Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (300)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=корекція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.5:6/М 15-303939 рукописний текст
Автор(и) : Макух, Ольга Іванівна
Назва : Особливості межових психічних станів молодших школярів у процесі навчальної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :208 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-208.
УДК : 159.922.7-053.5:616.8+159.96
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Навчальна діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): межові психічні стани--неврози--дитячі неврози--навчальна неуспішність--шкільна тривожність--психологічна корекція
Анотація: У дисертаційному дослідженні розкрито теоретико-експериментальні проблеми межових психічних станів і показано результати їх впливу на навчальну діяльність молодших школярів. Проаналізовано зміст поняття "межові психічні стани", визначено їх основні симптоматичні прояви. З"ясовано, що межові психічні стани дітей зумовлюються тривогами, страхами і негативними емоціями. Істотною складовою цих станів є неврози, які виникають внаслідок гострої психологічної травми. різного роду конфліктів і переживань, а також через неправильне виховання й інші впливи соціального життя. Теоретичний аналіз проблеми дорслідження дав змогу встановити причини навчальної неуспішності молодших школярів: вона пов"язана з обставинами шкільного життя і психологічними чинниками розвитку особистості. Експерементальне дослідження причин низької навчальної успішностій невисокої розумової активності молодших школярів показало, що цими причинами є нервово-психічні розлади (межові стани), які мають високий, середній та низький рівні свого прояву у першокласників. Встановлено, що перші трудності навчання пов"язані з травмуючою дією межових психічних станів школяів. Розкрито способи ефективного розв"язання завдань навчально-виховного процесу, що передбачають застосування психокорекційних заходів і модернізацію дидактивних методів навчання. Запропоновано авторську психокорекційну програму, спрямовану на подолання (чи запобігання) межових психічних станів у дітей молодшого шкільного віку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.19:/Р 83-005817 рукописний текст
Автор(и) : Рудюк, Олег Володимирович
Назва : Особистісно-смислові детермінанти переживання безробітними професійних криз : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Рівне, 2011
Кільк.характеристики :287 с.: табл., рис.
Колективи : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 207-220.
УДК : 159.923.2-057.19:331.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Безробіття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--професійні кризи--особистісно-смислові детермінанти--переживання--психологічна корекція--смислодіяльнісна детермінація--безробіття--психотренінгова програма
Анотація: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням особистісно-смислових детермінант переживання безробітними професійних криз. У роботі проаналізовано основні підходи до розуміння сутності феномену переживання. Розкрито зміст поняття переживання професійної кризи. Обгрунтовано змістовий характер і структурну організацію переживання професійної кризи як системної єдності формально-змістових, змістовно-структурних і результативних показників. Виявлено, що ефективним шляхом подолання неконструктивних способів переживання професійних криз у молодих безробітних є впровадження у процес їх професійної перепідготовки спеціальної психотренінгової програми. Також у молодих безробітних експериментальної групи в ході формувальних заходів було відмічено активізацію процесів смислової інтеграції життєвого і професійного минулого, теперешнього і майбутнього; актуалізацію потреб у розширенні власного професійного простору, у розвитку професійних знань і інтересів, що врешті забезпечило умови і можливості для розвитку конструктивних способів переживання професійних криз.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.5+/А 39-421307 рукописний текст
Автор(и) : Акименко, Юрій Федорович
Назва : Психологічна корекція ставлення батьків до дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :240 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-199.
УДК : 159.922.73-053.5+159.964.3+159.98 + 159.922.73-053.5 + 159.964.3 + 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ставлення батьків
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічний розвиток--тип батьківського ставлення--детермінанти батьківського ставлення--діагностичні критерії--психологічна корекція--індивідуальний тренінг--груповий тренінг--психологічна ефективність
Анотація: Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини від типу батьківського ставлення. Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини молодшого шкільного віку. Визначені соціально-психологічні детермінанти батьківського ставлення, діагностичні критерії та методи вивчення батьківського ставлення, розроблена нова типологія ставлення батьків до дітей. Розроблена трикомпонентна модель психологічної корекції батьківського ставлення, яка включає індивідуальний і груповий тренінги та комбіновану форму роботи з батьками. Визначена психолого-педагогічна ефективність корекційної моделі та проаналізовані зміни у ставленні батьків до дітей. Основні результати праці знайшли практичне впровадження у роботі з психологічного консультування батьків та психокорекції неадекватного батьківського ставлення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:611.314/Б 48 рукописний текст
Автор(и) : Березовська, Ірина Володимирівна
Назва : Індивідуально-типологічні особливості пацієнтів із зубощелепною аномалією, їх психологічний супровід та корекція : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :234 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-227.
УДК : 159.923.2:611.314
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Психологічний супровід пацієнтів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні особливості прояву "зубощелепної аномалії"--індивідуально-типологічні особливості--ортодонтія--стоматологія--психологічна ціннісність
Анотація: У дисертаційному дослідженні надається визначення поняття "індивідуально-типологічні особливості" - індивідні характеристики індивідуальності, що формуються на основі природних властивостей, відображають загальне, особливе й одиничне в людині й мають різну міру представленості. Визначається, що ЗЩА - масове явище в будь-якому віці розвитку людини і одне з найпоширеніших стоматологічних захварювань.Виявлено, що психологічна ціннісність, як один з найважливіших чинників профілактики негативного самоставлення має універсальні властивості й проявляється в кожній людині незалежно від індивідуально-типологічних особливостей й віку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/З-13-516057 рукописний текст
Автор(и) : Завацька, Наталія Євгенівна
Назва : Особливості особистісної диференціації узалежненої поведінки підлітків та її корекція : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Луганськ, 2003
Кільк.характеристики :225 с.: табл., рис.
Колективи : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Примітки : Бібліогр.: с. 162-193.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Узалежнена поведінка
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--особистісні особливості--узалежнена поведінка--опіоїди--канабіноїди--алкоголь--агресія--психологічна корекція
Анотація: У дисертації досліджуються особистісні особливості підлітків з узалежненною поведінкою і викладається програма її психологічної корекції. Проведено порівняльний аналіз особистісних особливостей підлітків відповідно до різновиду вживаної наркотичної речовини. Виявлено різні види агресії підлітків під дією різних наркотичних речовин. Доведено, що на стадії психічної узалежненості від наркотиківвиникає нівелювання особистісних особливостей, на перший план виступають згрубіння, брутальність, цинізм. Був розроблений комплекс вправ, специфічних до особистісної диференціації підлітків з узалежненою поведінкою.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/К 12-345780 рукописний текст
Автор(и) : Кацеро, Анжеліка Олександрівна
Назва : Особливості образу Я у бездоглядних підлітків : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :198 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-191.
УДК : 159.922.73-053.6-058.862
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Образ "Я"
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ я--бездоглядні підлітки--трансформація--психологічна профілактика і корекція
Анотація: У дисертації досліджуються особливості структури та функції образу Я у бездоглядних підлітків і надаються рекомендації щодо створення для них умов відновлення гідного способу життя і позитивних, не викревлених уявлень про самих себе. Проведено порівняльний аналіз особливостей образу Я у бездоглядних підлітків і у підлітків, які розвиваються в сприятливих соціальних умовах. Показано, що результат психічного відображення внутрішніх сенсів життя, зовнішніх впливів утворює цілісну систему; під впливом надмірних загострень суперечностей з оточенням образ Я втрачає гармонійну цінність і провідним стає мотив самозахисту, як засіб самострердження, звільнення від суперечностей; в образі Я у підлітка утверджується загострене відчуття власного Я, прагнення до самостійних дій і поведінки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91:796/К 55 рукописний текст
Автор(и) : Кокун, Олег Матвійович
Назва : Моніторинг та корекція психофізіологічної адаптації спортсменів вищої кваліфікації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Київ, 1997
Кільк.характеристики :172 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 145-165.
УДК : 159.91:796
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Психофізіологічна адаптація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моніторинг--корекція--психофізіологічна адаптація--психофізіологічний стан--спорт--спортсмени--вища кваліфікація
Анотація: Дисертацію присвячено моніторингу та корекції психофізіологічної адаптації спортсменів вищої кваліфікації. У роботі виявлені, шляхом здійснення моніторингу, закономірності та особливості психофізіалогічної адаптації спортсменів вищої кваліфікації, встановлено фактори, котрі справляють вагомий вплив на перебіг цього процесу, обґрунтовано використання методів експрес-діагностики при проведенні моніторингу. Теоретично обґрунтовано поняття "психофізіологічна адаптація" як системний процес та визначено типи індивідуального адаптаційного реагування, що в цілому розширює уявлення про це явище і слугує відповідною основою для його подальшого вивчення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.3-053.4/С 60-719261 рукописний текст
Автор(и) : Святка, Олег Олексійович
Назва : Феномен опорів як проблема в глибинно-психологічній груповій корекції : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :319 с.: табл., рис.
Колективи : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примітки : Бібліогр.: с. 298-319
УДК : 159.964.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологічний опір-- Групова корекція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний опір--психологічний захист--несвідоме--витіснення--символізація--умовні цінності--глибинно-психологічна корекція
Анотація: У дисертації здійснюється комплексне дослідження психологічних опорів в глибинно-психологічній груповій корекції. Предметом розгляду є особливості опорів та специфіка їх врахування в груповому процесі за методом АСПН. Робота містить обґрунтування психологічних засад дослідження психологічних опорів, аналіз їхньої залежності від системи психологічних захистів, опис особливостей взаємодії психологічного опору з механізмами витіснення, символізації, умовними цінностями. Доведено необхідність глибинно-психологічного пізнання опорів з метою попередження їхньої актуалізації у професійній роботі психолога.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98+615.851]:1/Л 17-815346 рукописний текст
Автор(и) : Лазос, Гелена Петрівна
Назва : Психологічна корекція негативних переживань підлітків у стосунках з батьками : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :228 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 227-246.
УДК : 159.98+615.851]:159.942.5-053.6(043.5) + 159.98 + 615.851]:159.942.5-053.6(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Негативні переживання
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--негативні переживання--стосунки з батьками--психологічна корекція--дитячо-батьківські стосунки
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі негативних переживань підлітків у стосунках з батьками та їх психологічної корекції. Розкрито зміст поняття "негативне переживання" щодо підліткового віку та визначено основні характеристики негативних переживань сучасних підлітків різної статі у стосунках з батьками - їх інтенсивність, приводи виникнення, зміст та емоційне вираження, здатність підлітка справлятися з ними. Встановлено особливості їх зв'язку із психологічними та структурними деформаціями сім'ї, її соціально-економічним статусом. Створено модель корекції негативних переживань підлітків на основі кататимно-імагінативноїпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.3+37.043/Н 60-146562 рукописний текст
Автор(и) : Ніщук, Галина Миколаївна
Назва : Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :197 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-191.
УДК : 159.946.3+37.091.31-059.2+373.29 + 159.946.3 + 37.091.31-059.2 + 373.29
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Першокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєві відхилення--першокласники--правильне мовлення--логопедична корекція--психологічний супровід--фрустрація--спільна діяльність
Анотація: У дослідженні уточнено положення про особистісні прояви мовленнєвих відхилень у першокласників. З'ясовано, що наявність мовленнєвих відхилень спричиняє адаптаційний досвід. пов'язаний з усуненням фрустрації. Експериментально засвідчено, що логопедична корекція мовленнєвих дефектів, здійснена без завваження особистісних проявів першокласників з мовленнєвими відхиленнями, дає тимчасовий ефект, оскільки руйнується мовленнєва поведінка. Виявлено, що відособлені логопедичні заходи призводять до зростання фрустрованості першокласників. Доведено, що здійснення логопедичного впливу із застосуванням психологічного супроводу сприяє виправленню мовленнєвих відхилень у першокласників, логопедичний ефект проявляється як сталий.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.3+159.98:/О-57-252451 рукописний текст
Автор(и) : Омельченко, Яніна Миколаївна
Назва : Корекція тривожних станів молодших школярів засобами кататимно-імагінативної психотерапії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :247 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-210.
УДК : 159.964.3+159.98:616.89-008.441.1 + 159.964.3 + 159.98:616.89-008.441.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Тривожність
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодші школярі--тривожні стани--тривожність у дітей--психологічна корекція--дезадвптивна форма тривожності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі тривожності у дітей молодшого шкільного віку. Модифіковано діагностичні методики дослідження, що спрямовані на вивчення тривожних станів у школі та поза її межами. Розроблено методику вивчення зовнішніх та внутрішніх характеристик тривожних станів. Встановлено, що тривожні переживання мають суттєве значення у онтогенезі дитини, а їх адаптивні форми необхідні для повноцінного розвитку особистості. Створено модель корекції тривожних станів молодших школярів на основі кататимно-імагінативно їпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.22/С 12 рукописний текст
Автор(и) : Савчук, Надія Антонівна
Назва : Психолого-педагогічні умови корекції особистісних дисгармоній вчителів загальноосвітніх шкіл : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :204 с.: табл., рис.
Колективи : Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-183.
УДК : 159.964.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Особистісна дисгармонія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дисгармонійні психічні утворення--дисгармонійні психічні стани--особистісна дисгармонія--педагогічна діяльність--психолого-педагогічна корекція
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню дисгармонійних психічних станів та особистісних дисгармоній у вчителів загальноосвітньої середньої школи. Розглядаються чинники формування дисгармонійних утворів психіки, особливості їхнього психодіагностичного виявлення та психолого-педагогічні умови ефективної корекції. Встановлено факторну структуру дисгармонійних психічних утворень. Побудовано та апробовано модель психічної корекції виявлених у вчителів дисгармоній, здійснено порівняльний аналіз ефективності корекції психічних станів і особистісних дисгармоній залежно від застосованих по відношенню до них психокорекційних підходів та технік.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32:005.95-051/Т 58-015227 рукописний текст
Автор(и) : Тополов, Єгор Вікторович
Назва : Психологічні особливості агресивної поведінки менеджерів комерційних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :191 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 159-177.
УДК : 005.32:005.95-051:316.613.434
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Агресивна поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресивна поведінка--менеджери--корекція агресивної поведінки--профілактика агресивної поведінки
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено визначенню чинників, які зумовлюють агресивну поведінку менеджерів комерційних закладів, специфічних особливостей такої поведінки та з'ясуванню можливостей застосування методів профілактики та корекції агресивної поведінки менеджерів в умовах діяльності комерційного закладу. Визначено особливості прояву агресивності менеджерів комерційних закладів залежно від їхньої статі, сфери роботи (банківська чи промислова). Розроблено психокорекційний тренінг та складено рекомендації з корекції та профілактики агресивної поведінки менеджерів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.613.434/Т 66 рукописний текст
Автор(и) : Третьяков, Сергій Павлович
Назва : Особистісно-ситуаційна детермінація агресивної поведінки людини : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :177 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 156-173.
УДК : 316.613.434
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Агресивна поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресія--агресивна поведінка--особистісно-ситуаційний підхід--фрустрація--тривожність--формувальний вплив--корекція агресивної поведінки
Анотація: У дисертаційному дослідженні використовується особистісно-ситуаційний підхід до аналізу феномену агресії. Виявлено особливості прояву агресії у працівників служб охорони і чинники, що впливають на неї - низка особистісних і ситуаційних змінних. Доведено, що механізм агресивної поведінки може бути представлений у вигляді чотирьох чинників: збудливість, завуальована жорстокість, негативізм і почуття провини. Запропоновано корекційну програму з елементами психотренінгу для профілактики та усунення агресії у працівників служб охорони.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:616.89-008./Ч-46-738149 рукописний текст
Автор(и) : Чередниченко, Олександр Трохимович
Назва : Особливості мотиваційної сфери наркоманів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 1995
Кільк.характеристики :219 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С .Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 152-183.
УДК : 159.947.5:616.89-008.441.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Мотиваційна сфера
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотиваційна сфера--адиктивна поведінка--наркоманія--корекція--чуттєве задоволення
Анотація: В дисертації проаналізовані та визначені основні підходи до проблеми психологічного дослідження мотивації поведінки наркоманів. Розкрито специфіку та динаміку мотиваційної сфери молодих людей, які вживають наркотичні речовини. Виявлено рівень сформованості у піддослідних суб'єктних компонентів у регуляції та саморегуляції діяльності. Розроблено психолого-корекційні засоби формування у наркоманів здатності до подолання залежності від наркотичних речовин.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91:159.944]:3/Ш 37-990434 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Володимир Євгенович
Назва : Психофізіологічні особливості працездатності фахівців спецпідрозділів Міністерства оборони України : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Вінниця, 2002
Кільк.характеристики :230 с.: табл., рис.
Колективи : Вінницький державний медичний університет ім. М. І. Пирогова (Вінниця)
Примітки : Бібліогр.: с. 143-160.
УДК : 159.91:159.944]:355
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Працездатність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна працездатність--психофізіологічні показники--психофізіологічна корекція--екстремальний стан--спецпідрозділ
Анотація: Автором розкрито психофізіологічні особливості працездатності фахівців спецпідрозділів. Встановлено, що на підставі вивчення психофізіологічних особливостей професійної працездатності можна оптимізувати функціональний стан фахівців спецпідрозділів. Визначено перспективні напрямки регуляції функціонального стану та професійної працездатності військовослужбовців засобами психофізіологічної корекції в екстремальних умовах. Розроблено та обгрунтовано комплекс організаційно-методичних рекомендацій з удосконалення проведення психофізіологічного супроводу навчально-бойової діяльності сил спеціального призначення в екстремальних умовах.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.647.8-057.875/Т 77-967327 рукописний текст
Автор(и) : Трухан, Оксана Вячеславівна
Назва : Ціннісні детермінанти соціальних стереотипів студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :235 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-204.
УДК : 316.647.8-057.875+316.752(043.5) + 316.647.8-057.875 + 316.752(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціальні стереотипи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні стереотипи--ціннісні детермінанти--соціально-політична свідомість--студенти--цінності--групова свідомість--ціннісна корекція
Анотація: В роботі проаналізовано сутність соціальних стереотипів та їх значення в соціальено-політичній свідомості студентської молоді. Визначено особливості ціннісних диспозицій в свідомості студентської молоді. Обґрунтовано залежність змісту соціальних стереотипів від системи ціннісних диспозицій. Розроблено та апробовано програму розвитку рефлексивного аналізу особливостей структури соціально-політичної суспільної свідомості для студентської молоді.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:305:316.7/Р 15-078736 рукописний текст
Автор(и) : Радченко, Катерина Вікторівна
Назва : Психологічні особливості створення гендерних стереотипів засобами масової інформації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :229 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 168-202.
УДК : 159.922:305:316.774/.776
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Стереотипи-- Гендер
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стереотипи--гендерні стереотипи--засоби масової інформації--стереотипи педагогічних працівників--корекція гендерних стереотипів--педагогічні працівники
Анотація: У дослідженні виокремлено основні підходи до змісту, соціально-психологічних властивостей і механізмів створення гендерних стереотипів особистості. Обґрунтовано роль ЗМІ у конструюванні гендерних стереотипів та досліджено рівні відображення і створення гендерних стереотипів українськими мас-медіа, популярними серед педагогічних працівників. Досліджено рівні вираженості та чинники гендерних стереотипів педагогічних працівників і їх зв'язок із рівнями створення стереотипів засобами масової інформації. Розроблено та апробовано програму корекції гендерних стереотипів педагогічних працівників на основі рефлексивного аналізу впливу ЗМІ на їх створення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Г 82-961152 рукописний текст
Автор(и) : Грись, Антоніна Михайлівна
Назва : Теоретико-методологічні засади підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :448 с.: табл., рис. + 1 (додатки)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 388-448.
УДК : 378-057.875:159.9-051+159.922.73-056.49 + 378-057.875:159.9-051 + 159.922.73-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Підготовка психологів-- Дезадаптовані підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна діяльність--підготовка психологів--дезадаптація неповнолітніх--образ я--неповнолітні--стосунки--адаптивність--психологічна травма--психологічна корекція--психологічна допомога
Анотація: В роботі визначено методологічні підходи до проблеми підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Проаналізовано детермінанти соціальної дезадаптації неповнолітніх та розроблено концепцію їх адаптації. З'ясовано типи психологічних бар'єрів майбутніх психологів на шляху до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Побудовано процесуальну модель системи підготовки майбутніх психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Розроблено та апробовано психолого-педагогічні технології розвитку особистісно-професійних компетенцій майбутніх фахівців, необхідних для роботи з означеним контингентом. Визначено та експериментально перевірено систему психолого-педагогічних умов фасилітації підготовки психологів до роботи з девіантами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць. Т. 16, ч. 1, 2
Вихідні дані : Київ: Гнозіс, 2013
Кільк.характеристики :474 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 10.00 р.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія--педагогічна психологія
Зміст : Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків/ О. Ю. Барабаш. Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі/ Н. М. Бугайова. Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми/ А. М. Грись. Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства/ Т. М. Євменова. Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта/ С. М. Каліщук. Психологічні механізми розвитку гендерної ідентичності в онтогенезі : особистісно-еґалітарна парадигма/ О. М. Кікінежді. Соціально-психологічні аспекти професійної соціалізації студентів/ В. А. Кліменко. Особливості ставлення до сексу малолітнії повій/ Ю. В. Кобикова. Спрямованість у процесі педагогічного спілкування/ З. Я. Ковальчук. Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду"/ О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару. Емпіричне дослідження етнопсихологічнимх особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1)/ О. В. Красножон. Роль музичного простору у виникненні девіацій/ М. В. Максимов. Різновид злочину як наслідок типу девіацій/ Н. Ю. Максимова. Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії/ І. Ф. Манілов. Культорологічна парадигма освіти : культуроцентристський підхід у вищих навчальних закладах/ В. О. Медведева. Психолого-педагогічні особливості адаптації особистості, включеної в діяльність скаутської організації/ С. А. Мельніченко. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу/ О. А. Низовець-Кропта. Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища/ М. О. Орап. Регулятивна функція соціальних очікувань особистості/ І. С. Попович. Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки/ Т. О. Работа, О. В. Царькова. Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ/ О. А. Римарчук. Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка/ Л. З. Сердюк. Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти/ В. І. Сіткар. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу/ О. Г. Скляр. Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ/ В. І. Слободяник. Еволюція ідентичності засуджених як основа їх соціальної реадаптації/ А. Фіделус. Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища/ Л. А. Філоненко. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні/ К. С. Царьова. Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС/ Л. С. Шаповал. Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками/ С. М. Янкевич. Духовність як основа соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою/ В. В. Баранов. Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза/ О. О. Березіна. Девіантні еквіваленти аутоагресивної поведінки особистості / Н. М. Бугайова. Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми/ А. М. Грись. Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження/ Г. В. Гуменюк. Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження/ Т. В. Гурська. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України/ С. М. Заболотний. Психолого-кримінологічний дискурс довірчості в профілактиці злочинності серед неповнолітніх/ Ю. Б. Ірхін. Глибинно-психологічні джерела й етнокультурна феноменологія віктимності українського суспільства/ З. С. Карпенко. Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання/ Л. М. Литвинчук. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища/ О. В. Максим. Механізми девіантної поведінки у світлі теорії позитивної психотерапії/ І. А. Мартинюк. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини/ О. Ф. Мірза. Сімейні стосунки очима учнів молодшого шкільного віку/ М. М. Павлюк. Особливості мислення, мовлення і поведінки неповнолітніх делінквентів/ Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами/ Т. А. Рябовол. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу/ С. В. Сахно. Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів/ Р. І. Сірко. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації)/ О. Г. Скляр. Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ/ О. М. Скляренко. Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів/ І. В. Тараненко. Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я./ Р. С. Фесенко. Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях/ Л. В. Філоненко. Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку/ Н. В. Цумарєва. Психотерапевтична корекція харчової поведінки при психогенному переїданні/ В. І. Шебанова. Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації/ В. М. Щербина-Прилука. Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді/ С. Є. Яцишин.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 74557
Кількість відвідувачів 787
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя