Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (395)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=емоції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-57 
1.
159.922.8+159.942
П 22


    Пашко, Тетяна Анатоліївна.
    Індивідуальні особливості емоційного самоконтролю старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пашко Тетяна Анатоліївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 185 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 171-185. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самоконтроль--Емоції--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самоконтроль -- мотиваційна сфера -- самооцінка -- цінності -- рефлексія -- когнітивний стиль
Анотація: Дисертацію присвячено виявленню зв'язку між рівнем розвитку емоційного самоконтролю та індивідульними особливостями старшокласників. Представлено теоретико-методологічні та експериментальні матеріали вивчення емоційного самоконтролю старшокласників. Визначено поняття емоційного самоконтролю, як здатності людини виявляти, ідентифікувати та коригувати будь-які свої емоційні прояви. Розроблено теоретичну модель емоційного самоконтролю та дібрано комплекс методик для його діагностики.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.938
Ц 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Цавалюк, Тетяна Олександрівна.
    Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження [Текст] / Т. О. Цавалюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 242-249. - Бібліогр.: с. 247-248 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоції -- почуття -- інтелектуальні почуття -- молодші школярі -- переживання
Анотація: Розкривається сутність поняття "інтелектуальні почуття", проводиться теоретико-методологічне дослідження особливостей інтелектуальних почуттів молодших школярів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терещук, Ангеліна Дмитрівна.
    Досвід вивчення афектів в психології [Текст] / А. Д. Терещук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 471-479. - Бібліогр.: с. 478-479 (9 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
діяльність -- поведінка -- емоції -- афект -- афективні переживання -- почуття
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз концептуальних положень різних теорій афектів у психології. Розглянуто історико-психологічні передумови та основні положення становлення афектів у психології. Виокремлено та розкрито суб’єктивні та об’єктивні чинники виникнення афекту, зроблено спробу розібратися у тлумаченні, його специфічних особливостей на різних етапах становлення психологічної думки. Адже всі види почуттів, вступаючи у взаємодію, утворюють сенсорні синтези, з якими органічно пов’язуються афективні переживання та прагнення. Подібно пізнавальним процесам афективні стани завжди супроводжуються тілесними змінами, а прагнення завершуються зовнішніми руховими актами, що утворюють в кінцевому результаті цілісну поведінку. Доведено, що негативні афекти і почуття незадоволення або страждання виникають у тому випадку, якщо потреби організму не задовольняються.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(06)
Н 34


    Терещук, Ангеліна Дмитрівна.
    Дослідження емоційної складової особистості в різні періоди її розвитку [Текст] / А. Д. Терещук // Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць / Чернівецький національний університет. - Чернівці : ЧНУ, 2015. - Вип. 743 : Педагогіка і психологія. - С. 236-240. - Бібліогр.: С. 240 (5 назв)
УДК
РУБ 15(06)

Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційні розлади -- афект


Дод.точки доступу:
Руснак, І. С. \ред.\; Чернівецький національний університет

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Могиляста, С. М.
    Дослідження емоційного інтелекту старшокласників [Текст] / С. М. Могиляста // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 164-177. - Бібліогр.: с. 176 (4 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційний інтелект -- емпатія -- самомотивація -- старшокласник
Анотація: У статті викладено результати емпіричного дослідження емоційного інтелекту старшокласників. Визначено, що в учнів нашої вибірки є певні труднощі стосовно розпізнавання власних і чужих емоцій та гармонійного "входження" в систему міжособистісних взаємовідносин, інтерпретування емоцій оточення, толерантності і соціальної адаптованості, досягнення гармонії свого внутрішнього світу, власної автентичності. Зазначено необхідність розробки психолого-педагогічної програми розвитку емоційного інтелекту старшокласників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Сіраковська, О. Б.
    Дослідження психоемоційного стану у жінок з порушеннями репродуктивної сфери [Текст] / О. Б. Сіраковська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 201-213. - Бібліогр.: с. 211-212 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
репродуктивна сфера -- психогенне безпліддя -- емоції -- психоемоційний стан -- резерв судинної системи за Руфьє
Анотація: Стаття присвячена дослідженню психоемоційного стану у жінок з порушеннями репродуктивної сфери. Результати теоретичного аналізу допомогли показати, що психоемоційна сфера особистості жінки тісно взаємопов'язана як з її станом здоров'я так із репродуктивною сферою. У контексті нашого дослідження звертається увага на новітні теоретичні та практичні дослідження порушень репродуктивного здоров'я у жінок. Представлено результати емпіричного дослідження психоемоційного стану у жінок. Встановлено, що у пацієнтів з порушенням репродуктивної сфери експериментальної групи після застосування психокорекційних методів відбувається покращення психоемоційного стану та простежується динаміка на зменшення домінування негативних емоцій й переважання позитивних. Виявлено позитивні зміни показників настрою, самопочуття, активності, що вказують на підвищення загального фону настрою, оптимістичності, енергійності, інтересу до життя та роботи над собою, зацікавленість у турботі про власний стан репродуктивного здоров'я. Встановлено, що проведені психокорекційні заходи з пацієнтами сприяли збільшенню вияву емоцій радості, здивування, інтересу та суттєвому зменшенню гніву, страждання, страху. Ці трансформаційні зміни є свідченням підвищення мотивації до покращення власного репродуктивного здоров'я. Доведено, що у досліджуваних мають місце зміни ряду фізіологічних показників, та констатовано збільшення витривалості серцево-судинної системи організму й нормалізації психоемоційного стану в цілому.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лазуренко, Олена Олексіївна.
    Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень [Текст] / О. О. Лазуренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 236-243. - Бібліогр.: с. 242-243 (19 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційність -- емоційна сфера -- емоційні переживання -- індивідуальність -- особистість
Анотація: Стаття присвячена дослідженню концептуальних положень теорії емоцій і емоційності, зроблено спробу розібратися у тлумаченні специфічних особливостей емоційності. Виділено характерні структурні компоненти емоційності, її функції.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


    Кордунова, Н. О.
    Емоційна стійкість як важлива складова особистості у період фахової підготовки [Текст] / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 129-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційність -- емоційна стійкість -- студент -- фахова підготовка
Анотація: У статті представлено аналіз наукових підходів до визначення змісту, структури і функцій емоційної стійкості. Розглянуто різні підходи на розуміння її сутності та тих складових, які утворюють її якісне наповнення. Показано, що наукові підходи до феномену емоційної стійкості відрізняються різнобічними поглядами, недостатньою чіткістю та низьким рівнем практичного застосування. Підкреслено, що емоційна стійкість фахівця є інтегрованим, комплексним явищем, яке поєднує знання, уміння та навички, здібності особистості, показники загальної культури, вміння виконувати професійні обов'язки. Представлений аналіз психолого-педагогічної літератури, що дає змогу стверджувати, що загалом вчені акцентують увагу на таких моментах, як: емоційна стійкість особистості формується в процесі адаптації до складних обставин життєдіяльності; захисний потенціал емоційної стійкості проявляється у збереженні продуктивної діяльності за умови впливу різних стрес-факторів; здатність особистості до гнучкого та адекватного пристосування у складних життєвих ситуаціях; забезпечується адаптаційними можливостями емоційної емоційної стійкості. Подано результати емпіричного дослідження психологічних особливостей емоційної стійкості в структурі особистості студента. Наводяться результати дослідження особливостей їх прояву. Підтверджується думка про те, що емоційна стійкість є важливим критерієм якості фахової підготовки студента. Виділено індивідуально-типологічні особливості осіб з низькою емоційною стійкістю, яким притаманні нестабільність емоційного стану, невпевненість, висока тривожність, імпульсивність, що свідчить про дисбаланс у розвитку емоційно-вольових процесів та суттєво впливає на успішність навчальної діяльності. Розкрито можливості її формування в умовах фахової підготовки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Дмитріюк, Н.С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


    Гуд, Г. О.
    Емоційна сфера особистості: теоретико-методологічний аспект дослідження [Текст] / Г. О. Гуд // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 84-94. - Бібліогр.: с. 91-93 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
емоції -- переживання -- відношення -- відображення -- емоційна сфера -- комунікативна сфера -- міміка -- теорії емоцій
Анотація: У статті окреслено основні теорії та наукові підходи зарубіжних і вітчизняних психологів, які розкривають феноменологію емоцій. Предметом дискусій є вплив емоцій на становлення та розвиток особистості, забезпечення життєдіяльності та функціонування у соціумі, через переживання, відношення, відображення. У сучасних наукових інтрпретуванннях означені терміни особистості отримали дещо інші акценти. Так, переживання розглядається як універсальна психічна здатність психічно здорової людини, що супроводжує всі її види діяльності та процеси спілкування; відношення - активний, свідомий, інтегральний, вибірковий, заснований на досвіді зв'язок особистості з різними сторонами дійсності; відображення - властивість матерії, що полягає в здатності матеріальних об'єктів реагувати на дію, впливи. Основними теоретичними концептами емоцій визначено вчення К. Ізадра про психодинамічний, дименсійний, когнітивний, соціально-когнітивний, когнітивно-фізіологічний підходи. В основу психодинамічного підходу вченим покладено психоаналітичну теорію афекта М. Клейна, З. Фройда, Г. Холла; когнітивного М. Клейна; дименсійного Г. Спенсера, Е. Даффі, Д. Ліндсі; нейрокультурного - П. Екмана, які цілісно розкривають вчення про емоції та їх диференціацію. Особлвий інтерес дослідження представляють емоції, зумовлені комунікативною сферою. У процесі такої взаємодії відбувається активне пізнання дійсності, формування у суб'єкта емоційного відношення цієї дійсності, до інших людей, до самого себе. Велику роль у передачі комунікативної інформації належить невербальним і вербальним засобам (міміка, пантоміміка, жести, інтонація голосу тощо). Саме вони характеризують інтенсивність виявлення переживань людини, розкривають здатність пізнавати себе та світ довкілля. Вербальний опис експресії з зразком, що включає тільки ті ознаки, які усвідомлюються суб'єктом, є для нього деякими константами в упізнанні емоцій за виразом обличчя. Кількість його ознак, свідчить про пізнавальні можливості суб'єкта, про його уміння свідомо виокремлювати ознаки експресії та переживань.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


    Лелюх-Степанчук, О. О.
    Емоційний інтелект як проблема психологічної науки [Текст] / О. О. Лелюх-Степанчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 83-92. - Бібліогр.: с. 107-108 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційний інтелект -- афект -- емоційна уява -- емоційне мислення
Анотація: Стаття присвячена проблемі місця феномена емоційного інтелекту в структурі особистості. Обгрунтовано основні теоретичні підходи до визначення емоційного інтелекту. Стаття містить аналіз досліджень даного поняття. Проаналізовано передумови виникнення поняття "емоційний інтелект" в психологічній науці. Викладено погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на визначення даного феномена. Досліджено ключові характеристики емоційного інтелекту, зокрема: здатність до управління емоціями, здатність до саморегуляції емоційними станами, емоційна обізнаність та емпатія. Доведено, що емоційний інтелект відіграє визначну роль у становленні особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

11.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Максьом, К. В.
    Емоційний інтелект: основні концептуальні підходи та структурна модель соціально-психологічного феномену [Текст] / К. В. Максьом // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 348-355
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- змішані моделі -- модель здібностей -- структурна модель -- концептуалізація -- когніції -- емоції -- методи вимірювання
Анотація: В статті розглянуто основні концептуальні підходи до визначення емоційного інтелекту як соціально-психологічного феномену в роботах зарубіжних і відчизняних науковців. На основі аналізу історії становлення поняття виділено основні моделі емоційного інтелекту, що є актуальними на сьогодні. Описано переваги і слабкі сторони виділених моделей і методів діагностики емоційного інтелекту, що на них грунтується. За результатами теоретичного дослідження проблеми концептуалізації емоційного інтелекту як соціально-психологічного феномену побудовано функціональну структурну модель, що поєднує в собі когнітивний, афективний і конативний компоненти і описує форми прояву і функціональність кожного з них.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
15(08)
А 43


    Москаленко, В. В.
    Емоційний інтелект: характеристика феномену та його структурні складові [Текст] / В. В. Москаленко, К. В. Максьом // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 203-211. - Библиогр. С. 210 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- емоції -- емоційний інтелект -- структурні складові емоційного інтелекту -- когнітивний компонент -- афективний компонент -- конативний компонент -- структурно-функціональна модель
Анотація: В статті представлено теоретичний аналіз сутності феномену емоційного інтелекту та його структурних складових, описано теоретичну модель емоційного інтелекту особистості. Модель емоційного інтелекту особистості представлено як єдність когнітивного, афективного та конативного її компонентів. Представлено характеристику цих структурних компонентів. Когнітивна складова характеризується як здатність людини визначати свої емоції за фізичним станом, почуттями і думками а також здатність визначати емоції інших людей через їх мову, звуки, зовнішній вигляд і поведінку через твори мистецтва. Афективна складова емоційного інтелекту виявляється у фасилітації мислення, у спрямуванні уваги на важливу інформацію, у спрямованості на зміну настрою, пов'язаного із рушійною силою перетворюючих стратегій поведінки людини. Конативний компонент представлено феноменами управління емоціями та їх рефлексивної регуляції, які відбуваються у сфері розвитку відносин з іншими людьми. Цей компонент представлено також здібністю здійснення самоконтролю особистості у володінню емоціями, контролем емоційної експресивності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Максьом, К. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
15(02)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Загальна психологія [Текст] : [навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів] / С. Д. Максименко ; Міністерство освіти та науки України, Національний медичний університет імені О.О. Богомольця. - Вид. 2-є, перероб. та доповн. - Київ : [б. в.], 2004. - 272 с. - ISBN 966-8568-54-0 : 15.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- методи психології -- развиток психіки -- розвиток свідомості -- психологія особистості -- соціальні групи -- психологічний аналіз діяльності -- відчуття -- сприймання -- мислення -- уява -- пам'ять -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти та науки України; Національний медичний університет імені О.О. Богомольця
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
15(02)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Загальна психологія [Текст] : [навчальний посібник] / С. Д. Максименко ; Міністерство освіти та науки України. - Вид. 3-є, перероб. та доповн. - Київ : [б. в.], 2008. - 272 с. - ISBN 978-966-364-609-1 : 25.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- методы психологии -- развиток психіки -- розвиток свідомості -- психологія особистості -- соціальні групи -- психологічний аналіз діяльності -- відчуття -- сприймання -- мислення -- уява -- пам'ять -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти та науки України
Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Знайти схожі

15.
15(02)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Загальна психологія [Текст] : навчальний посібник / С. Д. Максименко, В. О. Соловієнко ; МАУП. - Київ : [б. в.], 2000. - 256 с. - ISBN 966-608-012-5 : 10.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- методи психології -- развиток психіки -- розвиток свідомості -- психологія особистості -- мова -- мовлення -- спілкування -- соціальні групи -- мислення -- сприймання -- відчуття -- пам'ять -- увага -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер -- діяльність -- психомоторика -- засоби розвитку психіки -- творчий потенціал праці -- інноваційні технології освіти -- творчість -- механізми творчості


Дод.точки доступу:
Соловієнко, В. О.; МАУП
Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Знайти схожі

16.
15(02)
С 13


    Савчин, М.
    Загальна психологія [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів. Ч . 2 / М. Савчин. - Дрогобич : [Відродження], 1998. - 147 с. - 4.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна сфера особистості -- емоції -- воля -- індивідуальність

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
15(02)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Загальна психологія [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / С. Д. Максименко, В. О. Зайчук [и др.] ; за заг. ред. С. Д. Максименка. - Вид. 2-е, перероб. та доповн. - Вінниця : [б. в.], 2004. - 704 с. - ISBN 966-7786-03-Х : 35.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- методи психології -- развиток психіки -- розвиток свідомості -- психологія особистості -- мова -- мовлення -- спілкування -- соціальні групи -- мислення -- сприймання -- відчуття -- пам'ять -- увага -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер -- діяльність -- психомоторика -- засоби розвитку психіки -- творчий потенціал праці -- інноваційні технології освіти -- творчість


Дод.точки доступу:
Зайчук, В. О.; Клименко, В. В.; Папуча, М. В.; Соловієнко, В. О.; Максименка, С. Д. \за заг. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

18.
15(02)
М 17


   
    Загальна психологія [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / С. Д. Максименко, В. О. Зайчук [и др.] ; за заг. ред. С. Д. Максименка. - Київ : [б. в.], 2000. - 543 с. - ISBN 966-7786-03-Х : 24.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- методи психології -- развиток психіки -- розвиток свідомості -- психологія особистості -- мова -- мовлення -- спілкування -- соціальні групи -- мислення -- сприймання -- відчуття -- пам'ять -- увага -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер -- діяльність -- психомоторика -- засоби розвитку психіки -- творчий потенціал праці -- інноваційні технології освіти -- творчість -- механізми творчості


Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д.; Зайчук, В. О.; Клименко, В. В.; Папуча, М. В.; Соловієнко, В. О.; Максименка, С. Д. \за заг. ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Чорна, І. М.
    Методика підготовки та проведення діагностико-корекційної бесіди з підлітком схильним до девіації [Текст] / І. М. Чорна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 416-426. - Бібліогр.: С. 424 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
підліток -- девіантний -- бесіда -- діагностика -- корекція -- профілактика -- емоції -- гіперболізація
Анотація: В статті проаналізовано наукові дослідження змісту та завдань психологічного методу бесіди. Встановлено відсутність методології підготовки та проведення бесіди із підлітком з проявами схильним до девіації. Визначено чотри основних типи бесід із дивіантними підлітками: профілактична, діагностична, корекційна, комбінована. Обгрунтовано необхідність розробки методології підготовки та проведення діагностико-корекційної бесіди. Визначено мету та завдання психологічної бесіди. Розкрито структуру діагностико-корекційної бесіди. Представлено розгорнутий аналіз змісту структурних компонентів методики підготовки бесіди та обгрунтовано їх значущість у процесі підготовки та результативності застосованого метода. Зазначено джерела отримання психологом попередньої інформації та метод їх аналізу. Визначено ймовірні місця для проведення бесіди та прогностично проаналізовано результативність бесіди у відповідності до адекватності обраного місця меті бесіди. Визначено можливих суб'єктів бесіди та умови та доцільність їх залучення, прогностичний ефект від їх присутності. Розкрито технологію формулювання питань та вимоги до їх змістового навантаження. Проаналізовано приклади формулювання питань у відповідності до мети бесіди. Проаналізовано основні умови ефективності бесіди: врахування психофізіологічних особливостей дітей підліткового віку; контроль власного емоційного стану; контроль емоційних проявів підлітка; часовий регламент бесіди; характеристику прийомві отримання достовірної інформації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

20.
15(06)
Н 34


   
    Науковий вісник Чернівецького університету [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 743. Педагогіка і психологія / Чернівецький національний університет ; ред. І. С. Руснак. - Чернівці : ЧНУ, 2015. - 310 с. : табл. - 18.00 грн.
    Зміст:
Володарська, Наталія Дмитрівна. Життєві цінності - основа світоглядних орієнтацій особистості / Н. Д. Володарська. - С .23-27. - Бібліогр.: С. 27 (7 назв)
Кл.слова: цінності особистості, світоглядні орієнтації, процес розвитку особистості
Грись, Антоніна Михайлівна. Задоволеність життям студентів-психологів як складова профілактики їх емоційного вигорання у процесі роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми / А. М. Грись. - С .57-62. - Бібліогр.: С. 62 (7 назв)
Кл.слова: задоволеність життям, емоційне вигорання, профілактика
Кокун, Олег Матвійович. Детермінація самоздійснення фахівців різниз професій / О. М. Кокун. - С .109-115. - Бібліогр.: С. 114-115 (5 назв) : табл.
Кл.слова: самоздійснення, професійне становлення, фахівці
Кондратенко, Лариса Олександрівна. Психологічні особливості сприймання своєї ситуації дітьми-переселенцями із зони АТО та Криму / Л. О. Кондратенко, С. А. Гончаренко. - С .115-119. - Бібліогр.: С. 118-119 (15 назв)
Кл.слова: діти-переселенці, посттравматичний стресовий розлад, ставлення до себе та оточуючих
Максименко, Сергій Дмитрович. Джерела і рушійні сили самоздійснення особистості / С. Д. Максименко. - С .141-145
Кл.слова: життєва енергія, атрибут, особистість
Пенькова, Олена Іванівна. Роль самооцінки у процесі самовдосконалення особистості / О. І. Пенькова. - С .172-177. - Бібліогр.: С. 177 (13 назв)
Кл.слова: самосвідовість, самооцінка, самовдосконалення
Пилипенко, Л. І. Духовне самовизначення особистості в міжособистісній взаємодії: ціннісний підхід / Л. І. Пилипенко. - С .182-185. - Бібліогр.: С. 185 (5 назв)
Кл.слова: духовний розвиток, міжособистісні взаємини, самовизначення
Сердюк, Людмила Захарівна. Ціннісні основи духовного розвитку особистості / Л. З. Сердюк. - С .230-235. - Бібліогр.: С. 235 (11 назв)
Кл.слова: духовність, духовний розвиток, цінності духовності
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Дослідження емоційної складової особистості в різні періоди її розвитку / А. Д. Терещук. - С .236-240. - Бібліогр.: С. 240 (5 назв)
Кл.слова: емоції, емоційні розлади, афект
Турбан, Вікторія Вікторівна. Становлення етичної думки в Україні: провідні ідеї та історія розвитку / В. В. Турбан. - С .252-257. - Бібліогр.: С. 256 (5 назв)
Кл.слова: етика, мораль, психологічна думка
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Особливості самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці / Т. М. Яблонська. - С .290-296. - Бібліогр.: С. 296 (5 назв) : рис.
Кл.слова: самовдосконалення, саморозвиток, самопізнання
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Динаміка розвитку рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності на межі молодшого шкільного і підліткового віку / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .296-301. - Бібліогр.: С. 301 (5 назв) : табл.
Кл.слова: рефлексія, самоаналіз, саморозуміння
УДК
РУБ 15(06)


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Дод.точки доступу:
Руснак, І. С. \ред.\; Чернівецький національний університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-57 
 
Статистика
за 18.07.2024
Кількість запитів 171080
Кількість відвідувачів 907
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя