Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (146)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=креативність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.956.2+159.923-021.254
П 44


    Подкоритова, Лариса Олександрівна.
    Індивідуально-типологічні особливості антиципації життєвих виборів випускників вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Подкоритова Лариса Олександрівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Антиципація--Дисертації
   Вікова психологія--Випускники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
антиципація -- життєвий вибір -- інтуїтивність -- логічність -- креативність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі визначеннятипів здатності до антиципації життєвих виборів у випускників ВНЗ і її формування. Узагальнено наявний теоретико-методологічний досвід вивчення проблеми антиципації життєвих виборів випускників ВНЗ. Наведено порівняльний аналіз понять "антиципація" та "прогнозування". Запропоновано структуру антиципаційної здатності. Виокремлено та схарактеризовано такі типи здатності до антиципації життєвих виборів як інтуїтивно-креативний, збалансований і логічно-креативний. Розроблено модель антиципації життєвого вибору, запропоновано і апробовано програму формування здатності до антиципації життєвих виборів випускників ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.955.4
Д 55


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Доцевич, Т. І.
    Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи [Текст] / Т. І. Доцевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 98-106 : рис. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психологія творчості

Кл.слова (ненормовані):
абнотивність -- саморегуляція -- внутрішня мотивація -- рефлексивність -- креативність -- творча діяльність -- метакогнітивна усвідомленість
Анотація: Представлено результати аналізу емпіричної перевірки структури абнотивності особистості викладача. Представлено кореляційний аналіз показників абнотивності з її когнітивними, рефлексивними, процесуально-організаційними та мотиваційними особливостями у структурі метакогнітивної компетентності особистості викладача.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159(5А2.2)П
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - 283 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 17.00 грн.
    Зміст:
Болотнікова, Інга Вікторівна. Особливості та чинники професійного самоздійснення працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .3-13. - Бібліогр.: с. 11-12 (6 назв) : табл.
Вус, Віктор Ілларіонович. Соціальне здоров'я дошкільників у контексті педагогічних принципів К.Д. Ушинського / В. І. Вус. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22 (1 назва) : табл.
Гуменюк, Галина Вадимівна. Дослідження особливостей прояву психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення / Г. В. Гуменюк. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 32 (3 назви) : табл.
Дзвоник, Галина Петрівна. Вирішення психологічних проблем в комерційних організаціях для забезпечення професійного самоздійснення менеджерів / Г. П. Дзвоник. - С .33-42. - Бібліогр.: с. 41 (12 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій / Г. М. Дубчак. - С .43-50. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв) : табл.
Завадська, Тетяна Василівна. Рівень самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі професійної діяльності / Т. В. Завадська. - С .51-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (11 назв) : табл.
Кокун, Олег Матвійович. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистості: концептуально-емпіричні основи / О. М. Кокун. - С .60-71. - Бібліогр.: с. 69-70 (9 назв)
Корніяка, Ольга Миколаївна. Комунікативний аспект професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка. - С .71-82. - Бібліогр.: с. 80 (7 назв) : табл.
Кравчук, Сергій Миколайович. Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен / С. М. Кравчук. - С .82-92. - Бібліогр.: с. 91 (6 назв)
Кружева, Тетяна Володимирівна. Деякі особливості професійного самоздійснення науковців / Т. В. Кружева. - С .92-105. - Бібліогр.: с. 105 (4 назви) : табл.
Лазуренко, Олена Олексіївна. Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря / О. О. Лазуренко. - С .106-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (11 назв) : табл.
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Психологічні причини та наслідки прояву синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .114-123. - Бібліогр.: с. 121-122 (8 назв) : табл.
Макаренко, Олександр Миколайович. Методичний підхід до вивчення процесу переживання особистістю емоційного стресу / О. М. Макаренко, А. О. Андрейчева. - С .123-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (5 назв) : рис.
Малхазов, Олександр Ромуальдович. Метод диференціації часових рядів рухової діяльності / О. Р. Малхазов, С. П. Осипенко. - С .139-166. - Бібліогр.: с. 164 (11 назв) : табл.
Макаренко, Олександр Миколайович. Специфіка прояву стресу у військовому середовищі / О. М. Макаренко, О. С. Ходос. - С .133-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (12 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Особливості професійного самоздійснення хірурга / Н. М. Панасенко. - С .166-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (6 назв) : табл.
Панасенко, Наталія Миколаївна. Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти / Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. - С .176-183. - Бібліогр.: с. 181-182 (11 назв)
Петренко, Ірина Володимирівна. Дослідження процесу діалогічної партиципації у просторі освіти / І. В. Петренко. - С .183-190. - Бібліогр.: с. 189 (2 назви) : рис.
Поладко, Ганна Олександрівна. Дослідження процесу адаптації у пацієнтів із феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .190-200. - Бібліогр.: с. 199-200 (4 назви) : табл.
Притула, Олеся Арсенівна. Мотивація на досягнення успіху та мотивація на уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менеджерів / О. А. Притула. - С .201-208. - Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв) : рис.
Савченко, Тетяна Леонідівна. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників / Т. Л. Савченко. - С .209-216. - Бібліогр.: с. 216 (5 назв) : табл.
Серьогін, Юрій Володимирович. Виклик часу: основні напрямки військового виховання сучасної молоді в Україні: концептуально-емпіричні основи / Ю. В. Серьогін. - С .217-223. - Бібліогр.: с. 223 (5 назв) : табл.
Хміляр, Олег Федорович. Психологія прийняття рішення командиром: від амбівалентності до символічної регуляції поведінки / О. Ф. Хміляр, С. В. Черевичний. - С .224-232. - Бібліогр.: с. 230-231 (9 назв)
Ходос, Олександр Сергійович. Складові процесу адаптації військовослужбовців до військової служби / О. С. Ходос. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240 (17 назв)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження / Т. О. Цавалюк. - С .242-249. - Бібліогр.: с. 247-248 (8 назв)
Чайка, Галина Василівна. Особливості ціннісних орієнтацій гравців, які надають перевагу різним типам комп'ютерних ігор / Г. В. Чайка. - С .249-260. - Бібліогр.: с. 258-259 (12 назв)
Чудакова, Олена Миколаївна. Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники / О. М. Чудакова. - С .260-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (9 назв)
Шмаргун, Віталій Миколайович. Інваріантність та концептуальність функціональних систем психічного розвитку / В. М. Шмаргун, М. І. Шмаргун. - С .267-276. - Бібліогр.: с. 275 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
Психофізіологія -- Психологія праці

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 20 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2014. - 376 с. : табл., рис. - 22.00 р.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. - С .7-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (20 назв)
Алексєєва, Ю. А. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. - С .18-29. - Бібліогр.: с. 27-28 (24 назви)
Березова, Л. В. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. - С .30-37. - Бібліогр.: с. 36 (11 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. - С .38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Височіна, Н. Л. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63 (7 назв)
Гаража, М. В. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (8 назв)
Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 78 (15 назв)
Гудінова, І. Л. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (20 назв)
Гурський, В. Є. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. - С .89-98. - Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
Доцевич, Т. І. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв) : рис.
Зінченко, Олександр Володимирович. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. - С .106-115. - Бібліогр.: с.113-114 (15 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (15 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. - С .123-131. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Климчук, В. О. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (13 назв) : табл.
Ковровський, Ю. Г. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. - С .138-146. - Бібліогр.: с. 146 (10 назв) : табл.
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .147-154. - Бібліогр.: с.153 (3 назви) : рис.
Кущ, Олександр Сергійович. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (11 назв)
Лещенко, О. В. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. - С .171-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (33 назви)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. - С .191-203. - Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв)
Медведева, Надія Віталіївна. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (9 назв)
Музика, Олександр Леонідович. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .213-228. - Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва)
Мул, Сергій Анатолійович. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. - С .228-237. - Бібліогр.: с. 236 (4 назви)
Мусіяка, Наталія Іванівна. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. - С .237-245. - Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
Найдьонова, Любов Михайлівна. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 254 (13 назв)
Опанасюк, І. В. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (8 назв) : табл.
Панченко, О. А. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. - С .266-273. - Бібліогр.: с. 273 (6 назв) : рис.
Інші автори: Панченко Л. В., Садчікова О. Г., Мінакова О. М.
Плохіх, В. В. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. - С .274-283. - Бібліогр.: с. 282 (9 назв) : рис.
Подшивайлов, Ф. М. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. - С .284-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (13 назв) : табл.
Радченко, Н. І. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 301 (14 назв)
Траверсе, Т. М. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 310 (16 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. М. Третяк. - С .312-322. - Бібліогр.: с. 322 (4 назви)
Філенко, І. О. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. - С .323-335. - Бібліогр.: с. 332-334 (26 назв)
Чеботова, Я. В. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. - С .336-341. - Бібліогр.: с. 340 (14 назв)
Шапаренко, Ю. В. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 349 (17 назв)
Шаркова, С. Ф. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 357 (2 назви)
Шатило, Ю. П. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило. - С .358-366. - Бібліогр.: с. 365 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 26 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2019. - 372 с. : табл. - 22.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Г.С. Костюк - видатний стратег психологічної науки (до 120-річчя з дня народження) / В. О. Моляко. - С .7-17. - Бібліогр.: с. 17 (5 назв)
Бедлінський, О. І. Деякі проблеми розвитку творчо обдарованого індивіду / О. І. Бедлінський, Л. І. Симоненко. - С .18-28. - Бібліогр.: с. 26-27 (17назв)
Березова, Л. В. Творчі стратегії конструктивної діяльності / Л. В. Березова. - С .28-33. - Бібліогр.: с. 32-33 (5 назв)
Біла, І. М. Психолого-педагогічна модель технології розвитку творчого мислення / І. М. Біла. - С .34-44. - Бібліогр.: с. 43-44 (14 назв)
Боровицька, О. М. Феномен творчої уяви в епстемологічній психології творчості / О. М. Боровицька. - С .45-58. - Бібліогр.: с. 56-57 (13 назв)
Ваганова, Н. А. Передумови розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .58-65. - Бібліогр.: с. 65-65 (9 назв)
Виноградова, В. Є. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія як фактор розвитку творчих здібностей особистості / В. Є. Виноградова. - С .65-75. - Бібліогр.: с. 73-74 (24 назви)
Гавриловська, К. П. Репрезентація у масовій психіці образу осіб з інвалідністю: методологічні засади дослідження / К. П. Гавриловська, В. В. Кириченко, Л. М. Фальковська. - С .75-86. - Бібліогр.: с. 85 (7 назв)
Грек, О. М. Особливості використання інформаційних технологій в розвитку креативності підлітків / О. М. Грек. - С .86-94. - Бібліогр.: с. 92-93 (8 назв)
Гулько, Ю. А. Застосування тренінгової системи карус на заняттях з конструювання у середній групі дитячого саду / Ю. А. Гулько. - С .94-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (5 назв)
Девіс, Л. А. Психологічні проблеми розвитку та формування особистості дітей-сиріт / Л. А. Девіс. - С .102-110. - Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв)
Дригус, М. Т. Концептуальний аналіз проблеми особистісної ефективності у психологічній системі Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .110-117. - Бібліогр.: с.115-116 (11 назв)
Кияшко, М. О. Особистісні властивості як чинник художніх орієнтацій студентів у сприйманні творів живопису / М. О. Кияшко, Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. - С .117-132. - Бібліогр.: с. 130-131 (15 назв)
Костіна, Т. О. Значення досліджень з гендерної проблематики у сіміжніх науках для психології / Т. О. Костіна. - С .132-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (18 назв)
Костюченко, О. В. Творчий та адаптивний потенціал метафоризації у проектному менеджменті в соціокультурній сфері / О. В. Костюченко. - С .139-148. - Бібліогр.: с. 146-147 (11 назв)
Латиш, Н. М. Психологічні аспекти становлення творчого мислення учнів молодшого шкільного віку / Н. М. Латиш. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156-157 (14 назв)
Лю, Янь. Порівняльний аналіз розвитку творчих здібностей і вираженості психологічних бар’єрів у молодших підлітків України та Китаю / Янь Лю. - С .157-166. - Бібліогр.: с.165 (9 назв)
Мазяр, О. В. Контрапунктний дисонанс особистості / О. В. Мазяр. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (23 назви)
Маслянікова, І. В. Проблема мотиваційного компонента научуваності дорослих / І. В. Маслянікова. - С .173-181. - Бібліогр.: с. 179-180 (9 назв)
Михальчук, Н. О. Психолінгвістичні механізми експлікації категорії абсурду в п’єсах В. Шекспіра / Н. О. Михальчук, Н. І. Антюхова. - С .181-194. - Бібліогр.: с. 192-193 (12 назв)
Міщиха, Л. П. Креативність як вагома характеристика інноваційної діяльності викладача вищої школи / Л. П. Міщиха. - С .194-202. - Бібліогр.: с. 201 (6 назв)
Мойсеєнко, Л. А. Психологія взаємодії процесів розуміння і апробації в творчому математичному мисленні / Л. А. Мойсеєнко, І. М. Гураль, Л. Р. Смоловик. - С .202-214. - Бібліогр.: с. 212-214 (18 назв)
Москаленко, В. В. Дослідження особливостей творчого мислення в когнітивній концепції С. Московичі / В. В. Москаленко, . - С .214-224. - Бібліогр.: с. 223-224 (7 назв)
Мусіяка, Н. І. Теорія психічного розвитку дитини Г.С. Костюка та проблема особистісної детермінації / Н. І. Мусіяка. - С .225-233. - Бібліогр.: с. 231-233 (11 назв)
Ольховецький, С. М. Психологічні чинники дитячих страхів / С. М. Ольховецький. - С .233-241. - Бібліогр.: с. 240-241 (4 назви)
Орловська, О. А. Вплив сім’ї на психологічну адаптацію учасників бойових дій / О. А. Орловська. - С .241-250. - Бібліогр.: с. 247-249 (14 назв)
Плохіх, В. В. Андиципаційні процеси в організації своєчасних дій людини / В. В. Плохіх. - С .250-262. - Бібліогр.: с. 260-261 (21 назва)
Подшивайлов, Ф. М. Пошук синергетичних ефектів взаємодії системоутворювальних параметрів академічної обдарованості / Ф. М. Подшивайлов. - С .262-276. - Бібліогр.: с. 274-275 (7 назв)
Примачок, Л. Л. Саногенна рефлексія як складова метарефлексії фізичного реабілітолога / Л. Л. Примачок. - С .276-290. - Бібліогр.: с. 286-289 (26 назв)
Розіна, І. В. Психологічні особливості створення програми на підвищення рівня розвитку дивергентного мислення у підлітків в умовах рекреації / І. В. Розіна. - С .290-299. - Бібліогр.: с. 298-299 (6 назв)
Симоненко, С. М. Психологічні особливості взаємозв’язку інтелектуально-творчого та мотиваційно-особистісного компонентів творчого потенціалу у старшокласників / С. М. Симоненко, Е. Б. Лебединський. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (10 назв)
Терещенко, М. В. Основні проблеми розвитку сучасних гендерних уявлень дітей дошкільного віку в умовах головних інститутів соціалізації / М. В. Терещенко. - С .310-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення як проце побудови нового образу / Т. М. Третяк. - С .318-326. - Бібліогр.: с. 324-325 (14 назв)
Хупавцева, Н. О. Проблема розв’язання творчих літературних задач підлітками на уроках англійської мови / Н. О. Хупавцева. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (20 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Система ставлень особистості: теоретико-методологічні аспекти / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .338-348. - Бібліогр.: с. 346-347 (11 назв)
Якимчук, Б. А. Афіліація як психологічний мотив процесу гндерної ідентифікації в умовах дитячого будинку сімейного типу / Б. А. Якимчук, І. А. Лівандовська. - С .348-357. - Бібліогр.: с. 356 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.9(082)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 19 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - 243 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772
    Зміст:
Болотнікова, Інга Вікторівна. Визначення чинників складових зовнішньопрофесійного самоздійснення працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .3-9. - Бібліогр.: с. 8-9 (8 назв) : табл.
Войтович, М. В. Психологічні особливості горювання / М. В. Войтович. - С .10-23. - Бібліогр.: с. 21-22 (16 назв)
Дзвоник, Галина Петрівна. Структурні особливості професійної життєстійкості менеджерів комерційних організацій / Г. П. Дзвоник. - С .23-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (9 назв)
Зеленська, З. П. Дослідження впливу шкільної тривожності на рівень розвитку емпатії учнів освітньої школи / З. П. Зеленська. - С .31-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (9 назв)
Клименко, В. В. Психофізіологічні сервомеханізми енергетичної життєстійкості людини / В. В. Клименко. - С .43-73. - Бібліогр.: с. 71-72 (14 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Психофізіологічна регуляція функціональних станів правоохоронців як засіб розвитку їх особистісно-професійних якостей / О. М. Кокун, Т. Б. Кодлубовська. - С .73-83. - Бібліогр.: с. 81-83 (15 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Прояв агресії у спортсменів високої кваліфікації / О. М. Кокун, І. Г. Коробейнікова. - С .83-93. - Бібліогр.: с. 90-92 (17 назв)
Корніяка, О. М. Життєстійкість у професії викладача / О. М. Корніяка. - С .93-111. - Бібліогр.: с. 106-108 (24 назви)
Крицька, А. М. Професійна креативність в освітньому середовищі вищого навчального закладу / А. М. Крицька. - С .111-119. - Бібліогр.: с. 117-118 (13 назв)
Кружева, Т. В. Особливості професійної спрямованості науковців / Т. В. Кружева. - С .119-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (6 назв)
Лахтадир, О. В. / О. В. Лахтадир, І. І. Бистра, Л. Г. Євдокимова. - С .128-137. - Бібліогр.: с. 136-137 (5 назв)
Мартолог, Н. В. Загальна характеристика феномену духовності / Н. В. Мартолог. - С .137-149. - Бібліогр.: с. 145-149 (14 назв)
Мар'яненко, Л. В. Особистісний фактор у взаємодії вчителя з учнями в контексті гуманістичної парадигми / Л. В. Мар'яненко. - С .149-163. - Бібліогр.: с. 160-163 (21 назва)
Могиляста, С. М. Дослідження емоційного інтелекту старшокласників / С. М. Могиляста. - С .164-177. - Бібліогр.: с. 176 (4 назв)
Панасенко, Н. М. Професія - журналіст: професійно-важливі якості та психологічні особливості / Н. М. Панасенко. - С .177-186. - Бібліогр.: с. 184-186 (15 назв)
Підлісна, С. В. Аналіз впливу інтерактивних уроків на зниження рівня шкільної тривожності учнів початкової школи / С. В. Підлісна. - С .187-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
Примачок, Л. Л. Експериментальне дослідження стану сформованості професійної компетентності фахівців з фізичної реабілітації зі стажем роботи понад п'ятнадцять років / Л. Л. Примачок. - С .195-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (14 назв)
Савченко, Т. Л. Сучасні напрямки дослідження уваги - психофізіологічні аспекти, теорії функціонування і розвиток властивостей / Т. Л. Савченко. - С .208-227. - Бібліогр.: с. 221-226 (30 назв)
Сіраковська, О. Б. Психологічні особливості порушень репродуктивної сфери у жінок / О. Б. Сіраковська. - С .227-236. - Бібліогр.: с. 233-236 (22 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - 459 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 28.00 р.
    Зміст:
Аршава, Ірина Федорівна. Опис та адаптація опитувальника "Коротка шкала вимірювання стану потоку" (Ф. Рейнберг, Р. Воллейер) / І. Ф. Аршава, В. Ю. Кутєпова-Бредун. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 14-15 (14 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Сім'я як простір формування цінностей дитини / І. М. Біла. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 23-24 (10 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Проблема впливу етнолінгвістичної ідентичності на психологічне благополуччя та здоров'я особистості / І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. - С .25-32. - Бібліогр.: с. 30-32 (32 назви)
Дубчак, Галина Михайлівна. Психодіагностична модель прогнозування рівнів професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій / Г. М. Дубчак. - С .33-40. - Бібліогр.: с. 38-40 (13 назв)
Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна. Явище і механізм "неврахованого суб'єкта/продукту" в поведінці обдарованої особистості: психологічний аспект (основи психосинергетики) / І. В. Єршова-Бабенко. - С .41-48. - Бібліогр.: с. 46-48 (16 назв)
Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна. Психологічні ресурси обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності, з позицій психосинергетики (Діагностична К-методика "Видалення зайвого") / І. В. Єршова-Бабенко, Н. В. Кривцова. - С .49-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (22 назви)
Івашкевич, Едуард Зеновович. Здібності особистості до виконання певного виду діяльності як складові компоненти її соціального інтелекту / Є. З. Івашкевич. - С .63-74. - Бібліогр.: с. 73-74 (11 назв)
Кондратенко, Лариса Олександрівна. Нові проблеми в психології, породжені впливом цифрових технологій на людину / Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова. - С .75-86. - Бібліогр.: с. 83-86 (25 назв)
Кутішенко, Валентина Петрівна. Рефлексія як метаздібність до вибудовування цілісності життя та успішності спілкування майбутніх фахівців / В. П. Кутішенко, С. О. Ставицька. - С .87-98. - Бібліогр.: с. 95-98 (25 назв)
Лозова, Ольга Миколаївна. Абревіація як мнемотехнічний прийом запам'ятовування інформації студентами / О. М. Лозова, М. Є. Паламарчук. - С .99-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (12 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості когнітивного компоненту твочого мислення в процесі розв'язання суб'єктом недситуативної проблемності / В. В. Москаленко. - С .107-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (7 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Фактори внутрішньої мотивації та самодетермінації учіння студентської молоді / Л. З. Сердюк. - С .114-122. - Бібліогр.: с. 120-122 (15 назв)
Музика, Олександр Леонідович. Методика "Профіль сіннісної свідомості обдарованості особистості": теоретичні передумови й результати апробації / О. Л. Музика. - С .122-137. - Бібліогр.: с. 135-137 (13 назв)
Балахтар, Валентина Візіторівна. Ціннісні орієнтації як показник професійного становлення фахівців з соціальної роботи / В. В. Балахтар. - С .138-147. - Бібліогр.: с. 145-147 (19 назв)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Почуття благополуччя у контексті психології цінностей особистості / Н. Д. Володарська. - С .148-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (16 назв)
Гоцуляк, Наталія Євгенівна. Креативність як показник розвитку професійної діяльності викладача ЗВО / Н. Є. Гоцуляк, Н. С. Славіна, С. О. Ренке. - С .156-162. - Бібліогр.: с. 162 (6 назв)
Губенко, Олександр Володимирович. Застосування теорії креативного капіталітичного полісемантичного поля в дослідженні психосемантичних механізмів наукового відкриття (інтегративний підхід) / О. В. Губенко. - С .163-169. - Бібліогр.: с. 167-169 (15 назв)
Зарембо, Наталія Олександрівна. Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів / Н. О. Зарембо, В. Є. Малиш. - С .170-180. - Бібліогр.: с. 177-180 (21 назва)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Роль емоційного фактора в міжособистісній взаємодії студентів / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 187-188 (7 назв)
Коханова, Олена Петрівна. Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді / О. П. Коханова, О. А. Столярчук. - С .189-196. - Бібліогр.: с. 195-196 (7 назв)
Кузнецов, Олексій Ігоревич. Взаємозв'язок духовного інтелекту і духовних цінностей особистості / О. І. Кузнецов. - С .197-207. - Бібліогр.: с. 206-207 (12 назв)
Лантух, Ігор Валерійович. Моделювання процесу розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності / І. В. Лантух. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 215-217 (16 назв)
Левицька, Ірина Мирославівна. Концептуальна модель образу фізичного Я дівчат раннього юнацького віку / І. М. Левицька, М. І. Попіль. - С .218-228. - Бібліогр.: с. 226-228 (13 назв)
Литвиненко, Олена Олександрівна. Особистісні чинники формування навичок довгострокового планування у підлітків / О. О. Литвиненко. - С .229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (9 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Валідність психологічного дослідження: математика абсурду / О. В. Мазяр. - С .237-244. - Бібліогр.: с. 243-244 (10 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Смисложиттєві орієнтації та самоефективність у ціннісному розвитку музично обдарованих студентів / О. О. Музика. - С .245-255 : Бібліогр.: с. 253-255 (17 назв)
Назар, Максим Миколайович. Психологічні потенціали віртуального навчання у постіндустріальному суспільстві / М. М. Назар. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 262-265 (18 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Порівняльне дослідження образу України в етнічній свідомості молодших школярів та підлітків / Н. О. Никончук, К. І. Хохлова. - С .266-278. - Бібліогр.: с. 276-278 (16 назв)
Нікітіна, Ірина Всеволодівна. Індивідуальний підхід до особистості студентів-першокурсників у процесі адаптації: результати експерименту / І. В. Нікітіна. - С .279-289. - Бібліогр.: с. 288-289 (10 назв)
Пенькова, Олена Іванівна. Психологічні чинники процесу саморегуляції особистості у системі суспільних взаємин / О. І. Пенькова. - С .290-297. - Бібліогр.: с. 296-297 (15 назв)
Подофєй, Світлана Олексіївна. Особливості формування емоцій та емоційного вигорання у педагогів / С. О. Подофєй. - С .298-304. - Бібліогр.: с. 303-304 (7 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Образ інтимного партнера у свідомості юнаків: ціннісні аспекти / Н. Ф. Портницька, О. В. Хомутовська. - С .305-312. - Бібліогр.: с. 311-312 (11 назв)
Руденок, Алла Іванівра. Спонтанність як важлива складова самоактуалізації / А. І. Руденок, К. І. Максимчук. - С .313-320. - Бібліогр.: с. 319-320 (13 назв)
Савиченко, Ольга Михайлівна. Психічне здоров'я юнаків з різним рівнем розвитку ігрової інтернет залежності / О. М. Савиченко, Д. Р. Міров. - С .321-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (9 назв)
Сторож, Олена Василівна. Теоретичні основи вивчення творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .329-339. - Бібліогр.: С. 337-339 (13 назв)
Терещенко, Людмила Анатоліївна. Психологічний підхід до визначення поняття "психічне здоров'я" суб'єктів взаємодії в освітньому просторі / Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська. - С .340-348. - Бібліогр.: С. 347-348 (8 назв)
Ткачишина, Оксана Романівна. Обдарованість особистості у конектсі вивчення проблеми соціальних стереотипів / О. Р. Ткачишина. - С .349-356. - Бібліогр.: С. 355-356 (11 назв)
Чайка, Галина Василівна. Особистісна автономія і позитивні стосунки з іншими у підлітковому віці / Г. В. Чайка. - С .357-367. - Бібліогр.: С. 364-367 (24 назви)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Життєстійкість самодетермінованої особистості / О. А. Чиханцова. - С .368-375. - Бібліогр.: С. 374-375 (10 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Психологічні фактори суб'єктивного благополуччя паралімпійців / О. М. Шамич. - С .376-384. - Бібліогр.: С. 382-384 (15 назв)
Шаумян, Олена Георківна. Духовність менеджерів освіти як чинник гармонізації управління / О. Г. Шаумян. - С .385-392. - Бібліогр.: С. 391-392 (21 назва)
Боковець, О. І. Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами" / О. І. Боковець. - С .393-403. - Бібліогр.: С. 402-403 (9 назв)
Курбатова, Альона Олександрівна. Особистісні чинники мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти / А. О. Курбатова. - С .404-413. - Бібліогр.: С. 411-413 (12 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Становлення й розвиток ціннісної сфери молодших школярів з ознаками інтелектуальної обдарованості / О. С. Нечаєва. - С .414-422. - Бібліогр.: С. 420-422 (27 назв)
Окнова, Анастасія Сергіївна. Психологічні особливості розвитку креативності підлітків / А. С. Окнова. - С .423-429. - Бібліогр.: С. 428-429 (13 назв)
Поканевич, Олена Анатоліївна. Програма формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх пожежних-рятувальників / О. А. Поканевич. - С .430-441. - Бібліогр.: С. 440-441 (10 назв)
Чудакова, Олена Миколаївна. Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами / О. М. Чудакова. - С .442-453. - Бібліогр.: С. 450-453 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
154
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 54 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2019. - 112 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 15.00 грн.
    Зміст:
Дунець, Л. М. Особливості професійного спілкування майбутніх працівників поліції / Л. М. Дунець, А. П. Павліченко. - С .3-8. - Бібліогр.: с. 6-7 (12 назв)
Карамушка, Л. М. Психологічний аналіз управління освітніми округами як інновацйними організаціями / Л. М. Карамушка, А. В. Вознюк. - С .8-15. - Бібліогр.: с. 13-14 (23 назви)
Карамушка, Л. М. Методики для дослідження "mental health" персоналу організацій / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер, К. В. Терещенко. - С .15-22. - Бібліогр.: с. 20-21 (23 назви)
Клочко, А. О. Особистісні характеристики менеджерів освітніх організацій: зв'язок із інноваційними стилями управління / А. О. Клочко. - С .22-29. - Бібліогр.: С. 27-28 (30 назв)
Лагодзінська, В. І. Креативність як важлива детермінанта забезпечення психологічного здоров'я персоналу освітніх організацій: теоретичний аналіз проблеми / В. І. Лагодзінська. - С .29-35. - Бібліогр.: с. 32-35 (40 назв)
Лагодзінський, В. В. Теоретичний аналіз поняття "емоційне лідерство" як одного із видів лідерства / В. В. Лагодзінський. - С .36-43. - Бібліогр.: с. 40-43 (45 назв)
Примачок, Л. Л. Порівняльне дослідження стану сформованості професійної компетентності у фахівців з фізичної реабілітації з різним стажем роботи / Л. Л. Примачок. - С .43-54. - Бібліогр.: с. 53-54 (15 назв)
Рутина, Ю. В. Зміст та структура тренінгової програми "Професійна самоактуалізація державних службовців" / Ю. В. Рутина. - С .54-63. - Бібліогр.: с. 61-63 (25 назв)
Шаумян, О. Г. Дослідження особистості менеджера у сфері інформаційної безпеки / О. Г. Шаумян. - С .63-68. - Бібліогр.: с. 67-68 (17 назв)
Дембицька, Н. М. Розвиток підприємливості та ставлення школярів до особистої власності в процесі економічної соціалізації / Н. М. Дембицька. - С .69-75. - Бібліогр.: с. 75 (8 назв)
Карамушка, Л. М. Тренінг "Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку підриємницької активності": структура, зміст, особливості використання / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер. - С .76-84. - Бібліогр.: с. 81-83 (25 назв)
Грейліх, О. О. Особливості комунікативної спрямованості навчання мовлення дітей дошкільного віку / О. О. Грейліх. - С .85-89. - Бібліогр.: с. 88-89 (10 назв)
Малоголова, О. О. Інтернет-залежність та її вплив на підлітків / О. О. Малоголова. - С .89-94. - Бібліогр.: с. 94 (8 назв)
Overchuk, V. A. Socio-psychological support for people with disability as a condition of their successful social integration / V. A. Overchuk. - С .95-100. - Бібліогр.: с. 99 (8 назв)
Орловська, О. А. Психологічні чинники сімейної адаптації учасників бойових дій / О. А. Орловська. - С .100-105. - Бібліогр.: с. 104 (11 назв)
Максименко, С. Д. Міжнародна науково-практична конференція "Проактивна толерантність як шлях до миру" (13-14 вересня 2019 року, м. Ужгород) / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. - С .106-108
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 14. Методологія і теорія психології. Вип. 2 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - 472 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772
    Зміст:
Агачева, Ю. А. Інтрагрупова атракця учнів та регулювання внутрішньо групових взаємин / Ю. А. Агачева. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 12-15 (23 назви)
Акімова, Л. Н. Структурні компоненти психологічної зрілості особистості / Л. Н. Акімова. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 23-25 (13 назв)
Андрушко, Я. С. Дослідження корпоративної культури вищого закладу освіти (на основі кореляційного аналізу) / Я. С. Андрушко. - С .25-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (9 назв)
Балашов, Е. М. Діагностика рефлексивності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності / Е. М. Балашов. - С .35-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (14 назв)
Балахтар, В. В. Соціально-психологічні особливості самоствердження та самовдосконалення як професійно-особистісних новоутворень становлення особистості фахівців з соціальної роботи / В. В. Балахтар. - С .43-54. - Бібліогр.: с. 52-54 (15 назв)
Балахтар, К. С. Креативність як складова професійної компетентності викладача іноземної мови / К. С. Балахтар. - С .54-61. - Бібліогр.: с. 59-61 (17 назв)
Бастун, Н. А. Особливості уявлень реабілітологів про вплив батьківської позиції на ефективність реабілітації дітей з органічним ураженням нервової системи / Н. А. Бастун, І. М. Клещерова. - С .62-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (7 назв)
Блохіна, І. О. До проблеми формування психологічної безпеки особистості у малих групах / І. О. Блохіна, О. В. Москаленко. - С .71-79. - Бібліогр.: с. 76-78 (18 назв)
Вашека, Т. В. Психологічні чинники розвитку хронічної втоми у студентської молоді / Т. В. Вашека, С. В. Тукаєв. - С .79-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (9 назв)
Губенко, О. В. Комплексний підхід до розвитку творчого мислення учнів за допомогою переструктурування гештальту / О. В. Губенко. - С .96-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (11 назв)
Дружиніна, І. А. Соціальне середовище як чинник формування девіантної поведінки у підлітковому віці / І. А. Дружиніна, Л. О. Лях. - С .98-105. - Бібліогр.: с. 103-105 (12 назв)
Єрмакова, Н. О. Нарцисичні прояви сучасної студентської молоді / Н. О. Єрмакова. - С .105-119. - Бібліогр.: с. 116-117 (15 назв)
Завгородня, О. В. Концепція власного життя особи: критерії інтегрованості / О. В. Завгородня. - С .119-128. - Бібліогр.: с. 125-127 (15 назв)
Зливков, В. Л. Наративна ідентичність особистості / В. Л. Зливков. - С .128-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (9 назв)
Зливков, В. Л. Особливості резилентності лікарів-стоматологів / В. Л. Зливков, С. О. Лукомська. - С .137-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (9 назв)
Зливков, В. Л. Міжнародний опитувальник травм (ITQ): адаптація україномовної версії та можливості використання для діагностики комплексного і відтермінованого ПТСР / В. Л. Зливков [и др.]. - С .145-161. - Библиогр.: с. 157-160 (21 назва)
Інші автори: Лукомська С. О., Котух О. В., О. В. Мельник
Іванцевич, В. І. Стресостійкість в структурі особистості школяра / В. І. Іванцевич. - С .161-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (8 назв)
Копилов, С. О. Логіко-методологічні проблеми інтеграції психологічних культур / С. О. Копилов. - С .170-179. - Бібліогр.: с. 177-178 (11 назв)
Котух, О. В. Організація та структура проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності майбутніх психологів / О. В. Котух. - С .179-189. - Бібліогр.: с. 186-188 (12 назв)
Кошель, В. А. Основні суперечності сучасної системи освіти та особистісний розвиток / В. А. Кошель, М. М. Наконечна. - С .189-199. - Бібліогр.: с. 196-198 (12 назв)
Краєва, О. А. Психологічні особливості стану професійної ідентичності медичних працівників під час трансформаційних змін суспільства / О. А. Краєва, Н. В. Романенко. - С .199-210. - Бібліогр.: с. 209 (5 назв)
Кузікова, С. Б. Особливості соціально-психологічної адаптації та самооцінка раціональної поведінки в конфлікті майбутніх педагогів / С. Б. Кузікова, С. В. Пухно. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 217-219 (14 назв)
Лукомська, С. О. Психосоціальні ресурси онкологічних хворих / С. О. Лукомська. - С .220-230. - Бібліогр.: с. 229-230 (6 назв)
Луньов, В. Є. Ефективність компланс-терапії як засобу корекції батьківських настановлень щодо дітей із вадами розвитку / В. Є. Луньов, Я. В. Фесенко. - С .231-237. - Бібліогр.: с. 236 (5 назв)
Марусинець, М. М. Комунікативно-регулятивна складова резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими / М. М. Марусинець, О. Т. Шевченко. - С .237-246. - Бібліогр.: с. 244-245 (9 назв)
Марциняк-Дорош, О. М. Особливості психологічної корекції порушень харчової поведінки у юнаків із надлишковою масою тіла / О. М. Марциняк-Дорош. - С .246-255 : Бібліогр.: с. 254-255 (7 назв)
Мотрук, Т. О. Особливості психосоматичних порушень у викладачів ВНЗ та вчителів ЗОШ: аналіз результатів експериментального дослідження / Т. О. Мотрук, К. М. Пасько. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (4 назви)
Папуча, М. В. Психологічні механізми становлення особистості / М. В. Папуча. - С .266-277. - Бібліогр.: с. 275-276 (13 назв)
Перепелиця, А. В. Значення особистісних якостей в досягненні успіхів серед спортсменів різних видів спорту / А. В. Перепелиця, Є. О. Фокіна. - С .277-286. - Бібліогр.: с. 285 (8 назв)
Примачок, Л. Л. Шляхи актуалізації професійного зростання майбутнього фахівця з фізичної реабілітації / Л. Л. Примачок. - С .286-299. - Бібліогр.: с. 296-297 (11 назв)
Ростомова, Л. М. Інтереси дітей розлучених батьків / Л. М. Ростомова. - С .299-308. - Бібліогр.: с. 307-308 (8 назв)
Свідерська, О. І. Соціально-психологічні особливості формування політичних вподобань у віртуальному середовищі: теоретико-методологічний аналіз / О. І. Свідерська. - С .308-316. - Бібліогр.: с. 315 (4 назви)
Сизко, Г. І. Науково-теоретичне дослідження проблеми психологічної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання / Г. І. Сизко. - С .316-326. - Бібліогр. с. 323-325 (11 назв)
Скоростецька, Н. В. Поняття соціального інтелекту в роботах сучасних зарубіжних дослідників 1979-2019 років / Н. В. Скоростецька. - С .327-337. - Бібліогр.: 335-336 (12 назв)
Степура, Є. В. Проблема позитивних рис особистості / Є. В. Степура. - С .337-347. - Библиогр.: с. 344-346 (24 назви)
Стовбун, О. А. До теоретичного аналізу процесів становлення професійної ідентичності працюючих студентів вищого технічного закладу освіти / О. А. Стовбун. - С .348-356. - Библиогр.: с. 354-355 (10 назв)
Фесенко, Я. В. Батьківські настановлення щодо дітей із мовленнєвими проблемами / Я. В. Фесенко. - С .356-363. - Бібліогр. с. 362-363 (5 назв)
Харченко, Н. А. Образ Я майбутніх психологів: теоретико-емпіричний аналіз / Н. А. Харченко, А. В. Парфенюк. - С .363-370. - Бібліогр. с. 369 (4 назви)
Хворова, Г. М. Дослідження батьківських характеристик взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом / Г. М. Хворова. - С .370-380. - 377-379 (16 назв)
Хворова, Г. М. Психологічні особливості комплаєнтності батьків дітей із вадами мовленнєвого розвитку / Г. М. Хворова, Я. В. Фесенко. - С .380-388. - Бібліогр. с. 377-379 (16 назв)
Хохліна, О. П. Проблема змісту особистості як базової категорії психології / О. П. Хохліна. - С .388-397. - Бібліогр. с. 395-396 (5 назв)
Черкаська, Є. Ф. Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності / Є. Ф. Черкаська. - С .397-404. - Бібліогр. с. 402-404 (20 назв)
Чорна, І. М. Психоаналіз основних чинників появи девіацій у поведінці підлітка / І. М. Чорна. - С .405-415. - Бібліогр. с. 414 (5 назв)
Чорна, І. М. Етіологія поведінкових відхилень / І. М. Чорна. - С .426-436. - Бібліогр.: с. 435 (6 назв)
Шейко, А. О. Психологічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні / А. О. Шейко. - С .437-443. - Бібліогр.: с. 442 (5 назв)
Яковицька, Л. С. Дослідження впливу рівня самооцінки на ступінь стресостійкості студентів-психологів / Л. С. Яковицька. - С .443-452. - Бібліогр.: с. 449-451 (13 назв)
Zlyvkov, V. Communication-centered view on teacher's authentic and critical leaderships / V. Zlyvkov, S. Lukomska, O. Kotukh. - С .452-460. - Бібліогр.: с. 458-459 (11 назв)
Krylova-Grek, Yu. Psycholinguistic peculiarities of translation of semantic units in information space / Yu. Krylova-Grek. - С .461-471. - Бібліогр.: с. 469-470 (19 назв)
Чорна, І. М. Методика підготовки та проведення діагностико-корекційної бесіди з підлітком схильним до девіації / І. М. Чорна. - С .416-426. - Бібліогр.: С. 424 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Методологія психології -- Теорія психології

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; О., В. Мельник
Свободных экз. нет
Знайти схожі

10.
155
А 43


   
    Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні [Текст] : тези ІІІ Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (20-22 червня 2019 року, м. Кам'янець-Подільський) / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. ; за наук. ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки. - Київ, Кам'янець-Подільський : Кам.-Под. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2019. - 124 с. - 15.00 грн.
    Зміст:
Максименко С. Д., Сергій Дмитрович. Вплив організаційно-функціональних характеристик організації на рівень вираженості соціальної напруженості в освітніх організаціях на індивідуально-особистісному рівні / Сергій Дмитрович Максименко С. Д. [и др.]. - С .6-7
Інші автори: Карамушка Л. М., Креденцер О. В, К.В. Терещенко
Карамушка Л., Людмила Миколаївна. Рівень вираженості різних видів напруженості в освітніх організаціях / М. Карамушка Л. - С .9-10
Карамушка Л., Людмила Миколаївна. Оцінка персоналом організаційно-психологічних умов зниження напруженості в освітніх організаціях / М. Карамушка Л. [и др.]. - С .11-12
Інші автори: Лагодзинська В. І., Івкін В. М., О.С. Ковальчук
Карамушка, Людмила Миколаївна. Зв’язок інтолерантності до невизначеності освітнього персоналу із силою організаційної культури / Л. М. Карамушка [и др.]. - С .22-23
Інші автори: Терещенко К. В., Креденцер О. В, В.І. Лагодзінська, В.М. Івкін, О.С. Ковальчук
Терещенко, Кіра Володимирівна. Зміст та структура толерантності персоналу організацій / К. В. Терещенко. - С .54-55
Карамушка, Людмила Миколаївна. Регіональна програма психологічної підготовки менеджерів освітніх організацій до забезпечення психологічного здоров’я / Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. - С .70-71
Лагодзинська, Валентина Іванівна. Креативність як важлива детермінанта забезпечення психологічного здоров’я особистості: теоретичний аналіз проблеми / В. І. Лагодзинська. - С .71-72
Креденцер, Оксана Валеріївна. Особливості розвитку підприємницької самоефективності у персоналу освітніх організацій / О. В Креденцер. - С .84-85
Дембицька, Наталія Миколаївна. Економічне наставництво як соціалізуюча практика / Н. М. Дембицька. - С .87-88
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Сутність економічної культури / І. К. Зубіашвілі. - С .88
Лавренко, Ольга Василівна. Морально-етичний компонент економічного самовизначення молоді / О. В. Лавренко. - С .88-89
Мельничук, Т. М. Особливості економічної соціалізації дітей дошкільного віку у практиці закладів раннього розвитку / Т. М. Мельничук. - С .89-90
Слободяник, Наталія Володимирівна. Психологічні особливості економічної соціалізації підлітків і юнаків / Н. В. Слободяник. - С .92
Карамушка, Людмила Миколаївна. Модель орієнтації на клієнта персоналу комерційних організацій / Л. М. Карамушка, Я. В. Гончаренко. - С .93-94
Карамушка, Людмила Миколаївна. Комплекс методик для дослідження психологічних чинників споживчої поведінки працівників комерційних організацій / Л. М. Карамушка, К. М. Лоленко. - С .94-95
Володарська, Наталія Дмитрівна. Особливості технологій психологічної допомоги сім’ї в умовах соціальної напруженості / Н. Д. Володарська. - С .104
УДК
РУБ 155
Рубрики: Організаційна психологія
   Економічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
економічна психологія -- організаційна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; К.В.; О.С.; В.І. Лагодзінська, В.М. Івкін, О.С. Ковальчук; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці; Центр організаційної та економічної психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 20.06.2024
Кількість запитів 165151
Кількість відвідувачів 1323
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя