Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=діалогічне спілкування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928:316.454.5/П 32-231202 рукописний текст
Автор(и) : Пивоварчук, Тетяна Олександрівна
Назва : Психологічні чинники розвитку комунікативних здібностей студентів-філологів : дис ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2013
Кільк.характеристики :271 с.: табл., рис.
Колективи : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-198.
УДК : 159.928:316.454.52+37.015.3:159.928+81'233 + 159.928:316.454.52 + 37.015.3:159.928 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативні здібності
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативні здібності--студенти-філологи--комунікативна активність--когнітивна активність--внутрішньогрупова взаємодія--діалогічне спілкування
Анотація: Дисертацій присвячено вивченню психологічних особливостей ефективного розвитку комунікативних здібностей студентів-філологів на заняттях іноземної мови. Теоретично визначено, узагальнено та уточнено структуру комунікативних здібностей студентів філологічних спеціальностей, визначено критерії та психологічні умови розвитку комунікативних здібностей студентів-філологів, діагностично виявлено психологічні чинники розвитку комунікативних здібностей студентів факультету іноземної філології під час їх навчання у вищій школі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Ю 74-264216 рукописний текст
Автор(и) : Юрківський, Євген Володимирович
Назва : Психологічні детермінанти конфліктності вчителя у педагогічній взаємодії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Тернопіль, 2001
Кільк.характеристики :176 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 147-161.
УДК : 37.011.3-051+37.013+37.064+316.48 + 37.011.3-051 + 37.013 + 37.064 + 316.48
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Конфліктність-- Педагогічна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфліктність--педагогічний конфлікт--психологічні детермінанти--педагогічна взаємодія--діалогічне спілкування
Анотація: Дисертація присвячена психолого-педагогічному обгрунтуванню джерел, причин та умов виникнення і розвитку конфліктних ситуацій у загальноосвітній школі, шляхів та способів профілактики і конструктивного вирішення негативних конфліктів в навчально-виховному процесі та у вчительському колективі. Виявлені суттєві відмінності конструктивних та деструктивних конфліктів у практичній діяльності вчителів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.3/Г 82 рукописний текст
Автор(и) : Грись, Антоніна Михайлівна
Назва : Психолого-педагогічні умови ефективного використання світоглядних діалогів у процесі навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :198 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-184.
УДК : 37.091.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Діалогове спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний діалог--світоглядний діалог--діалогічне спілкування--становлення світогляду--констатуюче дослідження
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз сутності, психологічних характеристик і розвивального потенціалу навчальних світоглядних діалогів. Визначено критерії ефективності навчальних світоглядних діалогів. З'ясовано основні психолого-педагогічні чинники, від яких залежить ефективність навчальних світоглядних діалогів. Розроблено рекомендації щодо ефективного застосування навчальних світоглядних діалогів у навчальному процесі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 615.34/А 43
Автор(и) : Гурлєва Т. С.
Назва : Особистісна автономність читачів в опірності деструктивному впливу медіа-текстів: реалії та перспективи розвитку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: ФОП Рогальська І.О., 2017. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 13. - С. 152-170 (Шифр 615.34/А 43-248587612)
Примітки : Бібліогр.: с. 166-168 (12 назв)
УДК : 159.9:070
Предметні рубрики (Галузі знань): Консультативна психологія
Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автономність--залежність--суб'єктна регуляція--друковані змі--медіа текст--діалогічний текст--деструктивний вплив--діалогічне спілкування--діалогічне мислення--психолог-автор--клієнт-читач--редактор видання
Анотація: У статті викладено результати дослідження особливостей якості автономності громадян - читачів друкованих ЗМІ, а також редакторів текстових видань. Встановлено, що автономність редактора пов'язана з його діалогічністю і впливає на встановлення діалогу між автором статті (психологом) і читачем (клієнтом), що позначається на здатності останнього опиратися деструктивному впливу медіа-текстів в умовах гібридної війни. Окреслено перспективи розвитку автономності та діалогічного взаємовпливу означених сторін комунікативного процесу - читача, автора і редактора ДЗМІ
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Гальченко В.М.
Назва : Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 40-51 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 37.015.3:159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--спілкування--емоційно-соціальний розвиток--діти дошкільного віку--діалогічне спілкування--соціальна винахідливість--духовність--творча особистість
Анотація: У статті розкрита роль діалогічного спілкування у розвитку емоційно-соціальної сфери дитини дошкільного віку. Охарактеризовано форми спілкування дошкільника з дорослим упродовж дошкільного дитинства. Виявлено ряд можливих емоційних порушень у дітей дошкільного віку. Визначено психолого-педагогічні умови забезпечення емоційно-соціального розвитку дітей. Описано заходи розвивальної роботи з дошкільниками, які варто застосовувати психологам і педагогам з метою підвищення рівня емоційно-соціального розвитку дошкільників у контексті підготовки до навчання у школі.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Копилов С.О.
Назва : Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 157-176 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-175 (21 назва)
УДК : 159.901:008
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): системний синтез--діалогічне спілкування--модель--твір культури--взаємовизначення--трансдуктивний перехід--психологічна система
Анотація: У статті розглядаються ключові логіко-методологічні проблеми інтеграції психологічного знання, зокрема різні уявлення про шляхи та логічні форми сполучення альтернативних підходів (орієнтацій) новітньої психології. Співставляються дві впливових парадигми такого сполучення - системний синтез (зокрема у варіанті, розробленому Г.О. Балом) та концепція діалогу культур ("діалогіки" культури) В.С. Біблера та його послідовників. Автор обгрунтовує й конкретизує можливість їх продуктивної взаємодії, взаємовизначення. Зокрема, окреслюється граничний перехід, взаємообгрунтування двох трактувань "одиниці" знаннєвого продукту - як моделюючої системи (моделі) за Баллом, утвореної шляхом синтезу різноманітних об'єктів, та як твору (тексту) культури, що є осередком (опредмеченою цілісною формою) діалогічного спілкування істотно відмінних "індивідуально-всезагальних" способів (культур) розуміння та творення світу й, зокрема, предмета науково-психологічного дослідження. Намічено деякі риси жанрово-композиційної форми наукового твору, орієнтованого на одночасну реалізацію ідей моделі та твору культури в їх взаємовизначенні. Визначено передумови та шляхи застосування розробленої методологічної моделі взаємопокладання стратегій системного синтезу та діалогу культур до ретроспективного й перспективного інтеграційного осмислення стосунків між провідними психологічними орієнтаціями ХХ - початку ХХІ ст.
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 17830
Кількість відвідувачів 1364
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя