Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (632)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дошкільники<.>
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60  
1.
159.922.2+159.922.73-053.4+159.928.23+81'233
А 50


    Алинкіна, Дінара Едуардівна.
    Розвиток мовленнєвих здібностей дошкільників у різному соціокультурному оточенні [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Алинкіна Дінара Едуардівна ; наук. кер. Піроженко Т. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 192 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 163-189. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мовленнєві здібності--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєві здібності -- полікультурне оточення -- психолого-педагогічне проектування -- спілкування
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі розвитку мовленнєвих здібностей дошкільників п"ятого року життя, які виховуються в полікультурному оточенні. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток мовленнєвих здібностей дітей п"ятого року життя (на матеріалі аналізу російської та кримськотатарської мов) відбуваєтся процес активної комунікативної діяльності і демонструє загальні тенденції збагачення комунікативних, когнітивних, лінгвістичних та творчих характеристик мовлення. Дослідженно взаємозв"язок між ступенем розвитку різних змістовних компонентів мовленнєвих здібностей дітей зазначеного віку в умовах полікультурного оточення. Охарактеризовано поетапне формування здібностей дітей п"ятого року життя до активного засвоєння рідної мови в процесі двомовного супроводу та апробовано програму впровадження в практику роботи закладів дошкільної освіти засобів ефективного впливу на розвиток означених здібностей дошкільників. Доведено, що ситуація двомовного супроводу мовленевого розвитку дитини потребує врахування соціокультурного національного контексту, що передбачає посилення уваги до суб"єктних особистісних механізмів (розвиток мотивівта інтересу до національної мови, самооцінки дитини як партнера по спілкуванню, формування ціннісних орієнтацій в національній культурі). практичне значення дослідження зумовлене можливістю використання одержаних результатів як практичного інструментарію оптимізації розвитку здібностей дітей у різному соціокультурному оточенні.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
373.2.015.31:004(043.3)
А 66


    Андрощук, Ольга Володимирівна.
    Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами комп'ютерних ігор [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Андрощук ; наук. кер. В. У. Кузьменко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 21 с. - Бібліогр.: с. 18-19 (12 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- розвиток творчих здібностей -- критерії творчих здібностей -- комп'ютерні ігри -- старші дошкільники -- розвиток комп'ютерними іграми -- рівні розвитку творчих здібностей -- програма розвитку творчих здібностей
Анотація: Робота присвячена розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор . Визначено теоретичні підходи до її вивчення , обґрунтовано критерії ( творча легкість , творча оригінальність , творча гнучкість , творча продуктивність , творча уява ), показники та рівні ( дуже високий , високий , середній , низький , дуже низький ) розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Виявлено пер еважання середнього та низького рівнів розвитку та гендерні відмінності розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Теоретично обґрунтовано психолого - педагогічні умови ефективного застосування комп ’ ютерних ігор з метою розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Розроблено і апробовано модель та програму розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор ( циклічні , логічні , пригодницькі , стратегічні , покрокових стратегій ), підібраних відповідно до критеріїв творчих здібностей , доведено ефективність та необхідність впровадження авторської програми в практику роботи закладів дошкільної освіти . Розроблено методичні рекомендації батькам , психологам та працівникам закладів дошкільної освіти щодо розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кузьменко, Віра Ульянівна \наук. кер.\; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922
Б 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Біла, Ірина Миколаївна.
    Активізація творчого сприймання на етапі дитинства [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- творче сприймання -- стимулювання
Анотація: Завдання дослідження - віднайдення дійових форм та засобів розвитку перцептивних дій дошкільників, стимулювання їх творчого сприймання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.922.73
Б 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Біла, Ірина Миколаївна.
    Пізнавальна активність як вектор творчості [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 4-18. - Бібліогр.: с. 17-18 (19 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- пізнавальна активність -- дослідницька діяльність -- експеримент -- творчість
Анотація: В дослідженні аналізується специфіка пізнавальної, дослідницької активності дошкільників та форм їх прояву з метою популяризації та розвитку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
159.922.73-053.4+159.954.4
Б 61


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Розвиток стратегічних тенденцій аналогування в творчій діяльності старших дошкільників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Біла Ірина Миколаївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 240 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
стратегічні тенденції -- аналогізування -- старший дошкільник -- творча діяльність -- мисленнєві дії -- творче завдання -- природа -- концептуальна модель -- комплексна методика
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку стратегічних тенденцій аналогізування дітей старшого шкільного віку. На основі теоретичного аналізу сформульовано визначення творчої діяльності, стратегічних тенденцій аналогізування суб"єкта, вивчено особливості їх прояву, механізми вияву та розвитку. Зроблено концептуальні висновки про стан розвитку творчих мисленнєвих дій старших дошкільників, з"ясовано умови їх розвитку. Експериментально досліджено особливості прояву стратегічних тенденцій аналогізування у творчій діяльності старших дошкільників, визначено рівень розвитку аналогізування, здійснено аналіз отриманих результатів. У дисертації побудовано концептуальну модель розвитку стратегічних тенденцій аналогізування, розроблено та експериментально перевірено відповідну комплексну методику. Методика творчого тренінгу має в основі творчі завдання, які забезпечують: розвиток позитивного емоційного ставлення старших дошкільників до творчої діяльності, формування сенсорного досвіду та вдосконалення навичок аналогізування. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів дошкільних навчальних закладів щодо розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.73-053.4(043.3)
Б 18


    Байєр, Ольга Миколаївна.
    Розвиток саморегуляції старших дошкільників у взаємодії з однолітками і дорослими [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Байєр Ольга Миколаївна ; наук. кер. Ладивір С. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 180 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 141-163. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Саморегуляція--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
саморегуляція -- воля -- довільна активність -- довільна регуляція -- взаємодія
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі дослідження саморегуляції старших дошкільників у взаємодії з однолітками і дорослими. Проаналізовано стан розробки наукової проблеми в сучасній психолого-педагогічній науці; подано аналіз ключових понять дослідження; визначено та обгрунтовано особливості актуалізації структурних компонентів акту психічної саморегуляції дошкільника в різних видах діяльності. Експериментально виявлено тенденції щодо рівня розвитку структури акту психічної саморегуляції в ігровій діяльності, праці, спілкуванні та в ситуації конструювання; розроблено та адаптовано до предмета дисертаційного дослідження діагностичний інструментарій для визначення рівня розвитку психічної саморегуляції дошкільників. У дисертаційному дослідженні апробовано і перевірено нові психолого-педагогічні підходи щодо цілеспрямованого управління процесом розвитку саморегуляції старших дошкільників у різних специфічно дитячих видах діяльності; обгрунтовано, що функціональним центром акту психічної саморегуляції довільної поведінки дошкільника є позитивний образ-Я; сформульовано науково-методичні рекомендації, доведено доцільність застосування цілеспрямованої роботи щодо оптимізації управління процесом соморегуляції старших дошкільників з однолітками і дорослими.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ладивір, Світлана Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.937
П 26


    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Психологічні особливості проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій у пізнавально-конструктивній діяльності старших дошкільників [Текст] / Н. А. Ваганова // Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності : монография / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 47-60. - Бібліогр.: С. 59-60 (20 назв) . - ISBN 978-966-97846-1-2
УДК

Кл.слова (ненормовані):
пізнавально-конструктивна діяльність -- старші дошкільники -- перцептивно-мисленнєві стратегії


Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

8.
159.922.73-053.4+159.955.1:165.243
В 13


    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Розуміння старшими дошкільниками нової інформації у вербальній і візуальній формі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ваганова Наталія Аркадіївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
нова інформація -- розуміння -- суб`єктивні орієнтири -- конструювання образів-понять -- аналогізування -- комбінування -- творча діяльність
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей розуміння старшими дошкільниками нових для них інформаційних структур у аудіо- та візуальних формах (вірші, поняття, байки, оповідання, репродукції картин, малюнки). Здійснено теоретичний аналіз проблеми розуміння, визначено основні психологічні індикатори та детермінанти його проявів. Виявлено характеристики процесу розуміння старшими дошкільниками нової для них інформації через визначення ними суб"єктивних орієнтирів та конструювання нових образів-понять, що складають основу розуміння. Визначено роль аналогізування та комбінування як основних механізмів розбудови нових смислових конструкцій. Розроблено експериментальну навчальну програму як основу для здійснення навчання дітей вмінням аналізувати нові інформаційні структури.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.72
В 61


    Вовчик-Блакитна, М. В.
    Особливості числової абстракції у дітей на ранніх етапах її розвитку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. В. Вовчик-Блактина ; наук. кер. Костюк Г. С. ; Н.-д. ін-т психології УССР. - Київ, 1954. - 213 с. - Бібліогр.: с. 202-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Виховна робота--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- числова абстракція -- ВИХОВНА РОБОТА

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.72-053.4
В 61


    Войтко, Леонід Федорович.
    Особливості формування доведень у дітей дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Войтко Леонід Федорович ; наук. кер. Костюк Г. С. ; Дніпропетровський держ. ун-т. - Дніпропетровськ, 1970. - 154 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 144-154. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Формування доведень--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- аналітичне мислення -- мислення

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Костюк, Григорий Силович \наук. кер.\; Дніпропетровський державний університет (Дніпропетровськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.922.7+159.922.73-053.4/.5
Г 68


    Гордєєва, Жанна Вікторівна.
    Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гордєєва Жанна Вікторівна ; наук. кер. Тищенко С. П. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 172-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМОоцінка -- регулятивна функція -- самосвідомість -- тривожність -- поведінка -- емоційно-ціннісне ставлення -- психокорекція
Анотація: В дослідженні здійснено порівняльний аналіз структури самооцінки у дошкільному та молодшому шкільному віці. Розкрито взаємозв'язок між структурними особливостями самооцінки на різних вікових етапах та рівнем регуляції дітьми власних дій у процесі предметно-практичної діяльності і спілкування. Описано динаміку проявів регулятивної функції самооцінки при переході дітей від дошкільної до шкільної форми навчання. Виявлені індивідуальні особливості проявів регулятивної функції самооцінки дитини, які пов'язані з рівнем розвитку її здатності до рефлексування оцінного ставлення до себе з боку оточуючих.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Тищенко, Світлана Павлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.937
П 26


    Гулько, Юлія Анатоліївна.
    Перцептивно-мисленнєві стратегії конструювання молодшими дошкільниками нових знань [Текст] / Ю. А. Гулько // Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності : монография / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 32-46. - Бібліогр.: С. 46 (14 назв) . - ISBN 978-966-97846-1-2
УДК

Кл.слова (ненормовані):
конструювання нових знань -- молодші дошкільники


Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

13.
81'23
Д 30


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дем`яненко, С.
    Вивчення особливостей та умов метамовного розвитку дітей старшого дошкільного віку [Текст] / С. Дем`яненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 31-44. - Бібліогр.: с. 43 (4 назви)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
метамова -- метамовний розвиток -- мовні одиниці -- мовні поняття -- старші дошкільники
Анотація: У статті представлено результати проведеного діагностичного вивчення метамовного розвитку дітей старшого дошкільного віку за когнітивним, репродуктивним і рефлексивним критеріями. Проаналізовано отриманий емпіричний матеріал, що дозволило встановити деякі особливості та умови природного метамовного розвитку старших дошкільників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дмитріюк, Н. С.
    Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори [Текст] / Н. С. Дмитріюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 133-144. - Бібліогр.: с. 142 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
тривожність -- дошкільники -- психічний розвиток
Анотація: У статті деталізовано психологічний зміст прояву рівнів тривожності у досліджуваних дошкільників, окреслено їх якісні характеристики. Встановлено, що для оптимального психологічного розвитку особистості дитини подолання тривожності має вирішальне значення впродовж усього подальшого її розвитку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

15.
372
Д 68


   
    Допомога дітям, постраждалим внаслідок воєнного конфлікту. Довідник учителя дошкільного навчального закладу [Текст] : довідник / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінікології НАМН України" ; ред. Н. В. Пророк. - 2-е вид. доп. і уточ. - Київ : ТОВ "Гамазин", 2015. - 79 с. : табл. - ISBN 978-966-2145-21-2 : 5.00 грн
УДК
РУБ 372
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЕКСТРЕМАЛЬНІ СИТУАЦІЇ -- ПСИХОЛОГІЧНА ТРАВМА -- гострий психологічний розлад -- посттравматичний стресовий розлад -- дошкільники -- вихователь -- батьки -- воєнний конфлікт

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна \ред.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології НАМН України"
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

16.
   159.922
   Д 71


   
    Дошкільник: крок у шкільне життя [Електроний ресурс] : навч.-метод. посіб. / Т. О. Піроженко Т. О., Карабаєва І. І., Соловйова Л. І., Токарєва Л. Д., Федорчук О. І. Хартман О. Ю. ; за наук. ред. Т. О. Піроженко. - Київ : [б. в.], 2023. - 149 с. - ISBN 978-617-7745-22-7 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Дошкільне навчання--Психологічні особливості--Україна--Наівчально-методичний посібник
   Психологія навчання--Дошкільники--Україна--Наівчально-методичний посібник

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне навчання -- психологічні особливості -- емпатія -- дошкільна освіта -- Україна
Анотація: У навчально-методичному посібнику узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи» (2021 - 2023 рр.). А саме: представлено порівняльний аналіз теоретико-прикладних основ діагностичної оцінки готовності дитини до шкільного навчання; наведено універсальний діагностичний інструментарій; висвітлено методичні рекомендації щодо організації психолого-педагогічного супроводу та підтримки розвитку дитини на основі збалансованого підходу щодо оцінки готовності дитини до шкільного навчання в умовах сучасних змін та реформування системи початкової освіти. Навчально-методичний посібник адресовано фахівцям дошкільної та початкової освіти, студентам психологічних та педагогічних спеціальностей, слухачам курсів підвищення кваліфікації інститутів післядипломної педагогічної освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Соловйова, Людмила Іванівна; Токарева, Людмила Дмитрівна; Федорчук, Олена Іванівна; Хартман, Олена Юріївна; Піроженко, Тамара Олександрівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

17.
159.922.73-053.4+316.362.1-055.26-055.62](043.5)
Ж 75


    Жихарева, Лілія Володимирівна.
    Психологічні особливості прихильності до матері у дітей дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. В. Жихарева ; наук. кер. О. І. Власова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 196 с. : табл., рис., фот. - Бібліогр.: с. 157-175. -
УДК
Рубрики: Педагогічна та вікова психологія--Дитячо-батьківська прихильність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
прихильність -- батьківське ставлення -- дошкільники -- надійна прихильність -- ненадійна прихильність -- роль матері -- розвиток дитини -- прихильність у дітей
Анотація: У дослідженні проаналізовано психологічні особливості прихильності в діаді "мати-дитина". Розглянуто та праналізовано основні теоретичні конструкти вітчизняних і зарубіжних психологічних досліджень, які пояснюють сутність і специфіку впливу психологічних особливостей особистості матері на розвиток прихильності дитини. Виявлено зв'язок показників якості дитячо-батьківської прихильності з широким спектром дослідницької діяльності дитини в дошкільному віці. Розроблено модель психологічної корекції батьківсько-дитячих відносин.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Власова , Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
159.922.73-053.4
З-13


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Завязун, Т.
    Дружба - важлива цінність дошкільного дитинства [Текст] / Т. Завязун // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 69-79. - Бібліогр.: с. 78 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- дружба -- дошкільники
Анотація: Розкривається поняття дружби як важливої цінності дошкільного дитинства. Аналізується психологічні умови, які сприяють зародженню та встановленню дружби у дошкільників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
372
З-13


    Завязун, Т.
    Мовленнєвий розвиток дошкільників: тематичні проекти [Текст] / Т. Завязун. - Київ : "Редакція газет з дошкільної та початкової освіти", 2013. - 120 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-2753-16-5 : 8.00 грн
УДК
РУБ 372
Рубрики: Розвиток дошкільників
Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- мовленевий розвиток -- психолого-педагогічні проектування

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
159.922.73-053.4+159.946.3-053.4
К 17


    Калмикова, Лариса Олександрівна.
    Психологія розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Калмикова Лариса Олександрівна ; наук. конс. Корніяка О. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 462 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 416-462. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Дошклільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва діяльність -- ДОШКІЛЬНИКИ -- ВНУТРІШНЄ МОВЛЕННЯ -- ПСИХОЛІНГВІСТИКА -- ВИСЛОВЛЮВАННЯ -- МОВЛЕННЄВІ операції -- МОВЛЕННЄВА особистість -- навчально-мовленнєва діяльність
Анотація: В роботі здійснено психологічний аналіз проблеми розвитку мовленнєвої діяльності дошкільників. Розроблено цілісну концепцію експериментального дослідження динаміки початкового розвитеку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Побудовано модель онтогенезу мовленнєвої діяльності . Визначено психолінгводіагностичні критерії та показники мовленнєво-діяльнісного розвитку дітей. Розроблено психодидактичну модель цілеспрямованого формування у дошкільників мовленнєвої діяльності. Створено психолого-педагогічну систему формування мовленнєвої діяльності, спрямовану на становлення її суб'єкта і розвиток мовленнєвої особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корніяка , Ольга Миколаївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60  
 
Статистика
за 24.09.2024
Кількість запитів 87247
Кількість відвідувачів 1686
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя