Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3320)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (330)Рідкісна книга (26)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 478
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377.8-057.87:37.0/Д 79-144528 рукописний текст
Автор(и) : Дубравська, Дося Михайлівна
Назва : Динаміка особистісних утрворень майбутнього педагога на етапі первинної професіоналізації (на матеріалі дослідження студентів педагогічного коледжу) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :237 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-205.
УДК : 377.8-057.87:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професіоналізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісні утрворення--локус контролю--самопізнання--суб`єктивність --саморегуляція--майбутні педагоги
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі становлення й розвитку у процесі первинної професійної підготовки (педагогічний коледж) майбутніх педагогів психологічних утворень, які є сутнісними характеристиками особистості як суб'єкта педагогічної діяльності. Встановлено, що основою особистісної готовності до успішної реалізації професійно-педагогічної діяльності є показники загальної універсальності, самоприйняття, сенсожиттєві орієнтації, упевненість у собі і мотивація саморозвитку, які опосередковано пов'язані із створенням педагогічних ситуацій толерантної взаємодії й підтримки, а також умов для задоволення потреб суб'єктів учіння у самопізнанні і саморозвитку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964/Є 27 рукописний текст
Автор(и) : Євтушенко, Ірина Володимирівна
Назва : Роль архетипної символіки у вираженні інтимних почуттів суб'єкта до близьких йому людей (на основі дослідження міфів, казок та психомалюнків) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Черкаси, 2004
Кільк.характеристики :371 с.: табл., рис.
Колективи : Черкаський національний університет ім.Б.Хмельницького (Черкаси)
Примітки : Бібліогр.: с. 197-223.
УДК : 159.964
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вираження почуттів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): архетипи--архетипна символіка--несвідоме--об'єктні відношення суб'єкта--енегрія лібідо і мортідо--едіпова залежність--колективне несвідоме
Анотація: У дисертації розглядаються особливості символічної репрезентації змісту психіки за допомогою архетипної символіки, яка імпліцитно навантажена інтимними почуттями суб'єкта до близьких йому людей. Складність вивчення даної проблеми полягає в тому, що прояви почуттів є витісненими, пов'язані з особистісною проблемою, яка не усвідомлюється та породжує внутрішні деструкції психіки суб'єкта. Дисертаційне дослідження доводить, що формування інтимних почуттів суб'єкта носить суперечливий, двоїстий характер, оскільки вони були започатковані в Едіповій ситуації. Архетипна символіка представлена в казках, міфах і психомалюнках. Системне розуміння несвідомої сфери психіки суб'єкта сприяє виявленню ролі архетипної символіки в об'єктивації Епідової залежності, наслідками якої є амбівалентні почуття суб'єкта до близьких йому людей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.38+159.92/М 11-424035 рукописний текст
Автор(и) : Музика, Олександр Леонідович
Назва : Суб'єктно-ціннісний аналіз становлення творчо обдарованої особистості (на матеріалі технічної творчості) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1997
Кільк.характеристики :203 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 158-171.
УДК : 159.923.38+159.928:159.954.4 + 159.923.38 + 159.928:159.954.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творча діяльність-- Обдарованість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єктний підхід дослідження--цінності--творча обдарованість--життєвий шлях--ціннісна свідомість
Анотація: У дослідженні теоретично і експериментально розроблено проблему застосування суб'єктно-ціннісного підходу до дослідження процесу становлення творчо обдарованої особистості. Виявлено індивідуальні особливості розвитку ціннісної свідомості та формування суб'єктнихцінностей технічно обдарованої людини. Встановлений взаємозв'язок змістовних і динамічних компонентівструктури ціннісно-смислового поля свідомості технічно обдарованої особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.33:001.895/С 65-065200 рукописний текст
Автор(и) : Сорока, Олена Миколаївна
Назва : Психологічні умови застосування комп'ютерних засобів у процесі навчання іноземної мови (на матеріалі дослідження студентів немовних факультетів) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :214 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 199-214.
УДК : 37.091.33:001.895+159.953.5:81'243 + 37.091.33:001.895 + 159.953.5:81'243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комп'ютерні засоби
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--комп'ютерні засоби--навчання іноземної мови--психологічні проблеми комп'ютерного навчання--інтенсифікація навчання--комунікативне навчання--психологічна готовність до навчання мови
Анотація: Дисертація присвячена проблемі психологічних умов ефективного застосування комп'ютера прививченні іноземної мови у вузі. Уточнені положення про можливість і доцільність використання існуючих методик викладання іноземної мови для побудови навчального процесу за новими інформаційними технологіями. Показано, що для ефективного застосування комп'ютера необхідно розробити нормативну модель навчання, яка має ґрунтуватись на додержанні основних психолого-педагогічних вимог до організації навчального процесу. Розкрито зв'язок між комунікативними й когнітивними особливостями студентів і динамічним розподілом функцій управління між студентом і комп'ютером, а також вибором типу і виду зворотного зв'язку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(091)/Б 79 рукописний текст
Автор(и) : Болотнікова, Інга Вікторівна
Назва : Розвиток ідеї цілісного дослідження дитини в українській педології 20-30 років ХХ століття : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :186 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 166-186.
УДК : 159.9(091)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Українська педологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педологія--соціально-генетичний підхід--київська школа педології--особистість дитини--сучасна вітчизняна психологія
Анотація: У дисертації здійснений аналіз соціокультурних та внутрінаукових чинників виникнення, розвитку та припинення існування вітчизняної педології. Визначені соціально-ідейні та теоретико-філософські детермінанти становлення ідеї цілісного дослідження особистості дитини у вітчизняній науці. Досліджене історико-наукове підгрунтя реалізації ідеї цілісного дослідження дитини в українській педології. Проаналізовані вихідні принципи та методи дослідження дитини у працях українських педологів 20-30-х років ХХ століття. Розкрито значення педологічних здобутків для сучасної психології.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./Г 67-815921 рукописний текст
Автор(и) : Горбань, Галина Олександрівна
Назва : Соціально-психологічне дослідження особистості школяра в процесі експериментального навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Тернопіль, 2001
Кільк.характеристики :234 с.: табл., рис.
Колективи : Тернопільська академія народного господарства (Тернопіль)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-190.
УДК : 37.015.3:159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціально-психологічне дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідження особистості--соціально-психологічне дослідження--експериментальне навчання--соціальна взаємодія--мала група--експериментальна школа
Анотація: У дослідженні проведений теоретично-методичний аналіз підходів до організації сучасного соціально-психологічного експерименту. Розроблена інноваційна модель комплексного соціально-психологічного дослідження особистості школяра. апробована авторська програма комплексного соціально-психологічного дослідження особистостів ході реалізації наукового проекту "Школа здібностей". Відстежені і проаналізовані особливості змін внутрішнього світу особистості за умов експериментального навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.3/Г 82 рукописний текст
Автор(и) : Грись, Антоніна Михайлівна
Назва : Психолого-педагогічні умови ефективного використання світоглядних діалогів у процесі навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :198 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-184.
УДК : 37.091.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Діалогове спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний діалог--світоглядний діалог--діалогічне спілкування--становлення світогляду--констатуюче дослідження
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз сутності, психологічних характеристик і розвивального потенціалу навчальних світоглядних діалогів. Визначено критерії ефективності навчальних світоглядних діалогів. З'ясовано основні психолого-педагогічні чинники, від яких залежить ефективність навчальних світоглядних діалогів. Розроблено рекомендації щодо ефективного застосування навчальних світоглядних діалогів у навчальному процесі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.01+159.96/Ю 83 рукописний текст
Автор(и) : Юрченко, Вікторія Миколаївна
Назва : Теоретико-методологічні засади дослідження психічних станів людини : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Рівне, 2009
Кільк.характеристики :481 с.: табл., рис.
Колективи : Рівенський інститут слов`янознавства Київського славістичного університету (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 452-481.
УДК : 159.9.01+159.96
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психічні стани
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічні стани--структурно-рівнева концепція психіки--підсвідоме--свідомість--психофізіологічна активність--вольові стани--мисленнєві психічні стани--перцептивні стани
Анотація: В дослідженні розкрито методологічні та методичні аспекти системного психологічного пізнання з метою узагальнення і використання в розробці системних теоретико-методологічних засад дослідження психічних станів людини. Проведено історико- психологічний аналіз становлення системного поняття "психічний стан" як моделі відповідного явища людської психіки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.01/Р 27-290090
159.9(092)/Р 27
Автор(и) : Рахман Д.
Назва : Джон Локк, его учение о познании, праве и воспитании. Субъективная и объективная психология : альбом
Вихідні дані : Харьков: Издательство "Червоний шлях" , 1924
Кільк.характеристики :182 с.
Ціна : 1 грн. 25 к., р.
УДК : 159.9(092)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна спадщина-- Видатні особистості
Історія психології-- дослідження з психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна спадщина--видатні особистості--історія психології--дослідження з психології
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.27:32.019/К 67-648975 рукописний текст
Автор(и) : Корнівська, Мар'яна Михайлівна
Назва : Соціально-психологічні чинники становлення політичної свідомості студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :279 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-218.
УДК : 159.922.27:32.019.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Політична свідомість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічні чинники--політична свідомість--емпіричне дослідження--студенти--когнітивний компонент--афективний компонент--конативний компонент--соціально-психологічний тренінг--формувальний експеримент--індивідуально-психологічні особливості
Анотація: В роботі за результатами аналізу наукової літератури з проблеми окреслено теоретичні засади дослідження соціально-психологічних чинників становлення політичної свідомості студентської молоді. Здійснено емпіричне дослідження, в якому проаналізовані змістовні характеристики структурних компонентів політичної свідомості студентської молоді, визначено основні її типи. Визначено зв'язок особливостей політичної свідомості студентів з їх індивідуально-психологічними, соціально-демографічними та організаційно-професійними характеристиками. Розроблено та апробовано на основі результатів емпіричного дослідження тренінгову програму з метою оптимізації умов становлення політичної свідомості студентської молоді.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць. Т. 15, ч. 2
Вихідні дані : Київ: Гнозіс, 2013
Кільк.характеристики :244 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 10.00, 10.00, р.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія--педагогічна психологія
Зміст : Духовність у детермінації процесу самотворення особистості/ М. Й. Боришевський. Духовно-християнські передумови становлення інтересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві/ Е. П. Верещак. Проблеми розвитку духовності особистості в освітньому просторі/ Н. Д. Володарська. Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес/ С. А. Гончаренко. Теоретичні засади дослідження економічної культури школяра у системі особистої власності/ Н. М. Дембицька. Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД/ Л. О. Курганська. Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти/ Л. М. Манилова. Цінності як регулятор процесу самовдосконалення особистості/ О. І. Пенькова. Психологічні аспекти впливу міжособистісних взаємин учнів на розвиток їх духовності/ Л. І. Пилипенко. Деякі психологічні аспекти життєвого самовизначення старшокласників/ Л. М. Строкач, Т. П. Захарчук. Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності/ І. В. Яворська-Вєтрова. Професійна успішність особистості в суспільстві/ А. В. Алексеева. Естетичне: шлях до самотворення/ В. В. Антоненко. Соціальне толерування як показник громадсько-ціннісного самовизначення щодо дітей та сім'ї/ Г. М. Бевз. Духовний розвиток як домінанта професійного становлення майбутнього педагога/ Л. П. Добровольська, І. С. Третякова. Психологічне дослідження духовної онтології П.О. Флоренського/ Г. В. Дьяконов. Омани особистості : філософсько-психологічний зміст/ В. Ф. Казібекова. Вчинок як автентичний вияв душевно-духовних потенцій підростаючої особистості/ Я. Є. Кальба. Проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в психології/ В. Куліш. Порівняльне дослідження індивідуально-типологічних властивостей керівників проектів та майбутніх фахівців з управління проектами/ М. С. Кутас. До проблеми становлення життєвих смислів в ранній юності/ Н. М. Лазарук. Компоненти структурної моделі духовної самореалізації особистості студента/ Г. Р. Лаптєва. Індивідуально-психологічні та особистісні чинники самовдосконалення в юнацькому віці/ Н. К. Орішко. Співвідношення "я-професійного" і моральності у самосвідомості педагога вишу/ С. Ю. Пащенко. Д. Сергієнко про розвиток особистості школяра у навчально-виховному процесі/ Н. В. Постоюк. Одухотворене сприймання часу як екзистенційна проблема людини/ М. В. Савчин. Батьківське лихослів'я як деструктивний фактор у становленні духовності підростаючого покоління/ Л. А. Широкорадюк.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 316.6/Д 30
Автор(и) : Дембицька, Наталія Миколаївна
Назва : Теоретичні засади дослідження економічної культури школяра у системі особистої власності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 65-73 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 72-73 (20 назв)
УДК : 316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна суб'єктність--суб'єктність особистості--відносини власності--ставлення до власності
Анотація: В статті аналізується психологічна сутність становлення економічної культури особистості в просторі особистої власності. Подаються атрибутивні ознаки власності Обгрунтовується соціально-психологічне розуміння особистої власності. Представлена теоретична структурно-функціональна модель процесу становлення економічної культури школяра в системі особистої власності.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9.01/Д 93
Автор(и) : Дьяконов Г. В.
Назва : Психологічне дослідження духовної онтології П.О. Флоренського
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 82-89 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 88-89 (19 назв)
УДК : 159.9.01
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовність--онтологія--діалог--особистість--діалектика--антиномія--інтуїція--дискурсія--мислення--мовлення
Анотація: У статті розглядаються філософсько-онтологічні ідеї вітчизняного мислителя П.О. Флоренського, які розкривають сутність і основи духовного буття людської особистості.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9.018/К 90
Автор(и) : Куліш В.
Назва : Проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в психології
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 105-113 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
УДК : 159.9.018
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--розвиток--духовний розвиток--духовність--самовдосконалення--саморозвиток--буття
Анотація: У статті розглянуто проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в сучасній психологічній науці. Обгрунтовано значимість даної тематики для сучасних соціально-економічних умов. Проаналізовано наукові дослідження, присвячені духовному розвитку. Визначено проблеми та перспективи подальших досліджень розвитку духовності в психології.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9/К 95
Автор(и) : Кутас М. С.
Назва : Порівняльне дослідження індивідуально-типологічних властивостей керівників проектів та майбутніх фахівців з управління проектами
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 123-130 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 130 (5 назв)
УДК : 159.9
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуально-типологічні властивості--професійно значущі якості--управління проектами--майбутні фахівці--управлінська діяльність--ефективність діяльності--психологічні стани
Анотація: Стаття пропонує короткий огляд поглядів психологів стосовно впливу типологічних характеристик людини на ефективність і надійність її діяльності. Описуються типи регуляції психологічних станів за ступенем вираженості акцентуацій. Здійснено порівняльний аналіз індивідуально-типологічних властивостей фахівців з управління проектами та студентів, які навчаються за спеціальністю "Управління проектами". Подаються рекомендації щодо розвитку у студентів індивідуально-типологічних властивостей, які вважаються професійно значущими якостями керівника проектів.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць. Т. 16, ч. 1, 2
Вихідні дані : Київ: Гнозіс, 2013
Кільк.характеристики :474 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 10.00 р.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія--педагогічна психологія
Зміст : Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків/ О. Ю. Барабаш. Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі/ Н. М. Бугайова. Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми/ А. М. Грись. Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства/ Т. М. Євменова. Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта/ С. М. Каліщук. Психологічні механізми розвитку гендерної ідентичності в онтогенезі : особистісно-еґалітарна парадигма/ О. М. Кікінежді. Соціально-психологічні аспекти професійної соціалізації студентів/ В. А. Кліменко. Особливості ставлення до сексу малолітнії повій/ Ю. В. Кобикова. Спрямованість у процесі педагогічного спілкування/ З. Я. Ковальчук. Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду"/ О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару. Емпіричне дослідження етнопсихологічнимх особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1)/ О. В. Красножон. Роль музичного простору у виникненні девіацій/ М. В. Максимов. Різновид злочину як наслідок типу девіацій/ Н. Ю. Максимова. Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії/ І. Ф. Манілов. Культорологічна парадигма освіти : культуроцентристський підхід у вищих навчальних закладах/ В. О. Медведева. Психолого-педагогічні особливості адаптації особистості, включеної в діяльність скаутської організації/ С. А. Мельніченко. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу/ О. А. Низовець-Кропта. Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища/ М. О. Орап. Регулятивна функція соціальних очікувань особистості/ І. С. Попович. Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки/ Т. О. Работа, О. В. Царькова. Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ/ О. А. Римарчук. Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка/ Л. З. Сердюк. Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти/ В. І. Сіткар. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу/ О. Г. Скляр. Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ/ В. І. Слободяник. Еволюція ідентичності засуджених як основа їх соціальної реадаптації/ А. Фіделус. Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища/ Л. А. Філоненко. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні/ К. С. Царьова. Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС/ Л. С. Шаповал. Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками/ С. М. Янкевич. Духовність як основа соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою/ В. В. Баранов. Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза/ О. О. Березіна. Девіантні еквіваленти аутоагресивної поведінки особистості / Н. М. Бугайова. Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми/ А. М. Грись. Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження/ Г. В. Гуменюк. Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження/ Т. В. Гурська. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України/ С. М. Заболотний. Психолого-кримінологічний дискурс довірчості в профілактиці злочинності серед неповнолітніх/ Ю. Б. Ірхін. Глибинно-психологічні джерела й етнокультурна феноменологія віктимності українського суспільства/ З. С. Карпенко. Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання/ Л. М. Литвинчук. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища/ О. В. Максим. Механізми девіантної поведінки у світлі теорії позитивної психотерапії/ І. А. Мартинюк. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини/ О. Ф. Мірза. Сімейні стосунки очима учнів молодшого шкільного віку/ М. М. Павлюк. Особливості мислення, мовлення і поведінки неповнолітніх делінквентів/ Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами/ Т. А. Рябовол. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу/ С. В. Сахно. Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів/ Р. І. Сірко. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації)/ О. Г. Скляр. Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ/ О. М. Скляренко. Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів/ І. В. Тараненко. Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я./ Р. С. Фесенко. Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях/ Л. В. Філоненко. Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку/ Н. В. Цумарєва. Психотерапевтична корекція харчової поведінки при психогенному переїданні/ В. І. Шебанова. Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації/ В. М. Щербина-Прилука. Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді/ С. Є. Яцишин.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Красножон О. В.
Назва : Емпіричне дослідження етнопсихологічних особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 100-109 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв)
УДК : 159.922.4+159.9.019.4:316.722(430+477)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжкультурна комунікація--комунікативна поведінка--сприйняття часу--стиль спілкування
Анотація: Стаття присвячена дослідженню етнопсихологічних особливостей українців та німців на основі шести-факторної концепції міжкультурної комунікації. Виявлено нові етнопсихологічні особливості українців та німців у сфері ділової активності.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/Г 93
Автор(и) : Гуменюк, Галина Вадимівна
Назва : Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 299-310 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 308-310 (24 назви)
УДК : 159.922
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіоналізація--професійне самоздійснення--самовираження--самовизначення--самореалізація--самотрансцендентність
Анотація: Стаття присвячена окресленню психологічного простору феномена самоздійснення. Висвітлено основні підходи щодо розуміння поняття "самоздійснення". Проаналізовано основні способи професійного самоздійснення; наведено їх психологічну характеристику, обґрунтовано основні відмінності.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9.316.6/Г 95
Автор(и) : Гурська Т. В.
Назва : Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 310-316: рис. (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 315-316 (5 назв)
УДК : 159.9.316.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): локус контролю--нейротизм--референтація--самоефективність--стресостійкість--гендер
Анотація: Стаття присвячена дослідженню взаємозв'язку нейротизму та типу референтації і містить результати емпіричного дослідження даних характеристик в їх гендерному аспекті.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.937.53/Л 64
Автор(и) : Литвинчук, Леся Михайлівна
Назва : Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 338-346 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 345-346 (7 назв)
УДК : 159.937.53
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): потенціал--розвиток--самореалізація--оптимізація психічного стану--корекція
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвивального потенціалу музичної діяльності особистостів контексті перспектив дослідження у психологічній науці.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 139533
Кількість відвідувачів 1192
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя