Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (349)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (12)Рідкісна книга (1)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=керівник<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9:316.46/Р 37
Автор(и) : Ремпель, Жанна Олександрівна
Назва : Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 289-300 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 297-298 (23 назви)
УДК : 159.9:316.46
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лідерство--керівник--громадський лідер--організаційне лідерство--вплив--авторитет--професійне спілкування--комунікативна компетентність
Анотація: Визначено та теоретично обґрунтовано соціально-психологічні особливості лідерства у недержавних організаціях. Визначено, що діяльність лідера недержавної організації є "комунікативною професією", представник якої не може виконувати свої професійні функції без ефективного використання професійного спілкування. Показано, що лідерська позиція керівника недержавної організації є головною умовою для реалізації її завдань та впровадження соціальних змін.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 152/035/О-72
Автор(и) : Осьодло В. І., Хміляр О. Ф., Красницька О. В.
Назва : Військово-психологічний практикум офіцера
Вихідні дані : Київ: НУОУ ім. І. Черняховського, 2017
Кільк.характеристики :93 с.
Ціна : 10.00 грн
УДК : 159.98:355(076)
Предметні рубрики (Галузі знань): Прикладна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): військовий керівник--прикладна психологія--військова діяльність--психологія регуляції поведінки--квазі-ситуації--військовий психолог
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Брюховецька О. В.
Назва : Модель професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примітки : Бібліогр. : с. 7 (11 назв)
УДК : 316.647.5:[37.07:005.95]
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна толерантність--загальноосвітні навчальні заклади--керівник--аутотолерантність
Анотація: Проаналізовано компоненти і складові професійної толерантності. Підкреслено актуальність формування професійної толерантності як інтегральної професійно важливої якості особистості керівників загальноосвітніх навчальних закладів.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Котлова Л. О., Гарбовська І. Л.
Назва : Гендерні відмінності в уявленнях про "ідеального" керівника організації
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ: Логос, 2017. - № 1 (8). - С. 38-45 (Шифр 153/154/О-64-819279316)
Примітки : Бібліогр.: с. 44 (12 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендер--керівник--організація--психосемантичне дослідження--факторний аналіз
Анотація: У статті проаналізовано результати теоретичного аналізу та емпіричного дослідження ґендерних відмінностей в уявленнях про «ідеального» керівника організації. Для дослідження уявлень чоловіків та жінок про «ідеального» керівника організації було використано асоціативний експеримент. Результати вказують на те, що існують відмінності не лише за статтю, а й за віком. Було встановлено, що жінки різного віку асоціюють «ідеального» керівника, перш за все, з особистісними та моральними характеристиками, а чоловіки різного віку асоціюють «ідеального» керівника з професійними та, деякою мірою, з особистісними характеристиками.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.351.74(477)/Б 77-035120802 рукописний текст
Автор(и) : Бойко-Бузиль, Юлія Юріївна
Назва : Психологічні засади професійного та особистісного становлення керівників органів і підрозділів МВС України : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.06
Вихідні дані : Харків, 2020
Кільк.характеристики :43 с.: табл.
Колективи : Харківський національний університет внутрішніх справ
УДК : 159.9.351.74(477)-057.17
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): становлення фахівця--особистість--діяльність--професійна управлінська діяльність--керівник органів і підрозділів мвс україни--реінжиніринг--психологічне забезпечення
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Винославська О.В., Кононець М.О.
Назва : Теоретичні аспекти деструктивного лідерства в організації: аналіз зарубіжних досліджень
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2020. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 10-15 (Шифр 154/А 43-344635168)
Примітки : Бібліогр.: с. 14-15 (28 назв)
УДК : 159.9:316.462
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): деструктивне лідерство--організація--лідер-офіційний керівник--деструктивна поведінка--мобінг--булінг--організаційний розвиток
Анотація: Статтю присвячено аналізу можливих варіантів прояву деструктивного лідерства в організації. Поняття "деструктивне лідерство" розглядається як систематична поведінка лідера, керівника або менеджера, що порушує законні інтереси організації шляхом підриву та/або саботування її цілей, завдань, ресурсів й ефективності, а також мотивації, добробуту чи задоволеності підлеглих роботою. Актуальність дослідження підкріплюється переліком сучасних концепцій деструктивного лідерства, в яких розглядаються типи деструктивної взаємодії лідера з підлеглими. Висвітлено особливості деструктивної поведінки лідера-офіційного керівника залежно від того, спрямована вона на підлеглих або на організацію. Показано, що розуміння особливостей деструктивного лідерства й запобігання його проявам є також важливим, або навіть важливішим, аніж розуміння й посилання позитивних аспектів конструктивного лідерства.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Пастух Л.В.
Назва : Роль керівника закладу освіти у попередженні конфліктів у педагогічному колективі
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 33-39 (Шифр 154/А 43-635221788)
Примітки : Бібліогр.: с. 37-39 (26 назв)
УДК : 159.964.21
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфлікт--управління конфліктами в закладі освіти--конфліктологічна компетентність керівника--профілактика конфліктів--педагогічний колектив--керівник закладу освіти
Анотація: У статті актуалізовано нагальність дослідження проблематики попередженні конфліктів у педагогічному колективі. Здійснено аналіз підходів науковців до розуміння сутності, типології, причин конфліктів у педагогічних колективах. Відзначено одностайність дослідників у тому, що провідну роль у профілактиці конфліктів відіграє керівник. Узагальнено підходи до тлумачення конфліктологічної компетентності керівників. Виділено у структурі конфліктологічної компетентності такі взаємопов'язані компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Визначено першочергові завдання їх розвитку в системі післядипломної педагогічної освіти.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.17:/К 71-022281 рукописний текст
Автор(и) : Косар, Уляна Богданівна
Назва : Професійна самосвідомість керівника як чинник успішності управлінської діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2011
Кільк.характеристики :225 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 208-225.
УДК : 159.923.2-057.17:005.6+005.32 + 159.923.2-057.17:005.6 + 005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Управлінська діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінська діяльність--керівник--професіонал--професійна самосвідомість--образ я-професіонал--професійна самооцінка--здатність до самоуправління
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі впливу професійної самосвідомості керівників на ефективність управлінської діяльності. На теоретичному та експериментальному рівнях досліджено специфіку впливу професійної самосвідомості керівника на успішність управлінської діяльності. Обґрунтовано соціально-психологічну концептуальну модель структурно-функціональної організації професійної самосвідомості, на основі якої проаналізовано психологічні чинники успішності управлінської діяльності керівника. Виявлено роль структурних компонентів професійної самосвідомості керівника у процесі управління, а також провідні чинники розвитку й оптимального функціонування окремих елементів професійної самосвідомості керівника та їх вплив на успішне здійснення управлінської діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.5+3/К 21-786640 рукописний текст
Автор(и) : Карапетрова, Олена Володимирівна
Назва : Особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі ходожньої самодіяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Бердянськ, 2010
Кільк.характеристики :230 с.: табл., рис.
Колективи : Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-196.
УДК : 159.922.7-053.5+316.614.5:379.825 + 159.922.7-053.5 + 316.614.5:379.825
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Адаптація
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-образ--шкільний вік--художня самодіяльність--педагог-творчий керівник
Анотація: У дисертації теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі художньої самодіяльності. розроблено модель соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Згідно з моделлю на успішність соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності впливають зовнішні і внутрішні чинники: прагнення дитини до соціально значущої , особливості її "Я-образу". здібності та схильності дитини до відповідного виду діяльності, особливості взаємин керівника і дитини. Виокремлено і досліджено, важливі з огляду на молодший шкільний вік, чинники соціально-психологічної адаптації дитини, "Я-образ", а також особливості ставлення педагога-творчого керівника до учасників колективу. Визначено критерії та показаники оцінки рівня соціально-психологічної адаптації; показано залежність рівня адаптації від емоційно-ціннисних характеристик "Я-образу", особливості ставлення керівника до дітей. З урахуванням результатів емпіричного дослідження розроблено розвивальну корекційну програму з підвищення рівня соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Зростання показників соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності в рузультаті проходження програми засвідчило її доцільність та ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.752/.754+316./Б 91-302163 рукописний текст
Автор(и) : Бугайова, Наталія Михайлівна
Назва : Емоційно-ціннісне ставлення до керівника в структурі управлінської взаємодії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :211 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-204.
УДК : 316.752/.754+316.47+005.32 + 316.752/.754 + 316.47 + 005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Управлінська діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційно-ціннісне ставлення--соціально-перцептивні процеси--управлянська взаємодія--керівник
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене висвітленю емоційно-ціннісного ставлення як вагомого чинника результативності суб"єктів управлінської взаємодії. У роботі акцентується увага на тому, що емоційно-ціннісне ставлення опосередковується статусом керівника-як формальнім, так і неформальним, визначається досвідом спільної діяльності означених суб"єктів й організованістю, успішністю їх взаємодії. Окрім цього, окреслюється, що результати такої взаємодії визначають якості керівника, а саме: соціальна досвідченість та приникливість, комунікативна культура, специфіка локусу контролю й стильові особливості міжособистісної взаємодії, ціннісне ставлення до себе, підлеглих, професійної діяльності. У дослідженні наголошується на тому, що суттєвою передумовою сприймання керівника є його вік, оцінка якого змінюється у відповідності із статусом. Так, переважно високі оцінки позитивних якостей особистості завучи та керівників підрозділів одержують у віці 45-50 (хоча слід відмітити, що перціпієнти доволі часто акцентують увагу саме на цінностях професійних умінь керівників і старшої вікової категорії), а керівники шкіл найчастіше-40-45 років. Стосовно терміну спільної діяльності вища управлінська ланка сприятливо оцінюється підлеглими, переважно у рамках початкового періоду діяльності, втім позитивно сприяється професіоналізм в управлінській діяльності незалежно від стажу. В ході експерименту встановлено, що формальний статус керівника впливає на специфіку емоційно-ціннісного ставлення підлеглих до нього: з підвищенням посадового статусу інтегральні оцінки особистості керівника знижуються. За результатами емпірічного дослідження виявлено, що емоційно-ціннісне ставлення суб"єктів управлінської взаємодії один до одного впливає на соціально-перцептивні процеси в її структурі, успішність та результативність спільної діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:355.23:37./П 50-448244 рукописний текст
Автор(и) : Поліщук, Михайло Миколайович
Назва : Організаційні умови застосування технології психологічного впливу в системі владних відносин : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :248 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-200.
УДК : 159.98:355.23:37.035
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Психологічний вплив-- Організаційна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційні умови--психологічний вплив--військовий керівник--підлеглий
Анотація: У дисертації досліджується проблема організації та здійснення психологічного впливу військових керівників на підлеглих. Здійснено аналіз діяльності військових керівників щодо особливостей організації ними психологічного впливу на підлеглих, проаналізовано теоретичний та практичний досвід використання психологічного впливу. Автором розроблено технологію психологічного впливу військових керівників на підлеглих. Установлено, що організація психологічного впливу на підлеглих вимагає обов'язкового врахування військовими керівниками організаційних умов цього процесу, що підвищує якість їх військово-професійної діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.17+/Б 81-859651 рукописний текст
Автор(и) : Бондарчук, Олена Іванівна
Назва : Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :436 с.: табл., рис. + 1(додаток)
Колективи : Університет менеджменту освіти АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 383-436.
УДК : 159.923.2-057.17+37.07+37.091.113-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Особистісний розвиток-- Професійна діяльність
Соціальна психологія-- Керівництво навчальним закладом
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний розвиток--керівник середньої школи--професійна діяльність--професійний розвиток--професійні деформації особистості--гендерні проблеми--післядипломна педагогічна освіта
Анотація: В дослідженні розроблено модель особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджена специфіка, основні тенденції , проблеми та соціально-психологічні чинники особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі професійної діяльності. Визначено соціально-психологічні механізми та умови особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності. Розроблена та апробована програма сприяння особистісному розвитку керівників ЗНЗ шляхом створення сприятливого для актуалізації розвитку особистості управлінців соціального середовища в умовах післядипломної педагогічної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07+37.091.113-/Ш 66-588153 рукописний текст
Автор(и) : Шкурко, Ярослава Іванівна
Назва : Вплив комунікативних особливостей жінки-керівника закладу освіти на ефективність її управлінської діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :178 с.: табл., рис.
Колективи : Державна академія керівних кадрів освіти (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 146-167.
УДК : 37.07+37.091.113-051-055.2+316.454.52+005.32 + 37.07 + 37.091.113-051-055.2 + 316.454.52 + 005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Керівництво навчальним закладом
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативні якості--управлінська діяльність--керівник середньої школи--комунікативні особливості
Анотація: Праця присвячена вивченню комунікативних особливостей жінки-керівника загальноосвітнього навчального закладу та їх впливу на ефективність її управлінської діяльності, а також визначенню можливостей їх врахування з метою підвищення ефективності роботи директора школи. Розроблено теоретико-методичні засади дослідження комунікативних якостей керівників шкіл з урахуванням фактора статі. Виявлено інтегральну характеристику управлінської взаємодії директорів шкіл - комунікативне ядро. Обґрунтовано вплив комунікативних якостей керівників різної статі на ефективність їх управлінської діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.473+37.091.11/Х 98-684598 рукописний текст
Автор(и) : Худякова, Віра Іванівна
Назва : Соціальна перцепція як чинник оптимізації управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :191 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-180.
УДК : 316.473+37.091.113-051:005.32 + 316.473 + 37.091.113-051:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Керівництво навчальним закладом
Соціальна психологія-- Соціальна перцепція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна перцепція--управлінська діяльність--керівник середньої школи
Анотація: У дисертації подано психологічний аналіз соціальної перцепції в управлінні середньою загальноосвітньою школою. Досліджуються зміст, основні функції та механізми соціальної перцепції і особливості їх прояву в управлінській діяльності керівника середньої школи. Науково обґрунтовано взаємозв'язок і залежність між соціально-перцептивними характеристиками управлінської діяльності керівників шкіл і особливостями їхньої управлінської взаємодії. Створено модель оптимальних соціально-перцептивних характеристик управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 19.07.2024
Кількість запитів 11693
Кількість відвідувачів 643
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя