Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=діти з аутизмом<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.9/П 86
Автор(и) : Сухіна І., Риндер І., Скрипник Т.
Назва : Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом : посібник
Вихідні дані : Київ-Чернівці: Букрек, 2017
Кільк.характеристики :192 с.
Колективи : Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-399-930-2: 60.67 грн.
УДК : 159.922.76:616.896(075)
Предметні рубрики (Галузі знань): Спеціальна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна модель--раннє втручання--діти з аутизмом--аутизм
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Євдокимова Н. О., Чеканова О. С.
Назва : Особливості ігрової діяльності дітей з аутизмом
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 99-108 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примітки : Бібліогр.: с. 107-108 (5 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з аутизмом--ігрова діяльність--ігрове заняття--емоційний контакт--комунікативні здібності
Анотація: У статті акцентується увага на необхідності соціалізації дітей-аутистів. Засобом первинної соціалізації цих дітей визначається гра. Відтак, актуалізується побудова логіки становлення здатності дітей з аутизмом до гри. Особливостями ігровї діяльності дитини з аутизмом визначено: самостимуляцію слухових, зорових, тактильних та інших відчуттів; використання неігрових предметів; обмеженість й одноманітність дій з іграшками; відсутність іграшкового сюжету; байдужість до дорослих. Визначено основні та специфічні завдання ігрових занять для дітей з аутизмом. Виділено три рівні освоєння дитиною ігор: налагодження контакту; наслідування; ігри за правилами; сюжетно-рольові ігри. Запропоновано структуру ігрового заняття для дітей з аутизмом.
Знайти схожі

 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 62107
Кількість відвідувачів 1286
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя