Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (306)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (33)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-32 
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць. Т. 16, ч. 1, 2
Вихідні дані : Київ: Гнозіс, 2013
Кільк.характеристики :474 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 10.00 р.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія--педагогічна психологія
Зміст : Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків/ О. Ю. Барабаш. Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі/ Н. М. Бугайова. Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми/ А. М. Грись. Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства/ Т. М. Євменова. Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта/ С. М. Каліщук. Психологічні механізми розвитку гендерної ідентичності в онтогенезі : особистісно-еґалітарна парадигма/ О. М. Кікінежді. Соціально-психологічні аспекти професійної соціалізації студентів/ В. А. Кліменко. Особливості ставлення до сексу малолітнії повій/ Ю. В. Кобикова. Спрямованість у процесі педагогічного спілкування/ З. Я. Ковальчук. Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду"/ О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару. Емпіричне дослідження етнопсихологічнимх особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1)/ О. В. Красножон. Роль музичного простору у виникненні девіацій/ М. В. Максимов. Різновид злочину як наслідок типу девіацій/ Н. Ю. Максимова. Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії/ І. Ф. Манілов. Культорологічна парадигма освіти : культуроцентристський підхід у вищих навчальних закладах/ В. О. Медведева. Психолого-педагогічні особливості адаптації особистості, включеної в діяльність скаутської організації/ С. А. Мельніченко. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу/ О. А. Низовець-Кропта. Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища/ М. О. Орап. Регулятивна функція соціальних очікувань особистості/ І. С. Попович. Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки/ Т. О. Работа, О. В. Царькова. Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ/ О. А. Римарчук. Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка/ Л. З. Сердюк. Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти/ В. І. Сіткар. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу/ О. Г. Скляр. Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ/ В. І. Слободяник. Еволюція ідентичності засуджених як основа їх соціальної реадаптації/ А. Фіделус. Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища/ Л. А. Філоненко. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні/ К. С. Царьова. Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС/ Л. С. Шаповал. Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками/ С. М. Янкевич. Духовність як основа соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою/ В. В. Баранов. Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза/ О. О. Березіна. Девіантні еквіваленти аутоагресивної поведінки особистості / Н. М. Бугайова. Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми/ А. М. Грись. Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження/ Г. В. Гуменюк. Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження/ Т. В. Гурська. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України/ С. М. Заболотний. Психолого-кримінологічний дискурс довірчості в профілактиці злочинності серед неповнолітніх/ Ю. Б. Ірхін. Глибинно-психологічні джерела й етнокультурна феноменологія віктимності українського суспільства/ З. С. Карпенко. Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання/ Л. М. Литвинчук. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища/ О. В. Максим. Механізми девіантної поведінки у світлі теорії позитивної психотерапії/ І. А. Мартинюк. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини/ О. Ф. Мірза. Сімейні стосунки очима учнів молодшого шкільного віку/ М. М. Павлюк. Особливості мислення, мовлення і поведінки неповнолітніх делінквентів/ Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами/ Т. А. Рябовол. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу/ С. В. Сахно. Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів/ Р. І. Сірко. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації)/ О. Г. Скляр. Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ/ О. М. Скляренко. Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів/ І. В. Тараненко. Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я./ Р. С. Фесенко. Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях/ Л. В. Філоненко. Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку/ Н. В. Цумарєва. Психотерапевтична корекція харчової поведінки при психогенному переїданні/ В. І. Шебанова. Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації/ В. М. Щербина-Прилука. Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді/ С. Є. Яцишин.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Красножон О. В.
Назва : Емпіричне дослідження етнопсихологічних особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 100-109 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв)
УДК : 159.922.4+159.9.019.4:316.722(430+477)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжкультурна комунікація--комунікативна поведінка--сприйняття часу--стиль спілкування
Анотація: Стаття присвячена дослідженню етнопсихологічних особливостей українців та німців на основі шести-факторної концепції міжкультурної комунікації. Виявлено нові етнопсихологічні особливості українців та німців у сфері ділової активності.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 14
Вихідні дані : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014
Кільк.характеристики :238 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 14.00 р.
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--психологія праці
Зміст : Особливості професійного самоздійснення та самоактуалізації працівників профспілок/ І. В. Болотнікова. Психологічні особливості прояву адаптаційних ресурсів особистості під впливом самооцінки/ Ю. О. Бохонкова. Особливості професійного самоздійснення практичних психологів галузі середньої освіти/ М. В. Войтович. Професійне самоздійснення вченого: постановка проблеми та алгоритм дослідження/ Г. В. Гуменюк. Професійне самоздійснення менеджерів комерційних організацій/ Г. П. Дзвоник. Психологічні особливості становлення ціннісного ставлення до сім'ї у дітей/ О. О. Дулова, О. П. Проскурняк. Професіне самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. Проблема смислового рівня регуляції діяльності при обґрунтуванні категорії обмеженої осудності/ Н. В. Завязкіна. Особливості професійного самоздійснення фахівців різного віку та професій/ О. М. Кокун. Емпіричне вивчення особливостей професійного самоздійснення викладача вищої школи/ О. М. Корніяка, О. В. Лахтадир, В. О. Гомонюк. Професійне самоздійснення : система понять/ Т. В. Кружева. Метод розрахунку мінімальних часових порогів активації корекційних процесів в управлінні руховою діяльністю/ О. Р. Малхазов. Мотивація професійної діяльності вчителя в умовах роботи з гіперактивними молодшими школярами/ А. І. Мельник. Психологічні основи інтернет-комунікації/ О. М. Немеш. Підходи до розуміння емоційної стійкості як наукове підґрунтя її визначення у фахівців із надзвичайних ситуацій/ А. Б. Неурова. Вплив синдрому емоційного вигорання на професійне самоздійснення лікаря/ Н. М. Панасенко. Особливості розвитку професійних якостей у програмістів/ Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. Психологічні механізми розгортання соціального діалогу в освітньому просторі/ І. В. Петренко. Формування особистісної готовності до професійної діяльності у студентів із соматичними вадами/ Н. М. Петрученко. Мотиваційні компоненти академічного консультування майбутніх фахівців/ Н. М. Пилипенко. Професійне самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх закладів/ Т. Л. Савченко. Полівалентність професійної спрямованості майбутніх психологів/ Л. З. Сердюк, А. О. Соколюк. Особливості ціннісних орієнтацій осіб, що зловживають комп'ютерними іграми/ Г. В. Чайка. Інтелектуальна компетентність особистості/ В. М. Шмаргун.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Немеш О. М.
Назва : Психологічні основи інтернет-комунікації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 138-145 (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-411385987)
Примітки : Бібліогр.: с. 145 (5 назв)
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комп'ютерне міжособистісне спілкування--інтернет-спілкування--онлайн-комунікації--віртуальне "я"
Анотація: Розглядаються психологічні особливості комп'ютерно опосередкованого міжособистісного спілкування. Окреслено перспективи дослідження онлайн-комунікацій. Вивчаються джерела і шукачі інформації як рівноправні учасники Інтернет-спілкування. Аналізуються різні аспекти реального та віртуального досвіду "Я".
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.035:801.73/П 77
Назва : Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу : Практико зорієнтований посібник
Вихідні дані : Київ; Суми: МакДен, 2016
Кільк.характеристики :362 с.: табл.
ISBN, Ціна 978-966-2305-70-8: Б.ц.
УДК : 373.5.035:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наратив--дитячий вік--герменевтика
Зміст : Самопроектування як чинник розвитку особистості/ Н. В. Чепєлева. Розвиток в учнів здатності до самопроектування/ О. М. Шиловська. "Книга життя" і вибір: як ми проектуємо своє майбутнє/ М. Л. Смульсон. Цінності і пріоритети життя як об'єкт дослідження методом наративного інтерв'ю/ О. О. Зарецька. Особистість як оповідач історій та автор власного життя/ Н. В. Чепєлева. Наратив як ресурс самоосмислення і самопроектування/ О. М. Шиловська. Наратив - презентація себе/ О. В. Зазимко. Шляхи формування наративної компетентності особистості методами інтернет-комунікації/ О. О. Зарецька. Наративні технології в освоєнні нового змісту/ О. В. Зазимко. Розуміння досвіду учнів у контексті психологічної герменевтики/ О. В. Зазимко, О. М. Шиловська. Міфологічні ресурси освітнього дискурсу/ С. Ю. Гуцол. Деякі психологічні аспекти публічної літературної інтернет-сповіді в блогах/ І. Л. Гудінова. Психолог у ЗМІ: смислообмін між суб'єктами діалогу/ Т. С. Гурлєва. Технології допомоги психолога в освоєнні підлітками життєвих і соціальних ролей: наративний підхід/ Н. Д. Володарська.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 373.5.035:801.73/П 77
Автор(и) : Зарецька, Ольга Олександрівна
Назва : Шляхи формування наративної компетентності особистості методами інтернет-комунікації
Місце публікування : Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу: Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми: МакДен, 2016. - С. 150-155. - ISBN 978-966-2305-70-8 (Шифр 373.5.035:801.73/П 77-932507). - ISBN 978-966-2305-70-8
Примітки : Бібліогр.: с. 155 (15 назв)
УДК : 373.5.035:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Наратив
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна герменевтика--наратив--наративна компетентність--інтернет-комунікації--особистісне зростання--самопроектування--анкетування--опитування
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 373.5.035:801.73/П 77
Автор(и) : Гудінова, Ірина Леонідівна
Назва : Деякі психологічні аспекти публічної літературної інтернет-сповіді в блогах
Місце публікування : Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу: Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми: МакДен, 2016. - С. 185-190. - ISBN 978-966-2305-70-8 (Шифр 373.5.035:801.73/П 77-932507). - ISBN 978-966-2305-70-8
Примітки : Бібліогр.: с. 190 (15 назв)
УДК : 373.5.035:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Наратив
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна герменевтика--наративна психологія--життєвий досвід--інтернет-комунікації--блоги--інтернет-сповідь--віртуальна особистість
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 43
Вихідні дані : Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015
Кільк.характеристики :142 с.: табл., рис.
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 316.6(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)ім. Г.С. Костюка
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Модель професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ О. В. Брюховецька. Сучасні моделі перфекціонізму/ Т. В. Грубі. Властивості професійної свідомості керівника/ О. В. Дробот. Психологічна модель підготовки до професійно-управлінської діяльності керівників органів охорони державного кордону/ В. В. Журавльов. Ґендерна політика організації та її основні індикатори: досвід емпіричного дослідження/ Л. М. Карамушка, М. Г. Ткалич. Психологічна підготовка як інструмент сприяння професійній самореалізації рекламіста/ В. Г. Кот. Розробка програми тренінгових занять для підготовки майбутніх менеджерів до мотивування персоналу/ С. Ю. Мейтарчан. Проблема самоефективності в сучасній вітчизняній організаційній психології/ О. М. Мушегов. Теоретико-методологічні підходи до формування психологічних умов розвитку професійно важливих якостей майбутніх фахівців/ О. О. Приймук. Методики для дослідження психологічних чинників професійної самоактуалізації державних службовців/ Ю. В. Рутина. Погляди вітчизняних та зарубіжних учених на формування позитивного іміджу вищого навчального закладу/ Н. С. Чернега. Методики для изучения содержания и факторов профессиональной адаптации персонала в транснациональных корпорациях/ И. А. Чернявская. Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації/ Л. П. Гомольська. Аналіз результатів апробації комплексної психологічної програми регуляції самовизначення майбутніх фахівців торгівельного підприємництва/ Ю. В. Дроздова. Наукові підходи до вивчення конкурентоспроможності фахівців туристичного бізнесу/ В. Ю. Жовнер. Методичні підходи діагностики впливу психотравмуючих факторів на особистість підприємця/ В. М. Корольчук. Психологічний аналіз особистісних теорій лідерства/ О. Г. Гуменюк. Система соціально-психологічних чинників вторинної соціалізації особистості/ І. Є. Жигаренко, Ю. А. Завацький, В. Ю. Завацький. Аналіз понятійного конструкту "особистісні деструкції" в науковій літературі/ А. М. Журба. Тренінг "Формування готовності аспірантів до здійснення професійної кар'єри": зміст, структура, основні інтерактивні техніки/ Л. М. Карамушка. Соціально-психологічна проблематика формування та збереження системи цінностей молоді в умовах освітньої взаємодії/ У. Б. Михайлишин. Аналіз передового досвіду організації та надання екстреної психологічної допомоги постраждалим в умовах надзвичайної ситуації/ Н. В. Оніщенко. Комплекс методик для дослідження психологічних особливостей соціально активної молоді/ М. І. Рудська. Теоретичний аналіз вивчення проблеми соціальної адаптації у вітчизняній психологічній літературі/ І. М. Сердюкова. Соціально-психологічна оцінка наслідків несприятливих умов соціалізації у виникненні делінквентної поведінки неповнолітніх/ Л. В. Спицька.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Гомольська Л. П.
Назва : Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 75-81: табл. (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примітки : Бібліогр.: с. 80 (18 назв)
УДК : 316.64:316.77:316.628:339.138
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--образ бренду--екологічність бренду--атитюд--бренд-комунікація--психологія споживача--лояльність
Анотація: У статті показано, що бренд-комунікація являє собою комплекс певних дій у процесі соціальної взаємодії, які впливають на думку, мотиви, установки, поведінку споживача щодо певних компаній, їх продуктів і (чи) послуг. Результатом бренд-комунікації є образ бренду як соціального об'єкту.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015
Кільк.характеристики :774 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології/ Н. І. Антюхова. Психотерапія як екзистенціальний вибір/ О. В. Башмакова. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги/ В. В. Вишньовський. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців/ Л. В. Герман. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента/ І. А. Горобець. Психологічні особливості установки на критичне мислення/ Н. М. Громова. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті/ Т. В. Гура. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі/ А. М. Демиденко. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості/ Т. М. Дзюба. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей/ Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори/ Н. С. Дмитріюк. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків/ Ф. А. Добренко. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови/ О. М. Ільїна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів/ Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації/ С. Б. Капідінова. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти/ Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами/ Т. М. Клибанівська. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку/ О. Г. Коваленко. Особливості творчих здібностей молодших школярів/ Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості/ М. В. Кормишев. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації/ В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка/ О. В. Корнієнко. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога/ С. В. Кузнецова. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ/ В. П. Культенко. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ/ В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей/ Л. В. Лимар, К. О. Моруга. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості/ Ю. І. Мадінова. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента/ М. М. Мельничук. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога/ І. В. Михайлюк. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів/ С. А. Мул. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста/ Г. Ю. Одинцова. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Л. М. Омельченко. Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. О. Островська. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті/ С. В. Отчич. Структурні складові технічних здібностей/ А. С. Паламар. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога/ О. М. Паламар. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога/ Н. В. Перегончук. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів/ О. В. Петренко. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери/ Л. О. Подкоритова. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога/ М. В. Пророк. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій/ Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів/ Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів/ Л. Є. Просандєєва. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху/ Л. П. Пушкарська. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності/ А. О. Рєпка. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття/ О. В. Рудюк. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів/ А. І. Тарасенко. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів/ Т. Є. Тітова. Теорії девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю/ В. В. Турбан. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості/ Н. В. Слободяник. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря/ М. М. Філоненко. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content/ R. S. Fesenko. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства/ О. М. Чанцева-Коваленко. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів/ А. В. Черкаський. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку/ А. В. Шамне. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків/ Ю. В. Шапаренко. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя/ І. В. Шевчук. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості/ Л. С. Шелег. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок)/ О. І. Шишак, Н. В. Старик. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти/ М. О. Шопіна. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач/ Г. В. Щербан. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення/ Н. Ю. Яковлева. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості/ Т. М. Яблонська. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків/ І. П. Якимчук. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання/ М. С. Ятчук. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта/ С. В. Жидецька. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization/ O. V. Kostiuk. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality/ V. Lunov, O. Rygel.
Примірники : всього : ЧЗ(1), (1)
Вільні : ЧЗ(1), (1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Капідінова С. Б.
Назва : Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 172-183 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 182 (9 назв)
УДК : 316.6:316.674.5:316.774
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): толерантність
Анотація: У статті проаналізовано етнічну ідентичність та ціннісні орієнтації студентів як показники культури міжетнічних відносин. Показано особливості розвитку особистісної, соціальної, етнічної толератності студентів гуманітарних і технічних спеціальностей.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Потапчук Н. Д.
Назва : Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 351-363 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 360-361 (17 назв)
УДК : 159.9:159,94
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): чутки--дослідження--феномен--масові комунікації--теорії комунікацій--причини виникнення--надзвичайна ситуація
Анотація: У статті здійснено аналіз основних теорій масових комунікацій як чинника виникнення чуток. Встановлено основні причини виникнення та поширення чуток, канали їх поширення та напрямки. Зроблено висновок, що чутки в умовах надзвичайної ситуації виникають внаслідок інформаційного вакууму.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 6
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011
Кільк.характеристики :236 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 14.00 р.
УДК : 159.928(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Зміст : Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/ Р. О. Семенова. Адаптивна модель психодіагностики обдарованості/ Д. К. Корольов. Психологія інноваційної поведінки суб'єкта діяльності у структурі підприємницьких здібностей/ С. В. Герасіна. Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів/ Л. А. Данилевич. Особливості ідентифікації обдарованості підлітків методом експертних оцінок/ А. А. Дереча. Вплив значимого дорослого на розвиток інтелектуальних почуттів у обдарованих дошкільників/ І. І. Карабаєва. Характеристики прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольовій грі/ К. В Карасьова. Соціально-психологічні особливості обдарованих дітей/ В. С. Качар'ян. Особливості впровадження екопсихологічного тренінгу, спрямованого на розвиток екологічної свідомості студентів/ Т. М. Кулик. Особливості впровадження соціально-психологічного тренінгу як методу навчання діловому спілкуванню працівників місцевих органів виконавчої влади/ Л. С. Куренчук, О. А. Соловей. До питання формування різновиду психологічних уявлень у релігійному руслі/ О. А. Мельник. Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості/ М. О. Мельник. Професійно компетентна особистість державного службовця центрів зайнятості/ А. Б. Мудрик. Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями/ О. С. Науменко. Особливості вивчення психологічних характеристик інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Розвиток етичних уявлень у дітей дошкільного віку: мультисенсорний підхід/ А. В. Пасічник. Загальнолюдські цінності як простір оцінювання дитиною оточуючої дійсності/ Т. О. Піроженко. Психологічні засоби формування хореографічних здібностей у учнів молодших класів/ І. М. Поклад. Криза 23 років як перехідний період від юнацького віку до вступу у дорослість (дівчата)/ В. М. Поліщук. Природа як засіб впливу на формування сучасної дитини: естетичний аспект/ О. А. Половіна. Мовленнєвий портрет дитини дошкільного віку з ГРДУ/ О. А. Соловей. Особливості роботи психолога з різними групами засуджених у відповідності до скоєних ними злочинів/ А. В. Сорока. Особливості психодіагностики образотворчої обдарованості на етапі отроцтва/ М. А. Сніжна. Сім'я як фактор соціалізації дошкільника/ Л. Д. Токарева. Соціально-психологічний вимір мовленнєвої комунікації/ Б. А. Щербатюк, О. О. Холодова. Особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей/ Т. В. Яценко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Щербатюк, Богдана Анатоліївна, Холодова, Ольга Олексіївна
Назва : Соціально-психологічний вимір мовленнєвої комунікації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 218-226 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с. 225 (9 назв)
УДК : 316.6:81'23(045)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативний акт--соціально-комунікативна стратегія--міжособистісне спілкування--соціально-рольове спілкування
Анотація: Аналізуються соціально-психологічні фактори, що визначають специфіку мовленнєвих комунікативних актів, діалогів і полілогів. Уточнено й систематизовано концептуальний апарат, який може бути використаний для розвитку загальної і прикладних теорій соціальних комунікацій.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 9
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013
Кільк.характеристики :563 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 р.
УДК : 159.928(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю/ Р. О. Семенова, Д. К. Корольов. Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці/ Д. К. Корольов. Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця/ Т. В. Алексеева. Специфіка професійної діяльності державних службовців як один з факторів їх професійного вигорання/ С. В. Арефнія. Аналіз психологічного механізму трансляції соціальних смислів/ І. В. Білоконь. Становлення психологічних та морально-етичних поглядів у творчий спадщині І. О. Сікорського: теоретико-методологічні засади дослідження/ В. М. Волошин. Релігійний підхід до вивчення проблеми цінностей та ціннісних орієнтацій особистості. Сучасний етап/ В. І. Вус. Психологічний аналіз структурних компонентів педагогічної обдарованості/ Н. А. Добровольська. Динаміка становлення управлінської свідомості в професіогенезі/ О. В. Дробот. Формування у студентів здатності до самоствердження/ І. М. Євченко. Характеристика "образу професій" у майбутніх офіцерів-прикордонників різних років навчання/ Д. В. Іщенко, В. О. Назаренко, О. М. Ставицький. Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості/ О. М. Капустюк. Понятійно-термінологічне забазпечення процесу створення розвивального середовища ДНЗ/ І. І. Карабаєва. Засоби невербальної комунікації вчителя як чинник ефективності навчальної діяльності/ О. В. Карапетова. Задача як модель вивчення мислення/ В. В. Карпенко. Андрогінність як основа життєздійснення зростаючої особистості/ О. М. Кікінежді. особистісні і сімейні причини формування насильницької поведінки підлітка/ Ю. П. Климчук. Соціально-психологічні чинники професійного іміджу викладача ВНЗ/ О. С. Козлова. Основні аспекти вивчення проблеми творчої реалізації особистості в психології/ А. В. Колодяжна. Роль метафори у психологічному знанні/ Л. О. Кондратенко. Зміст та структура психологічної готовності керівника до організаційних змін / А. С. Король. Психологічний аналіз проблеми наукових збідностей майбутнього фахівця юридичного профілю/ С. М. Крилов. Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень/ О. О. Лазуренко. Самовизначення і сенс життя особистості/ О. М. Легун. Про деякі особливості мотивації до професійної діяльності молодих офіцерів оперативно-розшукових підрозділів державної прикордонної служби України/ В. В. Лопата. Вплив дисгармонійних рис характеру особистості на кризу середнього віку/ І. Л. Лясковська. Психологічна роль сім'ї у забезпечені власної соціальної активації/ О. І. Макух, Н. М. Хома. Особливості художнього сприймання у молодшому шкільному віці/ Н. В. Медведева. Проблема особистісного буття людини у працях представників релігійної філософсько-психологічної думки ХІХ-початку ХХ століття/ О. А. Мельник. Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища/ М. О. Мельник. Соціально-психологічні чинники агресії підлітків/ О. Є. Мойсеєва. Методичний тезаурус діагностики особистісної тривожності підлітків в умовах пенітенціарного закладу/ І. А. Мудрак. Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків/ 328-336. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Становлення творчого потенціалу майбутніх соціальних працівників під час навчання у ВНЗ/ Ю. В. Никоненко. Модель розвитку індивідуальності молодшого школяра у сфері музичної діяльності/ В. П. Олефір. Особливості віктимізації осіб, що постраждали від повені/ О. О. Онисько. Взаємозв'язок просоціального та морального контексту соціальної взаємодії/ Р. В. Павелків. Психологічні детермінанти прийняття рішень професіоналами різних ланок управління, зайнятих у галузі охорони здоров'я та довкілля/ А. М. Приходько. Професійні очікування майбутніх психологів у навчальному процесі/ К. П. Радзівіл. Оптимізація роботи з резервом кадрів на висунення у Державній пенітенціарній службі України/ О. В. Сахнік. Вплив едіпального періоду розвитку сиблінгів на їх поведінку/ Ю. О. Святенко. Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді/ М. А. Сніжна. Особливості музики та її сприймання як психологічна проблема/ М. В. Субота. Психологічні передумови готовності учнів до творчого сприймання інформації/ Т. Н. Третяк. Діагностика мотиваційної сфери обдарованих студентів економічного профілю/ О. О. Федько. Розвиток професійно-психологічної компетентності офіцера-прикордонника у сфері неінструментальної детекції недостовірної інформації правопорушників/ М. О. Філіппов. Тренінг розвитку громадянського самовизначення та громадської активності молоді/ О. О. Хан. Становлення екологічної відповідальності у підлітковому віці/ І. С. Черевко. Соціально-психологічні особливості спілкування в процесі спільної групової діяльності/ А. В. Черкаський. Творча педагогічна діяльність учителя як фактор розвитку фантазії молодших школярів/ О. М. Чорна. Формування саморегуляції поведінки студентської молоді/ Г. С. Шавиро. Сучасні підходи до наукового вивчення лідерства/ Л. Ю. Шевченко. Гуманистическая психотерапия в ХХІ веке: преодоление кризиса и новые перспективы/ Б. А. Щербатюк. Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів/ С. П. Яланська. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників/ Т. В. Яценко. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для соціально обдарованої учнівської молоді/ М. М. Янковчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Карапетова, Олена Володимирівна
Назва : Засоби невербальної комунікації вчителя як чинник ефективності навчальної діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 158-166 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: с. 166 (10 назв)
УДК : 371.015.3:371.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): невербальна комунікація--експресивність--емоційна експресивність--навчальна діяльність
Анотація: У статті запропоновано теоретичний та емпіричний матеріали впливу невербальної комунікації вчителя, а саме його емоційно-експресивного компонента, на навчальну діяльність учнів.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/154(Англ)/P36
Автор(и) : Pearson Judy C
Назва : Interpersonal communication : Includes index
Вихідні дані : United States of America: Scott, Foresman and Company, 1983
Кільк.характеристики :292 p.: il.
ISBN, Ціна 0-673-15379-7: 18.00 грн
УДК : 316.47=111
Предметні рубрики (Галузі знань): Міжособистісна комунікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концептуальні положення--компоненти--вербальні і невербальні рівні самозихисту--природа комунікації--прозорість--конфіденційність
Анотація: Книга побудована на основі лекцій, які протягом багатьох років читалися автором в низці університетів США. Автор вважає, що в міжособистісній комунікації є всього три засадничих елементи, які визначають її успішність - це прозорість, конфіденційність, турбота.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.77/К 31
Автор(и) : Кашкин В. Б.
Назва : Основы теории коммуникации : Краткий курс . -3-е изд., испр. и доп.
Вихідні дані : М.: АСТ Восток-Запад, 2007
Кільк.характеристики :256 с.
Серія: Лингвистика и межкультурная коммуникация: золотая серия
ISBN, Ціна 978-985-16-1241-9: 15.00 грн
УДК : 316.77(07)
Предметні рубрики (Галузі знань): Комунікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія комунікації--типологія комунікації--міжособистісна комунікація--групова і масова комунікація--схеми комунікативного аналізу
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 11
Вихідні дані : Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015
Кільк.характеристики :315 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 19.00 грн.
УДК : 373.2(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Особливості виявлення та підтримки обдарованості дитини в умовах дошкільного навчального закладу/ О. М. Байєр. Діагностика творчості дошкільників/ І. М. Біла. Збереження психологічного здоров'я дитини через створення розвиваючого середовища/ Ю. В. Болотна. Особливості сприйняття класичних і сучасних літературних текстів/ І. Ващенко, О. Литвиненко. Стилі сімейної комунікації: обговорення наслідків/ Т. Говорун. Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників/ Т. М. Іванова. Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку/ С. А. Іванчук. Теоретичні та методологічні основи проблеми функціонування етичних інстанцій у взаємодії дитини з дорослим як чинника прийняття соціально значущих моральних цінностей/ І. І. Карабаєва. Формування духовних цінностей у родині/ О. В. Карапетрова. Професійна етика як складова моральної самосвідомості майбутніх практичних психологів/ О. С. Колпакчи. Мотиваційно-ціннісна готовність дітей, педагогів, батьків до рефлексивного самоаналізу взаємостосунків/ І. В. Кондратець. Підвалини щасливого дитинства/ С. О. Ладивір. Психічне благополуччя старших дошкільників під впливом програми підвищення їх рухової активності/ К. В. Левшунова. Рефлексивна характеристика результатів психолого-педагогічного дослідження "формування ціннісних орієнтацій у дітей і дорослих": співпраця дошкільного навчального закладу і науки/ В. В. Лесик, О. В. Тесленко. Психодіагностика емоційно-вольової сфери дітей в умовах стресової ситуації/ О. А. Панченко [и др.]. Актуалізація ціннісно-смислової сфери особистості при переході дитини від дошкільної до початкової освіти/ Т. О. Піроженко. Ціннісні орієнтації спілкування та формування комунікативної поведінки дошкільника/ О. В. Пісарєва. Подготовка педагогов дошкольного образования и стандарты по защите прав ребенка/ Р. Пурмале. Модель социализации ребенка в разных культурах / В. Роменкова. Формування просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрового проектування/ М. В. Савченко. Формування статевої свідомості дітей дошкільного віку/ Ю. Ю. Савченко. Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей: теоретичний аспект проблеми/ Л. І. Соловйова. Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу/ Н. П. Тарнавська. Виховання людини - головна мета дошкільного закладу і родини/ Л. І. Тищук. Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці/ І. Є. Товкач. Формування моральних уявлень дошкільника у взаємодії з батьками/ Л. Д. Токарєва. Проблема формування ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі самовиховання/ В. В. Федорик. Відповідальність як значима складова особистісної зрілості майбутнього педагога/ О. І. Федорчук. Рассказы детей дошкольного возраста в гуманитарно-ориентированном образовании/ И. Фрейберга. Формування відповідальності батьків за розвиток дітей дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ із родинами: теоретичний аспект / О. Ю. Хартман. Підходи до визначення поняття "особистісна активність" в сучасній психологічній теорії/ А. В. Якименко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Говорун Т.
Назва : Стилі сімейної комунікації: обговорення наслідків
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 45-56 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: с. 55 (4 назви)
УДК : 159.943.8-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): системний підхід--авторитарний стиль комунікації--демократичний стиль комунікації--ігноруючий стиль комунікації--опікуючий стиль комунікації--суб'єктність поведінки дитини
Анотація: Стаття спрямована на висвітлення різновидів комунікативних стилів у взаєминах батьків і дітей. Застосування методики американського психолога Ірла Счіфера "Циркулярна модель батьківської поведінки" дала можливість висвітлити поширеність демократичного, опікуючого, авторитарного та ігноруючого стилів сімейного спілкування батьків і дітей, показавши їх вплив на особистіний розвиток дитини.
Знайти схожі

 1-20    21-32 
 
Статистика
за 23.07.2024
Кількість запитів 72469
Кількість відвідувачів 1212
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя