Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=життєва подія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:005.332/К 80-401833302 рукописний текст
Автор(и) : Кресан, Ольга Дмитрівна
Назва : Психологічні особливості переживання та усвідомлення особистістю життєвих подій : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :288 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 200-229.
УДК : 159.923.2:005.332.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєва подія--переживання--усвідомлення--наратив--оповідь--життєвий досвід--ознаки переживання--травматична життєва подія
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психологічних особливостей переживання та усвідомлення особистістю життєвих подій. Показано, що цей процес відбувається шляхом створення й оповідання текстів про життєву подію – історій, наративів. Доведено, що особливості переживання та усвідомлення життєвих подій залежать від характеристик життєвої події, наявності спеціальних умов для цього процесу, а також від їхніх особистісних чинників. Ознаками усвідомлення життєвої події в текстах є ознаки наративу, а ознаками переживання є опис почуттів та емоцій, використання метафор, рефлексія тощо. Особистісними чинниками переживання та усвідомлення життєвих подій є особливості та тип міжособистісних відносин і рівень рефлексивності. Переживання та усвідомлення травматичних життєвих подій також залежить від особистісних чинників та умов для цих процесів. Загалом переживання та усвідомлення нормативних життєвих подій відбувається продуктивніше, ніж травматичних, що було показано на прикладі порівняння вибірки студентів та учасників АТО. В останніх блокується переживання та усвідомлення травматичної життєвої події, що призводить до відсутності перспективи майбутнього і блокування саморозвитку особистості. Продуктивне переживання та усвідомлення життєвих подій призводить до вищого рівня усвідомлення, що передбачає усвідомлення сенсу цієї події та своїх почуттів щодо неї. Усе це сприяє збагаченню життєвого досвіду особистості в процесі її саморозвитку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922+159.923.2/П 44-596675 рукописний текст
Автор(и) : Підласа, Ірина Андріївна
Назва : Психологічний аналіз категорії життєвого шляху особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :185 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-185.
УДК : 159.922+159.923.2:316.477 + 159.922 + 159.923.2:316.477
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психологічний аналіз-- Життєвий шлях
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий шлях--життєва подія--психологічна проблема--соціальна активність--психологічний час--самовиявлення особистості--життєва програма
Анотація: Дисертацію присвячено комплексному дослідженню категорії життєвого шляху особистості через психологічний аналіз основних його понять та механізмів життєтворчості. На основі теоретичного аналізу встановлено, що життєвий шлях особистості - це багатовимірна, узагальнена і цілісна програма індивідуального розвитку особистості, яка має свої межі, періоди, міру завершеності та вичерпаності. Збагачено, конкретизовано психологічну модель життєвого шляху особистості та узагальнено шляхи розвитку механізмів цієї категорії. У результаті проведеного емпіричного дослідження життєвих планів і перспектив студентської молоді виявлено прогнози стосовно матеріальних і соціальних досягнень та розподілу видів діяльності у студентів після закінчення вищого навчального закладу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Германович О.Р.
Назва : Сучасні психологічні концепції особистісної організації часу життєдіяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 70-81 (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 79-80 (12 назв)
УДК : 159.937.53
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний час--життєва позиція--життєва лінія--життєва перспектива--трансспектива--життєва подія--хронотоп--психофрактальна матриця
Анотація: У статті подано результати теоретичного аналізу сучасного стану дослідження проблеми часу в психології, розглянуто психологічні концепції особистісної організації часу життя і діяльності. Сучасними науковцями розроблені концептуальні моделі, що дозволяють узагальнити та поглибити знання щодо особливостей впливу часо-просторових характеристик на життєдіяність та життєтворчості особистості.
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 120521
Кількість відвідувачів 979
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя