Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (129)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=клімат<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.
37.015.3+37.064.2+37.011.3-051
А 52


    Алпатова, Олександра Валентинівна.
    Психологічний аналіз регулятивної функції емпатії педагога у процесі керування учінням молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Алпатова Олександра Валентинівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- емпатія -- регулятивна функція -- педагогічне керування -- взаємодія -- психологічний клімат -- психологічна готовність
Анотація: В дисертаційному дослідженні здійснено теолоретичний аналіз та експериментальне визначення функції емпатії в педагогічному процесі, розкрито взаємозалежність емпатії та особливостей організації педагогом процесу учіння молодших школярів, виявленно залежність між стилем керування учінням, з одного боку, і характером міжособистісних взаємин учнів. їх мотивацією та успішністю навчання., з другого. Визначено провідні психологічні фактори, які детермінують успішність учіння молодших школярів. розроблено теоретичну модель психолого-педагогічного впливу емпатії педагога на керування ним учінням молодших школярів. Здійснено розробку, психолого-педагогічне обгрунтування та апробацію програми формування емпатії вчителя в процесі педагогічного спілкування як умови підвищення успішності вчителя молодших школярів. Розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо вдосконалення психолого-педагогічної готовності вчителя до роботи з учнями молодших класів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
316.45+316.62-057.875
Б 46


    Бенько, Ліана Степанівна.
    Соціально-психологічні особливості генезу поведінки у студентській групі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Бенько Ліана Степанівна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2007. - 262 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-214. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Поведінка--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
нормативна поведінка -- девіантна поведінка -- стандарт поведінки -- групова норма -- конформізм -- групова згуртованість -- соціально-психологічний досвід -- ми-почуття -- соціально-психологічний клімат
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню соціально-психологічних чинників, що значно впливають на поведінку студентів, надають їй нормативної спрямованості, забезпечують виникнення та збереження певного стандарту поведінки у студентській групі. В дисертації теоретично обгрунтовано соціально-психологічну специфіку генезу нормовідповідної поведінки особистості і розкрито сутність поняття "нормативна поведінка" у контексті студентської групи; експериментально визначено соціально-психологічні чинники виникнення і збереження певного стандарту поведінки студентської молоді; розроблено і апробовано шляхи стимуляції нормативної поведінки членів студентської групи. теоретичне дослідження полягає: у поглибленні згнань про поняття "стандарт поведінки", "нормативна поведінка" і "девіантна поведінка" та їх співвідношення; у з"ясуванні специфіки спілкування у студентській групі, де формуються певні стандрати поведінки; у розкритті механізмів стабілізації прийнятих більшістю норм поведінки (комфортності, сумісності й спрацьованості, особливостей впливу згуртованості на ступінь прихильності індивідів до певного стандарту поведінки). Результати дослідження поглиблюють розуміння соціально-психологічних чинників, що сприяють виникненню певних норм поведінки членів студентської групи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик , Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
378.091.33:001.895
Д 43


    Дзюба, Лілія Анатоліївна.
    Психологічні чинники впровадження сучасних освітніх технологій у вищому навчальному закладі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дзюба Лілія Анатоліївна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2003. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-209. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сучасні освітні технології--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічні чинники -- сучасні освітні технології -- готовність студентів та викладачів -- творча діяльність -- позитивна мотивація -- психологічний клімат -- організаційний клімат
Анотація: За здійсненим порівняльним аналізом наукових підходів до розкриття сутності психологічних чинників впровадження сучасних освітніх технологій та їх науково-методичного супроводу у вищому навчальному закладі була розроблена і апробована система психологічних чинників та умов, які сприяють оптимізації впровадження сучасних освітніх технологій у вищому навчальному закладі. До психологічних чинників ефективного впровадження сучасних освітніх технологій у вищому навчальному закладі належать наступні: готовність студентів до сприяння сучасних освітніх технологій та позитивна мотивація навчальної діяльності в цій ситуації; готовність викладачів і студентів до творчої діяльності; оптимальний психологіний клімат освітнього процесу та майстерність педагогів; врахуваняя психологічних аспектів управління вищим навчальним закладом.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.9:355.01
К 17


    Калениченко, Руслан Арсенович.
    Психологіне забезпечення ефективності професійної діяльності підрозділу охорони [Рукопис] : канд. ... психол. наук: 19.00.05 / Калениченко Руслан Арсенович ; наук. кер. Корольчук М. С. ; Військ. гуманіт. ін-т Нац. акад. оборони України. - Київ, 2004. - 261 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 163-187. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Психологія праці--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМАТ -- воїн-охоронник -- ЕФЕКТИВНІСТЬ діяльності -- ПРОФЕСІЙНА діяльність -- ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ -- підрозділ охорони -- ОПТИМІЗАЦІЯ -- ПСИХОДІАГНОСТИКА
Анотація: Дисертація присвячена підвищенню ефективності діяльності військовослужбовців підрозділів охорони психологічними засобами. У роботі визначено фактори, що впливають на ефективність професійної діяльності у взаємозв'язку з психологічним кліматом у підрозділі охорони. З'ясовано, що оптимізація психологічного клімату у підрозділі охорони суттєво поліпшує міжособистісні, міжгрупові стосунки, що зумовлює покращення ефективності військово-професійної діяльності. Розроблено програму психологічного забезпечення ефективності професійної діяльності колективу підрозділу охорони засобами формування психологічного клімату та доведено ефективність її використання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корольчук, Микола Степанович \наук. кер.\; Військовий гуманітарний інститут Національної академії оборони України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
378.011.3-057.175:159.923]:378.014.6:005.6
П 53


    Полуніна, Олена Вікторівна.
    Психологічна компетентність викладача вищого педагогічного навчального закладу як чинник успішності управління процесом учіння студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Полуніна Олена Вікторівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 186 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 158-175. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Компетентність--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психологічна компетентність -- локус контролю -- професіоналізм -- саморозвиток -- психологічний клімат -- мотивація досягнення
Анотація: Дисертація присвячена психолого-педагогічному аналізу функцій психологічної компетентності викладача як чинника успішності управління ним навчальним процесом у вищому педагогічному закладі. Розкривається роль і місце психологічної компетентності у структурі професійно-педагогічної діяльності педагога, визначається специфіка впливу останньої на зміст і способи управління педагогічним процесом. Створено і апробовано систему діагностичних процедур і прийомів розвитку психологічної компетентності у формі соціально-психологічного тренінгу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
37.015.3:159.922.7+37.091.31-059.2
Ф 32


    Федько, Вікторія Володимирівна.
    Вплив когнітивного стилю на спільну учбову діяльність школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Федько Вікторія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 202 с. - Бібліогр.: с. 180-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Когнітивний стиль--Дисертації
   Педагогічна психологія--Учбова діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
спільна учбова діяльність -- мала група -- стильова сфера особистості -- когнітивний стиль -- поленезалежність -- групові рішення -- психологічний клімат
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню впливу когнітивного стилю залежності від поля на спільну учбову діяльність учнів старших класів. Висвітлено психологічні особливості малої групи як сукупного суб'єкта спільної учбової діяльності, основні її ознаки і види. Розкрито відмінності від інших видів від інших видів спільної і індивідуальної діяльності. Уточнено особливості когнітивного стилю, його статус і основні його види, співвідношення між ним і пізнавальною стратегією, а також здібностями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.27:796+316.47
Ш 79


    Шопша, Олена Леонідівна.
    Особливості соціально-психологічного клімату театрального колективу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Шопша Олена Леонідівна ; наук. кер. Коломінський Н. Л., Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2013. - 310 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 180-203. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічний клімат--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічний клімат -- театральний колектив -- психологічна атмосфера колективу -- акцентуації характеру -- стиль керівництва
Анотація: В роботі подано аналіз науково-теоретичних підходів до вивчення соціально-психологічного клімату колективу. Визначено зовнішні та внутрішні чинники клімату колективу. Розроблено структурно-функціональну модель соціально-психологічного клімату театрального колективу. Визначено типи працівників театрального колективу. Доведено вплив особистісних характеристик на соціально-психологічний клімат колективу. Виявлено відмінності соціально-психологічного клімату у підрозділах колективу театру. Розроблено тренінгову програму на формування у акторів особистісних якостей, які сприяють поліпшенню соціально-психологічного клімату театрального колективу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Коломінський , Наум Львович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
316.614.5:173.7:316.362(043.5)
В 58


    Власова, Наталія Валеріївна.
    Соціально-психологічні чинники розвитку батьківсько-юнацьких взаємин у сім'ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Власова Наталія Валеріївна ; наук. кер. Говорун Т. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 217 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-217. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічний клімат--Батьківсько-дитячі взаємини--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛьно-психологічні чинники -- батьківсько-дитячі стосунки -- міжособистісні взаємини -- батьківсько-юнацькі стосунки -- батьківство -- соціально-психологічний клімат -- психологічний супровід
Анотація: В роботі здійснено аналіз теоретико-методологічних і методичних підходів до проблеми розвитку батьківсько-дитячих взаємин у функціонуванні сім'ї. Виокремлено соціально-психологічні чинники розвитку батьківсько-юнацьких взаємин. Досліджено особливості батьківсько-юнацьких відносин за показниками узгодженості соціально-психологічних чинників з врахуванням гендерних характеристик взаємодії батьків та дітей у виконанні сімейних ролей. Представлено типологію сімей за показниками визначених соціально-психологічних чинників. Розроблено програму психологічного супроводу розвитку міжособистісних взаємин батьків та дітей.''

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Говорун, Тамара Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922:316.362.4:364-782.44
М 48


    Мельничук, Тетяна Іванівна.
    Соціально-психологічні чинники забезпечення ефективності процесу усиновлення дітей [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т. І. Мельничук ; наук. кер. Т. В. Говорун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 276 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-197. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічні чинники--Усиновлення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛьно-психологічні чинники -- мотивація усиновлення -- успішність усиновлення -- СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ -- усиновлювачі -- батьківсько-дитячі взаємини -- соціально-психологічний клімат -- психологічний супровід
Анотація: В роботі здійснено аналіз наукових джерел та узагальнено накопичений досвід функціонування сімей з дітьми в ситуації національного й міждержавного усиновлення. Науково обґрунтовано і перевірено методи вивчення психологічних аспектів феномену сім'ї в усиновленні. Дослідено та систематизовано соціально-психологічні чинники процесу усиновлення дітей в параметрах його ефективності. Розроблено психологічну модель забезпечення ефективності усиновлення дитини в сім ї та визначено підходи до її розбудови.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Говорун, Тамара Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
37.064+316.47]:377
Ш 36


    Шетеля, Наталія Ігорівна.
    Соціально-психологіні чинники міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу культури й мистецтв [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н. І. Шетеля ; наук. кер. М. М. Марусинець ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 207 с. : табл. - Бібліогр.: с. 172-192. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ -- ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМат -- СТИЛЬ КЕРІВНИЦТВА
Анотація: У дослідженні здійснено теоретичний аналіз проблеми міжособистісних стосунків у педагогічному колективі. Досліджено особливості проявів міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу культури й мистецтв. Визначено соціально-психологічні чинники формування міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу. Здійснено порівняльний аналіз прояву особливостей міжособистісних стосунків у різних підрозділах коледжу культури й мистецтв.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Марусинець, Мар`яна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
Статистика
за 27.09.2024
Кількість запитів 40400
Кількість відвідувачів 1944
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя