Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=когнітивний розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Чернов А.А.
Назва : Розвиток особистості дітей раннього віку методом бінарних занять в парі "вихователь-психолог"
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 331-354 (Шифр 372/А 43-930366919)
УДК : 159.922:373.24
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бінарне заняття--особистість--когнітивний розвиток--емоційний розвиток--провідна діяльність--провідна потреба--ставлення
Анотація: В статті розкривається проблема індивідуалізації дошкільного виховання та навчання дітей раннього віку в умовах дитячого садочка, методом бінарних занять в парі "психолог-вихователь". Аналізується можливість інтеграції таких наук, як дошкільна педагогіка та дитяча психологія, на основі співставлення їх об'єктів, предметів та методів дослідження. Завдання повноцінного функціонування бінарної пари без дублювання функцій одним членом іншого, автор вирішує через розподіл обов'язків з урахуванням специфіки наук, яку представляє кожен учасник бінарної пари.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/П 86
Автор(и) : Гончаренко С. А., Ваврик А. Й., Верещак, Евгеній Прокопович, Гнатюк, Ольга Владиславівна, Захарчук Т. П.
Назва : Психологічна діагностика особливостей когнітивного розвитку молодших школярів в умовах інформаційного суспільства : монографія
Вихідні дані : Київ ; Кіровоград: Імекс - ЛТД, 2014
Кільк.характеристики :228 с.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Ціна : 45 грн.
УДК : 37.015.3:159.922+159.072:373
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна діагностика--когнітивний розвиток--молодші школярі--інформаційне суспільство
Примірники : всього : ЧЗ(5)
Вільні : ЧЗ(5)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.5/С 79
Автор(и) : Стельмащук, Христина Романівна
Назва : Психологічні фактори подолання стресу
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 671-684: Бібліогр.: с. 681-683 (20 назв) (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
УДК : 159.923.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--стрес--стресостійкість--стресогенні фактори--емоційна сфера--копінг-ресурси--я-концепція--локус-контроль--самоефективність--когнітивний розвиток--афіляція--емпатія--соціальна підтримка
Анотація: Зроблено спробу виділити вміння, ресурси особистості, а також умови середовища, які здійснюють комплексний вплив на особистість і забезпечують їй оптимальну адаптацію до стресових факторів. Проаналізовано етапи процесу оволодіння стресовими ситуаціями та описано різноманітні методи подолання. Також встановлено ресурси. що допомагають впоратися зі стресогенними ситуаціями. Здійснено аналіз особливостей копінг-процесу, факторів, що впливають на його ефективність.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Чайка Г. В.
Назва : Позитивні впливи комп'ютерних ігр
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 269-278 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 275-278 (27 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комп'ютерні ігри--геймери--психологічні впливи--когнітивний розвиток--фантазія--творчість
Анотація: У статті представлений огляд наукових досліджень з метою віднайти позитивні впливи комп'ютерних ігор на їх користувачів. Показано, що комп'ютерні ігри впливають на когнітивний розвиток людини: на пам'ять, увагу, мислення та інтелектуальні функції в цілому. Люди, які грають у відеоігри проявляють більше наполеглевості у вирішенні складних завдань і більш відкриті до освоєння нового досвіду. Гра може призводити до зміни Я-образу і локусу контролю. Ігри знижують стрес і підвищують настрій. Обговорено вплив комп'ютерних ігор на соціальну активність гравців, на їх навички спілкування з оточенням. Показано, що ігри також можуть стимулювати фантазію і творчість. У висновках зазначається, що ігри можуть бути корисними для психологічного розвитку, хоч мета їх створення суто розважальна.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Ваганова Н. А.
Назва : Передумови розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 58-65 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примітки : Бібліогр.: с. 65-65 (9 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче мислення--творча особистість--когнітивний розвиток--пізнавальні здібності--творча діяльність--старший дошкільний вік
Анотація: У статті розглядаються передумови розвитку творчого мислення у дітей дошкільного віку та становлення творчої особистості дошкільника в процесі розвивальної взаємодії описуються принципи саморозвитку дитини, формування у неї інтегративних і творчих якостей особистості в умовах інноваційного освітнього простору. Показано, що дошкільний вік має виключне значення для розвитку здібностей, особистісних якостей та загальної обдарованості дитини. У статті також розглядаються питання загальної сутності творчого процеса, творчого мислення, особливості розвитку творчих пізнавальних процесів у сучасних дітей та розкриваються загальні закономірності розвитку пізнавальних здібностей у старшому дошкільному віці.
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 101142
Кількість відвідувачів 908
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя