Пошуковий запит: <.>K=емоції<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Варлакова Є. О. Формування готовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів/Варлакова Євгенія Олегівна ; наук. кер. Панок В. Г.. - 2011
|
>2.
| Гаврилькевич В. К. Особливості емоційної саморегуляції дорослих з ішемічною паталогією сердця/Гаврилькевич В`ячеслав Костянтинович ; наук. кер. Болтівець С. І.. - 2011
|
>3.
| Пашко Т. А. Індивідуальні особливості емоційного самоконтролю старшокласників/Пашко Тетяна Анатоліївна ; наук. кер. Максименко С. Д.. - 2005
|
>4.
| Рева О. М. Формування емоційної стійкості у ранньому юнацькому віці/Рева Олена Миколаївна ; наук. кер. Корольчук М. С.. - 2005
|
>5.
| Сьомын С. В. Особливості інтерсуб'єктної взаємодії в умовах емоційної напруги/Сьомін Сергій Валерійович ; наук. кер. Киричук О. В.. - 1995
|
>6.
| Царьова К. С. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні/К. С. Царьова // Проблеми загальної та педагогічної психології. -Київ:Гнозіс, 2013,N Т. 16, ч. 1, 2.-С.236-243
|
>7.
| Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників/О. А. Панченко [и др.] // Актуальні проблеми психології. -Київ:Фенікс, 2014,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 20.-С.266-273
|
>8.
| Царькова О. В. Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності/О. В. Царькова, С. В. Радченко // Актуальні проблеми психології. -Миколаїв:Іліон, 2015,N Т. 7:Екологічна психологія., Вип. 38.-С.479-491
|
>9.
| Артемьева Т. В. Понимание юмористического контекста детьми младшего школьного возраста/Т. В. Артемьева, Т. В. Дуткевич // Проблеми сучасної психології. -Кам'янець-Подільський:Аксіома, 2015,N Вип. 29.-С.33-44
|
>10.
| Цавалюк Т. О. Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження/Т. О. Цавалюк // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2015,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15.-С.242-249
|
>11.
| Кокун О. М. Психофізіологія/О. М. Кокун. - 2006
|
>12.
| Лазуренко О. О. Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень/О. О. Лазуренко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 9.-С.236-243
|
>13.
| Науковий вісник Чернівецького університету/Чернівецький національний університет Вип. 743: Педагогіка і психологія. - 2015
|
>14.
| Терещук А. Д. Дослідження емоційної складової особистості в різні періоди її розвитку/А. Д. Терещук // Науковий вісник Чернівецького університету. -Чернівці:ЧНУ, 2015,N Вип. 743:Педагогіка і психологія.-С.236-240
|
>15.
| Кабанцева А.В. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку/А. В. Кабанцева // Актуальні проблеми психології. -Київ:Срібна хвиля, 2016,N Т. 4:Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12.-С.41-50
|
>16.
| Психодіагностика емоційно-вольової сфери дітей в умовах стресової ситуації/ О. А. Панченко [и др.] // Актуальні проблеми психології. -Харків:КЦ ФОП Іванової М. А., 2015,N Т. 4:Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11.-С.145-155
|
>17.
| Питлюк-Смеречинська О. Д. Роль емоційного інтелекту в структурі "я-концепція" особистості/О. Д. Питлюк-Смеречинська // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2016,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8.-С.427-435
|
>18.
| Терещук А. Д. Досвід вивчення афектів в психології/А. Д. Терещук // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2016,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8.-С.471-479
|
>19.
| Максьом К.В. Емоційний інтелект: основні концептуальні підходи та структурна модель соціально-психологічного феномену/К. В. Максьом // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 14.-С.348-355
|
>20.
| Гальченко В.М. Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими/В. М. Гальченко // Актуальні проблеми психології. -Київ:КЦ ФОП Іванової М.А., 2017,N Т. 4:Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13.-С.40-51
|
|
|