Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (22)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=заклади загальної середньої освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Снігур Ю.С.
Назва : Методики для дослідження організаційно-психологічних чинників вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49. - С. 40-43 (Шифр 15(08)/А 43-263458491)
Примітки : Бібліогр.: С. 42-43 (21 назва)
УДК : 159.9.019/.07:373.5
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклади загальної середньої освіти--організаційний стрес--копінг-стратегії керівників закладів загальної середньої освіти--організаційно-психологічні чинники вибору копінг-стратегій--методики для дослідження організаційно-психологічних чинників вибору копінг-стратегій
Анотація: Методики для дослідження організаційно-психологічних чинників вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти. У статті представлено комплекс методик для дослідження організаційно-психологічних чинників вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти. Комплекс включає чотири групи методик, які дають можливість діагностувати такі показники: а) рівень організаційного стресу в керівників закладів загальної середньої освіти; б) копінг-стратегії, якими користуються керівники закладів загальної середньої освіти в стресових ситуаціях на роботі; в) організаційно-психологічних чинники (мезорівня) вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти; г) організаційно-психологічні чинники (мікрорівня) вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Карамушка Л., Снігур Ю.
Назва : Копінг-стратегії керівників закладів загальної середньої освіти: зв'язок із задоволеністю роботою та організацією
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ, 2020. - № 1 (19). - С. 44-53 (Шифр 153/154/О-64-276653842)
Примітки : Бібліогр.: с. 51-53 (20 назв)
УДК : 159.9.019/.07:373.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклади загальної середньої освіти--керівники закладів загальної середньої освіти--копінг-стратегії--задоволеність роботою та організацією
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4:373.5.0/С 53-640778128 рукописний текст
Автор(и) : Снігур, Юлія Сергіївна
Назва : Організаційно-психологічні чинники вибору копінг-стратегії керівниками закладів загальної середньої освіти : дис. ... доктора філософії: 053
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :222 с.: табл. + 1 додатки 61 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 200-222 (235 назв).
УДК : 159.944.4:373.5.091.113-05(043.5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--заклади загальної середньої освіти--керівники--копінг-стратегії--види копінг-стратегій--організаційно-психологічні чинники вибору копінг-стратегій--організаційний розвиток--задоволеність організацією--стиль управління--активність--оптимізм--тайм-синдром менеджера--тренінгова програма
Анотація: У дисертації теоретично обгрунтовано й експериментально вивчено організаційно-психологічні чнники вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти. Розкрито сутність організації, особливості закладів загальної середньої освіти як освітніх організацій, зміст управлінської діяльності керівників цих закладів в сучасних умовах. Визначено зміст копінг-стратегій керівників закладів загальної середньої освіти, які являють собою сукупність когнітивних, емоційних та поведінкових зусиль, спрямованих на подолання труднощів в процесі здійснення управлінської діяльності в умовах професійного стресу. Охарактеризовано організаційно-психологічні чинники мікроівня, які можуть впливати на вибір керівниками копінг стратегій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.015/І-70
Автор(и) : Шатирко Л. О., Дзюбко, Людмила Віталіївна, Бучма В. В., Гурова О. В.
Назва : Інструкція з проведення психологічного аналізу навчальної літератури : інструкція
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :34 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-42-5: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Психоаналіз-- навчальні видання --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручник--компоненти структури діяльності учіння--контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій--психологічний аналіз--експертиза навчальних матеріалів--ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій--компетентності--уміння вчитися--початкова освіта--освітні матеріали--учбова діяльність--навчальна діяльність--нова українська школа--заклади загальної середньої освіти
Анотація: В Інструкції обґрунтовано методологічні настанови психологічного аналізу (парадигма діяльності учіння, психологічна структура діяльності і компетенція уміння вчитись), визначено мету і предмет психологічного аналізу навчальних матеріалів, пояснено структуру системоутворювальної психологічної компетентності «уміння вчитися», виокремлено основні компоненти структури діяльності учіння (ціннісно-мотиваційний, учбових дій та контрольно-оцінювальний), наведено параметри, які розкривають зміст кожного з психологічних компонентів навчальних матеріалів. В якості тренувального матеріалу запропоновано приклади з конкретних підручників, на яких випрацьовується уміння практично розпізнавати представленість певного параметру психологічного аналізу у контексті живої навчальної книги. Інструкція адресована перш за все психологам-експертам, вчителям-експертам та авторам навчальної літератури, але буде корисною всім інтересантам даної теми: вчителям предметникам, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.015/П 86
Автор(и) : Шатирко Л. О., Дзюбко, Людмила Віталіївна, Бучма В. В., Гурова О. В.
Назва : Психологічна складова сучасної навчальної книги: показники і критерії психологічної експертизи: навчальна програма для психологів-експертів
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :13 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-41-8: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручник--компоненти структури діяльності учіння--контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій--психологічний аналіз--експертиза навчальних матеріалів--ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій--компетентності--уміння вчитися--початкова освіта--освітні матеріали--учбова діяльність--навчальна діяльність--нова українська школа--заклади загальної середньої освіти
Анотація: В програмі розглядаються питання психолого-методичного забезпечення розроблення та аналізу навчальної літератури для Нової української школи, окреслюється сутність навчальних матеріалів в контексті проблеми навчання та розвитку, гуманістичних цінностей педагогічних завдань в освітньому просторі. Конкретизація та практичне опрацювання концептуальних підходів програми представлено в розділах, присвячених психологічним характеристикам різних видів освітніх матеріалів; особливостям психолого-педагогічної експертизи. Програма має за мету поглиблення уявлень про психологічні складові освітніх матеріалів, створення методологічних підґрунть подальшої розробки навчальних курсів. Окреслені в програмі концептуальні основи допоможуть зрозуміти психологічну сутність діяльності учіння, й на підставі даних виявити новий ракурс у вирішенні головної практичної проблеми освіти – всебічного розвитку особистості в освітньому просторі. Програма може бути корисною в організації підготовки психологів-експертів під час здійснення апробації шкільної навчальної книги. Також може бути цікавою психологам-практикам, педагогам, соціальним працівникам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 122617
Кількість відвідувачів 1007
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя