Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (743)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (32)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=концепція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 91
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.5+/Ж 68-856556 рукописний текст
Автор(и) : Жигайло, Оксана Омелянівна
Назва : Структурно-динамічні особливості розвитку Я-концепції молодшого школяра : дис. ... канд. психол. наук. 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :190 с.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-190.
УДК : 159.922.73-053.5+37.015.3:159.922.7 + 159.922.73-053.5 + 37.015.3:159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Я-концепція
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-концепція--молодший школяр--змістовні складові--когнітивний компонент--поведінково-мотиваційний компонент--навчальна діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню структурно-динамічних особливостей розвитку Я-концепції молодшого школяра. Здійснено теоретичне узагальнення і нове вирішення проблеми, що полягає у визначенні сенситивних періодів структурних компонентів Я-концепції молодшого
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/З-73 рукописний текст
Автор(и) : Знанецька, Олена Миколаївна
Назва : Особливості зв`язку Я-концепції особистості з її психологічним благополуччям : канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Дніпропетровськ, 2010
Кільк.характеристики :221 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 149-178.
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Я-концепція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-концепція--якість я-концепції--самосвідомість--самовідношення--образ я--психологічне благополуччя
Анотація: На підставі теоретичного та емпіричного дослідження нееквівалентних груп досліджувальних, що статистично значуще відрізняються за рівнями сформованості Я-концепції, доведено, що рівень диференційований і когнітивної складності Я-концепції, узгодженість між Я-реальним та Я-ідеальним і позитивна загальна життєва орієнтація зумовлюють відчуття людиною психологічного благополуччя. Психологічне благополуччя відбиває оптимістичність орієнтації людини у професійній реалізації, гармонії в особистому житті, реалізації власного потенціалу. В рамках теоретичного дослідження, із спиранням на когнітивно-експеріенціальну теорію формування внутрішнього світу особистості (С.Епштейн), автором здійснено аналіз ролі Я-концепції у забезпеченні оптимістичної життєвої орієнтації особистості як важливого фактора, що сприяє виявленню людиною активної життєвої позиції і цілеспрямованості у здійсненні її основної діяльності, в усвідомленні перспектив на майбутнє, що приносить у життя людини впорядкованість і впевненість у досягненні успіху. У ході емпіричного дослідження проведено первинну адаптацію опитувальника американської авторки К.Рів, спрямованого на визначення відчуття людиною психологічного благополуччя.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.454.52+81'233/П 40 рукописний текст
Автор(и) : Пляка, Любов Володимирівна
Назва : Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :241 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 217-241.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
Педагогічна психологія-- Майбутні провізори
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна компентність--професійна комунікація--психологічна готовність--комунікативні здібності--я-концепція
Анотація: Розкрито специфіку і структуру професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів під час професійної підготовки. Розкрито спеціфіку і структуру професійної комунікативної компетентності провізорів, розроблено, теоретично обгрунтовано та опробовано психолого-педагогічну технологію розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів, яка передбачає розвиток професійної самосвідомості як складової "Я-концепції" майбутніх провізорі, створення ефективних психолого-педагогічних умов розвитку і використання необхідних принципів, методів та прийомів у навчально-пізнавальної діяльності. Цю психолого-педагогічну технологію можна використовуватьи в навчально-виховному процесі, у фаховій підготовці майбутніх провізорів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+159.923/П 57-852721 рукописний текст
Автор(и) : Попелюшко, Роман Павлович
Назва : Психологічні умови подолання негативної самооцінки в юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :274 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-192.
УДК : 159.922.8+159.923.2 + 159.922.8 + 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Юнацький вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): "я"-концепція--соціальна адаптація--самооцінка--загальна самооцінка--негативна самооцінка--саморегуляція
Анотація: Дисертація присвячена проблемі впливу самооцінки на формування особистості молодої людини. дана робота складається із вступу, трьох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел і додатків. В першому розділі теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено вплив якісних і кількісних показників самооцінки на формування особистісних характеристик студентів ВНЗ. Обгрунтовано також підхід до самооцінки як до динамічної системи. У другому розділі описано розроблений і апробований автором комплекс методів дослідження рівнів самооцінки; встановлено загальні та індивідуальні особливості розвитку окремих структурних компонентів системи самооцінки; описані рівні самооцінки. Результати дослідження, висвітлені у третьому розділі, доповнюють уявлення про механізм функціонування самооцінки як складової системи регуляції поведінки і діяльності особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:616.1/Д 30 рукописний текст
Автор(и) : Дем`яненко, Юлія Олександрівна
Назва : Особливості усвідомлення власного життєвого досвіду людьми з серцево-судинними захворюваннями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :200 с.: граф., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 190-198.
УДК : 159.923.2:616.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Серцево-судинні захворювання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наратив--усвідомлення--особистісний досвід--розвиток особистості--я-концепція--серцево-судинні захворювання--стенокардія--гіпертонія
Анотація: Визначено тпи текстів-наратив та проаналізовано психологічні чинники, що впливають на їх породження; досліджено якісний склад автонаративів, виявлено домінуючі теми у наративах хворих; проаналізовано особливості інтеграції власного життєвого досвіду хворих у структуру "Я-концепції" особистості. на основі аналізу отриманих даних розкрито особливості усвідомлення життєвого досвіду людьми з серцево-судинними захворюваннями. Розроблено та апробовано програму тренінгу "Усвідомлення власного життєвого досвіду", що спрямована на розширення репертуару життєвих сюжетів особистості, переосмислення життєвих стратегій, усвідомлення власної відповідальності у створенні позитивного досвіду та позитивно спрямованого життєвого шляху. Доведено, що тренінгова робота з хворими на серцево-судинні захворювання сприяє глибшому усвідомленню власного досвіду та зміні сюжетних ліній у викладенні автобіографічного матеріалу, а відтак зміні життєвих орієнтирів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:37.011./І-44-184556 рукописний текст
Автор(и) : Ілляш, Соломія Дмитрівна
Назва : Динаміка розвитку саморозуміння в майбутніх педагогів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :218, [6] с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-218.
УДК : 159.923.2:37.011.3-051-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самосвідомість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--саморозуміння--я-концепція--юнацький вік--майбутні педагоги--професійне саморозуміння
Анотація: У дисертаційній роботі здійснено психологічний аналіз проблеми саморозуміння як структурного компонента самосвідомості особистості. У результаті дослідження встановлено ключові концептуально-теоретичні підходи до проблеми саморозуміння особистості, розкрито сутність базової дефініції, з'ясовано сучасний стан проблеми саморозуміння у вітчизняній і зарубіжній психолого-педагогічній науці, обґрунтовано структурно-динамічні характеристики саморозуміння, а також узгоджено співвідношення понять "саморозуміння", "самопізнання", "самоставлення". Різнобічно розглянуто специфіку розвитку саморозуміння за статево-гендерною ознакою - в юнаків та дівчат - майбутніх педагогів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/К 43-532640 рукописний текст
Автор(и) : Кирилюк, Інна Миколаївна
Назва : Психологічні чинники підготовки практичного психолога до ведення терапевтичного діалогу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :205 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-200.
УДК : 378-057.875:159.98-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Підготовка психолога
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психотерапевтичний діалог--рефлексія--емпатія--конґруентність--я-концепція--комунікативна компетентність--професійна підготовка практичних психологів
Анотація: Роботу присвячено вивченню психологічних чинників та особливостей підготовки практичних психологів до ведення психотерапевтичного діалогу. З'ясовано сутність різних підходів до розуміння контакту, діалогу в процесі психологічного консультування. Проаналізовано специфіку діалогічного підходу та феномени, що виокремлюють у межах данного напряму: діалогічна позиція, діалогічна інтенція тощо. Психотерапевтичний діалог розглядається як складна багатофункціональна система, яка визначає якість контакту психолога та клієнта, передбачає наявність довіри у їх відносинах, зумовлена рівнем конґруентності, емпатії та рефлексії практичного психолога та залежність від міри комунікативної компетентності майбутнього практичного психолога.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/К 55 рукописний текст
Автор(и) : Кочубейник, Ольга Миколаївна
Назва : Трансформація уявлень про "Я"-концепцію у крос-культурних психологічних дослідженнях : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :217 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 184-217.
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- "Я"-концепція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): "я"-концепція--крос-культурний аналіз--конвергентна стратегія--дивергентна стратегія
Анотація: У дисертації розкриваються теоретичні проблеми сучасного етапу крос-культурних досліджень у психології, аналізуються причини, що призвели до поширення західних методологій у дослідження, виконані на інокультурному ґрунті. Простежуються закономірності розвитку теорії "Я"-концепції у загальній психології і психології особистості та переходу до крос-культурної проблематики. Розкриваються особливості крос-культурних етапів дослідження "Я"-концепції, виокремлюються дві стратегії аналізу згаданого феномену: конвергентна стратегія та дивергентна стратегія.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:364-43/К 82 рукописний текст
Автор(и) : Кривоконь, Наталія Іванівна
Назва : Соціально-психологічні чинники професійної самоідентифікації фахівців системи соціального захисту населення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :232 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-212.
УДК : 159.923.2:364-43
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Професійна самоідентифікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна самоідентифікація--професійна самосвідомість--професійна "я-концепція"--професійні образи "я"--модель спеціаліста--система соціального захисту населення
Анотація: В дисертаційному дослідженні здійснено аналіз понять, що характеризують процес формування особистості фахівця, становлення його професійної "Я-концепції", а також поглиблено розуміння феномену професійної самоідентифікації, зокрема, в аспекті соціальної роботи. Вперше були виділені чинники професійної само ідентифікації спеціалістів із соціальної роботи на етапі фахової підготовки. В роботі здійснено аналіз соціально-психологічних особливостей професійної діяльності працівників системи соціального захисту населення, враховуючи аспект професійної само ідентифікації. В результаті теоретичного і емпіричного аналізу означених явищ запропоновано основу моделі спеціаліста системи соціального захисту.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2(091)Зен/Л 52-918374 рукописний текст
Автор(и) : Летцев, Віктор Михайлович
Назва : Проблема особистості у психологічні спадщини В. В. Зеньковського : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :190 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-190.
УДК : 159.923.2(091)Зеньковський
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія психології-- Спадщина В. В. Зеньковського
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--особистісна реальність--глибинна основа особистості--субстанційна концепція особистості--персонологія
Анотація: Дисертація є цілим дослідженням персоно логічної спадщини В. В. Зеньковського. У роботі визначено місце й роль особистісної проблематики в системі психологічних поглядів мислителя й установлено логіко-концептуальні засади й принципи розуміння особистості в його персонології. В ході детального аналізу філософсько-психологічних творів В. В. Зеньковського розкрито послідовність і логіку становлення його суб'єктно-особистісної концепції, виділені і проінтерпретовані її ключові аспекти, визначені етапи, послідовність і засоби обґрунтування ним особистісної реальності. У підсумку дослідження здійснена систематизуюча інтерпретація фундаментальних засад і ключових принципів персонологічного учення В. В. Зеньковського.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:316.62+/П 32-225101 рукописний текст
Автор(и) : Пилат, Наталія Іванівна
Назва : Соціальна ідентичність особистості як чинник вибору стилю поведінки в конфлікті : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Львів, 2004
Кільк.характеристики :207 с.: табл., рис.
Колективи : Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примітки : Бібліогр.: с. 158-177.
УДК : 159.923.2:316.62+316.48 + 159.923.2:316.62 + 316.48
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціальна ідентичність-- Поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна ідентичність особистості--стиль поведінки--конфлікт--я-концепція
Анотація: У дисертації здійснено аналіз конфлікту як соціально-психологічного феномену в ракурсі філософсько-соціологічних та психологічних інтерпретацій. Запропоновано соціопсихологічну модель конфлікту, базовану на принципі об'єктивно-суб'єктивної природи конфліктів. Проаналізовано категорію соціальної ідентичності особистості, яка є частиною Я-концепції особистості, що стосується групової належності та відіграє істотну роль у детермінації конфліктів. Встановлено, що значима соціальна ідентичність забезпечує усвідомлення ступеня важливості окремої конфліктної ситуації для молодої людини та визначає вибір нею стилю поведінки в певній конфліктній ситуації. Розроблено та апробовано психокорекційний тренінг соціальної компетентності, спрямований на становлення позитивної ідентичності в студентів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8/П 61 рукописний текст
Автор(и) : Посацький, Олександр Васильович
Назва : Психологічні особливості образу власного майбутнього в ранній юності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :174, [33] с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 158-174.
УДК : 159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Образ майбутнього
Вікова психологія-- Юнацький вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рання юність--старший шкільний вік--образ майбутнього--я-концепція
Анотація: У дисертаційній роботі здійснено психологічний аналіз проблеми уявлення про майбутнє у ранній юності. Виявлено особливості часової перспективи, змістової наповненості та емоційного переживання образу майбутнього у старшокласників. Виявлено подібні та відмінні риси образу майбутнього у старшоклассників з великого та малого міста, а також відмінності в образі майбутнього у юнаків та дівчат. Показано, що міра переживання майбутнього як проблеми опосередкована особистісними детермінантами: особливостями образу майбутнього, мірою гармонійності, позитивної Я-концепції, самооцінкою, рівнем тривожності старшоклассників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-058.86/П 91-439163 рукописний текст
Автор(и) : Пушкар, Вікторія Анатоліївна
Назва : Особливості розвитку образу "Я" дітей-сиріт у навчальному закладі інтернатного типу : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :191 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.164-180.
УДК : 159.922.73-058.862
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Образ "Я"
Вікова психологія-- Діти-сироти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): "я"-концепція--"я"-образ--ідентичність особистості--рефлексія--самопізнання--самоставлення--когнітивна складність
Анотація: В дистертації теоретично обґрунтовано та емпірично досліджено особливості системи "Я"-образів підлітків - вихованців закладів інтернатного типу. Визначено, що в системі "Я"-образів підлітків шкіл-інтернатів актуальними є статусно-рольові категорії. Показано, що у підлітків шкіл-інтернатів структура "Я"-концепції мало диференційована, а система їх уявлень про себе узалежнюється уявленнями та нормативними приписами значимих інших. Розроблено й апробовано соціально-психологічний тренінг, спрямований на інтеграцію "Я"-образів в єдину "Я"-концепцію.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.5/Ш 33 рукописний текст
Автор(и) : Швидкий, Анатолій Лаврентійович
Назва : Психолого-педагогічна концепція життєвого самовизначення колегіїстів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :199 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-199.
УДК : 37.014.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самовизначення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєве самовизначення--особистість--розвивальне навчання--школа інноваційного типу--особистісний скаморозвиток--система "колегіум"
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню авторської концепції життєвого самовизначення колегіїстів з практичним впровадженням її у діяльність школи інноваційного типу. Створена система організаційно-методичних та психо-дидактичних засобів і технологій навчально-виховного процесу, спрямованих на життєве самовизначення випускників. Визначені психологічні принципи, можливості та умови особистісного становлення. Перевірено ефективність нововведень з підтримки життєвого самовизначення колегіїстів у навчальному закладі інноваційного типу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2(043.3)/Ш 33 рукописний текст
Автор(и) : Швидкий, Владислав Олегович
Назва : Особливості формування Я-концепції в професійному становленні особистості : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :172,[26] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.160-172.
УДК : 159.923.2(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Я-концепція
Педагогічна психологія-- Професійне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): "я"-концепція--самосвідомість--становлення особистості--рефлексія--образ я--самовизначення--самоактуалізація
Анотація: В дистертації досліджено формування професійної складової Я-концепції студентів вищих навчальних закладів. Здійснено аналітичний огляд проблеми Я-концепції в професійному становленні особистості. Конкретизовано поняття професійної Я-концепції, визначено її головні риси. З'ясовані закономірності становлення професійної Я-концепції особистості. Розроблена й апробована програма формування професійної Я-концепції студентів факультету фізичного виховання та спорту.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54:/К 17-969673 рукописний текст
Автор(и) : Каламаж, Руслана Володимирівна
Назва : Психологія формування професійної Я-концепції майбутніх юристів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Острог, 2010
Кільк.характеристики :485 с.: табл., рис.
Колективи : Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примітки : Библиогр.: с. 405-443.
УДК : 159.923.2:331.54:34-051-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Я-концепція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна я-концепція--майбутні юристи--юридична діяльність--професійна самосвідомість--професійна самооцінка--самоставлення--професійно важливі якості--юридична етика--професіоналізація
Анотація: В дослідженні розроблено теоретико-методологічні підходи до вивчення професійної я-концепції майбутніх юристів з метою її подальшого системно-структурного та змістового аналізу. Проаналізовано соціально-психологічні особливості та специфіку професійної юридичної діяльності, досліджено їх відображення в змістовому конструюванні образу професії та образу юриста-=професіонала. Розроблено модель професійної я-концепції майбутніх юристів та здійснено дослідження її структурно-функціональних компонентів. Визначено етапи, що відображають динаміку професійної Я-концепції майбутніх юристів, розроблено систему критеріїв та показників щодо рівнів її розвитку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.01+159.96/Ю 83 рукописний текст
Автор(и) : Юрченко, Вікторія Миколаївна
Назва : Теоретико-методологічні засади дослідження психічних станів людини : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Рівне, 2009
Кільк.характеристики :481 с.: табл., рис.
Колективи : Рівенський інститут слов`янознавства Київського славістичного університету (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 452-481.
УДК : 159.9.01+159.96
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психічні стани
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічні стани--структурно-рівнева концепція психіки--підсвідоме--свідомість--психофізіологічна активність--вольові стани--мисленнєві психічні стани--перцептивні стани
Анотація: В дослідженні розкрито методологічні та методичні аспекти системного психологічного пізнання з метою узагальнення і використання в розробці системних теоретико-методологічних засад дослідження психічних станів людини. Проведено історико- психологічний аналіз становлення системного поняття "психічний стан" як моделі відповідного явища людської психіки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/К 11-891905 рукописний текст
Автор(и) : Краєва, Оксана Анатоліївна
Назва : Подолання кризи ідентичності в підлітковому віці : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :260 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 195-218.
УДК : 159.922.73-053.6+159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ідентичність-- Кризи
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): криза ідентичності--піділітки--я-концепція--структура особистості--рефлексивна свідомість--подолання кризи ідентичності
Анотація: В роботі обґрунтовано концептуальний підхід до вивчення кризи ідентичності підлітків, розроблено модель кризи ідентичності. Запропоновано програму діагностики дослідження особливостей показників кризи ідентичності підліткового віку. Емпірично досліджено складові фізичної, особистісної та соціальної ідентичності, особливості прояву її кризи, проаналізовано їх динаміку у підлітків 13-14 років. Розроблено тренінгову програму для подолання кризи ідентичності у підлітків для застосування у закладах освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.38+159.95/М 57-086225 рукописний текст
Автор(и) : Міщиха, Лариса Петрівна
Назва : Творчий потенціал особистості у період пізньої дорослості : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2015
Кільк.характеристики :506 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 412-470.
УДК : 159.923.38+159.954.4]-053.88/.9(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Творчий потенціал-- Пізня дорослість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчий потенціал особистості--творча діяльність--творчий профіль--творча активність--творча продуктивність--пізня дорослість--холістична концепція
Анотація: У дисертації на основі аналізу основних теоретичних підходів до творчого потенціалу як психологічного феномену визначено стан розробленості зазначеної проблеми у філософсько-психологічному дискурсі. Розкрито зміст та структуру творчого потенціалу особистості. здійснено теоретичний аналіз психічних трансформацій особистості у період пізньої дорослості у контексті функціонування творчого потенціалу. Виявлено психологічні особливості розвитку творчого потенціалу особистості у пізньому онтогенезі. Розроблено та обґрунтовано холістичну концепцію творчого потенціалу особистості у період пізньої дорослості. Виокремлено психологічні детермінанти розвитку творчого потенціалу особистості у період пізньої дорослості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Орішко Н. К.
Назва : Індивідуально-психологічні та особистісні чинники самовдосконалення в юнацькому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 156-167 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 165-166 (18 назв)
УДК : 159.922.8:159.923.2
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самовдосконалення--самотворчі процеси--акцентуації характеру--самосвідомість--самооцінка--я-концепція--рівень домагань
Анотація: У статті самовдосконалення особистості розглянуто як одна з форм самотворчих процесів та важлива складова її духовності. Проаналізовано основні індивідуально-психологічні та особистісні чинники самовдосконалення особистості, зокрема характер та його акцентуації , складові самосвідомості -- самооцінку Я-концепцію та рівень домагань, які вирішальним чином детермінують зміст, спрямованість, мотиви самовдосконалення, а також його ефективність.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
 
Статистика
за 26.08.2024
Кількість запитів 62790
Кількість відвідувачів 974
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя