Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (303)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (40)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=компонент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 69
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-69 
1.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Боковець, О. І.
    Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами" [Текст] / О. І. Боковець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 393-403. - Бібліогр.: С. 402-403 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- інноваційний потенціал -- когнітивний компонент -- студент -- інноватор -- консерватор
Анотація: Здійснено спробу визначити особливості когнітивного конструювання майбутніми фахівцями концепту "інноваційний потенціал". З'ясовано, що у свідомості студентів технічного профілю концепт "інноваційний потенціал" базується на позитивних асоціативних реакціях. Виявлено, що асоціативне поле у студентів "консерваторів" не повністю відображає істотні ознаки концепту "інноваційний потенціал". Вивчено актуальні смисли, які студенти технічного профілю вкладають у розуміння якостей особистості інноватора. Констатовано, що у студентів "інноваторів" на відміну від "консерваторів" є чітко сформований образ особистості інноватора.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
   159.922:159.923
   О-72


   
    Особистісні детермінанти еколого-орієнтованої життєдіяльності [Електронний ресурс] : монографія / Ю. М. Швалб, О. Л. Вернік, О. О. Вовчик-Блакитна [та ін.]; за ред. Ю. М. Швалба ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2018. - 330 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712888/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 16.08.2019. - ISBN 978-966-97846-4-3 : Б. ц.
    Зміст:
Швалб, Юрій Михайлович. Еволюційна метафора в психологічній структурі способу життя / Ю. М. Швалб. - С. 8-28
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Проблеми ідентичності особистості в контексті еколого-психологічних досліджень / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С. 29-40
Кирпенко, Тетяна Михайлівна. Вольовий компонент особистості в регуляції екологічно орієнтованої життєдіяльності / Т. М. Кирпенко. - С. 41-51
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Емоційне благополуччя як основа екологічно орієнтованої життєдіяльності особистості / О. О. Вовчик-Блакитна. - С. 52-67
Швалб, Юрій Михайлович. Становлення особистості як суб'єкта життєдіяльності / Ю. М. Швалб. - С. 75-100
Вернік, Олексій Леонідович. Термін "життєдіяльність" у публікаціях психологічних досліджень: історичний аналіз / О. Л. Вернік. - С. 101-119
Вернік, Олексій Леонідович. Життєдіяльність особистості як предмет психологічного дослідження / О. Л. Вернік. - С. 120-137
Вернік, Олексій Леонідович. Проблема життєвого шляху особистості і її життєдіяльності / О. Л. Вернік. - С. 138-155
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Еколого-психологічні аспекти дослідження життєдіяльності особистості / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С. 156-164
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Емпіричне дослідження ідентичності особистості як чинника екологічності її життєдіяльності / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С. 173-190
Кирпенко, Тетяна Михайлівна. Емпіричне дослідження зв'язку самоконтролю, вольової регуляції та екологічно-орієнтованої життєдіяльності / Т. М. Кирпенко. - С. 191-200
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Сім'я як соціоекологічна система в просторі мегаполісу / О. О. Вовчик-Блакитна. - С. 201-222
Швалб, Юрій Михайлович. Психологічна структура складних життєвих обставин життя особистості / Ю. М. Швалб. - С. 229-251
Матвієнко, О. В. Екологічна складова адаптації особистості до змін умов буття / О. В. Матвієнко. - С. 252-261
Вернік, Олексій Леонідович. Психологічна безпека особистості в медійному просторі / О. Л. Вернік. - С. 262-278
Кирпенко, Тетяна Михайлівна. Вплив вольових процесів на регуляцію поведінки в екстремальних умовах життєдіяльності / Т. М. Кирпенко. - С. 279-288
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Оптимізм як основа вибору стратегії подолання наслідків складних життєвих обставин / О. О. Вовчик-Блакитна. - С. 289-302
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
екопсихологія -- еколого-орієнтована життєдіяльність -- складні життєві обставини -- особистісні детермінанти -- життєдіяльність особистості
Анотація: Дана монографія являє собою результат виконання співробітниками лабораторії екологічної психології Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України трирічної науково-дослідної роботи. У ній висвітлюються питання особистісної детермінації еколого-орієнтованої життєдіяльності людини на основі визначених концептуальних положень, теоретичної моделі та отриманого емпіричного матеріалу. Монографія розрахована на фахівців у галузі екологічної та соціальної психології, психології особистості, психодіагностики, практичних психологів, а також на викладачів і студентів психологічних факультетів вищих навчальних закладів, аспірантів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович; Вернік, Олексій Леонідович; Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна; Швалб, Юрій Михайлович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


3.
159.923.2+159.947.23]-057.85/.86(043.5)
С 14


    Садова, Мирослава Анатоліївна.
    Теорія та практика професійної відповідальності особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / М. А. Садова ; наук. кер. В. І. Подшивалкіна ; Одеськ. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2019. - 40 с. : табл. - Бібліогр.: с. 34-36 (35 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
об'єкт -- суб'єкт -- інстанція відповідальності -- професійна відповідальність -- суб'єктно-контексний підхід -- емоційний компонент відповідальності -- поведінково-результативний компонент відповідальності -- когнітивний компонент відповідальності
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню професійної відповідальності особистості. Розроблено основні положеня суб’єктно-контекстної концепції професійної відповідальності, котра є результатом аналізу та узагальнення поглядів вітчизняних та зарубіжних вчених на проблему відповідальності та авторського розуміння сутності професійної відповідальностіз огляду суб’єкта, об’єкта, суб’єктності та контекста; обгрунтовано теоретичну модель та типологію професійної відповідальності особистоті; подано психологічний аналіз безпеки, ризиків та особистісних ресурсіву професійній сфері життєдіяльності, релевантних змісту відповідальності.Узагальнено характеристики показників професійної відповідальності особистостіза кожним із психодіагностичних тестів; емпірично досліджено структуру та типологічні особливості професійної відповідальності особистості; визначено вікові та ґендерні відмінності професійної відповідальності; виявлено відмінності професійної відповідальності за рівнем ризику, небезпеки в професії та статусно-рольовою позицією на робочому місціРозроблено професійно-психологічний тренінг формування професійної відповідальності у студентів ВНЗ; узагальнено показники середніх значень та відсоткового співвідношення вхідного контролю студентів у виконанні тестів; здійснено порівняльний аналіз результатів вхідного та вихідного контролю досліджень; виявлено особливості успішності в навчанні, пізнавальної та інтелектуальної сфер студентів з різними типами формування професійної відповідальності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Подшивалкіна, Валентина Іванівна \наук. кер.\; Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Москаленко, Валентина Володимирівна.
    Особливості когнітивного компоненту твочого мислення в процесі розв'язання суб'єктом недситуативної проблемності [Текст] / В. В. Москаленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 107-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- когнітивний компонент -- суб'єктивна проблемність -- ситуативна проблемність -- надситуативна проблемність -- вихід за межі самого себе
Анотація: У статті доводиться, що когнітивна система творчого мислення виконує функцію репрезентації зовнішніх умов у свідомості суб'єкта, в результаті чого об'єктивна ситуація трансформується в суб'єктивну проблемність як одиницю творчого мислення, що здійснює його запуск. В залежності від вміння суб'єкта розпізнавати характер ситуації виділяються два різні виявлення проблемності: ситуативний і надситуативний. Ситуативний рівень характеризується встановленням проблемності, для розв'язування якої суб'єкт використовує лише минулий досвід і стереотипи. Рівень надситуативної проблемності характеризується ситуацією, в якій суб'єкту не вистачає знань для вирішення проблеми. Це спонукає його вийти за межі існуючої ситуації і наявних у нього знань та досвіду, в результаті чого суб'єкт включаючись у більш широку ситуацію і пізнаючи її глибше, має можливість здійснювати перетворення проблемної ситуації. Конструктивний вихід за межі ситуації є ознакою творчого мислення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Грибок, А. О.
    Особливості психологічної стійкості та готовності військвослужбовців Збройних Сил України до дій в екстремальних умовах [Текст] / А. О. Грибок // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 23-33. - Бібліогр.: с. 30-32 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
військовослужбовець -- екстремальні умови -- адаптивність -- психологічна стійкість -- готовність до дій -- емоційно-вольовий компонент -- пізнавальний компонент -- індивідуально-професійний компонент -- психологічна готовність -- стрес -- стресостійкість
Анотація: У статті розкрито сутність феноменів психологічної стійкості та готовності як чинників психологічного забезпечення службової та бойової діяльності військовослужбовців ЗСУ. Здійснено аналіз науково-психологічної літератури щодо проблеми психологічної стійкості. Визначено сутність та зміст поняття "психологічна стійкість військовослужбовців ЗСУ" та виокремлено її структурні компоненти, а саме: емоційно-вольовий, пізнавальний та індивідуально-професійний. Проаналізовано поняття готовності військовослужбовців до дій в екстремальних умовах. Визначено зовнішні ознаки психологічної готовності військовослужбовця до виконання поставлених завдань. Показано, що поведінка військовослужбовця в екстремальній ситуації детермінована рівнем його стресостійкості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Данилюк, І. В.
    Психологічні особливості вияву етнічної ідентичності української молоді [Текст] / І. В. Данилюк, В. В. Гресько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 33-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
етнічна ідентичність -- когнітивний компонент -- типи ідентичності -- трансформація етнічної ідентичності -- етнонігізм -- етнічна індиферентність -- українська молодь
Анотація: У статті проаналізовано основні положення щодо визначення етнічної ідентичності, визначено форми її трансформації. Проведено емпіричне дослідження, яке виявляє тип та рівень вираженості етнічної ідентичності, визначає особливості її прояву в сучасної української молоді


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Гресько, В. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

7.
159.922:502/504
О-72


    Кирпенко, Тетяна Михайлівна.
    Вольовий компонент особистості в регуляції екологічно орієнтованої життєдіяльності [Текст] / Т. М. Кирпенко // Особистісні детермінанти еколого-орієнтованої життєдіяльності : монографія / Ю. М. Швалб, О. Л. Вернік, О. О. Вовчик-Блакитна [та ін.]; за ред. Ю. М. Швалба. - 2018. - С. 41-51 . - ISBN 978-966-97846-4-3
УДК

Кл.слова (ненормовані):
воля особистості -- екологічно орієнтована життєдіяльність


Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович; Вернік, Олексій Леонідович; Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна; Швалб, Юрій Михайлович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


    Москаленко, В. В.
    Емоційний інтелект: характеристика феномену та його структурні складові [Текст] / В. В. Москаленко, К. В. Максьом // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 203-211. - Библиогр. С. 210 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- емоції -- емоційний інтелект -- структурні складові емоційного інтелекту -- когнітивний компонент -- афективний компонент -- конативний компонент -- структурно-функціональна модель
Анотація: В статті представлено теоретичний аналіз сутності феномену емоційного інтелекту та його структурних складових, описано теоретичну модель емоційного інтелекту особистості. Модель емоційного інтелекту особистості представлено як єдність когнітивного, афективного та конативного її компонентів. Представлено характеристику цих структурних компонентів. Когнітивна складова характеризується як здатність людини визначати свої емоції за фізичним станом, почуттями і думками а також здатність визначати емоції інших людей через їх мову, звуки, зовнішній вигляд і поведінку через твори мистецтва. Афективна складова емоційного інтелекту виявляється у фасилітації мислення, у спрямуванні уваги на важливу інформацію, у спрямованості на зміну настрою, пов'язаного із рушійною силою перетворюючих стратегій поведінки людини. Конативний компонент представлено феноменами управління емоціями та їх рефлексивної регуляції, які відбуваються у сфері розвитку відносин з іншими людьми. Цей компонент представлено також здібністю здійснення самоконтролю особистості у володінню емоціями, контролем емоційної експресивності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Максьом, К. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
159.923.2:615.851.4
У 93


    Ушакова, Катерина Юріївна.
    Психологічні чинники становлення професійної "Я-концепції" у студентів медичних коледжів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / К. Ю. Ушакова ; наук. керів. Л. М. Співак ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 21 с. - Бібліогр.: с. 18-19 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
Я-концепція -- професійна Я-концепція -- когнітивний компонент -- емоційно-оцінний компонент -- поведінковий компонент -- чинники -- становлення -- розвиток -- студенти -- медичні коледжі
Анотація: У дисертації проведено теоретичний аналіз проблеми дослідження, встановлено психологічний зміст і структуру феномена « професійна «Я - концепція» майбутніх медичних працівників» . Визначено критерії ( усвідомлення студентами себе як майбутніх медичних працівників , їх само оцінювання як майбутніх фахівців медичної сфери , ставлення студентів до себе як медичних працівників у майб утньому , саморегуляція і самоконтроль ними власної поведінки у професійних ситуаціях), показники і рівні (високий, середній, низький) становлення професійної «Я - концепції» студентів медичних коледжів . Е мпірично виявлено особливості та психологічн і ( розвине ність професійної свідомості; ставлення студентів до майбутньої професійної діяльності; співвідношення їх реальних уявлень про себе як майбутніх мед ичних працівників із ідеальними ; місце професійної спрямованості у мотиваційній сфері студентів ; прагнення п рофесійної самореалізації; значущість обраної професії, актуальність і значущість професійної самоідентичності ) й соціальн і (професійна освіта; престижність професії медичного працівника у суспільстві; її соціальний статус у суспільстві; ставлення до медич них працівників у суспільстві ) чинники становлення професійної «Я - концепції» студентів медичних коледжів . Доведено ефективність авторської програм и психологічного супроводу розвитку професійної «Я - концепції» у студент ів медичних коледжів .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Співак, Любов Миколаївна \наук. керів.\; Національний педагогічний університет ім .М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
151.51
А 43


    Грузинська, Наталія Аркадіївна.
    Дослідження рівнів розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку [Текст] / І. М. Грузинська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 50-58. - Бібліогр.: С. 57 (8 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
рівні -- творча уява -- старший дошкільний вік -- критерії -- показник -- компонент -- кореляційний зв'язок
Анотація: В статті обґрунтовано актуальність проблеми диференціації діагностування творчої уяви старших дошкільників. Подано авторську модель розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку, структура якої складається із таких компонентів як, когнітивний, мотиваційний, діяльнісний, соціально–комунікативний, емоційний. Відповідно до зазначеної моделі, визначено критеріїв з показниками розвитку творчої уяви. Надано характеристику особливостей рівнів розвитку творчої уяви. На основі проведеного констатувального дослідження доведено наявність прямих кореляційних взаємозв’язків між такими компонентами творчої уяви, як емоційний, мотиваційний та соціально-комунікативний. Подано результати емпіричного та теоретичного аналізу дослідження рівнів розвитку творчої уяви старших дошкільників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
151.51
А 43


    Лещенко, О. В.
    Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива [Текст] / О. В. Лещенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (16 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
готовність до професійної діяльності -- структура психологічної готовності до професійної діяльності -- когнітивно-операційний компонент -- помічник машиніста -- машиніст локомотива
Анотація: У статті проаналізовано особливості дослідження когнітивно-операційного компоненту психологічної готовності до професійної діяльності помічника машиніста та машиніста локомотива. Вказано результати проведення методик дослідження когнітивно-операційного компоненту у двох групах. На основі отриманих результатів виокремлено рівні сформованості компоненту (низький, середній, високий) та їх критерії. Описано особливості застосування творчого тренінгу системи КАРУС для формування когнітивно-операційного компоненту. Представлено результати застосування системи КАРУС для формування когнітивно-операційного компоненту у помічників машиніста та машиністів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
159.922.72:37.015.31:504(043.3)
П 12


    Падалка, Роман Григорович.
    Психологічні особливості розвитку екологічної свідомості молодшого школяра [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Р. Г. Падалка ; наук. керів. Ю. О. Приходько ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 21 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (11 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
екологічна свідомість -- розвиток -- молодший школяр -- когнітивний компонент -- емоційний компонент -- поведінковий компонент -- гендерні особливості -- сільський школяр -- міський школяр
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню проблеми психологічних особливостей розвитку екологічної свідомості молодшого школяра . Визначено теоретичні підходи до емпіричного дослідження даної проблеми , розроблена теоретична модель екологічної свідомості . Досліджено структуру та психологічний зміст її компонентів ( когнітивного , емоційного , поведінкового ), виділено критерії та показники рівнів розвитку екологічної свідомості у молодшого школяра , досліджена динаміка розвитку екологічної свідомості , типи домінуючих установок у ставленні молодших школярів до природи ( когнітивний , естетичний , етичний , прагматичний ), вивчені провідні компоненти їх суб ’ єктивного ставлення до природи ( когнітивний , перцептивно - афективний , практичний , вчинковий ), виділені та охарактеризовані типи емоційно - ціннісного ставлення дітей до природи ( позитивно - активний , позитивно - пасивний , нейтральний ). З ’ ясовані особливості екологічної свідомості в залежності від місця проживання досліджуваних , гендерні особливості . Розроблена та апробована програма психологічного супроводу розвитку екологічної свідомості молодшого школяра .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Приходько, Юлія Олексіївна \наук. керів.\; Національний педагогічний університет ім .М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
153(06)
А 43


    Грибок, А. О.
    Психічне здоров'я військовослужбовців збройних сил України як головний фактор успішного виконання бойових завдань в складних та екстремальних умовах [Текст] / А. О. Грибок // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 21-46. - Бібліогр.: С. 41-45 (18 назв)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психічне здоров'я -- військовослужбовець -- екстремальні умови -- адаптивність -- психологічна стійкість -- готовність до дій -- емоціонально-вольовий компонент -- пізнавальний компонент -- індивідуально-професійний компонент -- психологічна готовніть -- стрес -- стресостійкість
Анотація: У статті розкрито сутність феноменів психічного здоров’я, психологічної стійкості як чинників психологічного забезпечення службової та бойової діяльності військовослужбовців Збройних Сил України. Здійснено аналіз наукової літератури щодо проблеми психічного здоров’я та психологічної стійкості і готовності до дій у позаштатних умовах. Визначено сутність та зміст понять ”психічне здоров’я” ”психологічна стійкість та готовність військовослужбовців Збройних Сил України”, виокремлено їхні структурні компоненти. Проаналізовано поняття готовності військовослужбовців до дій в екстремальних умовах. Визначено зовнішні ознаки психологічної готовності військовослужбовця до виконання поставлених завдань. Доведено, що стан психічного здоров’я військовослужбовця є головним важелем у формуванні його поведінки в складної та екстремальній ситуації і детермінована рівнем його стресостійкості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
159.923.2+159.947.23]-057.85/.86(043.5)
С 14


    Садова, Мирослава Анатоліївна.
    Теорія та практика професійної відповідальності особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / М. А. Садова ; наук. кер. В. І. Подшивалкіна ; Одеськ. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2019. - 530 с. : табл. - Бібліогр.: с. 420-465 (493 назви). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
об'єкт -- суб'єкт -- інстанція відповідальності -- професійна відповідальність -- суб'єктно-контексний підхід -- емоційний компонент відповідальності -- поведінково-результативний компонент відповідальності -- когнітивний компонент відповідальності
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню професійної відповідальності особистості. Розроблено основні положеня суб’єктно-контекстної концепції професійної відповідальності, котра є результатом аналізу та узагальнення поглядів вітчизняних та зарубіжних вчених на проблему відповідальності та авторського розуміння сутності професійної відповідальностіз огляду суб’єкта, об’єкта, суб’єктності та контекста; обгрунтовано теоретичну модель та типологію професійної відповідальності особистоті; подано психологічний аналіз безпеки, ризиків та особистісних ресурсіву професійній сфері життєдіяльності, релевантних змісту відповідальності.Узагальнено характеристики показників професійної відповідальності особистостіза кожним із психодіагностичних тестів; емпірично досліджено структуру та типологічні особливості професійної відповідальності особистості; визначено вікові та ґендерні відмінності професійної відповідальності; виявлено відмінності професійної відповідальності за рівнем ризику, небезпеки в професії та статусно-рольовою позицією на робочому місціРозроблено професійно-психологічний тренінг формування професійної відповідальності у студентів ВНЗ; узагальнено показники середніх значень та відсоткового співвідношення вхідного контролю студентів у виконанні тестів; здійснено порівняльний аналіз результатів вхідного та вихідного контролю досліджень; виявлено особливості успішності в навчанні, пізнавальної та інтелектуальної сфер студентів з різними типами формування професійної відповідальності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Подшивалкіна, Валентина Іванівна \наук. кер.\; Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
151.51
А 43


    Туз, О. С.
    Психолого-організаційна технологія підготовки керівників оперативно-розшукових підрозділів до управління організаційними змінами [Текст] / О. С. Туз // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 170-180. - Бібліогр.: С. 178-180 (17 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- організаційні зміни -- психолого-організаційна технологія -- інформаційно-смисловий компонент -- діагностичний компонент -- корекційно-розвивальний компонент -- експериментальна перевірка
Анотація: У статті охарактеризовано психолого-організаційну технологію підвищення рівня психологічної готовності керівників оперативно-розшукових органів Державної прикордонної служби України до управління організаційними змінами. Визначено структуру, мету та основні завдання технології, форми та методи за допомогою яких було реалізовано її діагностичний, інформаційно-смисловий та корекційно-розвивальний компоненти. Наведено результати експериментальної перевірки ефективності зазначеного технологічного інструмента підвищення рівня психологічної готовності керівників оперативно-розшукових підрозділів до управління організаційними змінами. Запропоновано практичні рекомендації з організації управління організаційними змінами у оперативно-розшукових органах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
159.922.7:316.47(043.3)
Ч-68


    Чистяк, Ольга Володимирівна.
    Психолого-педагогічні умови формування міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Чистяк ; наук. кер. О. Я. Митник ; Нац. акад. Держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (12 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
дитячий будинок сімейного типу -- мотиваційно-емоційний компонент -- інструментально-поведінковий компонент -- міжособистісні стосунки -- середовищний підхід -- психолого-педагогічні умови
Анотація: У роботі здійснено аналіз понять «формування», «міжособистісні стосунки», «стосунки». З’ясовано, що важлив у роль у формуванні міжособистісних стосунків, відіграє середовище, в якому перебуває дитина, тому важливим є середовищний підхід. На основі аналізу психолого - педагогічної літератури запропоновано зміст, структуру, критерії оцін ювання , рівневі показники сф ормованості міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу. Структурними компонентами міжособистісних стосунків визначено мотиваційно - емоційний та інструментально - поведінковий. Емпірично досліджено стан сформованості міжособистісних с тосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу та за допомогою кореляційного аналізу виявлено взаємозв’язок між складовими цих компонентів. Запропоновано модель психологічного супроводу формування міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу , в основу якої покладено психолого - педагогічні умови, які сприяють формуванню позитивно - спрямованих міжособистісних стосунків. У межах роботи з експериментальною групою їх впроваджено у середовище дитячого будинку сімейного типу . Виявлена та проаналізована позитивна динаміка сформованості міжособистісних стосунків вихованців експериментальної групи дитячого будинку сімейного типу дозволяє констатувати, що запропоновані психолого - педагогічні умови формування цих стосунків є ефективними.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Митник, Олександр Якович \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
15(08)
А 43


    Преснякова, Л. В.
    Психолого-організаційна технологія підвищення компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні [Текст] / Л. В. Преснякова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 128-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійне спілкування -- професійно-психологічний тренінг -- інформаційно-смисловий компонент -- діагностичний компонент -- корекційно-розвивальний компонент -- експериментальна перевірка
Анотація: У статті охарактеризовано психолого-організаційну технологію підвищення компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні та наведено результати експериментальної перевірки її ефективності. Визначено структуру, мету та основні завдання психолого-організаційної технології, способи реалізації їїдіагностичного, інформаційно-смислового та корекційно-розвивального компонентів. За результатами експериментальної перевірки ефективності психолого-організаційної технології підвищення компетентнослі дільничних інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні встановлено його ефективність. Зазначену психолого-організаційну технологію визначено одним із важливих чинників успішної професіоналізації дільничних інспекторів прикордонної служби.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

18.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 17 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - 306 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 20.00 р.
    Зміст:
Івашкевич, Е. З. Розвиток соціального інтелекту майбутнього вчителя як детермінанта його підготовки до успішної фасилітативної взаємодії / Е. З. Івашкевич, Н. О. Хупавцева. - С .5-15. - Бібліогр.: с. 14 (8 назв)
Кремінський, Б. Г. Психолого-педагогічний аналіз перших результатів впровадження дистанційного навчання, спрямованого на розвиток інтелектуальних здібностей учнів / Б. Г. Кремінський, С. В. Колебошин. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 24 (9 назв)
Москаленко, В. В. Єдність типового та індивідуального як атрибуту особистості / В. В. Москаленко. - С .25-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (7 назв)
Музика, О. Л. Психологічні особливості ціннісного самовизначення старшокласників із ознаками обдарованості / О. Л. Музика. - С .33-46. - Бібліогр.: с. 44-46 (14 назв)
Сердюк, Л. З. Самоорганізація як чинник мотивації саморегуляції студентів ЗВО / Л. З. Сердюк. - С .47-53. - Бібліогр.: с. 52-53 (11 назв)
Турбан, В. В. Психологічний підхід до безпеки як мовного феномена / В. В. Турбан. - С .54-62. - Бібліогр.: с. 62 (5 назв)
Василькевич, Я. З. Проблема діагностики обдарованості школярів: ефективність експертних рейтингових оцінок / Я. З. Василькевич, А. А. Дереча. - С .63-69. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Виноградова, В. Є. Формування творчих здібностей І.І. Мечникова у дитячі та юнацькі роки / В. Є. Виноградова. - С .70-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (9 назв)
Володарська, Н. Д. Роль матері у становленні психологічного благополуччя дитини / Н. Д. Володарська. - С .77-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (9 назв)
Гавриловська, К. П. Сторітелінг як засіб розвитку психологічної пружності особистості / К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. - С .84-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (12 назв)
Гурлєва, Т. С. Екзистенційно-гуманістичні орієнтири психологічної допомоги молоді в кризових умовах життя / Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. - С .91-105. - Бібліогр.: с. 102-104 (25 назв)
Завязун, Т. В. Комунікативний компонент як складова професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти / Т. В. Завязун. - С .106-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (7 назв)
Івашкевич, Є. Є. Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності / Є. Є. Івашкевич, Н. А. Терновик. - С .113-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (10 назв)
Кіричевська, Є. В. Психологічні стратегії військово-професійної діяльності військовослужбовців / Є. В. Кіричевська. - С .123-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (4 назви)
Кордунова, Н. О. Емоційна стійкість як важлива складова особистості у період фахової підготовки / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. - С .129-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (15 назв)
Краєва, О. А. Особливості професійної ідентичності студентів спеціальності "атомна енергетика" під час кризи ідентичності / О. А. Краєва, М. В. Компанієць. - С .139-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (6 назв)
Кривцова, Н. В. Створювальні сили створювального знання особистості трансфесіонала: SMART-модель "МАПА" як методологічний і методичний інструментарій / Н. В. Кривцова. - С .147-166. - Бібліогр.: с. 163-166 (30 назв)
Купрєєва, Наталія Олександрівна. Ціннісно-смислові основи самореалізації студентів в інтегрованому освітньому середовищі / О. І. Купрєєва. - С .167-176. - Бібліогр.: с. 175-176 (18 назв)
Левус, Н. І. Особливості креативності у музично обдарованих студентів / Н. І. Левус, М. Л. Липецька. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 187-188 (9 назв)
Мазяр, О. В. Психічна інверсія: когнітивний аналіз / О. В. Мазяр. - С .189-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (9 назв)
Мусіяка, Н. І. Проблема особистісної детермінації навчання у концепції розвитку здібностей учнів Г.С. Костюка / Н. І. Мусіяка. - С .196-202. - Бібліогр.: с. 201-202 (12 назв)
Никончук, Н. О. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень / Н. О. Никончук. - С .203-216. - Бібліогр.: с. 212-216 (29 назв)
Пенькова, О. І. Мотиваційна обумовленість особистісної саморегуляції / О. І. Пенькова. - С .217-223. - Бібліогр.: с. 222-223 (12 назв)
Рудюк, О. В. Вплив функціональних его-станів викладачів і студентів вищої школи на систему їх індивідуальних ціннісних пріоритетів / О. В. Рудюк. - С .224-233. - Бібліогр.: с. 232-233 (16 назв)
Чиханцова, О. А. Якість життя як фактор розвитку життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .234-241. - Бібліогр.: с. 239-240 (11 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Система ставлень особистості у вимірі психологічного благополуччя: аспекти сучасних досліджень / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .242-249 : Бібліогр.: с. 247-249 (14 назв)
Вольгемут, І. А. Зв’язок самоставлення з потребою у досягненнях / І. А. Вольгемут. - С .250-257. - Бібліогр.: с. 256-257 (11 назв)
Демків, В. Г. Психологічні особливості розвитку творчого мислення у майбутніх дизайнерів / В. Г. Демків. - С .258-266. - Бібліогр.: с. 265-266 (14 назв)
Зозуля, І. М. Роль гри у розвитку креативності дітей дошкільного віку / І. М. Зозуля. - С .267-276. - Бібліогр.: с. 274-276 (27 назв)
Паламарчук, М. Є. Досвід взаємодії з соціально стигматизованою групою як чинник зміни уявлень про її представників / М. Є. Паламарчук. - С .277-289. - Бібліогр.: с. 287-288 (15 назв)
Шмарова, Н. В. Психологічні особливості впливу економічної депривації на фруктрованість потенційних мігрантів: факторний профіль / Н. В. Шмарова. - С .290-302. - Бібліогр.: с. 302 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Завязун, Т. В.
    Комунікативний компонент як складова професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти [Текст] / Т. В. Завязун // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 106-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- педагог закладу дошкільної освіти -- комунікативний компонент -- особистість дитини -- дошкільний вік
Анотація: У статті розглядається питання значимості комунікативного компоненту як складової професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти для організації ефективної професійної діяльності. Акцентовано увагу на створенні педагогом закладу дошкільної освіти сприятливих умов для реалізації міжособистісної комунікації з дітьми дошкільного віку в закладі дошкільної освіти. З'ясовано вплив рівня професіоналізму та педагогічної майстерності щодо комунікативного компетентності педагога закладу дошкільної освіти на ефективність та якість надання освітніх послуг в сфері дошкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
155
М 34


   
    Особистість у діяльнісному підході: сучасний погляд. / Матеріали наукової конференції (м. Київ, 07 грудня 2019 р.) [Текст] : [збірник статей] / НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця ; [ред. кол. В. О. Моляко ; ред. кол.: Л. М. Карамушка, О. М. Кокун та ін.]. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - 62 с. - 5.00 грн.
    Зміст:
Бугайова, Н. М. Вплив віртуального простору на формування національної ідентичності особистості / Н. М. Бугайова. - С .7-10
Вернік, О. Л. Ціннісні орієнтації в структурі життєдіяльності особистості обдарованого підлітка / О. Л. Вернік. - С .12-15
Дригус, М. Т. Проблема особистісної ефективності у концептуальних ідеях Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .23-25
Маценко, Ж. М. Персонологія Г.С. Костюка: провідні концептуальні положення / Ж. М. Маценко. - с. 40-42
Мельник, О. А. Історичний дискурс про фактори психічного розвитку / О. А. Мельник. - С .42-44
Москаленко, В. В. Особливості онтогенетичного розвитку особистості в світлі ідей Г.С. Костюка / В. В. Москаленко. - С .44-47
Панасенко, Н. М. Науковий доробок Г.С. Костюка в контексті розвитку вітчизняної психологічної науки / Н. М. Панасенко, І. М. Поклад. - С .56-58
Поклад, І. М. Науково-педагогічні погляди Г.С. Костюка на теорію розвитку особистості / І. М. Поклад. - С .58-61
Пророк, Н. В. Професійне самовдосконалення як невід'ємний компонент професіоналізму / Н. В. Пророк. - С .61-64
Сердюк, Л. З. Фактори самодетермінації особистості / Л. З. Сердюк. - С .64-66
Скальська, Л. О. Теоретичні засади дослідження явища самопрезентації в науковій літературі / Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. - С .66-68
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічний процес як фактор особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .68-71
Солодчук, С. Є. Ідеї Г.С. Костюка і становлення гуманістичної психології в Україні / С. Є. Солодчук. - С .71-73
Терещук, А. Д. Досвід вивчення психології особистості у вітчизняних дослідженнях / А. Д. Терещук. - С .73-76
Турбан, В. В. Реабілітаційна та реінтеграційна робота з військовослужбовцями, учасниками бойових дій в умовах процесу децентралізації надання послуг в об'єднаних територіальних громадах / В. В. Турбан. - С .76-79
Турбан, В. В. Погляди Г.С. Костюка та генеза становлення особистості / В. В. Турбан. - С .79-81
Яворська-Вєтрова, І. В. Система становлень в оптимізації функціонування особистості: підхід Н. Пезешкіана / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .87-89. - Бібліогр.: с. 176-177 (5 назв)
УДК
РУБ 155


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Дод.точки доступу:
Моляко, В.О. \[ред. кол.\; Карамушка, Л.М. \ред. кол.\; Кокун та ін.], О.М. \ред. кол.\; НАПН України; Інститут психології імені Г.С. Костюка. Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-60   61-69 
 
Статистика
за 18.09.2024
Кількість запитів 16377
Кількість відвідувачів 589
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя