Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1254)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (137)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=компетентності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 153
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
159.942.2
Л 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лазуренко, Олена Олексіївна.
    Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря [Текст] / О. О. Лазуренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 106-114 : табл. - Бібліогр.: с. 112-113 (11 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційна компетентність -- майбутні фахівці -- майбутні лікарі -- констатуючий експеримент -- розвивально-корекційна програма -- майбутня професійна діяльність -- професійно значущі якості -- психологія праці -- вища професійна освіта -- студенти-лікарі
Анотація: Наведено схему побудови експериментального дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності. Представлена загальна характеристика досліджуваних. Обґрунтовано програму констатуючого етапу дослідження, його методика. Презентовано результати констатуючого експерименту. Запропоновано програму формування емоційної компетентності у майбутніх лікарів. Викладено загальну стратегію, структуру, розкрито головні принципи, методичні підходи та зміст розвивально-корекційної програми, спрямованої на формування емоційної компетентності студентів-медиків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159(5А2.2)П
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - 283 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 17.00 грн.
    Зміст:
Болотнікова, Інга Вікторівна. Особливості та чинники професійного самоздійснення працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .3-13. - Бібліогр.: с. 11-12 (6 назв) : табл.
Вус, Віктор Ілларіонович. Соціальне здоров'я дошкільників у контексті педагогічних принципів К.Д. Ушинського / В. І. Вус. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22 (1 назва) : табл.
Гуменюк, Галина Вадимівна. Дослідження особливостей прояву психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення / Г. В. Гуменюк. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 32 (3 назви) : табл.
Дзвоник, Галина Петрівна. Вирішення психологічних проблем в комерційних організаціях для забезпечення професійного самоздійснення менеджерів / Г. П. Дзвоник. - С .33-42. - Бібліогр.: с. 41 (12 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій / Г. М. Дубчак. - С .43-50. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв) : табл.
Завадська, Тетяна Василівна. Рівень самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі професійної діяльності / Т. В. Завадська. - С .51-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (11 назв) : табл.
Кокун, Олег Матвійович. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистості: концептуально-емпіричні основи / О. М. Кокун. - С .60-71. - Бібліогр.: с. 69-70 (9 назв)
Корніяка, Ольга Миколаївна. Комунікативний аспект професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка. - С .71-82. - Бібліогр.: с. 80 (7 назв) : табл.
Кравчук, Сергій Миколайович. Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен / С. М. Кравчук. - С .82-92. - Бібліогр.: с. 91 (6 назв)
Кружева, Тетяна Володимирівна. Деякі особливості професійного самоздійснення науковців / Т. В. Кружева. - С .92-105. - Бібліогр.: с. 105 (4 назви) : табл.
Лазуренко, Олена Олексіївна. Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря / О. О. Лазуренко. - С .106-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (11 назв) : табл.
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Психологічні причини та наслідки прояву синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .114-123. - Бібліогр.: с. 121-122 (8 назв) : табл.
Макаренко, Олександр Миколайович. Методичний підхід до вивчення процесу переживання особистістю емоційного стресу / О. М. Макаренко, А. О. Андрейчева. - С .123-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (5 назв) : рис.
Малхазов, Олександр Ромуальдович. Метод диференціації часових рядів рухової діяльності / О. Р. Малхазов, С. П. Осипенко. - С .139-166. - Бібліогр.: с. 164 (11 назв) : табл.
Макаренко, Олександр Миколайович. Специфіка прояву стресу у військовому середовищі / О. М. Макаренко, О. С. Ходос. - С .133-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (12 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Особливості професійного самоздійснення хірурга / Н. М. Панасенко. - С .166-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (6 назв) : табл.
Панасенко, Наталія Миколаївна. Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти / Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. - С .176-183. - Бібліогр.: с. 181-182 (11 назв)
Петренко, Ірина Володимирівна. Дослідження процесу діалогічної партиципації у просторі освіти / І. В. Петренко. - С .183-190. - Бібліогр.: с. 189 (2 назви) : рис.
Поладко, Ганна Олександрівна. Дослідження процесу адаптації у пацієнтів із феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .190-200. - Бібліогр.: с. 199-200 (4 назви) : табл.
Притула, Олеся Арсенівна. Мотивація на досягнення успіху та мотивація на уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менеджерів / О. А. Притула. - С .201-208. - Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв) : рис.
Савченко, Тетяна Леонідівна. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників / Т. Л. Савченко. - С .209-216. - Бібліогр.: с. 216 (5 назв) : табл.
Серьогін, Юрій Володимирович. Виклик часу: основні напрямки військового виховання сучасної молоді в Україні: концептуально-емпіричні основи / Ю. В. Серьогін. - С .217-223. - Бібліогр.: с. 223 (5 назв) : табл.
Хміляр, Олег Федорович. Психологія прийняття рішення командиром: від амбівалентності до символічної регуляції поведінки / О. Ф. Хміляр, С. В. Черевичний. - С .224-232. - Бібліогр.: с. 230-231 (9 назв)
Ходос, Олександр Сергійович. Складові процесу адаптації військовослужбовців до військової служби / О. С. Ходос. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240 (17 назв)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження / Т. О. Цавалюк. - С .242-249. - Бібліогр.: с. 247-248 (8 назв)
Чайка, Галина Василівна. Особливості ціннісних орієнтацій гравців, які надають перевагу різним типам комп'ютерних ігор / Г. В. Чайка. - С .249-260. - Бібліогр.: с. 258-259 (12 назв)
Чудакова, Олена Миколаївна. Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники / О. М. Чудакова. - С .260-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (9 назв)
Шмаргун, Віталій Миколайович. Інваріантність та концептуальність функціональних систем психічного розвитку / В. М. Шмаргун, М. І. Шмаргун. - С .267-276. - Бібліогр.: с. 275 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
Психофізіологія -- Психологія праці

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.946.3
Л 12


    Лахтадир, Олена Володимирівна.
    Психологічна структура комунікативної компетентності студента - майбутнього фахівця з фізичного виховання [Текст] / О. В. Лахтадир // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 30. - С. 349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (12 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- студенти -- майбутні фахівці -- професійна підготовка -- фізичне виховання
Анотація: Проаналізовано поняття та структура комунікативної компетентності. створено психологічну модель комунікативної компетентності фахівця з фізичної культури і спорту. Досліджено особливості розвитку комунікативної компетентності майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту. Виділено чотири основних компоненти комунікативної компетентності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 30 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - 811 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 48.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Асоціативно-рефлекторна теорія навчання Н.О. Менчинської / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17-18 (4 назви)
Лахтадир, Олена Володимирівна. Психологічна структура комунікативної компетентності студента - майбутнього фахівця з фізичного виховання / О. В. Лахтадир. - С .349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (12 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.922.1:37.015.3:614.253.4
Л 93


    Любіна, Любов Анатоліївна.
    Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів [Текст] / Л. А. Любіна // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 387-396. - Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гендерно-орієнтований тренінг -- професійна компетентність -- майбутні лікарі -- асертивна особистість -- активні методи навчання -- професійне навчання -- розвиток особистості -- гендер
Анотація: Акцентується увага на ефективності використання активних методів навчання, зокрема тренінгових технологій психолого-педагогічного спрямування як ефективного засобу формування професійної компетентності майбутніх лікарів у процесі їх професійного навчання у вищих навчальних закладах. Запропонована психолого-педагогічна модель тренінгової програми розглядає процес розвитку особистості професійно компетентного фахівця з медицини як послідовність виконання професійно-орієнтованих завдань з точки зору гендерної проблематики.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 29 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - 840 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 50.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Теорія розвитку поведінки людини П.П. Блонського / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17 (2 назви)
Антюхова, Наталія Ігорівна. Фасилітація становлення творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов / Н. І. Антюхова. - С .19-32. - Бібліогр.: с. 31 (7 назв) : табл.
Артемьева, Татьяна Васильевна. Понимание юмористического контекста детьми младшего школьного возраста / Т. В. Артемьева, Т. В. Дуткевич. - С .33-44. - Бібліогр.: с. 41-43 (12 назв)
Ахметзянова, Анна Ивановна. Вариативные формы дошкольного образования в инклюзивном пространстве / А. И. Ахметзянова. - С .45-54. - Бібліогр.: с. 52-53 (6 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Система організованого впливу на творчу діяльність дітей / І. М. Біла. - С .55-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (2 назви) : табл.
Болтакова, Наталия Ивановна. Подготовка специалистов для инклюзивного образования в Казанском федеральном университете / Н. И. Болтакова. - С .71-80. - Бібліогр.: с. 78-79 (4 назви)
Борисова, Аліна Олексіївна. Особливості картини світу та успішність міжкультурної адаптації студентів-іноземців / А. О. Борисова. - С .81-93. - Бібліогр.: с. 92 (3 назви) : табл.
Бугерко, Ярослава Миколаївна. Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді / Я. М. Бугерко. - С .93-104. - Бібліогр.: с. 102-103 (9 назв)
Бургонська, Станіслава Валеріївна. Дослідження особливостей формування взаємовідносин між психотерапевтом і клієнтом / С. В. Бургонська. - С .105-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв) : рис.
Вдовиченко, Оксана Володимирівна. Типологія особистості ризику / О. В. Вдовиченко. - С .115-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (9 назв) : рис.
Венгер, Ганна Сергіївна. Досвід сімейних стосунків у дистантній і традиційній сім'ях / Г. С. Венгер. - С .125-137. - Бібліогр.: с. 136 (3 назви) : рис.
Волошко, Наталія Іванівна. Психологічні вправи для розвитку мотивації здорового способу життя в навчальному процесі / Н. І. Волошко. - С .138-148. - Бібліогр.: с. 147 (3 назви)
Гончарук, Наталія Миколаївна. Психологічний аналіз комунікативних реакцій як складових комунікативної поведінки / Н. М. Гончарук. - С .149-158. - Бібліогр.: с. 155-156 (13 назв)
Горбачова, Ольга Юріївна. Емпіричне дослідження внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери дитини / О. Ю. Горбачова. - С .159-170. - Бібліогр.: с. 168-169 (8 назв) : табл.
Горобець, Інна Анатоліївна. Формування усно-мовленнєвої комунікативної компетенції студентів технічних ВНЗ / І. А. Горобець. - С .171-183. - Бібліогр.: с. 179-181 (13 назв)
Гринів, Оксана Михайлівна. Детермінанти психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості / О. М. Гринів. - С .184-195. - Бібліогр.: с. 193-194 (9 назв)
Гуляс, Інеса Антонівна. Емпіричне дослідження саморегуляції особистості / І. А. Гуляс. - С .196-205. - Бібліогр.: с. 203-204 (7 назв)
Дуткевич, Тетяна Вікторівна. Структурно-функціональні особливості розумової діяльності мовця (на прикладі висловлення ірреального бажання) / Т. В. Дуткевич, Т. А. Панчишина. - С .206-216. - Бібліогр.: с. 214-215 (17 назв) : табл.
Жиляк, Наталія Вікторівна. Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості / Н. В. Жиляк, Н. Є. Гоцуляк. - С .217-227. - Бібліогр.: с. 225-226 (10 назв)
Журов, В. В. Робота з особистісними сенсами в контексті посттравматичного стресового розладу / В. В. Журов. - С .228-239. - Бібліогр.: с. 237-238 (13 назв)
Завязкіна, Наталія Володимирівна. Агресивна поведінка як один із критеріїв обмеженої осудності хворих на епілепсію / Н. В. Завязкіна. - С .240-250. - Бібліогр.: с. 248 (12 назв)
Зінченко, Олександр Володимирович. Емпіричне дослідження психологічних характеристик інтернет-спілкування у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .251-265. - Бібліогр.: с. 264 (4 назви) : табл.
Зозуль, Таміла Володимирівна. психологічні особливості взаємодії в конфліктних ситуаціях подружжя із суттєвою різницею у віці / Т. В. Зозуль. - С .266-275. - Бібліогр.: с. 274 (3 назви) : табл.
Іванова, Євгенія Олегівна. Суб'єктивне відчуття емоційної близькості як предиктор формування емоційного інтелекту підлітка / Є. О. Іванова. - С .276-285. - Бібліогр.: с. 283-284 (10 назв)
Коваль, Ірина Андріївна. Особистість і розлади особистості в сучасній практиці лікування / І. А. Коваль. - С .286-294. - Бібліогр.: с. 293 (3 назви) : табл.
Корнілова, Вікторія Володимирівна. До проблеми вивчення психічних станів особистості / В. В. Корнілова. - С .295-308. - Бібліогр.: с. 303-305 (30 назв)
Кравченко, Катерина Василівна. Про вплив особистісної зрілості подружжя на ставлення до дитини / К. В. Кравченко. - С .319-328. - Бібліогр.: с. 325-327 (14 назв) : табл.
Куриця, Алла Іванівна. Перевірка ефективності програми розвитку лідерських якостей студентів / А. І. Куриця. - С .329-337. - Бібліогр.: с. 336 (6 назв) : табл.
Куриця, Денис Іванович. Державне управління як вид соціального управління та роль державної служби у його здійсненні / Д. І. Куриця. - С .338-349. - Бібліогр.: с. 345-347 (18 назв)
Куцан, Олена Іванівна. Особливості різновидів заздрісності в ранньому юнацькому віці / О. І. Куцан. - С .350-362. - Бібліогр.: с. 360 (12 назв)
Лимар, Леся Володимирівна. Корекція розвитку мотиваційного компонента готовності медиків до продуктивної взаємодії на заняттях англійської мови / Л. В. Лимар. - С .363-375. - Бібліогр.: с. 372-373 (11 назв)
Лукомська, Світлана Олексіївна. Підвищення когнітивної готовності до інновації персоналу освітнього закладу засобами психологічного тренінгу / С. О. Лукомська. - С .376-386. - Бібліогр.: с. 385 (8 назв) : табл.
Любіна, Любов Анатоліївна. Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів / Л. А. Любіна. - С .387-396. - Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
Максименко, Ксенія Сергіївна. Сопоставительный анализ личностно-ориентированных психотерапевтических подходов / К. С. Максименко. - С .397-409. - Бібліогр.: с. 407-408 (6 назв)
Мандзик, Тетяна Михайлівна . До проблеми про психологічні детермінанти прив'язаності студентів до міста, в якому відбувається їхнє навчання / Т. М. Мандзик. - С .410-421. - Бібліогр.: с. 420-421 (10 назв)
Нигматуллина, Ирина Александровна. Изучение особенностей сформированности дыхания у детей дошкольного возраста с использованием технологии биологической обратной связи / И. А. Нигматуллина. - С .422-429. - Бібліогр.: с. 427-428 (4 назви) : рис.
Онуфрієва, Ліана Анатоліївна. Psychological features of future socionomic spesialists' emotional competence / L. A. Onufriieva. - С .430-441. - Бібліогр.: с. 440 (7 назв)
Паламар, Олена Михайлівна. Рефлексивний і пізнавальний аспекти психологічної компетентності тифлопедагога / О. М. Паламар. - С .442-456. - Бібліогр.: с. 452, 454 (15 назв) : табл.
Палюх, Марек. Социальная помощь и социальная работа в Польше - педагогический и психологический аспекты / М. Палюх. - С .457-470. - Бібліогр.: с. 468-470 (23 назви)
Панчук, Наталія Петрівна. Ціннісна сфера особистості та її роль у становленні професіонала / Н. П. Панчук. - С .471-480. - Бібліогр.: с. 477-478 (14 назв)
Пастух, Людмила Василівна. Особливості емоційної складової сензитивності практичних психологів системи освіти / Л. В. Пастух. - С .481-497. - Бібліогр.: с. 492-494 (27 назв) : табл.
Підбуцька, Ніна Вікторівна. Характеристика й особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера / Н. В. Підбуцька. - С .498-508. - Бібліогр.: с. 507 (3 назви) : табл.
Пільгук, Тетяна Сергіївна. Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення / Т. С. Пільгук. - С .509-518. - Бібліогр.: с. 515-516 (12 назв) : рис.
Поляничко, Олена Миколаївна. Funktionelle Aspekte der psychichen Widerspiegelung in der Sichtweise der tiefenpsychologischen Erkenntnis / О. М. Поляничко. - С .519-527. - Бібліогр.: с. 525-526 (8 назв) : рис.
Попович, Ігор Степанович. Семантичний аналіз наукової категорії "соціальні очікування" / І. С. Попович. - С .528-538. - Бібліогр.: с. 535-536 (17 назв) : рис.
Попчук, Марія Анатоліївна. Стильові особливості навчальної діяльності студентів / М. А. Попчук. - С .538-548. - Бібліогр.: с. 546-547 (13 назв)
Портяна, Олена Володимирівна. Теоретико-методологічні засади дослідження когнітивних стилів / О. В. Портяна. - С .549-560. - Бібліогр.: с. 557-558 (17 назв) : табл.
Прокопів, Людмила Ярославівна. Експериментальна верифікація комплексної мультимодальної психокорекції дитячої гіперактивності / Л. Я. Прокопів. - С .561-574. - Бібліогр.: с. 572-573 (9 назв)
Пустовалов, Іван Вікторович. психологічні особливості осмисленості життя дітей підліткового віку в сім'ях повторного шлюбу / І. В. Пустовалов. - С .575-584. - Бібліогр.: с. 583 (6 назв) : рис.
Пушкарук, Ірина Юріївна. Аналіз особливостей Я-концепції в чоловіків у доактуалізаційному та актуалізаційному періодах становлення батьківської ідентичності / І. Ю. Пушкарук. - С .585-597. - Бібліогр.: с. 596 (7 назв) : рис.
Рудюк, Олег Володимирович. Особистісні детермінанти подолання кризи зайнятості у безробітних / О. В. Рудюк. - С .598-612. - Бібліогр.: с. 609-610 (17 назв)
Северин, Олексій Вікторович. Особенности перцептивных действий подростков при изучении предметов с вариативной формой / А. В. Северин. - С .613-625. - Бібліогр.: с. 624 (5 назв) : рис.
Седих, Кіра Валеріївна. Міфологізація свідомості як ознака суспільно-політичної кризи / К. В. Седих. - С .626-635. - Бібліогр.: с. 634 (6 назв)
Семенів, Наталія Миронівна. Чинники впливу на становлення та розвиток міжетнічної взаємодії / Н. М. Семенів. - С .636-647. - Бібліогр.: с. 644-645 (10 назв)
Смотрицький, Андрій Валерійович. Психотерапевтические возможности досугово-танцевальных практик / А. В. Смотрицький. - С .647-658. - Бібліогр.: с. 656-657 (13 назв)
Сняданко, Ірина Ігорівна. Методика "Самоефективність у майбутній організації" : опис та рекомендації до застосування / І. І. Сняданко. - С .659-670. - Бібліогр.: с. 669 (3 назви) : табл.
Стельмащук, Христина Романівна. Психологічні фактори подолання стресу / Х. Р. Стельмащук. - С .671-684 : Бібліогр.: с. 681-683 (20 назв)
Твардовская, Алла Александровна. Исследование коммуникативной компетенции детей с нарушениями развития в условиях Лекотеки / А. А. Твардовская. - С .685-695. - Бібліогр.: с. 694 (7 назв) : рис.
Тесленко, Марина Миколаївна. Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів / М. М. Тесленко. - С .696-705 : Бібліогр.: с. 704 (9 назв)
Хомуленко, Борис Владиславович. Розвиток функціонально-рольової структури особистості психолога / Б. В. Хомуленко. - С .706-717. - Бібліогр.: с. 716 (4 назви) : рис.
Цибуляк, Наталія Юріївна. Практика освітньої діяльності щодо розвитку професійної спостережливості майбутніх педагогів / Н. Ю. Цибуляк. - С .717-727. - Бібліогр.: с. 726 (2 назви) : табл.
Цивильская, Екатерина Анасьевна. Особенности усвоения правил поведения младшими школьниками с нормой и патологией интеллектуального развития / Е. А. Цивильская. - С .728-740. - Бібліогр.: с. 736-737 (11 назв)
Чеканська, Оксана Анатоліївна. Особливості психологічного здоров'я матерів, які виховують дітей у неповних сім'ях / О. А. Чеканська, Ю. П. Данчук. - С .740-752. - Бібліогр.: с. 749-750 (9 назв)
Шебанова, Віталія Ігорівна. Особливості егоцентризму вагітних жінок з травматичним досвідом тілесності / В. І. Шебанова. - С .752-764. - Бібліогр.: с. 761-762 (15 назв) : табл.
Штепа, Олена Станіславівна. Функціональна значущість психологічної ресурсності у структурі особистісного потенціалу / О. С. Штепа. - С .765-778. - Бібліогр.: с. 775-776 (14 назв) : рис.
Юрчик, Оксана Миколаївна. Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства / О. М. Юрчик. - С .779-790. - Бібліогр.: с. 789 (3 назви) : табл.
Яновська, Тамара Анатоліївна. Особливості розвитку інтересу до психологічних знань у майбутніх педагогічних працівників / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. - С .791-802. - Бібліогр.: с. 801 (8 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.011.3.015.311-051
П 32


    Пільгук, Тетяна Сергіївна.
    Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення [Текст] / Т. С. Пільгук // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 509-518 : рис. - Бібліогр.: с. 515-516 (12 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчі здібності -- творча компетентність -- майбутні вчителі -- професійне становлення -- професіоналізм
Анотація: Визначено зміст питання розвитку компетентності педагога на найвищому творчому рівні. Представлено розуміння сутності професійного становлення вчителя. Науково обґрунтовано поняття творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. Досліджено психологічні умови розвитку творчої компетентності. Проаналізовано проблему професійного становлення вчителя на філософському, психологічному та педагогічному аспектах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
378.091.12:376-056.262-051:159.9
П 14


    Паламар, Олена Михайлівна.
    Рефлексивний і пізнавальний аспекти психологічної компетентності тифлопедагога [Текст] / О. М. Паламар // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 442-456. - Бібліогр.: с. 452-454 (15 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічна компетентність -- тифлопедагог -- пізнавальна функція -- рефлексивна функція -- професійна самосвідомість -- педагогічна діяльність -- порушення зору -- депривація
Анотація: Розкрито пізнавальні та рефлексивні аспекти психологічної компетентності тифлопедагога. Представлено аналіз рефлексивної діяльності педагога, її змісту та спрямованості. Подано різні класифікації рефлексії, наявні в психолого-педагогічній літературі. Показано зв'язок проблем суб'єктності та самосвідомості педагога з питанням рефлексії професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яланська, Світлана Павлівна.
    Психолого-педагогічні засоби розвитку творчої компетентності майбутніх учителів [Текст] / С. П. Яланська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 257-268. - Бібліогр.: с. 267 (10 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творча компетентність -- майбутні учителі
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз проблеми творчої компетентності майбутніх учителів та розкрито розроблену автором програму на основі визначених психолого-педагогічних засобів її розвитку в навчальній діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Крицька, Альона Михайлівна.
    Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів [Текст] / А. М. Крицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 112-123. - Бібліогр.: с. 122 (10 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- художній смак -- майбутній дизайнер
Анотація: Розглянуто проблему формування художнього смаку як необхідної умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
159.928(06)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - 329 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 14.00 р.
    Зміст:
Музика, Олександр Леонідович. Ціннісна взаємодія як чинник розвитку обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .5-20. - Бібліогр.: с. 18-19 (18 назв)
Антонов, В. М. Методи дослідження акме-обдарованої особистості / В. М. Антонов. - С .21-33. - Бібліогр.: с. 33 (3 назви)
Бастун, Наталія Анатоліївна. Особистісні цінності як системотвірний чинник життєвої активності людини / Н. А. Бастун. - С .34-42. - Бібліогр.: с. 40-41 (23 назви)
Біла, Ірина Миколаївна. Розвиток здібностей дітей в умовах ціннісної взаємодії / І. М. Біла. - С .43-53. - Бібліогр.: с. 52 (11 назв)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Вплив контактного оточення на творче пристосування особистості / Н. Д. Володарська. - С .54-60. - Бібліогр.: с. 59-60 (5 назв)
Губенко, Олександр Володимирович. Соціально-психологічні аспекти взаємодії обдарованої особистості із соціальним оточенням у процесі просування у суспільстві / О. В. Губенко. - С .61-68. - Бібліогр.: с. 67 (4 назви)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника / Ю. А. Гулько. - Бібліогр.: с. 76 (3 назви)
Демченко, О. П. Суб'єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі / О. П. Демченко. - С .78-90. - Бібліогр.: с. 87-88 (19 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Зв'язок типу поведінки в стресовій ситуації з рівнем психічної напруги студентів / Г. М. Дубчак. - С .91-99. - Бібліогр.: с. 98 (5 назв)
Загурська, Інна Станіславівна. Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності / І. С. Загурська, О. Р. Ткачук. - С .100-108. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
Івашкевич, Е. З. Феномен мудрості та структура соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .109-119. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
Кокарєва, Марія Володимирівна. Співвідношення сприйнятливості студентів до рекламної інформації та їх творчої спрямованості / М. В. Кокарєва. - С .120-127. - Бібліогр.: с.125 (11 назв)
Митник, Олександр Якович. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами / О. Я. Митник. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 134 (9 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Здібності особистості та процес соціалізації / В. В. Москаленко. - С .137-144. - Бібліогр.: с. 142 (7 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості / О. О. Музика. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 154 (10 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного / Н. О. Никончук. - С .157-169. - Бібліогр.: с. 167 (3 назви) : табл.
Петрунько, О. В. Соціальний оптимізм як психологічний механізм ціннісної взаємодії з референтним оточенням / О. В. Петрунько, О. Р. Рафіков. - С .170-179. - Бібліогр.: с.176-177 (13 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Змістові складові потребових механізмів творчої активності обдарованих юнаків / Н. Ф. Портницька, О. А. Атаманська. - С .180-187. - Бібліогр.: с. 185 (8 назв)
Савченко, Олена Вячеславівна. Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці / О. В. Савченко. - С .188-201. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні основи мотивації професійного становлення особистості / Л. З. Сердюк. - С .202-210. - Бібліогр.: с. 208 (12 назв)
Соловей, Яніна Григорівна. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності цінностей музично обдарованої особистості / Я. Г. Соловей. - С .211-218. - Бібліогр.: с. 216 (14 назв)
Тичина, Ірина Миколаївна. Психологічний аналіз цінностей сучасних підлітків у процесі ідентифікації із медійними героями / І. М. Тичина, А. П. Байдюк. - С .219-226. - Бібліогр.: с. 224 (9 назв)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Деякі аспекти вивчення проблеми життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .227-234. - Бібліогр.: с. 232 (13 назв)
Шестопалова, О. П. Проблема аксіологізації підготовки психологів при викладанні курсів консультування та психокорекції / О. П. Шестопалова. - С .235-244. - Бібліогр.: с. 242 (17 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Розвиток ідентичності обдарованих дітей у сім'ї / Т. М. Яблонська. - С .245-253. - Бібліогр.: с. 251 (8 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .254-262. - Бібліогр.: с. 260 (6 назв)
Гончарук, О. В. Розвиток творчих здібностей як спосіб психосоціальної реабілітації осіб з психічними розладами / О. В. Гончарук. - С .263-272. - Бібліогр.: с. 270 (17 назв)
Загурська, Е. В. Д. Н. Овсянико-Куликовський як один із фундаторів психології обдарованості / Е. В. Загурська. - С .273-280. - Бібліогр.: с. 277-278 (16 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Ціннісна взаємодія з соціальним середовищем як чинник становлення обдарованої особистості / М. О. Мельник. - С .281-290. - Бібліогр.: с. 288 (16 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Ціннісні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів з ознаками обдарованості / О. С. Нечаєва. - С .291-299. - Бібліогр.: с. 297 (15 назв)
Процик, Л. С. Розвиток конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків / Л. С. Процик. - С .300-307. - Бібліогр.: с. 305 (11 назв)
Чекрижова, Марія Михайлівна. Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів / М. М. Чекрижова. - С .308-318. - Бібліогр.: с. 315 (15 назв)
Чигирин, Т. О. Система цінностей як чинник самопрезентації майбутніх психологів / Т. О. Чигирин. - С .319-327
УДК

Кл.слова (ненормовані):
психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Стасюк, А. В.; Цапро, Н. П.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савченко, Олена Вячеславівна.
    Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці [Текст] / О. В. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 188-201. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
рефлексивність -- рефлексивні здібності -- рефлексивна компетентність -- юнацький вік
Анотація: Аналізуються кількісні та якісні зміни в характері організації рефлексивної компетентності особистості як цілісної інтегративної системи рефлексивних здібностей, що формуються та розвиваються в процесі набуття суб'єктом рефлексивного досвіду.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - 498 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Афанасенко, В. І. Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .8-18. - Бібліогр.: с. 16-17 (18 назв)
Березіна, О. О. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій / О. О. Березіна. - С .19-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (4 назви)
Блискун, О. О. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти / О. О. Блискун. - С .26-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
Брисковська, О. М. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання / О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .38-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (14 назв)
Бугайова, Н. М. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини / Н. М. Бугайова. - С .49-59. - Бібліогр.: с. 57-59 (17 назв)
Вернік, О. Л. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття / О. Л. Вернік. - С .60-69. - Бібліогр.: с. 67-69 (16 назв)
Гаврилькевич, В. К. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина" / В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. - С .70-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (7 назв)
Гейко, Є. В. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості" / Є. В. Гейко. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (6 назв)
Дерев'янко, Н. З. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. З. Дерев'янко. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Доценко, Л. В. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів / Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (9 назв)
Дригус, М. Т. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
Іванцанич, В. В. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді / В. В. Іванцанич. - С .116-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (16 назв)
Калашникова, Л. В. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки / Л. В. Калашникова. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
Кириленко, В. Г. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді / В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. - С .134-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (10 назв)
Коваленко, А. Б. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів / А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. - С .146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (14 назв)
Копилов, С. О. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання / С. О. Копилов. - С .157-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (21 назва)
Афанасенко, В. І. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 185-187 (15 назв)
Купрєєва, О. І. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купрєєва. - С .189-201. - Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
Мамчур, І. В. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності / І. В. Мамчур. - С .202-209. - Бібліогр.: с. 208-209 (6 назв)
Марусинець, М. М. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження / М. М. Марусинець, Є. В. Губська. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 218-220 (11 назв)
Мельник, О. А. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції / О. А. Мельник. - С .221-229. - Бібліогр.: с. 229 (6 назв)
Мул, С. А. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності / С. А. Мул. - С .230-238. - Бібліогр.: с. 237 (11 назв)
Мусіяка, Н. І. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання / Н. І. Мусіяка. - С .239-247. - Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв)
Петяк, О. В. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю / О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (12 назв)
Ортікова, Н. В. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .257-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (13 назв)
Павелків, В. Р. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці / В. Р. Павелків. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-277 (15 назв)
Палько, Т. В. Професійний стрес: причини та наслідки / Т. В. Палько. - С .278-284. - Бібліогр.: с. 282-284 (23 назви)
Пенькова, О. І. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність / О. І. Пенькова. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 290-291 (23 назви)
Петяк, О. В. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах / О. В. Петяк, Т. В. Комар. - С .293-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (14 назв)
Побокіна, Г. М. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості / Г. М. Побокіна. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (8 назв)
Сердюк, Л. З. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні / Л. З. Сердюк. - С .312-325. - Бібліогр.: с. 321-324 (39 назв)
Стрижак, А. Є. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність / А. Є. Стрижак. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (28 назв)
Солодчук, С. Є. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології / С. Є. Солодчук. - С .339-348. - Бібліогр.: с. 346-348 (21 назва)
Толмачевська, В. О. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням / В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. - С .349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (15 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .360-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (6 назв)
Туз, Л. Г. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації / Л. Г. Туз. - С .370-380. - Бібліогр.: с. 379 (8 назв)
Турбан, В. В. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом / В. В. Турбан. - С .381-396. - Бібліогр.: с. 393-395 (14 назв)
Турбан, В. В. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття / В. В. Турбан. - С .397-405. - Бібліогр.: с. 404 (5 назв)
Чайка, Г. В. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості / Г. В. Чайка. - С .406-415. - Бібліогр.: с. 412-414 (20 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених / Ю. М. Широбоков. - С .416-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (18 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .428-435. - Бібліогр.: с. 433-436 (13 назв)
Поклад, І. М. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування / І. М. Поклад. - С .436-446. - Бібліогр.: с. 445-446 (12 назв)
Яценко, Т. С. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки / Т. С. Яценко. - С .447-489. - Бібліогр.: с. 485-488 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

14.
615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лазос, Гелена Петрівна.
    Робота з батьками як важливий аспект психокорекції негативних переживань підлітків у дитячо-батьківських стосунках [Текст] / Г. П. Лазос // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ТОВ Полігранд, 2011. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 8. - С. 119-131 : табл. - Бібліогр.: с. 129-130 (15 назв)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
психокорекційна робота з батьками -- психодинамічна психотерапія -- катативно-імагнітивна психотерапія -- тренінг батьківської компетентності -- підлітки -- негативні переживання
Анотація: В статті розглядаються різні погляди на питання про ведення паралельної роботи з батьками тих дітей, які залучені до психокорекційного процесу. Простежуються історичні передумови становлення такого напрямку психокорекційної допомоги та сучасні стратегії роботи з батьками в рамках психодинамічної парадигми. Наводяться дані власного дослідження щодо роботи з батьками підлітків, які проходили психокорекційну програму з приводу негативних переживань, пов'язаних із стосунками з батьками.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

15.
153.6
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 7 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - 281 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 15.00 р.
    Зміст:
Семенова, Рима Олександрівна. Теоретичні основи побудови концептуальної моделі психодіагностики обдарованості / Р. О. Семенова. - С .5-27. - Бібліогр.: с. 25-27 (17 назв)
Корольов, Дмитро Констянтинович. Діагностичні можливості методу оцінки проявів обдарованості / Д. К. Корольов. - С .27-44. - Бібліогр.: с. 44 (8 назв)
Борисюк, Алла Степанівна. Взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності фахівця / А. С. Борисюк. - С .44-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (15 назв)
Василькевич, Я. З. Проблема первинної діагностики вчителями обдарованості школярів / Я. З. Василькевич. - С .55-66. - Бібліогр.: с. 66 (10 назв)
Євдокімова, Олена Олександрівна. Психологічні особливості виникнення комп'ютерної залежності у дітей / О. О. Євдокімова. - С .66-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (14 назв)
Жигайло, Наталія Ігорівна. Генетична теорія становлення і здійснення особистості в науковій діяльності академіка С.Д. Максименка / Н. І. Жигайло. - С .78-89. - Бібліогр.: с. 88 (9 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. психологічні умови виявлення інтелектуальної обдарованості старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .89-101. - Бібліогр.: с. 101 (5 назв)
Козлова, О. С. Зовнішність як чинник професійного іміджу викладача ВНЗ / О. С. Козлова. - С .101-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (14 назв)
Крицька, Альона Михайлівна. Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів / А. М. Крицька. - С .112-123. - Бібліогр.: с. 122 (10 назв)
Матвеєва, Н. О. Розвиток обдарованості дітей молодшого шкільного віку / Н. О. Матвеєва. - С .123-135. - Бібліогр.: с. 134 (7 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Психодіагностика інтелектуальної обдарованості та прогноз індивідуальних досягнень / М. О. Мельник. - С .135-149. - Бібліогр.: с. 148-149 (12 назв)
Мельник, Оксана Андріївна. Університетська психологія в Україні початку ХІХ-ХХст. (на прикладі Імператорського університету св. Володимира) / О. А. Мельник. - С .149-161. - Бібліогр.: с.160 (11 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Принципи й умови проведення діагностики обдарованої особистості на етапі отроцтва / О. С. Нечаєва. - С .161-174. - Бібліогр.: с. 172-173 (16 назв)
Садовая, М. А. Творческие способности как составляющая профессиональной компетенции будущих специалистов социально-культурной сферы / М. А. Садовая. - С .174-185. - Бібліогр.: с. 184 (6 назв)
Сніжна, М. А. Діагностика образотворчих здібностей і здатності до символізації в підлітковому віці / М. А. Сніжна. - С .185-203. - Бібліогр.: с. 197 (5 назв)
Субота, Марія Василівна. Суб'єктні особливості сприймання музики як психологічна проблема / М. В. Субота. - С .203-214. - Бібліогр.: с. 213 (14 назв)
Черевко, І. С. Модифікація опитувальника В.П. Прядеїна для діагностики екологічної відповідальності / І. С. Черевко. - С .214-230. - Бібліогр.: с. 229-230 (12 назв)
Щербан, Т. Д. Навчальне спілкування у системі підготовки учителя / Т. Д. Щербан. - С .230-245. - Бібліогр.: с. 244 (7 назв)
Щербатюк, Богдана Анатоліївна. Социально-психологические параметры взаимопонимания и коммуникативные затруднения субъектов речевого общения / Б. А. Щербатюк. - С .245-257. - Бібліогр.: с. 257 (6 назв)
Яланська, Світлана Павлівна. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчої компетентності майбутніх учителів / С. П. Яланська. - С .257-268. - Бібліогр.: с. 267 (10 назв)
Янковчук, Марина Миколаївна. Семантична сутність "освітнього простору" та "освітнього середовища" в міжгалузевому контексті освітньої термінології / М. М. Янковчук. - С .268-280. - Бібліогр.: с. 278-280 (21 назва)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Доценко, Л. В.
    Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів [Текст] / Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 98-106. - Бібліогр.: с. 105 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
дискусія -- мозковий штурм -- дерево рішень -- комунікативні здібності -- комунікативні вміння -- комунікативна компетентність -- тип спілкування -- студенти практичні психологи
Анотація: У статті висвітлено основні підходи до визначення поняття дискусія. Представлені результати дослідження особливостей розвитку комунікативних здібностей студентів практичних психологів, до та після впровадження дискусії як методу психокорекції. Отримані дані свідчать, що вдвічі зменшилась кількість юнаків з низьким рівнем комунікативних здібностей та зросла кількість з середнім та високим рівнями. Подано практичні рекомендації, щодо використання методу дискусії для розвитку комунікативної компетентності студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Каряка, І.В.; Волошина, О.О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

17.
15(08)
А 43


    Лахтадир, О. В.
    Розвиток комунікативної компетентності у майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту: емпіричне дослідження [Текст] / О. В. Лахтадир, І. І. Бистра, Л. Г. Євдокимова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 128-137. - Бібліогр.: с. 136-137 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- структурні компоненти комунікативної компетентності -- факторний і кореляційний аналіз -- майбутні фахівці фізичної культури і спорту
Анотація: У статті представлено результати дослідження особливостей сформованості комунікативної компетентності та її структурних компонентів у студентів - майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Проаналізовано залежність розвитку комунікативної компетентності та її складових від статевих і професійних ознак студентів та курсу їх навчання. Здійснено факторний і кореляційний аналіз комунікативнї компетентності та її складових, встановлено взаємозв'язки між різними її характеристиками.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Бистра, І. І.; Євдокимова, Л. Г.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

18.
159.9(082)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 19 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - 243 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772
    Зміст:
Болотнікова, Інга Вікторівна. Визначення чинників складових зовнішньопрофесійного самоздійснення працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .3-9. - Бібліогр.: с. 8-9 (8 назв) : табл.
Войтович, М. В. Психологічні особливості горювання / М. В. Войтович. - С .10-23. - Бібліогр.: с. 21-22 (16 назв)
Дзвоник, Галина Петрівна. Структурні особливості професійної життєстійкості менеджерів комерційних організацій / Г. П. Дзвоник. - С .23-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (9 назв)
Зеленська, З. П. Дослідження впливу шкільної тривожності на рівень розвитку емпатії учнів освітньої школи / З. П. Зеленська. - С .31-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (9 назв)
Клименко, В. В. Психофізіологічні сервомеханізми енергетичної життєстійкості людини / В. В. Клименко. - С .43-73. - Бібліогр.: с. 71-72 (14 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Психофізіологічна регуляція функціональних станів правоохоронців як засіб розвитку їх особистісно-професійних якостей / О. М. Кокун, Т. Б. Кодлубовська. - С .73-83. - Бібліогр.: с. 81-83 (15 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Прояв агресії у спортсменів високої кваліфікації / О. М. Кокун, І. Г. Коробейнікова. - С .83-93. - Бібліогр.: с. 90-92 (17 назв)
Корніяка, О. М. Життєстійкість у професії викладача / О. М. Корніяка. - С .93-111. - Бібліогр.: с. 106-108 (24 назви)
Крицька, А. М. Професійна креативність в освітньому середовищі вищого навчального закладу / А. М. Крицька. - С .111-119. - Бібліогр.: с. 117-118 (13 назв)
Кружева, Т. В. Особливості професійної спрямованості науковців / Т. В. Кружева. - С .119-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (6 назв)
Лахтадир, О. В. / О. В. Лахтадир, І. І. Бистра, Л. Г. Євдокимова. - С .128-137. - Бібліогр.: с. 136-137 (5 назв)
Мартолог, Н. В. Загальна характеристика феномену духовності / Н. В. Мартолог. - С .137-149. - Бібліогр.: с. 145-149 (14 назв)
Мар'яненко, Л. В. Особистісний фактор у взаємодії вчителя з учнями в контексті гуманістичної парадигми / Л. В. Мар'яненко. - С .149-163. - Бібліогр.: с. 160-163 (21 назва)
Могиляста, С. М. Дослідження емоційного інтелекту старшокласників / С. М. Могиляста. - С .164-177. - Бібліогр.: с. 176 (4 назв)
Панасенко, Н. М. Професія - журналіст: професійно-важливі якості та психологічні особливості / Н. М. Панасенко. - С .177-186. - Бібліогр.: с. 184-186 (15 назв)
Підлісна, С. В. Аналіз впливу інтерактивних уроків на зниження рівня шкільної тривожності учнів початкової школи / С. В. Підлісна. - С .187-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
Примачок, Л. Л. Експериментальне дослідження стану сформованості професійної компетентності фахівців з фізичної реабілітації зі стажем роботи понад п'ятнадцять років / Л. Л. Примачок. - С .195-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (14 назв)
Савченко, Т. Л. Сучасні напрямки дослідження уваги - психофізіологічні аспекти, теорії функціонування і розвиток властивостей / Т. Л. Савченко. - С .208-227. - Бібліогр.: с. 221-226 (30 назв)
Сіраковська, О. Б. Психологічні особливості порушень репродуктивної сфери у жінок / О. Б. Сіраковська. - С .227-236. - Бібліогр.: с. 233-236 (22 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Примачок, Л. Л.
    Експериментальне дослідження стану сформованості професійної компетентності фахівців з фізичної реабілітації зі стажем роботи понад п'ятнадцять років [Текст] / Л. Л. Примачок // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 195-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- конфліктологічна компетентність -- аксіологічна компетентність -- Я-концепція -- самореалізація -- професійна самосвідомість
Анотація: У статті проаналізовані отримані емпіричні дані щодо рівня сформованості професійної компетентності фахівців зі стажем роботи понад 15 років. Уточнено поняття конфліктологічної компетентності фахівця з фізичної реабілітації. Виокремлено підструктурні складові в теоретичній моделі аксіологічної компетентності фахівця з фізичної реабілітації, а саме: 1) психологічні знання (ієрархія усвідомлених смислових утворень і умінь); 2) Я-концепція; 3) активність, спрямована на організацію оптимальної відповідності індивідуальних характеристик і потенціалів актуальним завданням професійної діяльності; 4) самореалізація, спрямована, в тому числі, на подолання перешкод, розв'язання поставлених цілей, уникнення умов когнітивного десонансу; 5) професійна самосвідомість, що включає когнітивний компонент "Я-розуміння", афективний - "Я-ставлення", оціночно-вольовий - "Я-поведінка", що дозволяє усвідомити образ свого професійного Я у всіх цих системах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

20.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Філіпович, В. М.
    Взаємозв'язок згуртованості та інтелектуальної компетентності студентів у сумісній навчальній діяльності [Текст] / В. М. Філіпович // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 511-518. - Бібліогр.: с. 516-517 (13 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
згуртованість малої групи -- сумісна навчальна діяльність -- інтелект
Анотація: У статті пропонується новий підхід до вивчення інтелекту та інтелектуальної компетентності, заснований на аналізі їх проявів у сумісній навчальній діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 108338
Кількість відвідувачів 740
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя