Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (717)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (15)Рідкісна книга (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=казки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
159.964.22
Б 13


    Бабенко, Катерина Анатоліївна.
    Взаємозв`язок механізмів символізації змісту несвідомого [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бабенко Катерина Анатоліївна ; наук. кер. Яценко Т. С. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2007. - 439 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 199-238. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Символізація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
символізація -- механізми символізації -- несвідоме -- психодинамічний підхід -- психоаналіз психомалюнків -- психоаналіз казки -- витіснення -- психологічний захист -- опір
Анотація: Дисертаційну роботу присвячено вивченню механізмів символізації несвідомого змісту психіки у їх взаємзв"язках, що, як продемонструвало проведене дослідження, пов"язане з внутрішньою динамікою цілісної психіки. У роботі презентовано історичний аспект дослідження феноменів несвідомого та символізації його змісту у вітчизняній та зарубіжній психології;розглянуто методи, завдяки яким можливе їх вивчення. Аналіз емпіричного матеріалу групової психокорекційної роботи за методосм соціально-психологічного навчання (АСПН) з майбутніми психологами-практиками дозволяє констатувати, що механізми символізації,відкриті З.Фрейдом при тлумаченні сноведінь, проявляються особливо рельєфно у малюнковому матеріалі та матеріалі "Казок про власне життя" людей, що знаходяться в межах психічного здоров"я. Доведено. що механізм символізації змісту несвідомого знаходяться у взаємозв"язках, але і узгоджуються з генеральним механізмом захисної системи "до сили". Дисертаційне дослідження переконливо свідчить про переваги психодинамічного підходу до аналітичної роботи з малюнками порівняно з формалізованою інтерпритацією. також у роботі доведена необхідність врахування особливостей механізмів символізації несвідомого змісту психіки та їх взаємозв"язків у фаховій підготовці психологів-практиків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яценко, Тамара Семенівна \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
154.1
Г 93


    Гузенко, С. М.
    Психологія шлюбу в символіці міфів та чарівних казок [Текст] : монографія / С. М. Гузенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформ.-аналіт. агенство", 2009. - 384 с. - ISBN 978-966-2142-68-6 : 23.00 грн, 35.00 грн
УДК
РУБ 154.1
Рубрики: Прикладна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія шлюбу -- символіка -- міфи -- чарівні казки -- статеве виховання -- психосексуальний розвиток

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Івашкевич, Е. Е.
    Творчий потенціал казок як засіб формування соціокультурної компетентності учнів початкової школи [Текст] / Е. Е. Івашкевич, Н. А. Терновик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 98-109. - Бібліогр.: с. 109 (4 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна компетентність -- творчий потенціал -- казки -- поведінка -- ставлення
Анотація: У статті автори обгрунтували значення соціокультурної компетентності. Було показано, що соціокультурна компетентність передбачає розуміння особистістю національно-культурної специфіки мовленнєвої поведінки іншої людини та вміння використовувати елементи соціокультурного контексту, що мають відношення до породження та сприйняття мовлення з точки зору цієї мови. Зазначено, що до національно-культурної специфіки мовленнєвої поведінки відносять звичаї, правила, норми, соціальні конвенції, ритуали, соціальні стереотипи, знання про країну, мова якої вивчається тощо. Було показано, що національний менталітет є способом мислення представників певної культури або субкультури, який визначає їхню поведінку та очікування інших осіб. Зазначено, що менталітет країни вивчається у трьох напрямах: занальному, ситуативному та у напрямку культурного самовизначення. До загальних характеристик менталітету відносять: знання, поведінку та ставлення. Яскравими прикладами експлікації цих складових можуть бути свята, традиції та звичаї носіїв мови. Ситуативні характеристики можуть включати особливості менталітету, сприйняття та вираження. Автори статті також наголосили, що ментальність передбачає культурне самовизначення, яке може вміщувати як загальні, так і ситуативні характеристики. З метою окреслення засобів розвитку соціокультурної компетентності учнів автори статті запропонували для них певні вправи (виконання яких мало здійснюватися після того, як школярі прочитали казку). Вправи передбачали систематичне становлення навичок та вмінь, які й формують соціокультурну компетентність школярів. Визначено психологічні чинники актуалізації продуктивного становлення соціокультурної компетентності учнів початкової школи.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Терновик, Н.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 24641
Кількість відвідувачів 906
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя