Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1661)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (70)Рідкісна книга (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=завдання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/Б 61-747352 рукописний текст
Автор(и) : Біла, Ірина Миколаївна
Назва : Розвиток стратегічних тенденцій аналогування в творчій діяльності старших дошкільників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :240 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-202.
УДК : 159.922.73-053.4+159.954.4 + 159.922.73-053.4 + 159.954.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творча діяльність
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічні тенденції--аналогізування--старший дошкільник--творча діяльність--мисленнєві дії--творче завдання--природа--концептуальна модель--комплексна методика
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку стратегічних тенденцій аналогізування дітей старшого шкільного віку. На основі теоретичного аналізу сформульовано визначення творчої діяльності, стратегічних тенденцій аналогізування суб"єкта, вивчено особливості їх прояву, механізми вияву та розвитку. Зроблено концептуальні висновки про стан розвитку творчих мисленнєвих дій старших дошкільників, з"ясовано умови їх розвитку. Експериментально досліджено особливості прояву стратегічних тенденцій аналогізування у творчій діяльності старших дошкільників, визначено рівень розвитку аналогізування, здійснено аналіз отриманих результатів. У дисертації побудовано концептуальну модель розвитку стратегічних тенденцій аналогізування, розроблено та експериментально перевірено відповідну комплексну методику. Методика творчого тренінгу має в основі творчі завдання, які забезпечують: розвиток позитивного емоційного ставлення старших дошкільників до творчої діяльності, формування сенсорного досвіду та вдосконалення навичок аналогізування. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів дошкільних навчальних закладів щодо розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.956.2/Р 34 рукописний текст
Автор(и) : Резникова, Наталія Валеріївна
Назва : Інтуїтивний компонент у структурі когнітивного стилю навчальної діяльності студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :202 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-193.
УДК : 159.956.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Інтуїція
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтуїтивне мислення--когнітивні стилі--інтуїтивний компонент--навчальна діяльність--навчальні завдання--студенти
Анотація: Дисертація присвячена теоретичному й експериментальному дослідженню специфіки прояву інтуїтивних кормпонентів в структурі когнітивного стилю навчально-пізнавальної діяльності студентів комп`ютерно-математичних спеціальностей класичного університету. Проаналізовані загальні теоретичні концепції та підходи до проблеми інтуїтивного пізнання з позиції психологічної науки. Визначено сукупність ознак домінування інтуїтивного або аналітичного компонентів когнітивного стилю в сприйнятті й переробці навчальної інформації. Виокремлені змістовні стильові відмінності інтуїтивного або аналітичного засобу переробки інформації на матеріалі розв`язання студентами навчальних завдань, у яких об`єктивно надається можливість використання інтуїції. Виявлені розбіжності в особливостях та стратегіях формування понять у студентів з домінування інтуїтивного або аналітичного компонента у структурі когнітивного стилю. Показано, що в навчальних ситуаціях, які актуалізують застосуівання інтуїції у мисленнєвій діяльності студентів, функціонують стилі розв`язання навчальних завдань з різним ступенем означеності інтуїтивного або аналітичного компонентів когнітивного стилю, і інтуїтивний компонент у структурі когнітивного стилю визначається вираженістю згорнутих миттєвих підсвідомих умовиводів при розв`язанні завдань. Встановлено зв`язки успішності розв`язання різних за структурою навчальних завдань і особливостей стратегій формування понять з вираженістю інтуїтивного або аналітичного компонента когнітивного стилю студентів. Результати роботи можуть бути використані при розробці методик викладання, орієнтованих на діагностику й розвиток інтуїтивного компонента в структурі когнітивного стилю навчально-пізнавальної діяльності студентів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.943(043.5)/Ж 72 рукописний текст
Автор(и) : Жиляк, Наталія Вікторівна
Назва : Психологічні особливості регуляції моторних дій за допомогою смислових завдань : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :205 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-201.
УДК : 159.943(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Моторні дії-- Смислові завдання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): м'язові рухи--моторні дії--смислові завдання--характеристика рухів--властивості нервової системи--психомоторні якості--керування діями
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз наукових досліджень щодо проблеми впливу смислових завдань моторних дій на їх характеристики. Розкрито особливості реалізації смислових завдань з прояву координації рухів у суб'єктів з різними властивостями нервової системи. Виявлено особливості прояву психомоторних якостей суб'єкта у процесі реалізації різних смислових завдань завдань. Визначено особливості прояву смислових завдань у структурі рівнів побудови рухів. Розробити й апробувати програму розвитку умінь умінь регуляції моторних дій порівнево структурованими смисловими завданнями.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/З-12
Автор(и) : Зазимко, Оксана Володимирівна
Назва : Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 83-97 (Шифр 151.60/А 43-398463575)
Примітки : Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
УДК : 159.923.2
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопроектування--життєвий досвід--життєві завдання--життєві смисли--авторство--юнацький вік
Анотація: Досліджено психологічні особливості та вікові можливості самопроектування особистості юнацького віку. Доводиться сензитивність юнацького віку до самопроектування власної особистості. У розвитку особистості юнацького віку визначено частку самопроектування у різних сферах життєдіяльності.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.76-056/Ж 72
Автор(и) : Жиляк, Наталія Вікторівна, Гоцуляк, Наталія Євгенівна
Назва : Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 217-227 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 225-226 (10 назв)
УДК : 159.922.76-056
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психомоторні здібності--рівні побудови рухів--діяльнісний підхід--психомоторна активність--смислові завдання дій--моторні дії
Анотація: Запропоновано систематизувати психомоторні здібності суб'єкта відповідно до рівнів побудови рухів, виділених М.О. Берштейном. Апробовано систему тестів , що репрезентує психомоторні можливості студентів на різних рівнях побудови рухів. Показано, що для вивчення закономірностей об'єктивації смислових завдань у рухах суб'єкта психомоторної активності доцільно застосовувати діяльнісний підхід. Запропоновано досліджувати багатомірність смислових завдань моторних дій із залученням системи понять, які розкривають різні аспекти образного відображення.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Гільман А. Ю.
Назва : До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 58-69 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саногенне мислення--патогенне мислення--життєві завдання--саморозвиток--психологічне благополуччя--студенти--професійне становлення--самореалізація--подолання труднощів
Анотація: Розглянуто саногенне мислення як методику, що дозволяє успішно рухатися у професійному становленні, зберігати здоров'я та вирішувати труднощі, пов'язані із постановкою цілей та життєвих завдань студентської молоді. Життєві завдання представлено як спосіб, завдяки якому молода особа моделює власне майбутнє.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Митник, Олександр Якович
Назва : Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 128-136 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 134 (9 назв)
УДК : 159.9.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--міжособистісна взаємодія--психологічний бар'єр--конфлікт--спільна діяльність--диференційованість навчання--репродуктивні завдання
Анотація: Розкриваються психологічні особливості обдарованих студентів, описуються особливі вимоги щодо організації процесу міжособистісної взаємодії.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Шопіна, Марина Олександрівна
Назва : Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 321-328 (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примітки : Бібліогр.: с. 327-328 (13 назв)
УДК : 371.132
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вихователь--творчий потенціал--професійний потенціал--творчі завдання--підвищення кваліфікації
Анотація: Основну увагу в статті зосереджено на понятті розвитку творчого потенціалу вихователів дошкільних закладів, що розглядається як сукупність соціокультурних і творчих характеристик особистості педагога дошкільної освіти, що виражає готовність удосконалювати педагогічну діяльність. Аналізуються підходи до специфіки прояву психологічних властивостей та можливостей реалізації творчого потенціалу.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Кляпець О. Я.
Назва : Дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 78-89 (Шифр 151.60/А 43-129062)
Примітки : Бібліогр.: с. 89 (6 назв)
УДК : 151.60
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні особливості--життєві завдання, пов'язані із шлюбом та сім'єю--постановка життєвих завдань--структурування майбутнього--особистісне самоздійснення в сімейній сфері
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Березко, Іванна Василівна
Назва : Наратив майбутнього як складова автонаративу та його місце у структурі розуміння та інтерпретації власного досвіду особистістю
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 90-105 (Шифр 151.60/А 43-129062)
Примітки : Бібліогр.: с. 105 (5 назв)
УДК : 151.60
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність особистості--футуристичний наратив--фантазії--мрії--очікування--надії--бажання--життєві плани--життєві завдання--унікальні епізоди
Анотація: У статті розглянутий автонаратив майбутнього та ті форми самоідентичності, які використовує особистість для конструювання уявлень щодо свого майбутнього. Проаналізовані соціальні контексти, в яких формуються футуристичні наративи. Сформульовані характеристики автонаративу майбутнього, що гіпотетично характеризують його психологічну зрілість.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 54648
Кількість відвідувачів 671
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя