Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (83)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=експертиза<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Завязкіна, Наталія Володимирівна
Назва : Проблема смислового рівня регуляції діяльності при обґрунтуванні категорії обмеженої осудності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 82-89 (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-411385987)
Примітки : Бібліогр.: с. 87-88 (19 назв)
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): смислова регуляція--експертиза--обмежена осудність--смислові утворення особистості
Анотація: Розглянуто проблему сенсу і смислових утворень особистості при обґрунтуванні категорії обмеженої осудності. визначено роль розроблених психологічних моделей рівневої регуляції діяльності, смислових особистісних утворень, мотивів при проведенні експертиз за участю психолога по змістовному насиченню обґрунтування експертних висновків при різних психічних розладах.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 616.853-052/З-13
Автор(и) : Завязкіна, Наталія Володимирівна
Назва : Агресивна поведінка як один із критеріїв обмеженої осудності хворих на епілепсію
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 240-250 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 248 (12 назв)
УДК : 616.853-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна діагностика--експертиза--агресивна поведінка--обмежена осудність--хворий--епілепсія
Анотація: Досліджено зв'язок суспільно небезпечних діянь з агресивною поведінкою хворих на епілепсію, що обумовлено її своєрідністю, відмінністю від загальноприйнятих норм, а також переважанням правопорушень проти особистості. В роботі представлено аналіз обґрунтування мір осудності з точки зору як психопатологічних, так і мотиваційних, особистісних, когнітивних сторін суб'єкта, соціальних факторів, які впливають на його суспільно небезпечні дії.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 617.9/С 69
Назва : Социально-психологические и медицинские аспекты жестокости : Информационный научный журнал. № 1-2 (3-4)
Вихідні дані : Киев: Сфера, 2003
Кільк.характеристики :319 с.
Колективи : Международный медицинский реабилитационный центр для жертв войн и тоталитарных режимов
Ціна : 18.00 грн
УДК : 616.89-008.444.9(05)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медична психологія--насильство--жорстокість--психологія жорстокості--медична експертиза--реабілітація жертв насилля
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373/Е 36
Назва : Експертиза шкільних підручників: інструктивно-методичні матеріали для експертизи електронних версій проектів підручників для учнів 8 класу загалноосвітніх навчальних закладів : научное издание
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2016
Кільк.характеристики :127 с.
Колективи : Інститут педагогіки НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-644-419-9: 8.00 грн.
УДК : 37.091.64:004](072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екпертиза--шкільні підручники--8 клас--загальноосвітні навчальні заклади
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Яблонський, Андрій Іванович
Назва : Зміст освіти як компонент освітнього середовища та об'єкт психологічної експертизи
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 219-229 (Шифр 371.015/А 43-277749)
Примітки : Бібліогр.: с. 228-229 (6 назв)
УДК : 159.98:37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна експертиза--зміст освіти--ресурсні можливості--методологічні підходи--компетентності
Анотація: У статті розглядається актуальність, мета, принципи психологічної експертизи змісту освіти. Автор звертається до питання психологічної експертизи освітнього середовища, визначення якості змісту освіти з позиції її ресурсних можливостей для суб'єктів освітньої діяльності. Звертає увагу на проблему формування важливих компетентностей - ціннісно-смислової і особистісного самовдосконалення - для досягнення особистістю автономії та незалежності, формування дорослої життєвої позиції.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98.072:37.013/Я 14-835409914 рукописний текст
Автор(и) : Яблонський, Андрій Іванович
Назва : Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :506 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: С. 406-463.
УДК : 159.98.072:37.013(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманітарне знання--психологічна експертиза--середня освіта--експертна діяльність--зміст освіти--освітньо-розвивальне шкільне середовище--професійно-педагогічна діяльність учителя--я-концепція випускника школи
Анотація: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98.072:37.013/Я 14-586594284 рукописний текст
Автор(и) : Яблонський, Андрій Іванович
Назва : Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :40 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: С. 34-38.
УДК : 159.98.072:37.013(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманітарне знання--психологічна експертиза--середня освіта--експертна діяльність--зміст освіти--освітньо-розвивальне шкільне середовище--професійно-педагогічна діяльність учителя--я-концепція випускника школи
Анотація: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/Я 14
Автор(и) : Яблонський А.І.
Назва : Психологічна експертиза середньої освіти : Монографія
Вихідні дані : Умань, 2018
Кільк.характеристики :346 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-304-281-7: 30.00 грн.
УДК : 159.98:37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експертиза середньої освіти--психологічна експертиза середньої освіти
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:340.6+[159/З-13-772820243 рукописний текст
Автор(и) : Завязкіна, Наталія Володимирівна
Назва : Клініко-психологічна діагностика в судовій експертології обмеженої осудності та дієздатності : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :569 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 441-487 (450 назв).
УДК : 159.98:340.6+[159.97:616.89-008]:343.223(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обмежена осудність--обмежена дієздатність--психодіагностичний підхід--комплексна судова психолого-психіатрична експертиза--психологічна модель обмеженої осудності--психологічна модель обмеженої дієздатності--психічна патологія
Анотація: У роботі здійснено узагальнення та запропоновано нове розв’язання проблеми обмеженої осудності та обмеженої дієздатності; виявлено сутність досліджуваних феноменів, специфіку і психологічні закономірності їх функціонування в умовах психічної патології; розроблено психодіагностичні підходи, побудованоі верифіковано психологічні моделі обмеженої осудності та обмеженої дієздатності.Доведено можливість більш широкого використання психологічних знань при проведенні експертиз не тільки в кримінальному, але й у цивільному процесі. Доведено, що основою судово-психологічної експертизи є психодіагностична діяльність експерта. Психологічна оцінка, яку надає експерт-психолог судовий, розуміється як багатоетапний процес систематизованого накопичення інформації про індивідуума, при якому використовуються всі методики: об’єктивні, суб’єктивні і проектні. Поглиблено розуміння ролі проведення судових експертиз та експертних досліджень із залученням експерта-психолога судового на сучасному етапі розвитку психологічної науки.Завдяки психодіагностичному підходу, доведено, що інтелектуальний та вольовий компоненти юридичного (психологічного) критерію обмеженої осудності та обмеженої дієздатності маютьбути представлені більш структурованими та включати в себе ланку взаємопов’язаних ознак.Розроблено психологічні моделі обмеженої осудності та обмеженої дієздатності, які відповідають запитам експертної практики щодо обґрунтування юридичного критерію різних правових норм тадемонструють поєднання факторів, значущих для формування експертного висновку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:340.6+[159/З-13-281869651 рукописний текст
Автор(и) : Завязкіна, Наталія Володимирівна
Назва : Клініко-психологічна діагностика в судовій експертології обмеженої осудності та дієздатності : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :42 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 35-39 (44назв).
УДК : 159.98:340.6+[159.97:616.89-008]:343.223(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обмежена осудність--обмежена дієздатність--психодіагностичний підхід--комплексна судова психолого-психіатрична експертиза--психологічна модель обмеженої осудності--психологічна модель обмеженої дієздатності--психічна патологія
Анотація: У роботі здійснено узагальнення та запропоновано нове розв’язання проблеми обмеженої осудності та обмеженої дієздатності; виявлено сутність досліджуваних феноменів, специфіку і психологічні закономірності їх функціонування в умовах психічної патології; розроблено психодіагностичні підходи, побудованоі верифіковано психологічні моделі обмеженої осудності та обмеженої дієздатності.Доведено можливість більш широкого використання психологічних знань при проведенні експертиз не тільки в кримінальному, але й у цивільному процесі. Доведено, що основою судово-психологічної експертизи є психодіагностична діяльність експерта. Психологічна оцінка, яку надає експерт-психолог судовий, розуміється як багатоетапний процес систематизованого накопичення інформації про індивідуума, при якому використовуються всі методики: об’єктивні, суб’єктивні і проектні. Поглиблено розуміння ролі проведення судових експертиз та експертних досліджень із залученням експерта-психолога судового на сучасному етапі розвитку психологічної науки.Завдяки психодіагностичному підходу, доведено, що інтелектуальний та вольовий компоненти юридичного (психологічного) критерію обмеженої осудності та обмеженої дієздатності маютьбути представлені більш структурованими та включати в себе ланку взаємопов’язаних ознак.Розроблено психологічні моделі обмеженої осудності та обмеженої дієздатності, які відповідають запитам експертної практики щодо обґрунтування юридичного критерію різних правових норм тадемонструють поєднання факторів, значущих для формування експертного висновку.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
Статистика
за 20.06.2024
Кількість запитів 165620
Кількість відвідувачів 1432
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя