Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комунікативні здібності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.454.52+81'233/П 40 рукописний текст
Автор(и) : Пляка, Любов Володимирівна
Назва : Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :241 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 217-241.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
Педагогічна психологія-- Майбутні провізори
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна компентність--професійна комунікація--психологічна готовність--комунікативні здібності--я-концепція
Анотація: Розкрито специфіку і структуру професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів під час професійної підготовки. Розкрито спеціфіку і структуру професійної комунікативної компетентності провізорів, розроблено, теоретично обгрунтовано та опробовано психолого-педагогічну технологію розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів, яка передбачає розвиток професійної самосвідомості як складової "Я-концепції" майбутніх провізорі, створення ефективних психолого-педагогічних умов розвитку і використання необхідних принципів, методів та прийомів у навчально-пізнавальної діяльності. Цю психолого-педагогічну технологію можна використовуватьи в навчально-виховному процесі, у фаховій підготовці майбутніх провізорів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.928+/В 67-857911 рукописний текст
Автор(и) : Волошина, Неоніла Вікторівна
Назва : Формування комунікативних здібностей старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :2008 с.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 159-180.
УДК : 37.015.3:159.928+316.454.52+81'233 + 37.015.3:159.928 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативні здібності
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старшокласники--формування--комунікативні здібності--потреба в спілкуванні--міжособистісні стосунки--соціально-психологічне навчання--тренінг спілкування
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню процесу комунікативних здібностей учнів старших класів, його змісту та чинників, які забезпечують ефективність цього процесу. Визначено структуру комунікативних здібностей старшокласників. Нами розроблено модель процесу формування комунікативних здібностей старшокласників, визначено критерії діагностування комунікативних здібностей та чинників їх формування. Виявлено рівні сформованості та позитивну динаміку комунікативних здібностей старшокласників в результаті цілеспрямованого формування комунікативних здібностей засобами активного соціально-психологічного навчання. Підтверджено гіпотези про взаємозв"язок між рівнем комунікативних здібностей старшокласників і рівнем їх потреби в спілкуванні та про те, що ефективною умовою формування комунікативних здібностей старшокласників є цілеспрямоване, активне, соціально-психологічне навчання в учнів старших класів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928:316.454.5/П 32-231202 рукописний текст
Автор(и) : Пивоварчук, Тетяна Олександрівна
Назва : Психологічні чинники розвитку комунікативних здібностей студентів-філологів : дис ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2013
Кільк.характеристики :271 с.: табл., рис.
Колективи : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-198.
УДК : 159.928:316.454.52+37.015.3:159.928+81'233 + 159.928:316.454.52 + 37.015.3:159.928 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативні здібності
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативні здібності--студенти-філологи--комунікативна активність--когнітивна активність--внутрішньогрупова взаємодія--діалогічне спілкування
Анотація: Дисертацій присвячено вивченню психологічних особливостей ефективного розвитку комунікативних здібностей студентів-філологів на заняттях іноземної мови. Теоретично визначено, узагальнено та уточнено структуру комунікативних здібностей студентів філологічних спеціальностей, визначено критерії та психологічні умови розвитку комунікативних здібностей студентів-філологів, діагностично виявлено психологічні чинники розвитку комунікативних здібностей студентів факультету іноземної філології під час їх навчання у вищій школі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.3+316.454/К 67-450050 рукописний текст
Автор(и) : Корніяка , Ольга Миколаївна
Назва : Психологія комунікативної культури особистості школяра : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :481 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 407-436.
УДК : 159.946.3+316.454.52+81'233 + 159.946.3 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативна культура
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна культура--школярі--спілкування--комунікативні здібності--навчальна практика спілкування
Анотація: В роботі обґрунтовано психологічну концепцію розвитку комунікативної культури особистості на основі розробки моделі її змістової структури. Здійснено психологічний аналіз змісту, функцій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів комунікативної культури школяра. Розкрито сучасні підходи до вивчення комунікативної культури в її зв'язку з соціокомунікативними утвореннями особистості. Досліджено особливості розвитку комунікативної культури школярів різного віку. Виявлено залежність між рівнем сформованості комунікативної культури і показниками ефективності учбової діяльності та спілкування школяра.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.972/Т 26
Автор(и) : Твардовская, Алла Александровна
Назва : Исследование коммуникативной компетенции детей с нарушениями развития в условиях Лекотеки
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 685-695: рис. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 694 (7 назв)
УДК : 159.972
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна компетентність--порушення розвитку у дітей--лекотека--комунікативні здібності--дошкільники--діагностико-корекційна робота--психологічний супровід
Анотація: Представлено результати емпіричного дослідження, спрямованого на оцінку рівня сформованості комунікативної компетенції дітей з комплексними порушеннями розвитку, які відвідують Лекотеку. У статті розкрито результати дослідження з виявлення особливостей розвитку комунікативних здібностей дошкільників з використанням розробленої програми, що включала дослідження передумов комунікативної діяльності, а також невербальних і вербальних компонентів комунікації.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.99:304/Д 30
Автор(и) : Дьоміна Г. А.
Назва : Комунікабельність майбутніх фахівців соціальної сфери, що працюватимуть з девіантами
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2015. - Т. 11: Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 52-58 (Шифр 153/А 43-505485)
Примітки : Бібліогр.: с. 57-58 (9 назв)
УДК : 159.99:304
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): працівник соціальної сфери--професійні якості--комунікативні здібності--комунікабельність--майбутні фахівці--девіанти--робота з девіантами--соціально-психологічна діяльність--відхилення поведінки
Анотація: Розкрито сутність терміну "комунікативні здібності", структура комунікативних здібностей та рівнева характеристика особливості комунікабельності студентів майбутніх фахівців соціальної сфери, що працюватимуть з девіантами.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Калюжна Є. М., Дудко А. О.
Назва : Психологічний аналіз критеріїв вибору неформального лідера у шкільному колективі
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 107-111 (Шифр 154/А 43-132779)
Примітки : Бібліогр.: с. 110 (10 назв)
УДК : 316.46:371.8:37.013.77
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--підліток--лідерство--лідерські здібності--комунікативні здібності--організаторські здібності--неформальні стосунки
Анотація: У статті розглядається лідерство як соціально-психологічний феномен, що породжений системою неформальних стосунків у групі. Особлива увага приділяється аналізу психологічних особливостей особистості лідера, що впливають на його поведінку і стиль міжособистісної взаємодії.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Сєдова Н.А.
Назва : Сюжетно-рольова гра як один із основних факторів інтелектуального розвитку дитини
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 444-452. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 449-450 (8 назв)
УДК : 159.922.72:74
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сюжетно-рольові ігри--соціалізація--ігровий простір--соціалізації дітей--інтелект--комунікативні здібності--творчі здібності
Анотація: У статті автор аналізує результати досліджень і пошуку рішень зазначеної проблеми, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено можливості гри в розвитку творчості дітей дошкільного віку, визначено, що сюжетно-рольова гра виступає ефективним засобом інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку в умовах сучасного дошкільного навчального закладу, визначено напрямки використання сюжетно-рольових ігор у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу, доведено, що використання сюжетно-рольових ігор у навчально-виховному процесі ДНЗ позитивно сприяє інтелектуальному розвитку, активності, ініціативності, творчості, національної самодостатності дошкільника. Автор аналізує проблему формування творчих здібностей дітей у дошкільних закладах, яка потребує вивчення і розробки на рівні науково-теоретичних і практичних досліджень. Аналітично досліджується проблема своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, формування творчих засад уже з перших років життя дитини. Актуальність проблеми викликана потребою психологів, педагогів, батьків у методах вдосконалення психолого-педагогічних дій, спрямованих на формування особистості дитини з метою розвитку інтелектуальних, комунікативних і творчих здібностей. У статті автором визначено передумови впровадження експериментальної методики в навчально-виховний процес експериментальної групи, теоретично обґрунтувано та експериментально перевірено можливості гри в розвитку творчості дітей дошкільного віку. Наводяться результати аналізу експериментального дослідження.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Діхтяренко С. Ю.
Назва : До проблеми комунікативної компетентності студентів-психологів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 110-119 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примітки : Бібліогр.: С.117-118 (15 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна компетентність--комунікативні здібності--комунікативні вміння--товариськість
Анотація: Стаття присвячена вивченню проблеми комунікативної компетентності студентів-психологів. Розглянуто актуальність вирішення проблеми комунікативної компетентності в освітньому середовищі закладу вищої освіти, проаналізовано результати дослідження, проведеного серед студентів-психологів. ЛОгіка констатуючого експерименту полягала в тому, щоб виявити студентів, які мають найбільш низькі показники рівня сформованості комунікативної компетентності, потім провести з ними групові та індивідуальні бесіди про важливість ефективного спілкування в професійній діяльності психолога і запропонувати пройти навчання із застосуванням комплексу психологічних технологій, розроблених в ході моделювання процесів формування професійної комунікативної компетентності. У цьому зв'язку більш глибокого та детального вивчення потребує питання обгрунтування психологічних умов та загальної технології формування комунікативної компетентності фахівця будь-якої сфери дільності.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Березовська Л.І.
Назва : Психологічна характеристика конкурентоздатності майбутнього фахівця туристичної галузі
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49. - С. 48-52 (Шифр 15(08)/А 43-263458491)
Примітки : Бібліогр.: С. 51-52 (14 назв).
УДК : 159.923:338.242.2:338.48
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоздатність--фахівці туристичної галузі--мотивація до успіху--ризик--комунікативні здібності--організаційні здібності
Анотація: У статті представлено результати дослідження конкурентоздатності майбутніх фахівців туристичної галузі. Емпірично визначено, що майбутні фахівці туристичної галузі в основному високо мотивовані до успіху у професійній діяльності; готові йти на розумний, виважений ризик. Показано, що в опитаних студентів з високим рівнем мотивації до успіху виявляється високий рівень комунікативних та організаторських здібностей. Психологічними характеристиками конкурентоздатності майбутнього фахівця туристичної галузі є висока мотивованість до успіху, готовність до розумного, виваженого ризику, комунікабельність та організованість. Зазначено, що для формування та розвитку конкурентоздатного фахівця туристичної галузі в системі підготовки використовують соціально-психологічні тренінги.
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 30072
Кількість відвідувачів 496
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя