Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=квазірефлексія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Клименко, Ірина Вадимівна
Назва : Взаємозв'язки когнітивно-поведінкових стратегій подолання зі складовими особистісної рефлексивності курсантів, які навчаються в умовах психологічного супроводу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 72-83: табл. (Шифр 371.015/А 43-277749)
Примітки : Бібліогр.: с. 81-82 (5 назв)
УДК : 159.938.363.6:377.35
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): системна рефлексія--інтроспекція--квазірефлексія--когнітивно-поведінкові стратегії--курсанти--конструктивність стратегій--соціорефлексія--саморефлексія
Анотація: У статті аналізуються взаємозв'язки когнітивно-поведінкових копінг-стратегій зі складовими особистісної рефлексивності курсантів Харківського національного університету внутрішніх справ. Досліджено взаємозв'язки копінг-стратегій зі складовими особистісної рефлексивності курсантів, які навчаються в умовах психологічного супроводу. Показано, що у досліджуваних курсантів залежно від умов навчання спостерігаються різні види взаємозв'язків поведінкових стратегій та складових рефлексивності.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Кутішенко, Валентина Петрівна, Ставицька, Світлана Олексіївна
Назва : Рефлексія як метаздібність до вибудовування цілісності життя та успішності спілкування майбутніх фахівців
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 87-98 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: с. 95-98 (25 назв)
УДК : 159.955.4:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--мета здібність--рефлективність--системна рефлексія--квазірефлексія--інтраспективна рефлексія--продуктивні види рефлексії
Анотація: У статті проаналізовано підходи до розуміння сутності поняття рефлексія. Обгрунтовано розуміння рефлексії як метаздібності, що зумовлює цілісність життя та успішність спілкування особистості. Розкрито результати емпіричного дослідження особливостей рефлексії майбутніх фахівців. З'ясовано, що у студентів всіх спеціальностей набільш вираженою є рефлексія майбутньої діяльності, водночас, недостатньо розвинута рефлексія теперішньої діяльності. Встановлено, що для більшості студентів всіх спеціальностей, притаманні непродуктивні види рефлексії. Також, порівняно низькі показники має системна рефлексія, яка зумовлює цілісність життя особистості та її творче зростання. Отримані результати вимагають обгрунтування умов розвитку продуктивної рефлексії у студентів на початкових етапах їхнього професійного становлення.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Балашов Е. М.
Назва : Психологічні особливості рефлексії в навчальній діяльності студентів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 26-44 (Шифр 15(08)/А 43-004926506)
Примітки : Бібліогр.: с. 40-43 (28 назв)
УДК : 159.953.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--навчальна діяльність студентів--види рефлексії--функції рефлексії--форми рефлексії--системна рефлексія--інтроспекція--квазірефлексія--саморефлексія--соціорефлексія
Анотація: У статті проаналізовано теоретичні і практичні аспекти поняття рефлексії у навчальній діяльності студентів вищих закладів освіти. Визначено основні види, функції та форми рефлексії, виокремлено бар'єри особистісної рефлексії. Розглянуто та емпірично досліджено питання розвитку окремих компонентів рефлексії студентів у навчальній діяльності, таких як системна рефлексія, інтроспекція та квазірефлексія, саморефлексія та соціорефлексія. На основі теоретичного аналізу та емпіричного дослідження було розроблено теоретико-методологічні рекомендації щодо покращення розвитку рефлексивності у навчальній діяльності студентів.
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 40243
Кількість відвідувачів 458
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя