Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3015)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (16)Рідкісна книга (6)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=діти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 124
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Євдокимова Н. О., Чеканова О. С.
Назва : Особливості ігрової діяльності дітей з аутизмом
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 99-108 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примітки : Бібліогр.: с. 107-108 (5 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з аутизмом--ігрова діяльність--ігрове заняття--емоційний контакт--комунікативні здібності
Анотація: У статті акцентується увага на необхідності соціалізації дітей-аутистів. Засобом первинної соціалізації цих дітей визначається гра. Відтак, актуалізується побудова логіки становлення здатності дітей з аутизмом до гри. Особливостями ігровї діяльності дитини з аутизмом визначено: самостимуляцію слухових, зорових, тактильних та інших відчуттів; використання неігрових предметів; обмеженість й одноманітність дій з іграшками; відсутність іграшкового сюжету; байдужість до дорослих. Визначено основні та специфічні завдання ігрових занять для дітей з аутизмом. Виділено три рівні освоєння дитиною ігор: налагодження контакту; наслідування; ігри за правилами; сюжетно-рольові ігри. Запропоновано структуру ігрового заняття для дітей з аутизмом.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Іванчук С. А.
Назва : Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 68-77 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: с. 76 (4 назви)
УДК : 37.015.31-053.4:33
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура споживання--діти дошкільного віку--економічне виховання--економічна освіта--сталий розвиток--реклама
Анотація: Стаття присвячена проблемі виховання культури споживання у підростаючого покоління громадян України. Автор аналізує рівень усвідомлення педагогами та батьками значущості виховання культури споживання, значення шляхів її формування на етапі дошкільного дитинства.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Ілляшенко Т. Д., Обухівська А. Г.
Назва : Попередження та корекція девіантної поведінки у дітей з особливими освітніми потребами
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 51-66 (Шифр 153/А 43-429472520)
Примітки : Бібліогр.: с. 63-65 (17 назв)
УДК : 376-056.24:159.922.760
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): девіантна поведінка--діти з особливими освітніми потребами--первинні розлади поведінки--вторинні розлади поведінки--інклюзивне навчання --психолого-педагогічний супровід
Анотація: У статті виокремлюються первинні, біологічно зумовлені, і вторинні, що виникають внаслідок неадекватних умов навчання і виховання, фактори відхилень у поведінці цих дітей, особливості їх проявів та шляхи попередження і корекції.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922/І-72
Автор(и) : Піроженко, Тамара Олександрівна, Карабаєва, Ірина Іванівна, Соловйова, Людмила Іванівна, Хартман, Олена Юріївна
Назва : Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи : метод. рек.
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :36 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-25-8: Б.ц.
УДК : 159.922:159.922.6:159.923 + 159.922 + 159.922.6 + 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Готовність до навчання-- діти старшого дошкільного віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готовність до навчання--діти старшого дошкільного віку
Анотація: У методичних рекомендаціях узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи», яке виконано співробітниками лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України у 2021-2023 рр. Представлений у методичних рекомендаціях комплекс діагностичних завдань «Чарівні перетворення» в першу чергу запропоновано до застосування практичним психологам, соціальним педагогам, вихователям закладів дошкільної освіти; аналогічним/відповідним фахівцям в закладах загальної середньої освіти, центрах дитячого розвитку, консультування та патронату сімей. Видання буде цікавим для ознайомлення спеціалістам центрів професійного розвитку, методистам, викладачам, студентам педагогічних та психологічних спеціальностей, а також батькам дітей 6-го та 7-го років життя. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин : Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції 18-19 травня 2011 року
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: [ПП "Медобори"], 2011
Кільк.характеристики :272 с.
Колективи : НАПН України, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. Факультет психології. Лабораторія психології навчання
ISBN, Ціна 5-9268-0483-3: 10.00 грн.
УДК : 159.923+159.9:005.745](06)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кризові явища генези особистості--відповідальність--аналіз низької фрустраційної толерантності у студентів--симптоматика емоційного вигорання--самоідентичність--соціалізація молодшого школяра--соціалізація молодшого підлітка--соціальні потреби у старшокласників--діти з розумовою відсталістю--формування характеру у підлітковому віці--навчальна мотивація учнів--формування професіоналізму практичного психолога--картина світу--духовне становлення майбутнього фахівця--амбівалентність клієнта--самодетермінація особистості--збереження здоров'я--міжособистісна взаємодія на етапі професійної ідентифікації--спілкування суб'єктів правоохоронної діяльності--оволодіння педагогічними цінностями--молодші школярі--психологічне консультування--категорії психічного здоров'я--задоволеність шлюбом--формування взаємин у навчанні--навчальна взаємодія--перша експериментальна психологічна лабораторія--становлення професійної ідентичності особистості--самосвідомість молодших школярів--вегетосудинна дистонія
Зміст : Дослідження кризових явищ генези особистості: методологічні основи/ С. Д. Максименко. Урахування особливостей навчальної мотивації учнів 5-6 класів як умова підвищення їх навчальної результативності/ Л. В. Дзюбко. Теоретична модель розгортання процесу самодетермінації особистості/ О. М. Капустюк. До проблеми емоційного впливу музики на особистість/ М. В. Субота.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.34/А 45
Автор(и) : Аллан, Джон
Назва : Ландшафт детской души. Юнгианское консультирование в школах и клиниках : научное издание
Вихідні дані : М.: Прогресс, 2012
Кільк.характеристики :246 с.
ISBN, Ціна 0-88214-883-7: 15.00 грн.
УДК : 159.964.28+615.851-053.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти--митецтво--малювання--фантазія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Андріюк, Валентина Василівна
Назва : Особливості засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 3-9 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-031277036)
Примітки : Библиогр.: с. 8-9 (5 назв)
УДК : 159.923.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральні норми--засвоєння--моральне виховання--діти старшого дошкільного віку--поведінка--особистісний розвиток
Анотація: У статті розглянуто особливості засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку. Проаналізовано періоди у розвитку морального судження старшими дошкільниками. Показано ефективні методи і прийоми засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 811.616.8/А 65
Автор(и) : Андрейко Б. В.
Назва : Несприятливий прогноз розвитку дитини раннього віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Логос, 2015. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 11. - С. 201-218 (Шифр 615.831/А 43-767351)
Примітки : Бібліогр.: с. 213-215 (17 назв)
УДК : 811.616.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Розвиток дитини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток дитини--порушений розвиток--спеціальна психологія--діти з особливими потребами
Анотація: Проаналізовано основні аспекти формувань класифікації та термінології порушення розвитку дитини. Розкрито термін "несприятливий прогноз розвитку дитини раннього віку", що виникає з розуміння, що існує порушення розвитку. Проаналізовано термінологію та проблематику перекладу у класифікації дітей з порушеннями в розвитку.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.9/А 82
Автор(и) : Арканова О. Ю.
Назва : Психологічні особливості особистості дітей з вадами слуху : наукова монографія
Вихідні дані : Б.м., 2007
Кільк.характеристики :88 с.
Ціна : 18.00 грн.
УДК : 159.922.76-056.263
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вади слуху--діти з вадами слуху
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 378.377/А 95
Автор(и) : Ахметзянова, Анна Ивановна
Назва : Вариативные формы дошкольного образования в инклюзивном пространстве
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 45-54 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 52-53 (6 назв)
УДК : 378.377
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доступна освіта--інклюзивна освіта--інтегративна освіта--спеціальна дошкільна освіта--діти з обмеженими можливостями--варіативні форми дошкільної освіти
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Біла І.М.
Назва : Діагностика здібностей дітей
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 14-31 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 159.928.23
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діагностика--діагностичні методи--здібності--діти дошкільного віку
Анотація: Різностороння психологічна діагностика, отримання інформації про кожну дитину з акцентом на її сильних сторонах є необхідною передумовою побудови індивідуальних програм супроводу розвитку здібностей особистісного становлення дитини. Орієнтиром всього діагностичного процесу є структурна модель розвитку здібностей, яка включає мотиваційну, ціннісну когнітивну й операційну компоненту та демонструє динамічну, інтегративну природу здібностей, що проявляються у діяльності дитини. Найбільш ефективними діагностичними методами у дошкільному віці є спостереження за дитиною у різних видах діяльності, особливо спостереження за грою дитини, запис життєвих спостережень, аналіз результатів продуктивної діяльності (зокрема образотворчої), методика незавершених речень, стандартизовані тести для вивчення розумового розвитку дітей, тести для діагностики пізнавальних процесів та творчих здібностей, методів експертної оцінки за шкалою рейтингу базових характеристик здібностей (модифікація шкали Дж. Рензуллі), опитувальники, анкети, які складені з таким розрахунком, щоб зібрати більше різноманітної інформації про дитину, її індивідуально-психологічні особливості розвитку. Визначаючи здібності дітей, доцільно спиратися на принцип гуманності, індивідуальності, оптимістичного прогнозування розвитку по відношенню до кожної дитини та забезпечувати сприятливі умови для пізнавальної активності, розвитку інтересів дитини, нахилів та талантів.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Бабченко Л.М.
Назва : Особливості підготовки психологів до соціально-психологічної реабілітації дітей із зони АТО
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 5-18 (Шифр 153/А 43-439307777)
УДК : 378.147:159.9:364-786-058.65.053.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічна реабілітація--діти із зони ато--професійна підготовка психологів--синдром професійного вигорання
Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми підготовки психологів до соціально-психологічної реабілітації дітей вимушених пересиленців в контексті сучасної психології та психотерапії. Розкрито умови успішної професійної підготовки психологів до роботи з дітьми із зони АТО. Визначено зміст реабілітації роботи психолога з дітьми в єдності психологічної та соціальної складових. Представлено власний досвід роботи в Центрі соціально- психологічної реабілітації дітей іззони АТО. Розглянутоо питання синдрому професійного вигорання психологів як ризику в ході реабілітаційної роботи, а також шляхи його попередження та подолання наслідків.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.23:808.1+/Б 16-307640 рукописний текст
Автор(и) : Бажанюк, Валентина Станіславівна
Назва : Психологічні особливості підготовки майбутніх учителів-словесників до роботи з літературно обдарованими дітьми : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1995
Кільк.характеристики :216 с.: табл., граф.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 147-157.
УДК : 159.928.23:808.1+378-057.875:37.011.3-051 + 159.928.23:808.1 + 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Майбутні вчителі
Вікова психологія-- Обдаровані діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--вчитель--українська мова--українська література
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Бастун Н. А., Клещерова І. М.
Назва : Особливості уявлень реабілітологів про вплив батьківської позиції на ефективність реабілітації дітей з органічним ураженням нервової системи
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 62-70 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр.: с. 69-70 (7 назв)
УДК : 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з органічними ураженнями нервової системи--реабілітація--ефективність--реабілітолог--батьківська позиція--соціальна адаптація
Анотація: Розглянуто уявлення фахівців-реабілітологів про чинники ефективності комплексної реабілітації дітей з органічними ураженнями нервової системи. Показано, що високе значення чинника досягнення високого рівню реабілітації та соціальної адаптації дитини фахівцями надається батьківській (материнській) позиції по відношенню до хворої дитини, її лікуванню та реабілітації. Виявлено відмінності між сукупностями чинників, які на думку фахівців, визначають ефективність реабілітаційного процесу протягом окремого курсу та в довгостроковій перспективі.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.362.4:364-782/Б 36-055965 рукописний текст
Автор(и) : Бевз, Галина Михайлівна
Назва : Соціально-психологічні чинники виникнення та розвитку прийомного батьківства : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :281 с.: табл., рис.
Колективи : Центральний інститут післядипломної педедагогічної освіти АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-190.
УДК : 316.362.4:364-782.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Прийомне батьківство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): прийомна сім`я--мотивація--прийомні діти--категорії сирітства--стресове навантаження
Анотація: На основі інтегративного підходу розглянуто детермінанти виникнення спонук надання допомоги дітям-сиротам через влаштування їх у власній сім`ї. Визначено етапи становлення прийомної сім`ї та мотиваційні особливості їх перебігу. Розкрито зміст та структуру психологічної готовності батьків до виконання функцій заміщувальної опіки.Визначено фактори ризику та умови успішного функціонування прийомної сім`ї. Введено поняття "ресурсу-резерву", а також роздроблений підхід до їх визначення. окреслемо теоретичні та практичні підходи до оцінки функціонування прийомної сім`ї (прогнозуючої, поточної та результуючої). Доведено доцільність тренінгової підготовки прийомних батьків і важливість психологічного супроводу сімей заміщувальної опіки, конкретизовані його форми та зміст.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 378.377/Б 79
Автор(и) : Болтакова, Наталия Ивановна
Назва : Подготовка специалистов для инклюзивного образования в Казанском федеральном университете
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 71-80 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 78-79 (4 назви)
УДК : 378.377
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--тьютор--лекотека--діти з обмеженими можливостями--дефектологічна освіта
Анотація: У статті йде мова про необхідність підготовки кадрів для інклюзивної освіти. Висвітлено практикоорієнтований підхід до підготовки студентів за напрямом "Спеціальна (дефектологічна) освіта". Обґрунтовано необхідність введення в штат освітньої установи посади тьютора з обов'язковою підготовкою зі спеціальної психології та спеціальної педагогіки. Проаналізовано досвід підготовки педагогів-психологів. спеціальних педагогів. вчителів-логопедів для сфери інклюзивної освіти.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:61]:392.3(0/Б 82-942411 рукописний текст
Автор(и) : Борисенко, Оксана Михайлівна
Назва : Психолого-педагогічні засади формування емпатійно-особистісного ставлення батьків до дітей з аутизмом : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :213, [7] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-213.
УДК : 159.9:61]:392.3(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Емпатія-- Особистісне ставлення
Вікова психологія-- Діти з аутизмом
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитячий аутизм--сімейне виховання--виховання дитини--психокорекційна робота--ізоляція родини
Анотація: У дисертації здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми дитячого аутизму. Проаналізовано сучасні світові і вітчизняні науково-практичні підходи до вирішення проблеми подолання аутизму у дітей. Визначено нові підходи до розуміння аутизму як цілісного явища дизонтогенезу. Обґрунтовано психолого-педагогічну класифікацію дітей зі спектром аутичних розладів. Розкрито особливості обстеження та диференційної діагностики дітей з аутизмом на початкових етапах захворювання. Розроблено й апробовано тренінг "Формування емпатійно-особистісного ставлення батьків до дітей з аутизмом".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.72/В 61
Автор(и) : Вовчик-Блакитна М. В.
Назва : Особливості числової абстракції у дітей на ранніх етапах її розвитку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 1954
Кільк.характеристики :213 с.
Примітки : Бібліогр.: с. 202-212.
УДК : 159.922.72
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Виховна робота
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільники--молодші школярі--числова абстракція--виховна робота
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+37.015./В 75-410237 рукописний текст
Автор(и) : Воропаєв, Євгеній Павлович
Назва : Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :223 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 212-223.
УДК : 159.922.7+37.015.3:159.922.7+159.954 + 159.922.7 + 37.015.3:159.922.7 + 159.954
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Театральна студія
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагог-режисер--дитячий театр--самоактуалізація--сенсожиттєві орієнтири--ціннісні орієнтації--креативність
Анотація: Дисертація містить емпіричне дослідження, здійснене з позицій екзистенційно-гуманістичної психології, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти"-явище культури, що недостатньо вивчене психологами. Встановлено, що креативність дітей та творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких демонструють високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від її менш творчо вдалих колег. Також режисери, що демонструють високі показники за тестовими методиками, створеними в руслі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, у своїй педагогічній практиці частіше використовують діалогічні стратегії психологічних впливів. робота відкриває можливості розробки нових методів тестування рівнів досягнень театрів, вирішення завдань професійної діагностики і професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані в курсах лекцій із психології сценічної творчості й у розробці програм психологічноої підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Гальченко В.М.
Назва : Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 40-51 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 37.015.3:159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--спілкування--емоційно-соціальний розвиток--діти дошкільного віку--діалогічне спілкування--соціальна винахідливість--духовність--творча особистість
Анотація: У статті розкрита роль діалогічного спілкування у розвитку емоційно-соціальної сфери дитини дошкільного віку. Охарактеризовано форми спілкування дошкільника з дорослим упродовж дошкільного дитинства. Виявлено ряд можливих емоційних порушень у дітей дошкільного віку. Визначено психолого-педагогічні умови забезпечення емоційно-соціального розвитку дітей. Описано заходи розвивальної роботи з дошкільниками, які варто застосовувати психологам і педагогам з метою підвищення рівня емоційно-соціального розвитку дошкільників у контексті підготовки до навчання у школі.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 14044
Кількість відвідувачів 495
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя