Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=конфліктність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6:/К 64-244111 рукописний текст
Автор(и) : Кондрацька, Лариса Вікторівна
Назва : Сімейні конфлікти як фактор емоційного вигорання у підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Харків, 2009
Кільк.характеристики :223 с.: табл., рис.
Колективи : Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Примітки : Бібліогр.: с. 192-211.
УДК : 159.922.73-053.6:316.48]:159.942.5-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сімейні конфлікти
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна сфера--емоційне вигорання--сімейні конфлікти--конфліктологічна компетентність--підліткова криза--самооцінка--тривожність--конфліктність--агресивність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню впливу сімейних конфліктів на розвиток емоційного вигорання у підлітків. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Визначено сутність емоційного вигорання у дитини. В процесі роботи розкрито і поглиблено наукові уявлення про симптоми емоційного вигорання у підлітка. Виявлено і проаналізовано фактори, що сприяють розвитку емоційного вигорання у підлітків, та здійснено аналіз причин, що зумовлюють появу сімейних конфліктів. Розроблено діагностичний інструментарій для дослідження сімейних конфліктів та емоційного вигорання у підлітків. Доведено, що взаємозв"язок між сімейними конфліктами та емоційним вигоранням у підлітків.Розроблено програму з розвитку конфліктологічної компетентності в учнів. Виявлено психологічні чинники (навички спілкування та попередження деструктивних наслідків конфлікту; особистісна безконфліктна поведінка; навички саморегуляції у конфліктних ситуаціях; обирання стилю поведінки відповідно конфлікту), що впливають на конфліктологічну компетентність у підлітків та їх батьків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.2:316.48+3/Р 83-849175 рукописний текст
Автор(и) : Рудзевич, Ірина Леонідівна
Назва : Психологічні засоби подолання конфліктів педагогів із старшокласниками : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :210 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-194.
УДК : 37.064.2:316.48+316.485.6 + 37.064.2:316.48 + 316.485.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Конфлікти
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічний конфлікт--конфліктна взаємодія--креативність--мотивація досягнення--внутрішня конфліктність--деструктивні конфлікти
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку психологічних засобів подолання деструктивних педагогічних конфліктів у процесі навчання та виховання старшокласників. Визначено поняття "психологічні засоби подолання конфлікту". Апробовано діагностичні методи визначення деструктивного конфлікту в педагогічній сфері. Виявлено психологічні закономірності формування та застосування психологічних засобів подолання конфліктності в педагогічному процесі. Розроблено систему процедур формування психологічних засобів подолання деструктивних конфліктів у відповідності до генетичних закономірностей психічного розвитку в ранній юності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Ю 74-264216 рукописний текст
Автор(и) : Юрківський, Євген Володимирович
Назва : Психологічні детермінанти конфліктності вчителя у педагогічній взаємодії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Тернопіль, 2001
Кільк.характеристики :176 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 147-161.
УДК : 37.011.3-051+37.013+37.064+316.48 + 37.011.3-051 + 37.013 + 37.064 + 316.48
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Конфліктність-- Педагогічна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфліктність--педагогічний конфлікт--психологічні детермінанти--педагогічна взаємодія--діалогічне спілкування
Анотація: Дисертація присвячена психолого-педагогічному обгрунтуванню джерел, причин та умов виникнення і розвитку конфліктних ситуацій у загальноосвітній школі, шляхів та способів профілактики і конструктивного вирішення негативних конфліктів в навчально-виховному процесі та у вчительському колективі. Виявлені суттєві відмінності конструктивних та деструктивних конфліктів у практичній діяльності вчителів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.13:378/Б 12
Автор(и) : Бабаян Ю. О., Скачко І. В.
Назва : Гендерні особливості конфліктної поведінки в юнацькому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 39-48 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 46-47 (8 назв)
УДК : 371.13:378
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерна поведінка--конфлікт--міжособистісний конфлікт--конфліктність--суперечність--юнацький вік
Анотація: Розкрито зміст понять конфлікт і конфліктні відносини. Наведено основні уявлення науковців щодо феномену міжособистісного конфлікту, подано узагальнене уявлення про основні стратегії поведінки у конфлікті.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.929/Ч-12
Автор(и) : Чала О. А.
Назва : Розвиток толерантності студентів як засіб усунення їх деструктивної активності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 188-197 (Шифр 15(57.026)/А 43-683435)
Примітки : Бібліогр.: с. 195 (8 назв)
УДК : 159.929
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): толерантність--інтолерантність--деструктивна конфліктність--юнацький вік--студентство--фахове становлення
Анотація: Розглянуто зміст і психічні вияви толерантності як позитивної особистісної якості, охарактеризовано чинники її розвитку у студентів ВНЗ під час їх професійного становлення. Найбільшим підгрунтям для виявлення інтолерантності та деструктивної конфліктності студентів є їх взаємини з одногрупниками та викладачами.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 78
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 31
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016
Кільк.характеристики :671 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання/ С. Д. Максименко. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою]/ І. В. Астремська. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога/ О. Б. Будник. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості/ І. М. Грицюк. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови/ Ю. В. Дроздова. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума/ Б. Земба, А. Питинский. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема/ І. В. Івашкевич. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі/ Т. В. Комар. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека/ А. Крауз. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів/ Л. В. Лимар. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження/ С. Є. Лупло. Копінг як вихід із ситуації конфлікту/ Я. Є. Ляшин. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю/ Л. О. Макарчук. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств/ К. С. Максименко. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування/ М. О. Марценюк. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини/ С. А. Михальська. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту/ Н. М. Мишко. Просоціальна взаємодія як діалог/ М. М. Наконечна. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою)/ Л. А. Онуфрієва. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект/ К. С. Осика. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця/ О. В. Осика. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур/ В. Р. Павелків. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши/ М. Палюх. Типи громадянської ідентичності студентської молоді/ І. Р. Петровська. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу/ О. В. Поліщук. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою)/ І. С. Попович. Комунікативна парадигма психології сім'ї/ О. А. Посвістак. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів/ О. В. Сазонова. Дослідження професійних стереотипів психолога/ О. М. Самкова. Психологические особенности гендерных стереотипов личности/ А. В. Сизоненко. Профессиональное выгорание учителя и его последствия/ У. Солинська, А. Юрчак. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій/ С. Г. Уварова. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом/ О. Є. Фальова. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом/ Т. О. Хілл. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення/ О. Є. Цвєткова. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу/ С. В. Цимбал. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/ О. М. Чайковська. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків/ О. М. Чанцева-Коваленко. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості/ М. М. Шпак. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини/ О. С. Штепа. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця/ Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу/ О. С. Яцків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/П 86
Назва : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 1(11)
Вихідні дані : Київ; Полтава: ПНПУ, 2017
Кільк.характеристики :347 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 159.923(05)+159.9(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--особистість
Зміст : Психологія світогляду/ І. Г. Тітов. Сутнісні модуси категорії "комунікативна діяльність" у дискурсі постнекласичної психології/ І. М. Омельченко. До проблеми генезису рефлексії/ О. Г. Мирошник. Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу/ І. Р. Петровська. Категорія часу в психологічній науці/ Ю. О. Клименко. Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога/ Н. М. Булатевич. Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині/ І. А. Кочергіна. Методика психодіагностики впливу паління на сімейне функціонування/ В. О. Крамченкова. Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями/ М. С. Компанович. Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування/ В. Д. Куроєдова, А. В. Довженко. Особливості смислової сфери підлітків із неформальних об'єднань агресивної та романтико-ескапітської спрямованості/ В. А. Лавріненко. Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності/ Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна. Особливості ціннісно-смислової регуляції підлітків/ Т. Є. Тітова, К. О. Красильна. Установки особистості по відношенню до здоров'я у період молодості/ Ю. І. Фельдман. Психологічні особливості ціннісного ставлення до здоров'я сучасних підлітків/ А. С. Харченко. Гендерний аспект особливостей мимовільної пам'яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками / В. В. Шевчук. Концепції професійної кар'єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях/ Н. О. Гончарова. Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності/ Ю. І. Калюжна. Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності/ М. В. Коваленко. Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки/ Н. Г. Пахомова. Інтеграція хмарних і проектних технологій у підготовці майбутніх психологів/ Л. П. Процай, Н. В. Гібалова. Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл/ І. С. Потоцька. Розвиток креативно-інноваційного потенціалу майбутніх менеджерів/ І. С. Тодорова, Д. С. Бульченко. Проблема впливу творів кіномистецтва на свідомість та підсвідомість особистості глядача/ М. М. Мельничук. Екзистенційна конфліктність суб'єкта в поглядах К. Ясперса/ І. О. красильников. Психологічний аналіз феномену віри у науковому пізнанні/ О. І. Кузнецов. Вибір як страх свободи в психології протестантизму/ В. В. Мельник. Методологія історико-психологічного дослідження періоду "відкритої кризи" в контексті становлення сучасної парадигми/ Д. І. Ларін. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. 75-річний ювілей С. Д. Максименка ; 70-річний ювілей Л. Ф. Бурлачука ; 70-річний ювілей В. В. Рибалки ; Балл Георгій Олексійович ; Дьяконов Геннадій Віталійович
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 153/П 86
Автор(и) : Красильников І. О.
Назва : Екзистенційна конфліктність суб'єкта в поглядах К. Ясперса
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Місце публікування : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 279-288 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примітки : Бібліогр.: С. 287 (9 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): к. ясперс--екзистенційна конфліктність суб'єкта--граничні ситуації--воля до свободи--автентичність--розуміння
Анотація: У статті представлені основні теоретичні погляди на внутрішню конфліктність в екзистенційного філософа і психолога К. Ясперса. Підкреслюється, що основною темою його досліджень є онтологічна проблема: якою мірою сучасна людина може бути вільною? Як суб’єкт може знайти справжність і згоду зі своїм Я та зовнішнім світом? У своїх працях вчений робить акцент на важливості відстоювання людиною своєї свободи, необхідності подолання власного страху. Мислитель говорить про духовні граничні ситуації, яких принципово неможливо уникнути в своєму житті. К. Ясперс закликає людину бути в контакті зі своєю екзистенцією, автентичністю, інакше станеться деградація особистості та з’являться депресивні стани.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/П 86
Назва : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(12)
Вихідні дані : Київ; Полтава: ПНПУ, 2017
Кільк.характеристики :344 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 159.923(05)+159.9(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--особистість
Зміст : Психологія світогляду/ І. Г. Тітов. Сутнісні модуси категорії "комунікативна діяльність" у дискурсі постнекласичної психології/ І. М. Омельченко. До проблеми генезису рефлексії/ О. Г. Мирошник. Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу/ І. Р. Петровська. Категорія часу в психологічній науці/ Ю. О. Клименко. Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога/ Н. М. Булатевич. Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині/ І. А. Кочергіна. Методика психодіагностики впливу паління на сімейне функціонування/ В. О. Крамченкова. Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями/ М. С. Компанович. Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування/ В. Д. Куроєдова, А. В. Довженко. Особливості смислової сфери підлітків із неформальних об'єднань агресивної та романтико-ескапітської спрямованості/ В. А. Лавріненко. Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності/ Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна. Особливості ціннісно-смислової регуляції підлітків/ Т. Є. Тітова, К. О. Красильна. Установки особистості по відношенню до здоров'я у період молодості/ Ю. І. Фельдман. Психологічні особливості ціннісного ставлення до здоров'я сучасних підлітків/ А. С. Харченко. Гендерний аспект особливостей мимовільної пам'яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками / В. В. Шевчук. Концепції професійної кар'єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях/ Н. О. Гончарова. Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності/ Ю. І. Калюжна. Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності/ М. В. Коваленко. Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки/ Н. Г. Пахомова. Інтеграція хмарних і проектних технологій у підготовці майбутніх психологів/ Л. П. Процай, Н. В. Гібалова. Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл/ І. С. Потоцька. Розвиток креативно-інноваційного потенціалу майбутніх менеджерів/ І. С. Тодорова, Д. С. Бульченко. Проблема впливу творів кіномистецтва на свідомість та підсвідомість особистості глядача/ М. М. Мельничук. Екзистенційна конфліктність суб'єкта в поглядах К. Ясперса/ І. О. красильников. Психологічний аналіз феномену віри у науковому пізнанні/ О. І. Кузнецов. Вибір як страх свободи в психології протестантизму/ В. В. Мельник. Методологія історико-психологічного дослідження періоду "відкритої кризи" в контексті становлення сучасної парадигми/ Д. І. Ларін. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. 75-річний ювілей С. Д. Максименка ; 70-річний ювілей Л. Ф. Бурлачука ; 70-річний ювілей В. В. Рибалки ; Балл Георгій Олексійович ; Дьяконов Геннадій Віталійович
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.31+159.96/Д 64-377509501 рукописний текст
Автор(и) : Долинний, Сергій Сергійович
Назва : Психосоматичні чинники внутрішньої конфліктності у педагогів закладів вищої освіти : дис. ... доктора філософії: 053
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :227 с.: табл. + 1 додатки 45 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-226 (386 назв).
УДК : 159.923.31+159.964.21]:378.011.3-057.175(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психосоматичні розлади--внутрішня конфліктність--психосоматичний статус педагог зво--конфліктостійкість--соціально-психологічні та індивідуально-особистісні чинники--модель психосоматичної інтеграції детермінант внутрішньої конфліктності педагогів
Анотація: Дисертація присвячена виявленню психосоматичних чинників внутрішньої конфліктності педагогів закладів вищої освіти, а в аспекті чого здійснено теоретичне обгрунтування й емпіричне дослідження їх впливу на особистість. Запропоновано психокорекційну програму подолання внутрішньої конфліктності педагогів у ситуації психосоматичних розладів для учасників освітнього процесу, які містили комплекс тренувальних вправ, спрямованих на підвищення психологічної культури, розвиток самопізнання, самоактуалізацію, вдосконалення рефлексивних характеристик особистості педагога та передбачала ополодіння прийоматми довільної психічної і психофізичної саморегуляції стану.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 64032
Кількість відвідувачів 773
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя