Пошуковий запит: <.>K=етика<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Блохіна І. О. Психологічні чинники становлення професійно-етичних настановлень майбутніх фахівців з управління навчальними закладами/Блохіна Ірина Олександрівна ; наук. кер. Винославська О. В.. - 2012
|
>2.
| Кононець М. О. Психологічні умови реалізації професійної етики підприємцями/Кононець Марія Олександрівна; наук. кер. Карамушка Л. М.. - 2012
|
>3.
| Каламаж Р. В. Психологія формування професійної Я-концепції майбутніх юристів/Каламаж Руслана Володимирівна ; наук. конс. Пасічник І. Д.. - 2010
|
>4.
| Верещак Е. П. Духовно-християнські передумови становлення інтересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві/Е. П. Верещак // Проблеми загальної та педагогічної психології. -Київ:Гнозіс, 2013,N Т. 15, ч. 2.-С.42-50
|
>5.
| Турбан В. В. Етична свідомість: психологічна феменологія і досвід концептуалізації/В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології. -Миколаїв:Іліон, 2015,N Т. 7:Екологічна психологія., Вип. 38.-С.432-443
|
>6.
| Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах/За ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, О. В. Креденцер, Ю. Горбанюк. - 2016
|
>7.
| Турбан В. В. Експерементальне дослідження розв'язання моральних ділем/В. В. Турбан // Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах. -Київ-Люблін:Логос, 2016.-С.124-132
|
>8.
| Фон-Иеринг Р. Борьба за право/Рудольф фон-Иеринг ; пер. И. Юровский. - 1895
|
>9.
| Волошин В. М. Становлення психологічних та морально-етичних поглядів у творчий спадщині І. О. Сікорського: теоретико-методологічні засади дослідження/В. М. Волошин // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 9.-С.90-97
|
>10.
| Науковий вісник Чернівецького університету/Чернівецький національний університет Вип. 743: Педагогіка і психологія. - 2015
|
|
|