Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (264)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=колектив<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.95-051:159.94/П 57-851450 рукописний текст
Автор(и) : Попик , Юрій Володимирович
Назва : Формування фрустараційної толерантності у менеджерів освіти в умовах спільної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :202 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-197.
УДК : 005.95-051:159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Толерантність
Педагогіічна психологія-- Менеджери освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): менеджери освіти--толерантність особистості--соціальна толерантність--спільна діяльність--педагогічний колектив--фрустрація--фрустраційна толерантність
Анотація: Фрустраційна толерантність як психологічна стійкість до фрустраторів, що базується на здатності індивіда до об"єктивної оцінки проблемної ситуації завдяки особистісній, соціальній і професійній значущості, є важливою передумовою і головою умовою адаптації та реалізації менеджера у освітянській практиці, ефективної реалізації спільної діяльності. За даними констатувального експерименту представлено фрустраційну толерантність як структуру, що утворюється когнітивним, емоційним і конативним складниками. Визначено, що у менеджерів освітніх закладів, котрим властива стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність, перевалює емоційна складова. За інтолерантності, провідними компонентами виступають когнітивність і конативність. Найуспішнішими в спільній діяльності виявилися менеджери освітніх закладів, котрим притаманна стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність з привалюванням емоційного та конативного складників. Натомість інтолерантні менеджери продемонстрували недостатність розвитку навиків спільної діяльності. Розроблена й апробована програма формування фрустраційної толерантності менеджерів освітніх організацій, спрямована на розвиток когнітивно-стильових особливостей та умінь спільної діяльності, позитивно позначалися на розвиток толерантності до фрустрації. Відтак, когнітивно-стильові особлитвості менеджера сприяють становленню поведінкових стеріотипів, в яких втілюється когнітивна складова толерантності до фрустрації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.12:005.57+/Я 60-875945 рукописний текст
Автор(и) : Яновська, Олена Євгеніївна
Назва : Ділове спілкування як чинник результативності діяльності педагогічного колективу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :216 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 214-227.
УДК : 37.091.12:005.57+316.454.52 + 37.091.12:005.57 + 316.454.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Ділове спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ділове спілкування--педагогічний колектив--організаційна культура--результативність діяльності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене висвітленню ділового спілкування як виду соціального спілкування і соціально-культурної активності, що має протиріччя, вов"язані із стремліннім особистості до творчої самореалізації і залученням її до системи соціокультурної взаємодії. У роботі увага акцентується на тому, що ієрархічність структури, підпорядкованням певним встановленим нормама і кодам проведінки можуть заважати самоорганізації, спрямованості до діалогу і спільної діяльності членів педагогічного колективу, а також руйнувати акт взаємообміну символічними формами смислів між суб"єктами соціального спілкування. У дослідженні наголошується на тому, що ділове спілкування є як передумовою результативності діяльності педагогічного колективу, так і може негативно впливати на самоорганізаційні процеси міжособистісних взаємин членів педагогічної спільноти. В емпіричній частині дисертації представлено, що ділове спілкування має вплив на результативність діяльності педагогічного колективу. Окрім того, в ході констатувального експерименту встановлено, що результативність діяльності педагогічного колективу пов"язана із комунікативною успішністю, що складається із контактності, комунікативної сумісності та адаптованості і емоційного задоволення спільною діяльністю членів спільноти. У даній дисертації ділове спілкування представлене тим чинником, котрий сприяє розвитку результативності діяльності педагогічного колективу (особливо її складових: ефективність, успішність; якостей розвитку педагогічного колективу: підготовленність до діяльності, спрямованість, організованість, активність, згуртованість, інтегративність, референтність). Практична частина дослідження являє собою розроблену й апробовану "Комлексну програму формування ціннісного ставлення педагогічної спільноти до організації спілкування", спрямовану на розвиток організаційної культури педагогічної спільноти, стимулювання позитивних і запобігання негативним проявам спілкування, яка покликана сприяти формуванню самоорганізаційних умінь у педагогів, згуртованості групи й емоційному задоволенню трудовою діяльністю. Результати формувального експерименту підтвердили правильність гіпотези що корекція ціннісно-мотиваційної сфери й комунікативних умінь та навичок суб"єктів педагогічного колективу позитивно впливає на психологічну сумісність, адаптованість і результативність діяльності професійної педагогічної спільноти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/С 48-535708 рукописний текст
Автор(и) : Слободяник, Наталія Володимирівна
Назва : Психолого-педагогічні умови формування гуманних взаємин підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :203 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-182.
УДК : 159.922.73-053.6+37.064.3+316.47 + 159.922.73-053.6 + 37.064.3 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Гуманність
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--гуманні взаємини--колективна діяльність--музичний колектив--демократичний стиль керівництва
Анотація: Дисертація присвячена вивченню процесу формування гуманних взаємин підлітків у ході колективно-виконавської музично-аматорської діяльності. Розкрита специфіка розвитку гуманних взаємин підлітків - учасників музичних колективів. Розроблена модель формування гуманних взаємин, визначені шляхи і психолого-педагогічні умови ефективного їх формування. Конкретизовані показники і критерії рівнів сформованості гуманних взаємин підлітків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.27:796+31/Ш 79-906066 рукописний текст
Автор(и) : Шопша, Олена Леонідівна
Назва : Особливості соціально-психологічного клімату театрального колективу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :310 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-203.
УДК : 159.922.27:796+316.47 + 159.922.27:796 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціально-психологічний клімат
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічний клімат--театральний колектив--психологічна атмосфера колективу--акцентуації характеру--стиль керівництва
Анотація: В роботі подано аналіз науково-теоретичних підходів до вивчення соціально-психологічного клімату колективу. Визначено зовнішні та внутрішні чинники клімату колективу. Розроблено структурно-функціональну модель соціально-психологічного клімату театрального колективу. Визначено типи працівників театрального колективу. Доведено вплив особистісних характеристик на соціально-психологічний клімат колективу. Виявлено відмінності соціально-психологічного клімату у підрозділах колективу театру. Розроблено тренінгову програму на формування у акторів особистісних якостей, які сприяють поліпшенню соціально-психологічного клімату театрального колективу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064+316.47]:37/Ш 36-829975 рукописний текст
Автор(и) : Шетеля, Наталія Ігорівна
Назва : Соціально-психологіні чинники міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу культури й мистецтв : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :207 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-192.
УДК : 37.064+316.47]:377 + 37.064:377 + 316.47:377
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Міжособистісні стосунки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісні стосунки--педагогічний колектив--соціально-психологічний клімат--стиль керівництва
Анотація: У дослідженні здійснено теоретичний аналіз проблеми міжособистісних стосунків у педагогічному колективі. Досліджено особливості проявів міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу культури й мистецтв. Визначено соціально-психологічні чинники формування міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу. Здійснено порівняльний аналіз прояву особливостей міжособистісних стосунків у різних підрозділах коледжу культури й мистецтв.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 301/С 69
Назва : Соціальні технології: заради чого? Яким чином? З яким результатом? : монографія
Вихідні дані : Одеса: Одеський національний ун-т ім. І. І. Мечникова, 2014
Кільк.характеристики :546 с.
ISBN, Ціна 978-617-689-098-0: 32.00 грн.
УДК : 316.4+316.6+316.77]-029:6
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Соціологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні технології--організація життя--соціально продуктивне життя--соціоінженерні і соціотехногенні проблеми
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/154/П 86
Назва : Психолого-педагогічне забезпечення соціально-психологічного клімату в колективі: навчально-методичний комплекс спецкурсу для слухачів інституту післядипломної педагагічної освіти : методический материал
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2017
Кільк.характеристики :48 с.
Колективи : Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-8063-79-56: 8.00 грн.
УДК : 316.45+316.647.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічний клімат--колектив--освітнє середовище--групова взаємодія--групові конфлікти
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Пустовий О.М.
Назва : Соціально-психологічні чинники групової взаємодії військовослужбовців: теоретична модель
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 108-112 (Шифр 154/А 43-799267450)
Примітки : Бібліогр.: с. 111 (8 назв)
УДК : 316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісні взаємовідносини--мала група--військовий колектив--згуртованість--групова взаємодія--конфлікт
Анотація: У статті акцентовано увагу на визначенні соціально-психологічних чинників, що впливають на групову взаємодію військовослужбовців. Обґрунтована актуальність вивчення військових колективів у сучасних умовах. Пояснена необхідність збільшення показників згуртованості військовослужбовців для більш ефективного виконання бойових завдань. Використання різних методів дослідження індивідуальних особливостей військовослужбовців дає змогу визначати критерії, що впливають на побудову оптимальних взаємовідносин у колективі. Дослідження міжособистісних взаємовідносин дає змогу уникати конфліктів у військових колективах та групах військовослужбовців.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Ятчук М. С.
Назва : Соціально-психологічний клімат у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу державної пенітенціарної служби України
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 558-566. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 564-565 (6 назв)
УДК : 159.9.01:159.9.075
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічний клімат--відносини--колектив--тренінг--оптимізація соціально-психологічного клімату
Анотація: У статті розглядається проблема стану соціально-психологічного клімату у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу Державної пенітенціарної служби України. Встановлено особливості соціально-психологіч-ного клімату у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу Державної пенітенціарної служби України, відносини між курсантами, керів-ництвом і курсантами, стан задоволеності умовами навчання та організації виховного процесу. Виділено чинники, що впливають на мотивацію вибору професії та чинники, що негативно впливають на ефективність навчання, викликають незадоволення навчальним процесом. Запропоновано напрями опти-мізації соціально-психологічного клімату у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу Державної пенітенціарної служби України.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Пастух Л.В.
Назва : Роль керівника закладу освіти у попередженні конфліктів у педагогічному колективі
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 33-39 (Шифр 154/А 43-635221788)
Примітки : Бібліогр.: с. 37-39 (26 назв)
УДК : 159.964.21
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфлікт--управління конфліктами в закладі освіти--конфліктологічна компетентність керівника--профілактика конфліктів--педагогічний колектив--керівник закладу освіти
Анотація: У статті актуалізовано нагальність дослідження проблематики попередженні конфліктів у педагогічному колективі. Здійснено аналіз підходів науковців до розуміння сутності, типології, причин конфліктів у педагогічних колективах. Відзначено одностайність дослідників у тому, що провідну роль у профілактиці конфліктів відіграє керівник. Узагальнено підходи до тлумачення конфліктологічної компетентності керівників. Виділено у структурі конфліктологічної компетентності такі взаємопов'язані компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Визначено першочергові завдання їх розвитку в системі післядипломної педагогічної освіти.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(02)/Н 50
Автор(и) : Немов Р. С.
Назва : Психология : [учеб. для студентов высш. пед. учеб. заведений]. 1 : Кн.
Вихідні дані : Б.м., 1994
Кільк.характеристики :576 с.
ISBN, Ціна 5-09-005103-8: 10.00 грн.
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підручник з психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психология деятельности--психология познавательных процессов--ощущение--предмет психологии--задачи психологии--методы психологии--науки о человеке--развитие психики--развитие психики животных--сознание--восприятие--внимание--память--воображение--мышление--речь--способности--темперамент--характер--воля--эмоции--мотивация--общение--малая группа--колектив--личность в группе--интимные отношения--межличностные отношения
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мул С. А.
Назва : Прийняття рішень як процес онтогенезу особистості лідера
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 117-125 (Шифр 15(08)/А 43-334113969)
Примітки : Бібліогр.: с. 124 (6 назв)
УДК : 159.9.075
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рішення--процес--лідер--діяльність--колектив--спільність--інтелект--оцінка--чинники--мислення--потреби--ефективність
Анотація: У статті досліджується психологічна проблема прийняття рішень. Розкривається роль лідера при прийнятті рішень, розглядається процес формування рішень через онтогенез особистості лідера. Основний акцент зроблено на прийняття рішення лідером внаслідок спільної роботи в колективі, при цьому наголошено, що психологічний баланс колективу є дуже важливою ознакою спільності; при цьому завданням лідера є задоволення психічних, матеріальних потреб членів колективу. Підкреслюється, що ситуація, коли колектив розділяється на групу, в якій повністю задовольняється її потреби, та групу, яка лише працює, а її потреби не реалізовуються, є неприпустимою. У дослідженні розглядаються психологічні чинники, які спонукають необхідність прийняття рішення, основні з них - це поява проблеми, оцінка інформації, збудження свідомості особистості подією чи явищем, емоції і уявлення при аналізі ризиків і наслідків проблеми, що виникає. Основним критерієм прийняття рішення є впевненість у тому, що в процесі його прийняття отримано достатньо інформації про саму проблему. Автором запропонована формула для розрахунку ефективності мозкового штурму, в якій інтерпретується взаємодія інтелекту з психічними функціями, категоріями та психологічними станами.
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 131098
Кількість відвідувачів 1112
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя