Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=когнітивна складність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5-053.6:8/Б 60-366356 рукописний текст
Автор(и) : Бігунова, Світозара Анатоліївна
Назва : Психологічний потенціал культурологічно орієнтованого навчання старшокласників іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2008
Кільк.характеристики :325 с.: табл., рис.
Колективи : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-225.
УДК : 159.953.5-053.6:81`243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Іноземна мова
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зорієнтоване навчання--когнітивна складність--особистість--полікультурна компетентність--міжкультурна свідомість--крос-культурна взаємодія
Анотація: У роботі розроблено ефективні психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови: а) принцип залучення старшокласників до загальнокультурних цінностей народу, мова якого вивчається; б) принцип врахування особливостей рідної мови; в) принцип формування соціокультурної компетенції; г) принцип формування іншомовної комунікативної компетенції; д) принцип активної комунікації; е) принцип багатовимірності моделі спілкування; є) принцип формування особистісного соціокультурного досвіду. Показано, що організація вчителем культурологічно зорієнтованої творчої діяльності стимулює як підвищення рівня засвоєння учнями іноземної мови, так і підвищення когнітивної складності особистості школярів і збагачення її ціннісно-смислової сфери. психологічними умовами становлення когнітивної складності особистості старшокласника і збагачення її ціннісно-смислової сфери в культурологічно зорієнтованому навчальному просторі є: формування полікультурної компетентності школярів; розвиток потреби у самореалізації та суб"єктного самовизначення учнів; розвиток здатності виявляти толерантність по відношенню до представників інших культур, неупереджено ставитись до різної інформації, бути ідеологічно нейтральним, до засвоєння культурних явищ, властивих народові, мова якого вивчається, до уникання стереотипів у мислення, до усвідомлення себе суб"єктом культури, до здійснення розумових операцій на високому рівні; формування міжкультурної свідомості особистості, відкритої до крос-культурної взаємодії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-058.86/П 91-439163 рукописний текст
Автор(и) : Пушкар, Вікторія Анатоліївна
Назва : Особливості розвитку образу "Я" дітей-сиріт у навчальному закладі інтернатного типу : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :191 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.164-180.
УДК : 159.922.73-058.862
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Образ "Я"
Вікова психологія-- Діти-сироти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): "я"-концепція--"я"-образ--ідентичність особистості--рефлексія--самопізнання--самоставлення--когнітивна складність
Анотація: В дистертації теоретично обґрунтовано та емпірично досліджено особливості системи "Я"-образів підлітків - вихованців закладів інтернатного типу. Визначено, що в системі "Я"-образів підлітків шкіл-інтернатів актуальними є статусно-рольові категорії. Показано, що у підлітків шкіл-інтернатів структура "Я"-концепції мало диференційована, а система їх уявлень про себе узалежнюється уявленнями та нормативними приписами значимих інших. Розроблено й апробовано соціально-психологічний тренінг, спрямований на інтеграцію "Я"-образів в єдину "Я"-концепцію.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 33642
Кількість відвідувачів 1440
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя