Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (213)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (26)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=концепт<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
159.922.761:616.248
Ш 73


    Шмігель, Наталія Євгенівна.
    Психологічні особливості внутрішнього світу дітей, хворих на бронхіальну астму [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Шмігель Наталія Євгенівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 227 с. : табл. - Бібліогр.: с. 194-216. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Бронхіальна астма--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
внутрішній світ -- картина хвороби -- бронхіальна астма -- концепт хвороби -- особистісний смисл -- психокорекція
Анотація: Дисертація присвячена вивченню особливостей внутьрішнього світу дітей, хворих на бронхіальну астму. Серед основних психологічних особливостей та факторів, що визначають зміст внутрішнього світу дітей з бронхіальною астмою, розглядається внутрішня картина хвороби та особлива соціальна ситуація розвитку дитину в умовах тяжкої хвороби. Для внутрішнього світу дітей та підлітків, хворих на бронхіальну астму, характерна наявність пасивно засвоєного концепту хвороби, а також позитивного та конфліктного особистісного смислу хвороби. Психологічна корекція елементів внутрішнього світу дитини з бронхіальної астмою мала на меті збільшення ефективності лікувально-відновлювального процесу й оптимізацію участі в ньому пацієнта.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
316.61/.62/.65/.66/.47:159.923.2
П 58


    Попович, Ігор Степанович.
    Семантичний аналіз наукової категорії "соціальні очікування" [Текст] / І. С. Попович // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 528-538 : рис. - Бібліогр.: с. 535-536 (17 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальні очікування -- семантичний аналіз -- концепт -- дефініція -- смисловий простір -- картина світу
Анотація: Розглянуто семантичний концепт як смислову одиницю семантичного аналізу наукових категорій, понять, визначень, дефініцій. Наочно показано семантичні концепти наукової категорії "соціальні очікування". Окреслено смисловий простір досліджуваної проблеми. Виокремлено розмаїття наукових понятійних одиниць.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.922.72
Ш 71


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шмаргун, Віталій Миколайович.
    Інваріантність та концептуальність функціональних систем психічного розвитку [Текст] / В. М. Шмаргун, М. І. Шмаргун // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 267-276. - Бібліогр.: с. 275 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
інваріант -- образ-концепт -- інтелект -- сенсорно-перцептивні дії -- сенсомоторні дії -- інтелектуальний розвиток -- розумові здібності
Анотація: Розглядаються питання наявності та важливості інваріантної залежності складових інтелектуального розвитку при дослідженні розумових здібностей, а також механізму формування образів-концептів, як інтегральних утворень, при переході від сенсорно-перцептивного сприймання до думки, мислення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шмаргун, Микола Іванович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(09)
И 89


   
    Історична психологія та мультикультурність. Збірка статей ІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Пізнавальний та перетворювальний потенціал історичної психології як науки" 5 лютого-5 березня 2015 р. [Текст] : научное издание / ред. О. В. Яремчук. - Одеса : ОНУ, 2015. - 664 с. - ISBN 978-617-689-143-7 : 35.00 грн.
    Зміст:
Балл, Георгій Олексійович. Концепт "особистість": між елетарністю й егалітарністю / Г. О. Балл. - С .13-23. - Бібліогр.: С. 21-23 (28 назв)
Кл.слова: концепт "особистість", елітарність, егалітарність
Коптюк, Леонид Михайлович. Діалог культур як регулятивна ідея сучасного буття та мислення / Л. М. Коптюк. - С .80-90. - Бібліогр.: С. 90 (6 назв)
Кл.слова: сучасне буття, культури, сучасне мислення
Бастун, Наталія Анатоліївна. Культурно-цивілізаційні впливи на розвиток вищих психічних функцій: дислексія як освітня та історико-культурна проблема / Н. А. Бастун. - С .609-619. - Бібліогр.: С. 618-619 (14 назв)
Морозовська, Т. Д. Відображення світогляду людини різних історичних епох у мистецтві танцю / Т. Д. Морозовська. - С .207-216. - Бібліогр.: С. 215-216 (9 назв)
Кл.слова: мистецтво танцю, світогляд людини, історичні епохи
УДК
РУБ 15(09)
Рубрики: Загальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яремчук, Оксана Василівна \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
15(09)
И 89


    Балл, Георгій Олексійович.
    Концепт "особистість": між елетарністю й егалітарністю [Текст] / Г. О. Балл // Історична психологія та мультикультурність. Збірка статей ІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Пізнавальний та перетворювальний потенціал історичної психології як науки" 5 лютого-5 березня 2015 р. : научное издание / ред. О. В. Яремчук. - Одеса : ОНУ, 2015. - С. 13-23. - Бібліогр.: С. 21-23 (28 назв) . - ISBN 978-617-689-143-7
УДК
РУБ 15(09)

Кл.слова (ненормовані):
концепт "особистість" -- елітарність -- егалітарність


Дод.точки доступу:
Яремчук, Оксана Василівна \ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
153.6
А 43


    Загурська, Е. В.
    Вікові аспекти розвитку літературно обдарованої особистості у творчій спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського [Текст] / Е. В. Загурська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 249-258. - Бібліогр.: с. 256-257 (17 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
літератупні здібності -- літературно обдарована особистість -- вік -- концепт -- геній -- несвідоме
Анотація: Дослідницький метод Д. М. Овсянико-Куликовського спирається на об'єктивний аналіз біографій авторів та їх творів, зокрема вікової динаміки літературних персонажів. Особлива роль відводиться тим моментам, які в сучасній термінології описуються як долання егоцентризму, кризових явищ, розвиток здібностей і підйом на нові щаблі особистісного розвитку аж до рівня літературно обдарованої особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Проніна, В. О.
    Сфери особистості як категоріальні концепти в працях українських дослідників [Текст] / В. О. Проніна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 184-199 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- сфера особистості -- категорія -- концепт -- потреба -- мотив -- цінності -- смисли
Анотація: Стаття розкриває розмаїття наукових категорійних концептів, які використовуються сучасними українськими дослідниками для опису змісту та структури сфер особистості. Обгрунтовується методологічна основа розуміння та вживання категорійних концептів в теоретичних та емпіричних наукових дослідженнях. Увага приділяється саме тим сферам особистості, що об'єднують такі феномени як потреби, мотиви, цінності та смисли, у зв'язку із значно більшою варіативністю категорійних концептів серед інших сфер особистості. Зазначені деякі дослідження та погляди авторів, в рамках яких використовуються категорійні концепти. Робляться висновки щодо вибору та застосування категорійних концептів для організації та проведення науково-дослідної роботи.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - 423 с. - ISSN 2072-4772. - ISBN 2072-4772 : 25.00 грн.
    Зміст:
Бабатенко, О. В. Профілактика та корекція негативних функціональних станів фахівців харчової промисловості / О. В. Бабатенко. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 12-13 (21 назва)
Близнюкова, О. М. Досвід розробки та використання веб-додатку при дослідженні фасилятивності майбутніх практичних психологів / О. М. Близнюкова, О. В. Присяжнюк. - С .15-25. - Бібліогр.: с. 23-24 (9 назв)
Бугайова, Н. М. Трансформація особистості в епоху цифрових технологій / Н. М. Бугайова. - С .26-35. - Бібліогр.: с. 35 (1 назва)
Бурлакова, І. А. Соціалізація професійного здоров'я майбутніх фахівців / І. А. Бурлакова. - С .36-46. - Бібліогр.: с. 45 (8 назв)
Вернік, О. Л. Ресурси життєдіяльності особистості: психологічний зміст проблеми / О. Л. Вернік. - С .47-57. - Бібліогр.: с. 54-56 (18 назв)
Вітомський, Ю. Л. Організаційні конфлікти та особливості їх розв'язання / Ю. Л. Вітомський, Л. І. Паращенко, Н. В. Наконечна. - С .58-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (10 назв)
Гейко, Є. В. Цілісність особистості у вимірі системного підходу / Є. В. Гейко. - С .69-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (12 назв)
Гуд, Г. О. Психолого-педагогічні засоби профілактики та корекції негативних переживань молодших школярів / Г. О. Гуд. - С .83-96. - Бібліогр.: с. 94-95 (11 назв)
Добровольська, Н. А. Проблематика обдарованості у соціально-психологічному вимірі / Н. А. Добровольська. - С .97-103. - Бібліогр.: с. 102-103 (12 назв)
Іванова, В. В. Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку / В. В. Іванова, Т. В. Палько. - С .104-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
Іванцанич, В. І. Психологічні складові стресостійкості школярів / В. І. Іванцанич. - С .115-122. - Бібліогр.: с. 120-121 (14 назв)
Кіричевська, Є. В. Психологія професійної придатності військовослужбовців підрозділів спецпризначення НГУ / Є. В. Кіричевська. - С .123-133. - Бібліогр.: с. 130-132 (13 назв)
Купрєєва, О. І. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності підлітків / О. І. Купрєєва. - С .134-146. - Бібліогр.: с. 143-146 (21 назва)
Мамчур, І. В. Психологічні особливості ігрової діяльності як засобу самопізнання старшокласників / І. В. Мамчур. - С .147-155. - Бібліогр.: с. 154-155 (12 назв)
Марусинець, М. М. Особливості професійного самовизначення підлітків в умовах освітнього середовища школи / М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. - С .156-163. - Бібліогр.: с. 162 (6 назв)
Маценко, Ж. М. Видатні психологи української діаспори початку-середини ХХ ст. : пошанування імен (Степан Балій, Олександр кульчицький) / Ж. М. Маценко. - С .164-176. - Бібліогр.: с. 175 (15 назв)
Мельничук, І. Я. Психологічні особливості "Я-концепції" підлітків, які навчаються у сільських та міських школах / І. Я. Мельничук. - С .177-185. - Бібліогр.: с. 184 (5 назв)
Міненко, О. О. Психологічна готовність молоді до шлюбно-сімейних відносин / О. О. Міненко. - С .186-195. - Бібліогр.: с. 194 (12 назв)
Москаленко, В. В. Культура як суб'єктивний синтез людської діяльності і форма освоєння світу / В. В. Москаленко. - С .196-210. - Бібліогр.: с. 207-209 (28 назв)
Музика, О. Л. Літературно обдарована особистість у психологічній спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського / О. Л. Музика, Є. В. Загурська. - С .211-224. - Бібліогр.: с. 223 (5 назв)
Мул, С. А. Психологічні особливості процесу прийняття рішень / С. А. Мул. - С .225-232. - Бібліогр.: с. 231 (8 назв)
Омелянюк, С. М. Теоретико-методологічні основи дослідження соціально-психологічних наративів / С. М. Омелянюк. - С .233-244. - Бібліогр.: с. 242-243 (7 назв)
Ортікова, Н. В. Визнання структурних компонентів моделі кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .245-257. - Бібліогр.: с. 255-257 (10 назв)
Поклад, І. М. Концептуальні уявлення про особистість у науковому доробку вітчизняних психологів / І. М. Поклад. - С .258-267. - Бібліогр.: с. 265-267 (14 назв)
Сердюк, Л. З. Ціннісно-орієнтаційна єдність як фактор психологічної сумісності подружжя / Л. З. Сердюк, Г. М. Дубчак. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-276 (8 назв)
Терещук, А. М. Основні аспекти психологічної допомоги постраждалим внаслідок воєнної травматизації / А. М. Терещук. - С .278-287. - Бібліогр.: с. 285-286 (10 назв)
Турбан, В. В. Психологічна картина світу: час, простір і життєдіяльність особистості / В. В. Турбан. - С .288-297. - Бібліогр.: с. 296-297 (9 назв)
Чегі, Т. Т. Специфіка організації службово-освітньої діяльності курсантів вищого закладу освіти МВС України / Т. Т. Чегі. - С .307-314. - Бібліогр.: с. 313 (6 назв)
Чорна, Н. В. Соціально-психологічні особливості формування музичної культури майбутніх вчителів засобами національного фольклору / Н. В. Чорна. - С .315-326. - Бібліогр.: с. 324-325 (11 назв)
Шамич, О. М. Особливості психологічного сприяння самореалізації паралімпійців / О. М. Шамич. - С .327-335. - Бібліогр.: с. 333-334 (13 назв)
Солодчук, С. Є. Сучасні теорії особистості у вітчизняному науковому просторі / С. Є. Солодчук. - С .336-342. - Бібліогр.: с. 341-342 (8 назв)
Ахтирська, Ю. І. Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів / Ю. І. Ахтирська. - С .343-351. - Бібліогр.: с. 349-350 (9 назв)
Білецький, П. С. Управління освітніми методико-соціальними технологіями в умовах модернізації сучасного соціуму / П. С. Білецький. - С .352-360. - Бібліогр.: с. 359 (7 назв)
Завацька, Н. Є. Соціально-психологічний аналіз структури адаптивного процесу особистості зрілого віку та бар'єрів соціальної адаптації / Н. Є. Завацька, О. В. Кованда. - С .361-367. - Бібліогр.: с. 365-366 (4 назви)
Шевченко, Р. П. Актуальні питання соціально-психологічного супроводу військовослужбовців / Р. П. Шевченко. - С .368-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (5 назв)
Євланова, Е. М. Психологічні особливості функціонування та розвитку атрибутивних стилів особистості / Е. М. Євланова. - С .376-388. - Бібліогр.: с. 365-366 (4 назви)
Ведмідь, В. А. Особистісне становлення професіонала (на прикладі поліграфологів) / В. А. Ведмідь. - С .389-402. - Бібліогр.: с. 400 (6 назв)
Мамко, В. П. Розвиток рефлексивних здібностей майбутніх психологів в навчальному процесі / В. П. Мамко. - С .402-414. - Бібліогр.: с. 412 (9 назв)
Михайлошина, І. О. Психосоматика: вчора, сьогодні, завтра / І. О. Михайлошина. - С .414-423. - Бібліогр.: с. 421-423 (53 назви)
Турбан, В. В. Концепт "особистості" з погляду теорії історії понять / В. В. Турбан. - С .298-306. - Бібліогр. с. 305-306 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


    Турбан, В. В.
    Концепт "особистості" з погляду теорії історії понять [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 298-306. - Бібліогр. с. 305-306 (3 назви) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- поняття "особистість" -- становлення -- розвиток -- історія понять
Анотація: У статті досліджується становлення та розвиток поняття "особистість". Шляхом використання методологічного підходу філософської субдисципліни "історія понять", розкрито історичний контекст становлення поняття "особистість". Зокрема в статті проаналізовано уявлення про особисість, які мають місце в українській богословській і філософській думці. Досліджено особливості трактування поняття "особистість" у психологічних школах. Конкретизовано домінантні трактування поняття особистість. Дослідження поняття "особистість" в історичному контексті актуалізувало особливу увагу до антропологічних уявлень, властивих постмодерній культурі. Проаналізовано "сувязні" поняття, які набули вжитку в психологі, ідентичність, роль, гра. У статті обгрунтовано висновок: сучасна культура веде до радикальної зміни традиційних уявлень про особистість, які постали в ХХ столітті.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

10.
159.9:364-785.22
К 17


    Каліщук, Світлана Миколаївна.
    Генеза смислової архітектоніки свідомості майбутніх психологів-консультантів [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / С. М. Каліщук ; наук. конс. О. П. Сергєєнкова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 511 с. : табл. + 1 додатки 89 с. - Бібліогр.: с. 471-511 (476 назв). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
свідомість -- образ світу -- картина світу -- множинний текст -- пізнавальні контури -- талеологічність -- смисл -- смислові поля -- мнемічні контексти -- розуміння -- екзистенційно системний концепт -- синергетично-реорганізаційний алгоритм -- оцінювально-критеріальний моніторинг -- психолого-педагогічна матриця
Анотація: У дисертації представлено вивчення мікро- і макрогенези смислової архітектоніки свідомості особистості. Запропоновано засади дослідницького формату вивчення свідомості. Означено вектори генетичного модусу психологічних розвідок свідомості: мікрогенези внутрішнього світу, джерел динамічного руху "самоорганізації" свідомості та сутності взаємовідношень між "Я" і "Світом". Здійснено диференціацію онтологічного та гносеологічного планів свідомості. Розкрито поняття "смислової орхітектоніки свідомості". Здійснено практичну розвідку динаміки крос-контурних зв'язків системи смислової архітектоніки свідмоості особистості на прикладі імпринтингів, симптомів переживання трансперсональних станів. Обгрунтовано базисний скрипт змістових та функціонально-операційних детермінант смислової архітектоніки свідомості. визначено зовнішню логіку дослідження - специфічність діяльності практичного психолога; прагнення майбутніх психологів до консультативної діяльності та соціальне еволюціонування "професійної картини світу" в інтерактивних навчальних ситуаціях "викладач-студент" та "керівник практики - студент практикант". Окреслено три іпостасі внутрішньої логіки дослідження: онтологічне суб'єктивне тло (засіб буття); функціональний план внутрішніх дій психолога-консультанта; динамічність "картини світу". Отримані результати дозволили сконструювати екзистенційно-системний концепт як простір умов та засобів, що забезпечують структурний рух смислової архітектоніки через акти пізнання і дії переживання, розуміння та інтерпретації. Обгрунтована та апробована психолого-педагогічна матриця яка є форматом й правилом здійснення процедури макрогенези смислової архітектоніки свідомості особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сергєєнкова, Оксана Павлівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.9:364-785.22
К 17


    Каліщук, Світлана Миколаївна.
    Генеза смислової архітектоніки свідомості майбутніх психологів-консультантів [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / С. М. Каліщук ; наук. конс. О. П. Сергєєнкова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 44 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
свідомість -- образ світу -- картина світу -- множинний текст -- пізнавальні контури -- талеологічність -- смисл -- смислові поля -- мнемічні контексти -- розуміння -- екзистенційно системний концепт -- синергетично-реорганізаційний алгоритм -- оцінювально-критеріальний моніторинг -- психолого-педагогічна матриця
Анотація: У дисертації представлено вивчення мікро- і макрогенези смислової архітектоніки свідомості особистості. Запропоновано засади дослідницького формату вивчення свідомості. Означено вектори генетичного модусу психологічних розвідок свідомості: мікрогенези внутрішнього світу, джерел динамічного руху "самоорганізації" свідомості та сутності взаємовідношень між "Я" і "Світом". Здійснено диференціацію онтологічного та гносеологічного планів свідомості. Розкрито поняття "смислової орхітектоніки свідомості". Здійснено практичну розвідку динаміки крос-контурних зв'язків системи смислової архітектоніки свідмоості особистості на прикладі імпринтингів, симптомів переживання трансперсональних станів. Обгрунтовано базисний скрипт змістових та функціонально-операційних детермінант смислової архітектоніки свідомості. визначено зовнішню логіку дослідження - специфічність діяльності практичного психолога; прагнення майбутніх психологів до консультативної діяльності та соціальне еволюціонування "професійної картини світу" в інтерактивних навчальних ситуаціях "викладач-студент" та "керівник практики - студент практикант". Окреслено три іпостасі внутрішньої логіки дослідження: онтологічне суб'єктивне тло (засіб буття); функціональний план внутрішніх дій психолога-консультанта; динамічність "картини світу". Отримані результати дозволили сконструювати екзистенційно-системний концепт як простір умов та засобів, що забезпечують структурний рух смислової архітектоніки через акти пізнання і дії переживання, розуміння та інтерпретації. Обгрунтована та апробована психолого-педагогічна матриця яка є форматом й правилом здійснення процедури макрогенези смислової архітектоніки свідомості особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сергєєнкова, Оксана Павлівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 77796
Кількість відвідувачів 1046
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя