Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=компоненти професійної ідентичності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.876/Р 15-311300
Автор(и) : Радзімовська, Оксана Віталіївна
Назва : Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2017
Кільк.характеристики :309 с.: табл.
Колективи : Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України
Примітки : Бібліогр.: с. 181-205.
УДК : 159.923.2-057.876:377+377.015.31:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна ідентичність--компоненти професійної ідентичності--психолого-педагогічний супровід--тренінг--учнь професійно-технічного навчального закладу
Анотація: В дисертації досліджується проблема розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів. В роботі представлені узагальнені результати теоретичного аналізу літератури з проблем ідентичності та професійної ідентичності. Запропоновано модель розвитку професійної ідентичності учня професійно-технічного навчального закладу. Визначено компоненти професійної ідентичності учнів ПТНЗ (когнітивно-рефлексивний, мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, проектно-поведінковий, діяльнісно-практичний), критерії їх оцінювання; чинники розвитку (внутрішні (індивідуально-психологічні) та зовнішні (об’єктивно-організаційні, психолого-педагогічні). Експериментально доведено можливість розвитку окремих компонентів професійної ідентичності та підвищення її рівня в процесі професійного навчання. Обґрунтовано, розроблено та апробовано програму психолого-педагогічного супроводу розвитку професійної ідентичності та головну її складову “Тренінг з розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів”, спрямованих на розвиток компонентів професійної ідентичності учнів. Обсяг теоретичної та емпіричної інформації підтверджує достовірність висунутої гіпотези про те, що розвиток професійної ідентичності залежить від індивідуальних психологічних властивостей особистості та спеціальних психологічних умов професійного навчання, що у сукупності впливає на професійне самоусвідомлення учнів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 3262
Кількість відвідувачів 752
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя