Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (556)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (23)Рідкісна книга (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=знання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.
15
К 72


    Костюк, Г. С.
    В. І. Ленін і психологічна наука [Текст] / Г. С. Костюк. - Київ : Знання, 1970. - 61 с. - 0.08 грн
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
матеріальний субстрат психіки -- відображення об'єктивної дійсності -- психологія особистості -- єдність знання і практики

Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
159.923.5+37.015.3
З-12


    Заярна, Ірина Миколаївна.
    Формування когнітивних структур особистості як проблема педагогічної психології [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Заярна Ірина Миколаївна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т . - Дніпропетровськ, 2001. - 234 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 174-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Когнітивні структури --Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
КОГНІТИВНІ СТРУКТУРИ -- СТУДЕНТИ -- КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗНАННЯ -- ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ГЕНЕТИЧНИЙ метод -- СТРУКТУРА ЕКСПЕРТНОГО ЗНАННЯ -- ТЕЗАУРУС
Анотація: Дисертація присвячена проблемі формування когнітивних структур особистості на вищому етапі навчання в процесі засвоєння концептуальних знань. В якості критерію оцінки ефективності сформованості когнітивних структур особистості був обраний ступінь їх відповідності когнітивним структурам носія експертного знання. На конкретних прикладах продемонстрована перспективність та доцільність використання моделі інформаційного тезаурусу для упорядкування бази декларативних знань та загальних принципів експериментально-генетичного методу для забезпечення формування когнітивних структур особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
15(902.7)
Д 18


    Данилюк, Іван Васильович.
    Етнічна психологія як галузь наукового знання: історико-теоретичний вимір [Текст] : монографія / І. В. Данилюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Самміт-Книга, 2010. - 430 с. - ISBN 978-966-7889-48-7 : 26.00 грн
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
етнічна психологія -- культура -- етнічна спільнота -- міжетніні відносини -- міжгрупове сприйняття -- міжетнічні конфлікти

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
151.60
А 43


    Мединцев, Владислав Александрович.
    Когнитивные процессы в культурном пространстве лица: знание, интеллект, рефлексия [Текст] / В. А. Мединцев // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 36-55. - Бібліогр.: с. 53-55 (28 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
культурно-діалогічний підхід -- знання -- інтелект -- рефлексія -- модель -- твір
Анотація: З позиції культурно-діалогічного підходу, що розвиває автор, розглянуто змістовні трактування основних понять, використовуваних у дослідженнях когнітивних процесів. Запропоновано психологічне трактування знання як моделі та твору.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
159.922.4:001
Д 18


    Данилюк, Іван Васильович.
    Становлення етнічної психології як галузі наукового знання : історико-теоретичний вимір [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / Данилюк Іван Васильович ; наук. конс. Євтух В. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 506 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 416-506. -
УДК
Рубрики: Історія психології--Становлення етнічної психології--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ЕТНІЧНА ПСИХОЛОГІЯ -- ЕТНІЧНІ особливості особистості -- психологія народів -- ПСИХОЛОГІЧНА Антропологія -- спадщина Франца Боаса -- КУЛЬТУРна психологія -- індигенна психологія -- Вітчизняна етнічна психологія -- етнічна самосвідомість -- міжетнічні конфлікти -- соціальна ідентичність
Анотація: В роботі обґрунтовано необхідність створення етнічної психології , ревалентної рівню розвитку сучасного психологічного знання і побудови етнонаціональної психології. Проаналізовано розвиток основних наукових напрямів етнічної психології і визначено основні етапи її становлення. Встановлено особливості співвідношення психології та культури. Виокремлено головні розрізнювальні ознаки етнічних спільнот. Виявлено складові компоненти структури психології етнічної спільноти.Визначено психологічну природу міжетнічних конфліктів і здійснено їх класифікацію.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Євтух, Володимир Борисович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.946+81'233+159.953.5:81'243
Д 64


    Долга , Тетяна Олександрівна.
    Психологічні передумови вдосконалення усної перекладацької діяльності студентів-філологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Долга Тетяна Олександрівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2011. - Бібліогр.: с. 194-218. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Перекладацька діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти-філологи--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
перекладацька діяльність -- готовність студента до перекладацької діяльності -- фази діяльності -- спеціальні знання -- вміння -- навички -- професійно важливі якості фахівця -- стратегії здійснення перекладу
Анотація: У роботі показано. що ефективність здійснення студентом-фіоллогом перекладацької діяльності забезпечується не лише спеціальними знаннями, вміннями і навичками, а й розвитком професійно важливих якостей фахівця. Доведено, що дотримання студентом стратегії здійснення перекладу в усній формі, які орієнтуються на розуміння картини світу носія мови, сприяє актуалізації перекладацької діяльності філологів та здійсненню адекватного перекладу. З`ясовано психологічні передумови вдосконалення усної перекладацької діяльності філологів, а саме: 1) готовність студентів-філологів до здійснення перекладацької діяльності (сформованість мотиваційної, змістової та операційної її складових); 2) сприймання та розуміння інформації, що сприяють її адекватній передачі іншою мовою; 3) дотримання трьох фраз здійснення перекладацької діяльності: мотиваційно-спонукальної, орієнтаційно-дослідницької та виконавчої; 4) сформованість у студентів знань, вмінь та навичок, необхідних для здійснення усної перекладацької діяльності фахівцем; 5) високий рівень розвитку творчого мислення майбутнього перекладача.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


    Сергеева, Т. В.
    Метакогнитивные знания как когнитивная основа обучения и воспитания [Текст] / Т. В. Сергеева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 187-196. - Бібліогр.: с.196 (3 назви)
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
метакогнітивні знання -- психологічна метакомпетентність -- когнітивно-смислова структура
Анотація: Метакогнітивні знання, що охоплюють знання предмету, знання про предмет та про його пізнання, про себе і власний розвиток у цьому процесі, є найбільш ефективними з точки зору когнітивного і особистісного розвитку студента. Надбання предметної та психологічної метакомпетентностей, що дає знання психологічних закономірностей власного саморозвитку, які інтегровані в індивідуальну когнітивно-смислову структуру, значно посилюють ефективність цього процесу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кондратенко, Лариса Олександрівна.
    Роль метафори у психологічному знанні [Текст] / Л. О. Кондратенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 209-216. - Бібліогр.: с. 215-216 (13 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психологічне знання -- метафора -- науковий пошук -- особливості психологічної термінології
Анотація: Як і всі інші науки психологія широко використовує метафору для первинного опису виявлених феноменів. Однак психологічна метафора відрізняється від метафор, які використовують інші науки, оскільки вона описує явища недоступні безпосередньому сприйманню іншої людини; є особистісної метафорою її творця і водночас є особистісною метафорою сприймаючої особи.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
165.43:2-423.79
А 46


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Алексєєва, Ю. А.
    Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах [Текст] / Ю. А. Алексєєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 18-29. - Бібліогр.: с. 27-28 (24 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
віра -- знання -- переконання -- розум -- довіра -- онтологічний підхід -- гносеологічний підхід
Анотація: В статті презентуються результати теоретичного аналізу філософськиїх поглядів на феномен віри з позицій гносеологічного та онтологічного підходів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
378.22.015.31:159.923.2:[165.242.1]
Я 64


    Яновська, Тамара Анатоліївна.
    Особливості розвитку інтересу до психологічних знань у майбутніх педагогічних працівників [Текст] / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 791-802. - Бібліогр.: с. 801 (8 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- мотивація -- пізнавальний інтерес -- психологічні знання -- структура інтересів -- методичні засоби -- інтерес -- інтерактивне навчання -- професійне зростання
Анотація: Розглядається проблема цілеспрямованого розвитку пізнавального інтересу до психології в студентів педвузів у контексті їх особистісного самопізнання та саморозвитку. Дається характеристика інтерактивному навчанню, що базується на взаємодії людей у процесі пізнання і є потужним засобом активізації пізнавальних інтересів молоді. Аналізуються результати дослідження структури інтересів студентської молоді та окреслюються методичні засоби розвитку прагнення до засвоєння психологічних знань майбутніх вчителів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\; Калюжна, Юлія Іванівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 83993
Кількість відвідувачів 923
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя