Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=емоційна стійкість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942.5:355/П 44 рукописний текст
Автор(и) : Подляшаник, Василь Васильович
Назва : Особливості проявів емоційної стійкості особистості співробітників митної служби у соціально складних ситуаціях : дис. ... канд. психол. наук.: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :163 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.150-163.
УДК : 159.942.5:355
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціально складні ситуації
Психологія соціальної роботи-- Емоційна стійкість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): співробітник митниці--емоційна стійкість--біосоціальний стан--мотивація--афективний стан--інтелектуальні компоненти
Анотація: В роботі емоційна стійкість співробітників митниці розглядається як багатокомплексне утворення в системі професійно обумовленої структури особистості, визначаються її змістові, структурні та динамічні характеристики. До найбільш важливих компонентів емоційної стійкості віднесено: біосоціальний, мотиваційний, афективний та інтелектуальний. Систьематизовано соціально складні ситуації, що мають місце у професійній діяльності митника та детермінують зміни його емоційної стійкості. Виокремлено особистісні якості митників, що обумовлюють рівень емоційної стійкості у соціально складних ситуаціях. Обгрунтовано діагностичні прийоми оцінки варіантності емоційної стійкості митників. Розроблено і апробовано тренінг корекції емоційної стійкості співробітників митниці.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/Р 32-344146 рукописний текст
Автор(и) : Рева, Олена Миколаївна
Назва : Формування емоційної стійкості у ранньому юнацькому віці : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :199 с.: табл., рис.
Колективи : Київський міжнародний університет (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 150-166.
УДК : 159.922.73-053.6+37.015.3:159.942 + 159.922.73-053.6 + 37.015.3:159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Емоції
Вікова психологія-- Юнацтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): юнацький вік--емоційна стійкість--успішність діяльності--психодіагностика--психічна саморегуляція--психокорекція
Анотація: У роботі показана можливість проведення діагностичної та корекційної роботи з метою підвищення емоційної стійкості в ранньому юнацькому віці під час навчальної діяльності. Представлено аналіз стану розробки проблеми вивчення та формування емоційної стійкості. Проаналізовано психологічні фактори та особливості умов навчальної діяльності у ранньому юнацькому віці. Визначено комплекс методик діагностики проявів емоційної стійкості, представлено і апробовано комплекс ефективних методів психодіагностики ЕС у ранньому юнацькому віці.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.07+159.942./А 89-936450 рукописний текст
Автор(и) : Аршава, Ірина Федорівна
Назва : Емоційна стійкість людини та її діагностика : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02
Вихідні дані : Дніпропетровськ, 2007
Кільк.характеристики :480 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 381-406.
УДК : 159.9.07+159.942.5 + 159.9.07 + 159.942.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Емоційна стійкість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна стійкість--емоційна напруженість--емоційна вразливість--стрес--мотиваційно-емоційна саморегуляція--діагностика емоційної стійкості--емоційний інтелект--психосоматичні захворювання
Анотація: В дослідженні розроблені підходи до операціоналізації феномена "емоційна стійкість" як підгрунтя для вдосконалення його діагностики. Розроблено психологічні індикатори для розпізнавання переживання суб'ктом цього стану, що відрізняють його від стану оптимального функціонування. Обгрунтована комп'ютерна модель для відображеної діагностики емоційної стійкості / вразливості суб'єкта за параметрами перебігу психічних процесів під час виконання ним інформаційно-перероблюваної перцептивно-мнемічної діяльності. Експериментально перевірено валідність розробленої моделі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Неурова, Алла Борисівна
Назва : Підходи до розуміння емоційної стійкості як наукове підґрунтя її визначення у фахівців із надзвичайних ситуацій
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 146-154 (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-411385987)
Примітки : Бібліогр.: с. 153-154 (21 назва)
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна стійкість--екстремальні умови діяльності--особистісний підхід--інтегративний підхід
Анотація: Виявлено підходи до розуміння й тлумачення емоційної стійкості фахівців із надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах діяльності. На основі детального теоретично-психологічного аналізу виявлено 13 підходів до розуміння емоційної стійкості суб'єкта діяльності в різних емоціогенних умовах.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/П 86
Назва : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(10) : Ч. 2
Вихідні дані : Київ; Полтава: ПНПУ, 2016
Кільк.характеристики :263 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Ціна : 18.00 грн.
УДК : 159.923(05)+159.9(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--особистість
Зміст : Психоаналіз та комп'ютерні технології. Інтердисциплінарний підхід у моделюванні функцій мозку/ Д. Дітріх [и др.]. Типологія життєвих криз та ініціальних тенденцій трансформації людини на основі багатовимірної теорії особистості/ В. М. Заіка, В. Ф. Моргун. Модель психологічної одиниці життя людини у світі/ Ю. Л. Горбенко. Психологічна допомога батькам дітей з порушенням розвитку/ . Чинники становлення соціального капіталу як психологічного ресурсу особистості/ П. І. Блозва. Аналіз кола довіри/недовіри громадян різним сферам соціальної дійсності/ Н. М. Василець. Особливості психологічних проблем розлучених жінок/ Д. Е. Зубцов. До проблеми ідентифікації з місцем проживання/ Т. М. Мандзик. Можливості корекції негативного прояву соціально-психологічних особливостей стилю споживання матеріальних благ особами з низьким економічним статусом/ О. В. Овчар. Психосоматична складова розвитку серцево-судинних захворювань/ Л. Г. Перетятько. Етапи розвитку особиситості комбатанта в розрізі генетико-психологічної теорії/ Р. П. Попелюшко. Особливості копінг-стратегій учасників бойових дій в зоні АТО/ Х. І. Турецька, Ю. В. Штольцель. Фрустраційна толерантність особистості як афективний компонент оптимізму/ Н. М. Чижиченко. Термінологічні визначення конепту "адикція" у контексті нового DSM-V (англійською мовою)/ С. Джакомуцці, К. Гербер. Проблема дипривації в контексті функціональних взаємозв'язків "Я" суб'єкта з його психологічними захистами/ М. М. Кононова, Н. А. Слюняєва. Науково-фантастичні фільми і самопізнання особистості/ М. М. Мельничук. Акцентуації характеру особистості керівника/ Ю. Ю. Бойко-Бузиль. Психологічні особливості професійного становлення майбутнього психолога під час навчання у виші/ К. П. Крикля. Теоретико-методологічний аналіз поняття адаптивності в контексті формування готовності першокурсників до навчання у вищій школі/ А. С. Киричук. Особливості зв'язку креативності та професійно важливих якостей студентів-менеджерів/ А. А. Московченко. Психологічні проблеми студентів на першому році навчання у ВНЗ: причини виникнення та можливості подолання/ Т. Рогачова. Диференціальний аспект іміджу профспілкового лідера/ Н. О. Чайкіна. Проблема ідентифікації наукових шкіл у психології/ В. В. Шевчук. Мусатов С. О. Особистість: комунікативно-психологічна концепція/ О. Ф. Бондаренко. Коваленко О. Г. Міжособистісне спілкування осіб похилого віку/ В. А. Чорнобривкіна.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Алієва Е.Ю.
Назва : Вплив емоційних чинників на формування у студентів здатності до самостійного життєвого вибору
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 19-28 (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примітки : Бібліогр.: с. 27 (5 назв)
УДК : 159.95
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здатність до самостійного життєвого вибору--емоційні прояви--емоційна стійкість--самооцінка--тривожність--фрустрація--впевненість в собі
Анотація: У психологічній науці проблема вивчення здатності до самостійного життєвого вибору представлена у вигляді дослідження сутності здійснення життєвого вибору, його психологічних особливостей, структурних компонентів. Дослідження визначених нами емоційних проявів за допомогою комплексу діагностичних методик, довело, що вони мають безперечний вплив на формування у студентів здатності до самостійного життєвого вибору.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Дзвоник, Галина Петрівна
Назва : Роль емоційної стійкості в професійному самоздійсненні фахівця
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 24-29 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-764562)
Примітки : Бібліогр.: с. 28-29 (6 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна стійкість--професійне самоздійснення фахівця--професійна діяльність
Анотація: Увага до вивчення емоційної стійкості професіонала є цілком зрозумілою, адже виникнення більшості професійних проблем пов'язана з фактором людини, з її недостатньою стійкістю до емоціогенних впливів професійного середовища, що спричиняють виникнення несприятливих функціональних станів, зокрема емоційного напруження. Емоційна стійкість вважається одним із найважливіших чинників життєдіяльності людини й забезпечення ефективності її професійної діяльності.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Черкаська Є. Ф.
Назва : Роль емоційної стійкості педагога у сучасних психологічних дослідженнях
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 329-341 (Шифр 15(08)/А 43-004926506)
Примітки : Бібліогр.: с. 337-340 (22 назви)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна стійкість--психічне напруження--інтелектуальне напруження--педагогічна діяльність--емоційна саморегуляція--ефективність професійної діяльності--стресостійкість
Анотація: У статті проаналізовано психологічні дослідження емоційної стійкості, її показники і співвідношення з іншими компонентами професійної компетентності вчителя. Емоційна стійкість розглядається, як невід'ємна частина професійної компетентності, насамперед, емоційної культури педагога. Наведено приклади досліджень проблеми емоційної стійкості вчителів і значення комунікативних навичок і навичок саморегуляції в системі освіти. Для розвитку емоційної стійкості сучасна психологічна наука пропонує чимало способів, до яких можна віднести: внутрішні способи саморегуляції, нервово-м'язову й дихальні вправи, поведінкову психотерапію, групові тренінги тощо.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Черкаська Є.Ф.
Назва : Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 397-404 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр. с. 402-404 (20 назв)
УДК : 159.923.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна стійкість--педагогічна діяльність--педагог--емоційна напруга--стрес--стресостійкість--ефективність педагогічної діяльності
Анотація: У статті наведено короткий аналіз психолого-педагогічної літератури і психологічних досліджень, щодо особливостей емоційної стійкості вчителів у сучасних умовах праці. Виявлене протирічча вимальовує особливе проблемне поле, пов'язане з вивченням принципових підходів до формування емоційної стійкості педагогів і розробкою їх концептуальних основ. Якщо формування емоційної стійкості майбутнього педагога буде реалізовано на підставі спеціально розробленої психолого-педагогічних інтеграційних технологій і буде направлено на розвиток внутрішніх (когнітивна, емоційна, поведінкова і комунікативна сфери і використання зовнішніх (соціальне середовище) ресурсів - це носитиме цілісний характер.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Лящ О.П.
Назва : Роль емоційної сфери у структурі професійної ідентичності педагога
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2020. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56. - С. 91-96 (Шифр 15(08)/А 43-953823351)
Примітки : Бібліогр.: с. 95-96 (10 назв)
УДК : 159.9:331.101.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна ідентичність педагога--емоційна сфера--емоції--почуття--емоційна стійкість--саморегуляція--педагогічна емпатія
Анотація: У статті здійснено аналіз сучасної психологічної літератури з проблеми професійної ідентичності педагога та ролі емоційної сфери в її структурі. Представлена модель професійної ідентичності педагога яка включає: чотири компоненти (когнітивний, поведінковий, емоційно-вольовий, мотиваційно-інтенсивний), стутус ідентичності; етапи розвитку;чинники, що впливають на фомрування та розвиток професійної ідентичності педагога. Показано, що стан емоційної сфери особистості педагога багато в чому визначає його професійну придатність до педагогічної діяльності. Підкреслено важливу роль педагогічної емпатії у професійній діяльності та розвитку професійної ідентичності педагога. Обгрунтовано, що професійна ідентичність педагога має нелінійний характер розвитку.
Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 70485
Кількість відвідувачів 1892
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя