Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3015)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (16)Рідкісна книга (6)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=діти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 123
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Товкач І.Є.
Назва : Індивідуалізація освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку за авторською методикою "Розглядай та впізнавай"
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 289-304 (Шифр 372/А 43-930366919)
УДК : 373.2:159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуалізація--індивідуальні особливості--пізнавальна активність--діти старшого дошкільного віку--методика--принципи
Анотація: У статті представлено зміст авторської методики "Розглядай та пізнавай" - психолого-педагогічної роботи з ілюстрованим змістом для дітей старшого дошкільного віку з ігровими й творчими завданнями для організації індивідуальної і групової роботи з дітьми зазначеного віку з творами художньої літератури (загадками, віршами, казками, зокрема й авторськими) в умовах закладу дошкільної освіти та сім'ї, побудований на результатах психолого-педагогічного дослідження щодо індивідуальних особливостей пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в мовленнєвій діяльності.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922/І-72
Автор(и) : Піроженко, Тамара Олександрівна, Карабаєва, Ірина Іванівна, Соловйова, Людмила Іванівна, Хартман, Олена Юріївна
Назва : Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи : метод. рек.
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :36 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-25-8: Б.ц.
УДК : 159.922:159.922.6:159.923 + 159.922 + 159.922.6 + 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Готовність до навчання-- діти старшого дошкільного віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готовність до навчання--діти старшого дошкільного віку
Анотація: У методичних рекомендаціях узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи», яке виконано співробітниками лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України у 2021-2023 рр. Представлений у методичних рекомендаціях комплекс діагностичних завдань «Чарівні перетворення» в першу чергу запропоновано до застосування практичним психологам, соціальним педагогам, вихователям закладів дошкільної освіти; аналогічним/відповідним фахівцям в закладах загальної середньої освіти, центрах дитячого розвитку, консультування та патронату сімей. Видання буде цікавим для ознайомлення спеціалістам центрів професійного розвитку, методистам, викладачам, студентам педагогічних та психологічних спеціальностей, а також батькам дітей 6-го та 7-го років життя. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 373.22:159.922.7/Ц 86
Автор(и) : Цумарєва Н. В.
Назва : Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 441-448 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 447-448 (16 назв)
УДК : 373.22:159.922.7
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти-сироти--емоційна депривація--адаптація--соціалізація--психічна депривація
Анотація: Досліджуються адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах інтернатного закладу. Розглядаються причини труднощів адаптації дітей до умов дитячих будинків. Описано типи психічно депривованих дітей та особливості їх адаптаційних можливостей.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Поклад, Ірина Миколаївна
Назва : Активність процесу адаптації як передумова творчого розвитку особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 137-144 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примітки : Бібліогр.: с. 143-144 (6 назв)
УДК : 159.9.075
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна адаптація--дезадаптація--активність особистості--творча діяльність--емоційний комфорт--діти молодшого шкільного віку
Анотація: У статті зазначається, що важливе значення має наявність у дитини високої адаптативності та гнучкості. Аналізується поняття емоційний комфорт як передумова психологічної адаптації дитини до навчання. Рекомендуються деякі методи оптимізації адаптаційних можливостей учнів.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин : Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції 18-19 травня 2011 року
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: [ПП "Медобори"], 2011
Кільк.характеристики :272 с.
Колективи : НАПН України, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. Факультет психології. Лабораторія психології навчання
ISBN, Ціна 5-9268-0483-3: 10.00 грн.
УДК : 159.923+159.9:005.745](06)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кризові явища генези особистості--відповідальність--аналіз низької фрустраційної толерантності у студентів--симптоматика емоційного вигорання--самоідентичність--соціалізація молодшого школяра--соціалізація молодшого підлітка--соціальні потреби у старшокласників--діти з розумовою відсталістю--формування характеру у підлітковому віці--навчальна мотивація учнів--формування професіоналізму практичного психолога--картина світу--духовне становлення майбутнього фахівця--амбівалентність клієнта--самодетермінація особистості--збереження здоров'я--міжособистісна взаємодія на етапі професійної ідентифікації--спілкування суб'єктів правоохоронної діяльності--оволодіння педагогічними цінностями--молодші школярі--психологічне консультування--категорії психічного здоров'я--задоволеність шлюбом--формування взаємин у навчанні--навчальна взаємодія--перша експериментальна психологічна лабораторія--становлення професійної ідентичності особистості--самосвідомість молодших школярів--вегетосудинна дистонія
Зміст : Дослідження кризових явищ генези особистості: методологічні основи/ С. Д. Максименко. Урахування особливостей навчальної мотивації учнів 5-6 класів як умова підвищення їх навчальної результативності/ Л. В. Дзюбко. Теоретична модель розгортання процесу самодетермінації особистості/ О. М. Капустюк. До проблеми емоційного впливу музики на особистість/ М. В. Субота.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Іванчук С. А.
Назва : Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 68-77 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: с. 76 (4 назви)
УДК : 37.015.31-053.4:33
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура споживання--діти дошкільного віку--економічне виховання--економічна освіта--сталий розвиток--реклама
Анотація: Стаття присвячена проблемі виховання культури споживання у підростаючого покоління громадян України. Автор аналізує рівень усвідомлення педагогами та батьками значущості виховання культури споживання, значення шляхів її формування на етапі дошкільного дитинства.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Сніжна, Марина Анатоліївна
Назва : Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 420-437 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: С. 436-437 (19 назв)
УДК : 159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітнє середовище--образотворча обдарованість--обдаровані діти--обдарована молодь
Анотація: Стаття присвячена особливостям побудови освітнього середовища для образотворче обдарованих підлітків у європейських країнах, США та Україні.Здійснено порівняльний аналіз організації освітнього середовища в європейських середніх спеціалізованих школах мистецтв та українських спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах з поглибленим вивченням мистецьких предметів.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Каплунова К.А.
Назва : Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 50-62 (Шифр 372/А 43-483084)
Примітки : Бібліогр.: с. 60-62 (14 назв)
УДК : 372+159.922.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): взаємодія--міжособистісна взаємодія--діти старшого дошкільного віку--творча гра
Анотація: У статті проаналізовано наукові підходи до проблеми відображення старшими дошкільниками досвіду міжособистісної взаємодії в психолого-педагогічній літературі, визначено різні позиції у тлумаченні цього феномену. Обгрунтовано міжособистісні взаємодії старших дошкільників з однолітками у творчих іграх, необхідність розвитку гармонійної особистості та становлення соціальної компетентності дошкільника у новому соціокультурному середовищі.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6+159.955/Н 19-936514 рукописний текст
Автор(и) : Назарук, Оксана Миколаївна
Назва : Вікові особливості розуміння особистого досвіду : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :213 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-202.
УДК : 159.922.6+159.955.1:165.243 + 159.922.6 + 159.955.1:165.243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розуміння
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація--адаптованість--особистий досвід--наратив--розуміння--особистісні якості--вікові особливості--діти--підлітки
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі розуміння дітьми, підлітками та юнаками особистого досвіду. Здатність дитини до інтегрування свого особистого досвіду вперше було досліджено за допомогою аналізу наративу. Визначено смислові компоненти наративу - маркери, що дозволяють встановити ступінь розуміння дитиною свого особистого досвіду. Виявлено існування зв'язку між рівнем розуміння дитиною свого особистого досвіду та якістю відображення його в її наративі. Доведено, що ступінь розуміння особистого досвіду відбиває ступінь успішності процесу соціалізації особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76:159.92/Д 43-211482134 рукописний текст
Автор(и) : Дзюбинська, Марія Ярославівна
Назва : Вікова динаміка розвитку внутрішньої картини здоров'я дітей, хворих на епілепсію : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2018
Кільк.характеристики :21 с.
Колективи : ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв)
УДК : 159.922.76:159.922.6:371.71
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішня картина здоров'я--діти--хворі на епілепсію--молодший шкільний вік--підлітковий вік--період ранньої юності--компоненти внутрішньої картини здоров'я
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 378.377/А 95
Автор(и) : Ахметзянова, Анна Ивановна
Назва : Вариативные формы дошкольного образования в инклюзивном пространстве
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 45-54 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 52-53 (6 назв)
УДК : 378.377
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доступна освіта--інклюзивна освіта--інтегративна освіта--спеціальна дошкільна освіта--діти з обмеженими можливостями--варіативні форми дошкільної освіти
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018.1(048)+159/Д 44-661546 рукописний текст
Автор(и) : Дідук, Інна Анатоліївна
Назва : Взаємини між дітьми в сім'ї як чинник їх психосоціального розвитку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :166, [5] с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 152-166.
УДК : 37.018.1(048)+159.922.27 + 37.018.1(048) + 159.922.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психосоціальний розвиток
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сім'я--взаємини між дітьми--сиблінгова взаємодія--адаптація дітей--емоційна взаємодія--старша дитина в сім'ї--молодша дитина в сім'ї
Анотація: У дисертації розкриваються психологічні особливості психосоціального розвитку особистості у контексті сиблінгової взаємодії. Значимість сиблінгової взаємодії полягає у прагненні знайти один в одному емоційну підтримку, психологічну безпеку, схвлення, відчути власну значимість, цінність та компетентність. Встановлено, що важливим продуктом сиблінгової взаємодії є накопичення дитиною власного досвіду взаємодії, вдосконалення образу "Я", зокрема, знань про свої можливості та їх межі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153.6/С 91
Автор(и) : Сухий О. Л., Онопченко Г. В., Онопченко О. В.
Назва : Використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій для діагностики обдарованості дітей та молоді : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2017
Кільк.характеристики :52 с.
Ціна : 44.04 грн.
УДК : 153.928.072(072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-комунікаційні технології--діагностика--обдарованість--діти та молодь
Примірники : всього : ЧЗ(5)
Вільні : ЧЗ(5)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Карабаєва, Ірина Іванівна
Назва : Вплив значимого дорослого на розвиток інтелектуальних почуттів у обдарованих дошкільників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 48-57 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с. 56 (5 назв)
УДК : 159.922.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--обдаровані діти--обдаровані дошкільники--дошкільники--значимий дорослий--суб'єкт-суб'єктна взаємодія--продуктивний діалог
Анотація: Розглянуто питання розвитку інтелектуальних почуттів дітей дошкільного віку в психологічному освітньому просторі. Розкрито значення суб'єкт-суб'єктної взаємодії дорослого з дитиною та розкрито сутність поняття "значимий дорослий".
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мельничук, Тетяна Іванівна
Назва : Гра як соціально-психологічний чинник економічної соціалізації сімей з дітьми дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 48. - С. С. 32-38 (Шифр 15(08)/А 43-785968165)
Примітки : Бібліогр.: С. 36-38 (17 назв)
УДК : 159.9-07-316.614
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічне виховання--соціалізація--сім'я як агент соціалізації--діти дошкільного віку--гра--формування економічної культури у дошкільників
Анотація: Стаття присвячена дослідженню становлення основ економічної соціалізації молодих сімей з дітьми дошкільного віку. Виявлено та проаналізовано соціально-психологічні чинники формування у дошкільнят початкових економічних уявлень та знань, виокремлені базові критерії економічної соціалізації дітей у середовищі сім'ї. Розкрито важливість ігрових практик в процесі економічної соціалізації дітей. Проаналізовано роль батьківської сім'ї як первинної інституції економічної соціалізації дитини, що формує у неї основи економічної свідомості та сприяє трансформації отриманих знань у доросле життя. Окреслено особливості забезпечення економічної соціалізації дітей дошкільного віку засобами гри в сімейному середовищі. Розглянуто можливості застосування та поєднання пізнавальних, теоретичних і практичних компонентів навчання з економічними знаннями в процесі виховання дітей у сім'ї.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 150/371.015д/М 14
Автор(и) : Майданник В.Г., Хайтович М.В., Ісаєвич С.І.
Назва : Діагностика і корекція шкільної дезадаптації у дітей : методичні рекомендації
Вихідні дані : Ужгород: "Веста-Закарпаття", 2002
Кільк.характеристики :204 с.
Ціна : 5.00 грн.
УДК : 159.922.73+616.8-053.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діагностика--корекція--шкільна дезадаптація--діти
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Біла І.М.
Назва : Діагностика здібностей дітей
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 14-31 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 159.928.23
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діагностика--діагностичні методи--здібності--діти дошкільного віку
Анотація: Різностороння психологічна діагностика, отримання інформації про кожну дитину з акцентом на її сильних сторонах є необхідною передумовою побудови індивідуальних програм супроводу розвитку здібностей особистісного становлення дитини. Орієнтиром всього діагностичного процесу є структурна модель розвитку здібностей, яка включає мотиваційну, ціннісну когнітивну й операційну компоненту та демонструє динамічну, інтегративну природу здібностей, що проявляються у діяльності дитини. Найбільш ефективними діагностичними методами у дошкільному віці є спостереження за дитиною у різних видах діяльності, особливо спостереження за грою дитини, запис життєвих спостережень, аналіз результатів продуктивної діяльності (зокрема образотворчої), методика незавершених речень, стандартизовані тести для вивчення розумового розвитку дітей, тести для діагностики пізнавальних процесів та творчих здібностей, методів експертної оцінки за шкалою рейтингу базових характеристик здібностей (модифікація шкали Дж. Рензуллі), опитувальники, анкети, які складені з таким розрахунком, щоб зібрати більше різноманітної інформації про дитину, її індивідуально-психологічні особливості розвитку. Визначаючи здібності дітей, доцільно спиратися на принцип гуманності, індивідуальності, оптимістичного прогнозування розвитку по відношенню до кожної дитини та забезпечувати сприятливі умови для пізнавальної активності, розвитку інтересів дитини, нахилів та талантів.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.34/З-67
Автор(и) : Зливков В., Зливков В., Лукомська С., Євдокимова Н., Ліпінська С.
Назва : Діти і війна : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :221 с.
Ціна : 100.00 грн.
УДК : 159.922.7+615.851-053.2/.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти--війна--психологічна допомога дітям війни--птср--горювання--втрата--постраждалі від війнт
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.34/З-67
Автор(и) : Зливков В., Лукомська С.
Назва : Діти війни : теоретико-методичні та практичні аспекти психологічної допомоги
Вихідні дані : Б.м., 2022
Кільк.характеристики :96 с.
Ціна : 45.00 грн.
УДК : 364.62+615.851-053.2/.6+159.922.7
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти--війна--психологічна допомога дітям війни--птср--психодіагностичні методики--внутрішні переселенці--постраждалі від війни--психосоціальна допомога
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/П 86
Автор(и) : Манилова, Лідія Михайлівна
Назва : Діти з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти
Місце публікування : Психологічний часопис: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 71-76. - ISBN 978-966-189-358-9 (Шифр 15(06)/П 86-725883). - ISBN 978-966-189-358-9
Примітки : Бібліогр.: с. 75-76 (21 назва)
УДК : 159.923.2.31+33
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з особливими освітніми потребами--інклюзивна освіта--когнітивний розвиток дітей--психологічний супровід--навчальний процес--інформаційно-комп'ютерні технології--соціальна адаптація
Анотація: Завдання системи освіти - у навчанні та вихованні підростаючого покоління, в т. ч. і дітей з обмеженими можливостями. Один із перспективних напрямків освіти таких дітей є їх інклюзивна освіта в загальноосвітніх навчальних закладах, психологічний супровід розвитку і навчання, їх успішна соціальна адаптація та включення в життя спільноти.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 118192
Кількість відвідувачів 1767
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя