Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комунікативна толерантність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.011.3-051+37./С 44-599103 рукописний текст
Автор(и) : Скок, Алла Георгіївна
Назва : Соціально-психологічні умови формування комунікативної толерантності у викладача вищого навчального закладу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :236 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-194.
УДК : 378.011.3-051+37.064+316.454.52:316.647.5 + 378.011.3-051 + 37.064 + 316.454.52:316.647.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Комунікативні здібності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладач внз--комунікативна толерантність--педагогічна діяльність--інтолерантність
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу соціально-психологічних умов формування комунікативної толерантності викладача ВНЗ. Розкрито сутність комунікативної толерантності. Виділено основні типи викладачів ВНЗ щодо розвитку комунікативної толерантності. Встановлено зв'язок між рівнем розвитку загальної та комунікативної толерантності викладачів, виділено психологічні чинники, які впливають на її становлення. Розроблено програму соціально-психологічної підготовки викладача ВНЗ, орієнтовану на формування комунікативної толерантності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Полякова В.І.
Назва : Психологічні особливості комунікативної складової гендерної толерантності вчителів закладів середньої освіти
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ: Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 78-85 (Шифр 153/154/О-64-475583912)
Примітки : Бібліогр.: с. 84-85 (15 назв)
УДК : 159.922.6(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерна толерантність--комунікативна установка--комунікативна толерантність--учителі--заклади середньої освіти
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Марусинець М. М., Шевченко О. Т.
Назва : Комунікативно-регулятивна складова резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 237-246 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр.: с. 244-245 (9 назв)
УДК : 377.3.015.31:614.253.5-056.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні медичні сестри--резільєнтність--важкі соматичні хворі--комунікативна толерантність--ригідність--особистісна готовність до змін--комунікативно-регулятивний компонент
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження комунікативно-регулятивного компоненту резилєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими. Наведено критерій (саморегуляція проявіврезилєнтності в комунікації з важкими соматичними хворими), показники (готовність гнучко діяти в непередбачуваних умовах спілкування з важкими соматичними хворими; проявити толерантність у складних умовах спілкування з важкими соматичними хворими, особливо терпимість до дискомфортних (хвороба) станів; здатність до швидкого відновлення після спілкування з важкими соматичними хворими тощо). Обгрунтовано методику та психодіагностичний інструментарій емпіричного дослідження комунікативно-регулятивного компоненту резілєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими. Проаналізовано результати дослідження особливостей комунікативної толернтності, виявлено суттєві прояви комунікативної інтолерантності досліджуваних, здійснено розподіл досліджуваних за рівнями ригідності та особистісної готовності до змін, за якими констатовано недостатню готовність майбутніх медичних сестер гнучко діяти в непередбачуваних умовах спілкування з важкими соматичними хворими; швидко відновлюватися після цього. За узагальненням даних дослідження визначено недостатній рівень розвитку комунікативно-регулятивного компоненту резілєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими загалом та курсу навчання зокрема. Зроблено висновок про актуальність організації спеціального психологічного навчання, спрямованого на розвиток комунікативно-регулятивного компонента резілєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими.
Знайти схожі

 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 83196
Кількість відвідувачів 955
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя