Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (395)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=емоції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-57 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/В 18-549205 рукописний текст
Автор(и) : Варлакова, Євгенія Олегівна
Назва : Формування готовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :261 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 238-261.
УДК : 378-057.875:159.9-051:316.485.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Міжособистісні конфлікти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісні конфлікти--майбутні психологи--емоції
Анотація: У роботі виявлено аналіз науково-теоретичних концепцій та підходів до вивчення проблеми гтоовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів. Визначено зміст і показники готовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів: 1)мотиваційну; 2) когнітивну; 3) операційну; 4)комунікативну; 5) емоційну. Виявлено психологічні особливості, організаційно-професійні та соціально-демографічні чинники розвитку готовності майбутніх психологівдо розв`язання міжособистісних конфліктів. Розроблено та апробовано програму формування готовності майбутніх психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів, результати впровадження якої в процесі підготовки майбутніх психологів довели її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:616.132.2/Г 12 рукописний текст
Автор(и) : Гаврилькевич, В`ячеслав Костянтинович
Назва : Особливості емоційної саморегуляції дорослих з ішемічною паталогією сердця : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :218 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 214-190.
УДК : 159.923:616.132.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Паталогія серця
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соморегуляція--емоції--психологічний захист
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі особливостей емоційної саморегуляції (ЕС) дорослих із ішемічною патологією сердця. Визначено роль окремих емоційно-особистісних факторів у розвитку ішемічної патології сердця (ішемічної хворобі сердця). Розроблено теоретичну модель системи ЕС особистості. Емпіричним шляхом встановлено, що ішемічна патологія сердця корелює з такими особливостями ЕС: підвищенним рівнем несвідомих механізмів психологічного захисту, що спотворюють сприйняття дійсності та перешкоджають особистісному розвитку; гіпертрофованим самоконтролем поведінково-діяльнісних проявів емоційних переживань при недостатньому володінні самими емоційними переживаннями; низьким рівнем свідомої смислової ЕС. Розроблено основні положення щодо організації психологічної допомоги та сомодопомоги з урахування особливостей емоційної саморегуляції дорослих із ішемічною патологією серця.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+159.942/П 22 рукописний текст
Автор(и) : Пашко, Тетяна Анатоліївна
Назва : Індивідуальні особливості емоційного самоконтролю старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :185 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-185.
УДК : 159.922.8+159.942 + 159.922.8 + 159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самоконтроль-- Емоції
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоконтроль--мотиваційна сфера--самооцінка--цінності--рефлексія--когнітивний стиль
Анотація: Дисертацію присвячено виявленню зв'язку між рівнем розвитку емоційного самоконтролю та індивідульними особливостями старшокласників. Представлено теоретико-методологічні та експериментальні матеріали вивчення емоційного самоконтролю старшокласників. Визначено поняття емоційного самоконтролю, як здатності людини виявляти, ідентифікувати та коригувати будь-які свої емоційні прояви. Розроблено теоретичну модель емоційного самоконтролю та дібрано комплекс методик для його діагностики.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/Р 32-344146 рукописний текст
Автор(и) : Рева, Олена Миколаївна
Назва : Формування емоційної стійкості у ранньому юнацькому віці : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :199 с.: табл., рис.
Колективи : Київський міжнародний університет (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 150-166.
УДК : 159.922.73-053.6+37.015.3:159.942 + 159.922.73-053.6 + 37.015.3:159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Емоції
Вікова психологія-- Юнацтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): юнацький вік--емоційна стійкість--успішність діяльності--психодіагностика--психічна саморегуляція--психокорекція
Анотація: У роботі показана можливість проведення діагностичної та корекційної роботи з метою підвищення емоційної стійкості в ранньому юнацькому віці під час навчальної діяльності. Представлено аналіз стану розробки проблеми вивчення та формування емоційної стійкості. Проаналізовано психологічні фактори та особливості умов навчальної діяльності у ранньому юнацькому віці. Визначено комплекс методик діагностики проявів емоційної стійкості, представлено і апробовано комплекс ефективних методів психодіагностики ЕС у ранньому юнацькому віці.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942:355/С 96 рукописний текст
Автор(и) : Сьомын, Сергій Валерійович
Назва : Особливості інтерсуб'єктної взаємодії в умовах емоційної напруги : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 1995
Кільк.характеристики :240 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 163-181.
УДК : 159.942:355
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Інтерсуб'єктна взаємодія-- Емоції
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): малі групи--ізольовані групи--міжособистісна взаємодія--емоційна напруга--військові моряки--особистісні риси--ціннісні орієнтації
Анотація: У дослідженні розкриті особливості міжособової взаємодії в умовах емоційної напруги з урахуванням особистісних рис військових моряків, як представників окремої групи професіоналів, що знаходяться у специфічних умовах довгострокових морських походів. Визначено особливості прояву особистісних якостей військового моряка в залежності від часових та функціональних характеристик його професійної діяльності та їх зв'язок з типами міжособистьісної взаємодії в умовах соціальної ізоляції.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9:316.6/Ц 20
Автор(и) : Царьова К. С.
Назва : Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 236-243 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 243 (8 назв)
УДК : 159.9:316.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образа--гнів--емоції--психологія особистості--невротизація особистості--медіація при конфлікті--примирення--конфліктна ситуація--міжособистісні стосунки--психоемоційний стан
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Панченко О. А., Панченко Л. В., Садчікова О. Г., Мінакова О. М.
Назва : Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 266-273: рис. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 273 (6 назв)
УДК : 316.35-051:615.851+159.942.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Психологія праці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--емоційне вигорання--соціальні працівники--психодіагностика--психологічний тренінг
Анотація: У роботі наводяться дані психодіагностичного дослідження соціальних працівників Територіального центру соціального обслуговування на наявність емоційного вигорання. За результатами дослідження розроблено тренінг профілактики емоційного вигорання для даного контингенту.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.942.2/Ц 20
Автор(и) : Царькова О. В., Радченко С. В.
Назва : Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 479-491 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 489-490 (9 назв)
УДК : 159.942.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тривожність--тривога--особистість--емоціональний стан--когнітивність--емоції
Анотація: Визначено поняття тривоги, тривожності, страху - та специфічні особливості тривожності як особистісної властивості. Розглянуто особливості впливу тривожності на сфери життєдіяльності людини. Визначено значення профілактики тривожності для підготовки дітей і дорослих до важких ситуацій, в опануванні нової діяльності.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/А 86
Автор(и) : Артемьева, Татьяна Васильевна, Дуткевич, Татьяна Викторовна
Назва : Понимание юмористического контекста детьми младшего школьного возраста
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 33-44 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 41-43 (12 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гумор--молодші школярі--розуміння--комічний текст--суперечність--емоції--мислення
Анотація: У статті підкреслюється необхідність вивчення процесу розуміння гумористичних текстів у аспекті його вікових особливостей і динаміки. Показано, що для розуміння комічного тексту необхідним є повне й точне відтворення дитиною у своєму ментальному просторі проблемної ситуації (діючих у ній героїв, зв'язків, відношень між ними, а також їх символічного значення). Розуміння комічного змісту передбачає когнітивні та емоційні аспекти і є можливим лише за умови певної емоційної зрілості молодшого школяра, його здатності розуміти емоційні стани свої та інших людей.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.938/Ц 12
Автор(и) : Цавалюк, Тетяна Олександрівна
Назва : Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 242-249 (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примітки : Бібліогр.: с. 247-248 (8 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--почуття--інтелектуальні почуття--молодші школярі--переживання
Анотація: Розкривається сутність поняття "інтелектуальні почуття", проводиться теоретико-методологічне дослідження особливостей інтелектуальних почуттів молодших школярів.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(5А2.2)П/К 60
Автор(и) : Кокун О. М.
Назва : Психофізіологія : научное издание
Вихідні дані : К.: Центр навчальної літератури, 2006
Кільк.характеристики :184 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України. Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
ISBN, Ціна 966-364-254-8: 20.00 грн.
УДК : 159.91(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): псизофізіологія--методи психофізіологічних досліджень--психофізіологія сенсорних процесів--психофізіологія пізнавальних процесів--психофізіологія діяльності--емоції--свідомість--сон--адаптація
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Лазуренко, Олена Олексіївна
Назва : Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 236-243 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: с. 242-243 (19 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--емоційність--емоційна сфера--емоційні переживання--індивідуальність--особистість
Анотація: Стаття присвячена дослідженню концептуальних положень теорії емоцій і емоційності, зроблено спробу розібратися у тлумаченні специфічних особливостей емоційності. Виділено характерні структурні компоненти емоційності, її функції.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 15(06)/Н 34
Назва : Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць. Вип. 743 : Педагогіка і психологія
Вихідні дані : Чернівці: ЧНУ, 2015
Кільк.характеристики :310 с.: табл.
Колективи : Чернівецький національний університет
Ціна : 18.00 грн.
УДК : 159.9(06)+159.9:005.745
Зміст : Життєві цінності - основа світоглядних орієнтацій особистості/ Н. Д. Володарська. Задоволеність життям студентів-психологів як складова профілактики їх емоційного вигорання у процесі роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми/ А. М. Грись. Детермінація самоздійснення фахівців різниз професій/ О. М. Кокун. Психологічні особливості сприймання своєї ситуації дітьми-переселенцями із зони АТО та Криму/ Л. О. Кондратенко, С. А. Гончаренко. Джерела і рушійні сили самоздійснення особистості/ С. Д. Максименко. Роль самооцінки у процесі самовдосконалення особистості/ О. І. Пенькова. Духовне самовизначення особистості в міжособистісній взаємодії: ціннісний підхід/ Л. І. Пилипенко. Ціннісні основи духовного розвитку особистості/ Л. З. Сердюк. Дослідження емоційної складової особистості в різні періоди її розвитку/ А. Д. Терещук. Становлення етичної думки в Україні: провідні ідеї та історія розвитку/ В. В. Турбан. Особливості самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці/ Т. М. Яблонська. Динаміка розвитку рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності на межі молодшого шкільного і підліткового віку/ І. В. Яворська-Вєтрова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/Н 34
Автор(и) : Терещук, Ангеліна Дмитрівна
Назва : Дослідження емоційної складової особистості в різні періоди її розвитку
Колективи : Чернівецький національний університет
Місце публікування : Науковий вісник Чернівецького університету: збірник наукових праць/ Чернівецький національний університет. - Чернівці: ЧНУ, 2015. - Вип. 743: Педагогіка і психологія. - С. 236-240 (Шифр 15(06)/Н 34-562969)
Примітки : Бібліогр.: С. 240 (5 назв)
УДК : 159.942
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--емоційні розлади--афект
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Кабанцева А.В.
Назва : Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 41-50 (Шифр 372/А 43-483084)
Примітки : Бібліогр.: с. 50 (4 назви)
УДК : 616.89-084-085-053.4:614.21
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти дошкільного віку--психічне здоров'я--емоції--відчуття--збереження та зміцнення здоров'я--психологічний супровід--розвиваюча програма--арт-терапія
Анотація: Стаття присвячена вивченню проблеми збереження здоров'я дітей дошкільного віку. Викладений матеріал має аналіз останніх досліджень, визначені головні змістовні та організаційні аспектипобудови роботи у напрямку збереження та зміцнення психічного здоров'я, розкрито структурні компоненти, зміст та завдання створення розвиваючої програми, а також представлені найбільш ефективні форми та техніки роботи на заняттях.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Панченко О. А., Кутько І. І., Сімоненко О. Б., Байоткіна Т. А., Кабанцева А. В.
Назва : Психодіагностика емоційно-вольової сфери дітей в умовах стресової ситуації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 145-155 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
УДК : 616.89-001+159.942+615.851-079.4]-053.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--воля--стрес--психологічне здоров'я--агресивність--страхи--діагностика--корекція--тренінг--поведінка
Анотація: Емоційні розлади у дітей частіше виявляються у формі підвищеної тривожності, агресивності і наявністю страхів. Захисні форми поведінки дитини звертають на себе увагу у стосунках з батьками і позначаються на учбовій діяльності. Своєчасна діагностика порушень емоційно-вольвої сфери дітей є ключовим моментів у збереженні психологічного благополуччя суспільства в цілому.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Питлюк-Смеречинська, Олександра Дмитрівна
Назва : Роль емоційного інтелекту в структурі "я-концепція" особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 427-435. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 433-434 (8 назв)
УДК : 159.9.316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--соціальний інтелект--емпатія--емоції--механізми саморегуляції--самомотивація--зовнішнє вираження емоції
Анотація: В статті розкрито особливості розвитку складових емоційного інтелекту, як факторів, що сприяють особистісному і професійному зростанню. Висвітлено різноманітні підходи щодо розуміння емоційного інтелекту як психологічного утворення, що формується в ході життя людини під впливом низки чинників. Описуються рівні його розвитку і специфічні індивідуальні особливості. Висвітлено результати дослідження рівнів сформованості емоційного інтелекту у осіб з різною професійною спрямованістю. Запропоновано техніки розвитку емоційного інтелекту.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Терещук, Ангеліна Дмитрівна
Назва : Досвід вивчення афектів в психології
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 471-479. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 478-479 (9 назв)
УДК : 159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діяльність--поведінка--емоції--афект--афективні переживання--почуття
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз концептуальних положень різних теорій афектів у психології. Розглянуто історико-психологічні передумови та основні положення становлення афектів у психології. Виокремлено та розкрито суб’єктивні та об’єктивні чинники виникнення афекту, зроблено спробу розібратися у тлумаченні, його специфічних особливостей на різних етапах становлення психологічної думки. Адже всі види почуттів, вступаючи у взаємодію, утворюють сенсорні синтези, з якими органічно пов’язуються афективні переживання та прагнення. Подібно пізнавальним процесам афективні стани завжди супроводжуються тілесними змінами, а прагнення завершуються зовнішніми руховими актами, що утворюють в кінцевому результаті цілісну поведінку. Доведено, що негативні афекти і почуття незадоволення або страждання виникають у тому випадку, якщо потреби організму не задовольняються.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Максьом К.В.
Назва : Емоційний інтелект: основні концептуальні підходи та структурна модель соціально-психологічного феномену
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 348-355 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.9.01
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--змішані моделі--модель здібностей--структурна модель--концептуалізація--когніції--емоції--методи вимірювання
Анотація: В статті розглянуто основні концептуальні підходи до визначення емоційного інтелекту як соціально-психологічного феномену в роботах зарубіжних і відчизняних науковців. На основі аналізу історії становлення поняття виділено основні моделі емоційного інтелекту, що є актуальними на сьогодні. Описано переваги і слабкі сторони виділених моделей і методів діагностики емоційного інтелекту, що на них грунтується. За результатами теоретичного дослідження проблеми концептуалізації емоційного інтелекту як соціально-психологічного феномену побудовано функціональну структурну модель, що поєднує в собі когнітивний, афективний і конативний компоненти і описує форми прояву і функціональність кожного з них.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Гальченко В.М.
Назва : Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 40-51 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 37.015.3:159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--спілкування--емоційно-соціальний розвиток--діти дошкільного віку--діалогічне спілкування--соціальна винахідливість--духовність--творча особистість
Анотація: У статті розкрита роль діалогічного спілкування у розвитку емоційно-соціальної сфери дитини дошкільного віку. Охарактеризовано форми спілкування дошкільника з дорослим упродовж дошкільного дитинства. Виявлено ряд можливих емоційних порушень у дітей дошкільного віку. Визначено психолого-педагогічні умови забезпечення емоційно-соціального розвитку дітей. Описано заходи розвивальної роботи з дошкільниками, які варто застосовувати психологам і педагогам з метою підвищення рівня емоційно-соціального розвитку дошкільників у контексті підготовки до навчання у школі.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-57 
 
Статистика
за 18.07.2024
Кількість запитів 167444
Кількість відвідувачів 904
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя