групі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2007
Кільк.характеристики :262 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 197-214.
УДК : 316.45+316.62-057.875 + 316.45 + 316.62-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нормативна поведінка--девіантна поведінка--стандарт поведінки --групова норма--конформізм--групова згуртованість--соціально-психологічний досвід--ми-почуття--соціально-психологічний клімат
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню соціально-психологічних чинників, що значно впливають на поведінку студентів, надають їй нормативної спрямованості, забезпечують виникнення та збереження певного стандарту поведінки у студентській групі. В дисертації теоретично обгрунтовано соціально-психологічну специфіку генезу нормовідповідної поведінки особистості і розкрито сутність поняття "нормативна поведінка" у контексті студентської групи; експериментально визначено соціально-психологічні чинники виникнення і збереження певного стандарту поведінки студентської молоді; розроблено і апробовано шляхи стимуляції нормативної поведінки членів студентської групи. теоретичне дослідження полягає: у поглибленні згнань про поняття "стандарт поведінки", "нормативна поведінка" і "девіантна поведінка" та їх співвідношення; у з"ясуванні специфіки спілкування у студентській групі, де формуються певні стандрати поведінки; у розкритті механізмів стабілізації прийнятих більшістю норм поведінки (комфортності, сумісності й спрацьованості, особливостей впливу згуртованості на ступінь прихильності індивідів до певного стандарту поведінки). Результати дослідження поглиблюють розуміння соціально-психологічних чинників, що сприяють виникненню певних норм поведінки членів студентської групи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:616.1/Д 30 рукописний текст
Автор(и) : Дем`яненко, Юлія Олександрівна
Назва : Особливості усвідомлення власного життєвого досвіду людьми з серцево-судинними захворюваннями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :200 с.: граф., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 190-198.
УДК : 159.923.2:616.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Серцево-судинні захворювання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наратив--усвідомлення--особистісний досвід--розвиток особистості--я-концепція--серцево-судинні захворювання--стенокардія--гіпертонія
Анотація: Визначено тпи текстів-наратив та проаналізовано психологічні чинники, що впливають на їх породження; досліджено якісний склад автонаративів, виявлено домінуючі теми у наративах хворих; проаналізовано особливості інтеграції власного життєвого досвіду хворих у структуру "Я-концепції" особистості. на основі аналізу отриманих даних розкрито особливості усвідомлення життєвого досвіду людьми з серцево-судинними захворюваннями. Розроблено та апробовано програму тренінгу "Усвідомлення власного життєвого досвіду", що спрямована на розширення репертуару життєвих сюжетів особистості, переосмислення життєвих стратегій, усвідомлення власної відповідальності у створенні позитивного досвіду та позитивно спрямованого життєвого шляху. Доведено, що тренінгова робота з хворими на серцево-судинні захворювання сприяє глибшому усвідомленню власного досвіду та зміні сюжетних ліній у викладенні автобіографічного матеріалу, а відтак зміні життєвих орієнтирів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.323:378/Ч-12-547779 рукописний текст
Автор(и) : Чала, Юлія Миколаївна
Назва : Особливості набуття професійно значущого досвіду майбутніми психологами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2012
Кільк.характеристики :302 с.: табл., рис.
Колективи : Рівненський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-222.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійний досвід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійно значущий досвід--особистісний досвід--соціальний досвід--мнемічний досвід--досвід психологічної освіченості--майбутні психологи
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей та передумов набуття професійно значущого досвіду майбутніми психологами під час їх навчання у вищій школі.У роботі розроблено модель професійного досвіду майбутнього психолога, виокремлено компоненти досвіду та охарактеризовано функції, властиві кожному компонентові. Зазначено, що професійний досвід вміщує три шари: особистісний, соціальний та мнемічний. Було підтверджено гіпотезу дослідження про те, що процес набуття майбутніми психологами професійно значущого досвіду детермінується дотриманням комплексу особливостей - залучення студентів до участі в різних видах професійно-нормативних стосунків, зокрема в рольових іграх, бесідах, дискусіях, тренінгах.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6+159.955/Н 19-936514 рукописний текст
Автор(и) : Назарук, Оксана Миколаївна
Назва : Вікові особливості розуміння особистого досвіду : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :213 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-202.
УДК : 159.922.6+159.955.1:165.243 + 159.922.6 + 159.955.1:165.243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розуміння
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація--адаптованість--особистий досвід--наратив--розуміння--особистісні якості--вікові особливості--діти--підлітки
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі розуміння дітьми, підлітками та юнаками особистого досвіду. Здатність дитини до інтегрування свого особистого досвіду вперше було досліджено за допомогою аналізу наративу. Визначено смислові компоненти наративу - маркери, що дозволяють встановити ступінь розуміння дитиною свого особистого досвіду. Виявлено існування зв'язку між рівнем розуміння дитиною свого особистого досвіду та якістю відображення його в її наративі. Доведено, що ступінь розуміння особистого досвіду відбиває ступінь успішності процесу соціалізації особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2(043.3)/Ш 59 рукописний текст
Автор(и) : Шиловська , Олена Миколаївна
Назва : Психологічні особливості породження наративу як засобу саморозвитку особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :282 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 215-227.
УДК : 159.923.2(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Саморозвиток-- Наратив
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наратив--автонаратив--саморозвиток особистості--самоприйняття--особистий досвід
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей наративу як засобу усвідомлення власного досвіду та власного "Я", що є важливим чинником саморозвитку особистості. Визначено типи текстів-наративів та чинники, що впливають на їх породження. Виділені особливості наративу, що відрізняють його від інших видів текстів. Розкрито рівні функціонування наративу в залежності від того, наскільки особистість вміє конструювати історію свого життя, приймати власний досвід та трансформувати його у розповідь. Виявлено психологічні умови , за яких використання наративу в процесі психологічного консультування є ефективним.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955.1:165.243/К 56 рукописний текст
Автор(и) : Коваленко , Алла Борисівна
Назва : Психологія розуміння творчих задач : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :396,[17] с.: табл., рис.
Колективи : Київський університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Библиогр.: с. 355-396.
УДК : 159.955.1:165.243
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Розуміння задач
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розуміння--знак і значення--мислення--розв'язання задач--творчі задачі--коґнітивний досвід суб'єкта--смислова трансформація--творчий тренінг
Анотація: В дослідженні розроблено модель процесу розуміння багатосмислових об'ктів. Здійснено аналіз процесу розуміння творчих задач та основних його складових компонентів. Досліджено характер залежності успішності процесу розуміння від рівня сформованості когнітивного компоненту. З'ясовано особливості прояву мислительних стратегій в процесі розуміння творчих задач та їх зв'язок з рівнями психічного розвитку суб'єкта.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.3/О-63 рукописний текст
Автор(и) : Орап, Марина Олегівна
Назва : Психологічні основи організації мовленнєвого досвіду особистості : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :531 с.: табл.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 459-501.
УДК : 159.946.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психологія особистості-- Мовленнєва діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): досвід--психологія особистості--мовлення--мовленнєва діяльність--мовленнєвий досвід--мовленнєва компетентність--мовленнєва культура
Анотація: У дисертації визначено методологічні засади та сконструйовано загальну теоретичну модель системи мовленнєвого досвіду особистості з урахуванням та на основі виділення системотвірного фактору, функцій, внутрішньої та зовнішньої структури системи, а також її елементів. Створено теоретично обґрунтовану систему показників та на її основі сформовано комплекс діагностичних методик для емпіричного дослідження структурно-функціональних характеристик мовленнєвого досвіду особистості. Виявлено загальні закономірності будови, особливостей функціонування та динаміки внутрішньої структури мовленнєвого досвіду особистості. З'ясовано структурно-функціональні характеристики та закономірності динаміки функціонування зовнішньої структури мовленнєвого досвіду особистості у її взаємозв'язку із внутрішньою структурою.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:351.745/А 46-986623 рукописний текст
Автор(и) : Александров, Денис Олександрович
Назва : Психологія становлення особистості працівника органів внутрішніх справ : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :480 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 394-449.
УДК : 159.923.2:351.745.5(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Становлення особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): становлення особистості--правоохоронна діяльність--внутрішні і зовнішні суперечності--професійна адаптованість--особистісні характеристики--адаптивність--професійна спрямованість--професійний досвід--правоохоронці
Анотація: У дисертації висвітлено сутність професійної адаптації як інтегративного структурного компонента особистості працівника ОВС. Встановлено індивідуально-психологічні, соціально-психологічні та професійно-психологічні закономірності адаптивності правоохоронця. Охарактеризовано пізнавальну, комунікативну,організаційну та конструктивну діяльність як детермінанти формування особистості правоохоронця. З'ясовано психологічні особливості біопсихічних компонентів, психічних процесів, професійного досвіду та професійної спрямованості в структурі особистості працівника ОВС.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць. Т. 16, ч. 1, 2
Вихідні дані : Київ: Гнозіс, 2013
Кільк.характеристики :474 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 10.00 р.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія--педагогічна психологія
Зміст : Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків/ О. Ю. Барабаш. Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі/ Н. М. Бугайова. Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми/ А. М. Грись. Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства/ Т. М. Євменова. Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта/ С. М. Каліщук. Психологічні механізми розвитку гендерної ідентичності в онтогенезі : особистісно-еґалітарна парадигма/ О. М. Кікінежді. Соціально-психологічні аспекти професійної соціалізації студентів/ В. А. Кліменко. Особливості ставлення до сексу малолітнії повій/ Ю. В. Кобикова. Спрямованість у процесі педагогічного спілкування/ З. Я. Ковальчук. Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду"/ О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару. Емпіричне дослідження етнопсихологічнимх особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1)/ О. В. Красножон. Роль музичного простору у виникненні девіацій/ М. В. Максимов. Різновид злочину як наслідок типу девіацій/ Н. Ю. Максимова. Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії/ І. Ф. Манілов. Культорологічна парадигма освіти : культуроцентристський підхід у вищих навчальних закладах/ В. О. Медведева. Психолого-педагогічні особливості адаптації особистості, включеної в діяльність скаутської організації/ С. А. Мельніченко. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу/ О. А. Низовець-Кропта. Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища/ М. О. Орап. Регулятивна функція соціальних очікувань особистості/ І. С. Попович. Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки/ Т. О. Работа, О. В. Царькова. Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ/ О. А. Римарчук. Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка/ Л. З. Сердюк. Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти/ В. І. Сіткар. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу/ О. Г. Скляр. Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ/ В. І. Слободяник. Еволюція ідентичності засуджених як основа їх соціальної реадаптації/ А. Фіделус. Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища/ Л. А. Філоненко. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні/ К. С. Царьова. Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС/ Л. С. Шаповал. Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками/ С. М. Янкевич. Духовність як основа соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою/ В. В. Баранов. Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза/ О. О. Березіна. Девіантні еквіваленти аутоагресивної поведінки особистості / Н. М. Бугайова. Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми/ А. М. Грись. Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження/ Г. В. Гуменюк. Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження/ Т. В. Гурська. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України/ С. М. Заболотний. Психолого-кримінологічний дискурс довірчості в профілактиці злочинності серед неповнолітніх/ Ю. Б. Ірхін. Глибинно-психологічні джерела й етнокультурна феноменологія віктимності українського суспільства/ З. С. Карпенко. Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання/ Л. М. Литвинчук. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища/ О. В. Максим. Механізми девіантної поведінки у світлі теорії позитивної психотерапії/ І. А. Мартинюк. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини/ О. Ф. Мірза. Сімейні стосунки очима учнів молодшого шкільного віку/ М. М. Павлюк. Особливості мислення, мовлення і поведінки неповнолітніх делінквентів/ Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами/ Т. А. Рябовол. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу/ С. В. Сахно. Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів/ Р. І. Сірко. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації)/ О. Г. Скляр. Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ/ О. М. Скляренко. Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів/ І. В. Тараненко. Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я./ Р. С. Фесенко. Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях/ Л. В. Філоненко. Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку/ Н. В. Цумарєва. Психотерапевтична корекція харчової поведінки при психогенному переїданні/ В. І. Шебанова. Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації/ В. М. Щербина-Прилука. Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді/ С. Є. Яцишин.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.942.5/К 17
Автор(и) : Каліщук С. М.
Назва : Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 51-58 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 57 (12 назв)
УДК : 159.942.5
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онтологічний підхід--внутрішній досвід--операційні техніки--одиниця аналізу--елемент контакту--еклектично-інтегративна модель
Анотація: У статті обґрунтовується множинна варіативність консультативного процесу. Розглядається еклектично-інтегративна модель як засіб ефективного пристосування операційного інструментарію психолога-практика до потреб клієнта.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.946.3/О-63
Автор(и) : Орап, Марина Олегівна
Назва : Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 157-165 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-165 (10 назв)
УДК : 159.946.3
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєвий досвід--адаптація--мовленнєва компетентність--мовна картина світу--мовленнєва культура
Анотація: Розглядається проблема мовленнєвого досвіду в аспекті адаптації особистості до нового соціокультурного середовища. Виявлено істотний зв'язок між рівнем організації мовленнєвого досвіду та рівнем адаптації особистості до навчання у ВНЗ.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Сіткар В. І.
Назва : Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 195-205 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 203-204 (14 назв)
УДК : 316.723+316.6:159.922
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти--соціалізація--субкультура--гендерні ролі
Анотація: Проаналізовані і охарактеризовані особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури, розглянуто її як парадигму психологічних, соціокультурних та гендерних досліджень.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9.316.6/Г 95
Автор(и) : Гурська Т. В.
Назва : Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 310-316: рис. (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 315-316 (5 назв)
УДК : 159.9.316.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): локус контролю--нейротизм--референтація--самоефективність--стресостійкість--гендер
Анотація: Стаття присвячена дослідженню взаємозв'язку нейротизму та типу референтації і містить результати емпіричного дослідження даних характеристик в їх гендерному аспекті.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/Ч-44
Автор(и) : Чєпелева , Наталія Василівна
Назва : Самопроектирование как фактор развития личности
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2: Вип. 8. - С. 4-15 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 14-15 (7 назв)
УДК : 159.923.2
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток особистості--самопроектування особистості--постнекласична психологія--нарратив--дискурс--особистий досвід--смисл
Анотація: У статті розглядається проблема самопроектування особистості у контексті постнекласичної психології. Запропоновано тлумачення особистісного проекту як осмисленої версії людського буття. Виділено основні шляхи особистісного самопроектування. Охарактеризовано особливості побудови особистісних проектів на різних етапах розвитку.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/З-12
Автор(и) : Зазимко, Оксана Володимирівна
Назва : Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 83-97 (Шифр 151.60/А 43-398463575)
Примітки : Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
УДК : 159.923.2
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопроектування--життєвий досвід--життєві завдання--життєві смисли--авторство--юнацький вік
Анотація: Досліджено психологічні особливості та вікові можливості самопроектування особистості юнацького віку. Доводиться сензитивність юнацького віку до самопроектування власної особистості. У розвитку особистості юнацького віку визначено частку самопроектування у різних сферах життєдіяльності.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/Ш 60
Автор(и) : Шиловська, Олена Миколаївна
Назва : Психологічні передумови розвитку здатності молодшого школяра до самопроектування
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 98-108 (Шифр 151.60/А 43-398463575)
Примітки : Бібліогр.: с. 108 (2 назв)
УДК : 159.923.2
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопроектування--соціокультурний досвід--емоційно-оціночний компонент--когнітивний компонент--поведінка
Анотація: Стаття присвячена теоретичному дослідженню передумов розвитку здатності дитини молодшого шкільного віку до самопроектування.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 188385
Кількість відвідувачів 1311
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя