Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=емоційна напруга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942:355/С 96 рукописний текст
Автор(и) : Сьомын, Сергій Валерійович
Назва : Особливості інтерсуб'єктної взаємодії в умовах емоційної напруги : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 1995
Кільк.характеристики :240 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 163-181.
УДК : 159.942:355
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Інтерсуб'єктна взаємодія-- Емоції
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): малі групи--ізольовані групи--міжособистісна взаємодія--емоційна напруга--військові моряки--особистісні риси--ціннісні орієнтації
Анотація: У дослідженні розкриті особливості міжособової взаємодії в умовах емоційної напруги з урахуванням особистісних рис військових моряків, як представників окремої групи професіоналів, що знаходяться у специфічних умовах довгострокових морських походів. Визначено особливості прояву особистісних якостей військового моряка в залежності від часових та функціональних характеристик його професійної діяльності та їх зв'язок з типами міжособистьісної взаємодії в умовах соціальної ізоляції.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.953.34-057.87/Г 34
Автор(и) : Генералова О. М.
Назва : Функціонування мнемічних властивостейстудентів вищого навчального закладу у ситуації емоційної напруги
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 130-142 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 140-141 (9 назв)
УДК : 159.953.34-057.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єкт діяльності--мнемічні властивості--емоційна пам'ять--емоційна напруга--напружена ситуація--поле-залежність--емоційно забарвлена інформація
Анотація: Розглянуто теоретико-практичні аспекти феноменології пам'яті, розширено уявлення про емоційну пам'ять. Здійснено семантичний аналіз поняття ситуації у часовому та функціональному відношенні. Наведено опис процедури та результатів дослідження особливостей прояву мнемічних властивостей під впливом стресогенних чинників, які викликають стан напруженості та дискомфорту у студентів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Черкаська Є.Ф.
Назва : Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 397-404 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр. с. 402-404 (20 назв)
УДК : 159.923.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна стійкість--педагогічна діяльність--педагог--емоційна напруга--стрес--стресостійкість--ефективність педагогічної діяльності
Анотація: У статті наведено короткий аналіз психолого-педагогічної літератури і психологічних досліджень, щодо особливостей емоційної стійкості вчителів у сучасних умовах праці. Виявлене протирічча вимальовує особливе проблемне поле, пов'язане з вивченням принципових підходів до формування емоційної стійкості педагогів і розробкою їх концептуальних основ. Якщо формування емоційної стійкості майбутнього педагога буде реалізовано на підставі спеціально розробленої психолого-педагогічних інтеграційних технологій і буде направлено на розвиток внутрішніх (когнітивна, емоційна, поведінкова і комунікативна сфери і використання зовнішніх (соціальне середовище) ресурсів - це носитиме цілісний характер.
Знайти схожі

 
Статистика
за 28.07.2024
Кількість запитів 35150
Кількість відвідувачів 695
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя