Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (147)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=креативність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:[615.851+6/Т 21-965195255 рукописний текст
Автор(и) : Тарнавська, Олена Вікторівна
Назва : Особливості психологічної допомоги підліткам з вегетативними дисфункціями : дис. ... д-ра ф-фії: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2023
Кільк.характеристики :350 [7] с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: С. 238-273 (348 назв).
УДК : 159.98:[615.851+616-08]-053.6(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки з вегетативними дисфункціями--батьки--сім'я--стрес--психотерапія--тренінг--психологічне здоров'я--фізичне здоров'я--емоційна стійкість--психологічні ресурси--саморегуляція--адаптивне мислення--музична терапія--гумор--креативність
Анотація: Дисертацiйне дослiдження присвячено теоретичному та емпiричному аналiзу особливoстей психологiчної допомoги підлiткам з рiзними прoявами вегетативних дисфункцiй (ВД) під сучасним кутoм зору, ствoренню, апрoбації та визнaченню ефективностi інновацiйної психокoрекційної прoграми з елементами музикотерапiї, ізотерапiї, гелотологiї у кoмплексному лiкуванні підлiтків з рiзними прoявами вегетaтивних дисфункцiй в умoвах лiкувального заклaду. Врахoвуючи те, що психологiчна допoмога підлiткам з ВД у лiкувальних заклaдах дуже повiльно впрoваджується, що пов’язано з сомaтичними прoявами, які мaскують прихованi психологiчні прoблеми та зaлишаються поза увaгою лікарiв, надaння психoлогічної допoмоги є однією з ключoвих прoблем у лiкуванні в умoвах стацiонару.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928-053.066(0/Я 67-262054152 рукописний текст
Автор(и) : Лю Янь
Назва : Психологічні бар'єри в розвитку творчих здібностей молодших підлітків : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Одеса, 2023
Кільк.характеристики :20 с.: табл.
Колективи : ДЗ "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" (Одеса)
Примітки : Бібліогр.: с. 15-16 (8 назв).
УДК : 159.928-053.066(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дітей підліткового віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчі здібності--креативність--психічні стани--бар'єри--психологічні бар'єри--розвиток--молодший підлітковий вік
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Лагодзінська В.І.
Назва : Методики для дослідження креативності персоналу освітніх організацій як чинника психологічного здоров'я
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2020. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 51-58 (Шифр 154/А 43-344635168)
Примітки : Бібліогр.: с. 55-58 (45 назв)
УДК : 159.922:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--творчість--креативний потенціал--психологічне здоров'я особистості--психологічне здоров'я персоналу освітніх організацій--методики
Анотація: У статті розглянуто підходи до аналізу креативності персоналу освітніх організацій та представлено комплекс методик для емпіричного дослідження креативності персоналу освітніх організацій як чинника психологічного здоров'я. Комплекс включає три методики: методику "Який Ваш творчий потенціал?" С.С. Касьянова, опитувальник "Який Ваш креативний потенціал?" Г.С. Нікіфорова, М.А. Дмитрієвої, В.М. Снєткова та опитувальний "Креативність" Н.Ф. Вишнякової. Детально проаналізовано зміст кожної з методик та їх призначення.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.22:33]-05/Ф 32-883153568 рукописний текст
Автор(и) : Федько, Олександр Олександрович
Назва : Психологічні особливості обдарованості майбутніх фахівців економічного профілю : автореф. дис. ... кан. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :18 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.928.22:33]-057.85/.86(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--діагностика--психологічні фактори--професіоналізм--креативність--мислення--здібності
Анотація: У дисертаційному дослідженні проаналізовано та узагальнено основні підходи до розв'язання проблеми обдарованосіт фахівців економічного профілю. Обдарованість майбутніх фахівців економічного профілю розуміється як складна єдність міжфункціональних психологічних систем, які включають в себе різні аспекти розвитку мотивації, креативності, діяльності, суб'єктності, особистості, включених у здійснення активності в сфері відносин "людина-економіка". Виявлено високий, середній та низький рівні обдарованості майбутніх фахівців економічного профілю. Діагностовано компоненти обдарованості, зокрема, загально-особистісна обдарованість студентів економічного профілю проявлялася у вираженому прагненні до самоактуалізації. Мотиваційна обдарованість студентів економічного профілю продемонструвала високий рівень розвитку мотиваційних показників. Креативна обдарованість студентів еконмічного профілю зумовлена високим рівнем креативності та мисленнєвої жвавості. Організаційно-діяльнісна обдарованість студентів економічного профілю передбачає, зокрема, розвинені комунікативні та організаторські здібності. Описано методичні рекомендації, які дають можливість здійснення спеціально організованого навчання, що забезпечує розвиток компетенції організовувати майбутню підприємницьку діяльність, можливість оволодіння сучасними економічними техзнологіями, здатність більш успішно реалізовувати себе в економіці і бізнесі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.22:33]-05/Ф 32-879184546 рукописний текст
Автор(и) : Федько, Олександр Олександрович
Назва : Психологічні особливості обдарованості майбутніх фахівців економічного профілю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :186 с.: табл. + 1 додатки 14 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.171-186 (200 назв).
УДК : 159.928.22:33]-057.85/.86(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--діагностика--психологічні фактори--професіоналізм--креативність--мислення--здібності
Анотація: У дисертаційному дослідженні проаналізовано та узагальнено основні підходи до розв'язання проблеми обдарованосіт фахівців економічного профілю. Обдарованість майбутніх фахівців економічного профілю розуміється як складна єдність міжфункціональних психологічних систем, які включають в себе різні аспекти розвитку мотивації, креативності, діяльності, суб'єктності, особистості, включених у здійснення активності в сфері відносин "людина-економіка". Виявлено високий, середній та низький рівні обдарованості майбутніх фахівців економічного профілю. Діагностовано компоненти обдарованості, зокрема, загально-особистісна обдарованість студентів економічного профілю проявлялася у вираженому прагненні до самоактуалізації. Мотиваційна обдарованість студентів економічного профілю продемонструвала високий рівень розвитку мотиваційних показників. Креативна обдарованість студентів еконмічного профілю зумовлена високим рівнем креативності та мисленнєвої жвавості. Організаційно-діяльнісна обдарованість студентів економічного профілю передбачає, зокрема, розвинені комунікативні та організаторські здібності. Описано методичні рекомендації, які дають можливість здійснення спеціально організованого навчання, що забезпечує розвиток компетенції організовувати майбутню підприємницьку діяльність, можливість оволодіння сучасними економічними техзнологіями, здатність більш успішно реалізовувати себе в економіці і бізнесі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Хупавцева Н.О.
Назва : Психологічні принципи фасилітативної педагогічної взаємодії
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 137-148 (Шифр 15(08)/А 43-127155848)
Примітки : Бібліогр.: с. 146-147 (19 назв)
УДК : 925:159.913
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фасилітативна взаємодія--особистісно зорієнтований підхід--діяльнісний підхід--креативність--діалогічність--полісуб'єктність--відкритість--інтегративність--динамічність--цілісність
Анотація: У статті описано емпіричні дослідження, проведені в межах "теорії потягу", які дають змогу обгрунтувати сутність феномена фасилітативної взаємодії. Сформульовано ключові положення фасилітативної парадигми в системі сучасної середньої освіти. Зазначено, що фасилітативна взаємодія має допомогти школярам "увійти" в демократичне суспільство, визнаючи їхні громадянські права на здобуття професійного рівня в майбутньому та враховуючи їхню особистісну мотивацію. Визначено загальні принципи організації освітнього процесу для педагогів нового покоління, якими мають керуватися і вчителі і учні (особи, які навчаються): свобода і право вибору навчальної дисципліни, вибір індивідуального освітнього маршруту; науковість ("при цьому наука має розглядатися не як істина, а як одна із версій, множинність і паралельне існування різних систем тлумачення світу. Ампліфікація цих позицій має характеризуватися не як обгрунтуванні певних знань, а як деяке уточнення способу їхнього отримання, аналізу та інтерпретації; випереджаючий практико зорієнтований підхід в освітньому процесі; особистісно зорієнтований і діяльнісний підходи в освітній парадигмі; креативність, діалогічність (полісуб'єктність), відкритість, інтегративність; динамічність й актуальність змісту навчальних курсів; цілісність освітньої практики й оптимальність змісту навчально-тематичних блоків навчальних програм; дотримання принципів фасилітативної взаємодії. Виокремлено базові психологічні принципи педагогічної фасилітативної взаємодії: визнання цінності, неповторності, цілісності особистості учня, його права на рівний розвиток і прояв своїх здібностей, утвердження і захист індивідуальності; незалежно від будь-яких новацій та інновацій право на прийняття / неприйняття цілісної особистості залишається за школярем.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Зозуля І.М.
Назва : Роль гри у розвитку креативності дітей дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 267-276 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примітки : Бібліогр.: с. 274-276 (27 назв)
УДК : 159.954.4-026.15-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--мотиваційно-особистісний показник креативності--наслідування--діти дошкільного віку--гра--ігрова діяльність--творча гра--сюжетно-рольова гра
Анотація: У статті висвітлено результати теоретичного аналізу ролі гри у розвитку креативності дітей дошкільного віку. Проаналізовано позиції науковців щодо дефініції понять "креативність" та "гра". Обгрунтовано розвивальний потенціал творчої гри дошкільників та розкрито її вплив на формування креативності дітей. Зазначено, що гра включає в себе і наслідування значущого дорослого, що є одним із механізмів формування креативності, і власне експерементування. Визначено основні характеристики гри як провідного виду діяльності у період дошкільного дитинства. Розглянуто специфіку динаміки гри як механізму розвитку креативності. Відмічено, що в онтогенезі процес розвитку креативних якостей дитини починається на мотиваційно-особистісному рівні.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Левус Н.І., Липецька М.Л.
Назва : Особливості креативності у музично обдарованих студентів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 177-188 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примітки : Бібліогр.: с. 187-188 (9 назв)
УДК : 159.928.23
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--орегінальність--гнучкість--емоційний інтелект--музична обдарованість--обдарована особистість
Анотація: Музично обдарованим студентам, які володіють розвиненою креативністю, притаманні самостійність думки, кмітливість, вміння аналізувати ситуації, художнє сприймання світу, розвинені естетичні інтереси, артистичність, схильність до фантазування та вміння відчувати тонкощі зв'язків і відношень довколишнього світу. Виявлено взаємозв'язки між креативністю та емоційною обізнаністю. З'ясовано, що оригінальності студентів із середнім рівнем креативності сприяє емоційна стабільність і заважає невпевненість в собі. Емоційний інтелект та висока самооцінка творчих здібностей виявилися вагомими чинниками для креативності музично обдарованих осіб. Доведено, що низька мотивація в досягнені творчих результатів заважає повному розкриттю їх здібностей.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Михальчук Н.О., Івашкевич Є.З.
Назва : Психолінгвістичний аналіз жанрової специфіки твору Дж. Апдайка "Кентавр"
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2020. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 27. - С. 174-185 (Шифр 15(08)/А 43-204885885)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-184 (13 назв)
УДК : 925.15-08:171-013'082
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розуміння твору--ймовірнісна парадигма ментального простору--ймовірнісна трансмодалізація--ймовірнісна реконтекстуалізація--ймовірнісна креативність тексту
Анотація: В статті проаналізовано композицію роману Дж. апдайка, його жанрову своєрідність з психолінгвістичної точки зору. Окреслено значення зображення в романі міфологічних сцен, обгрунтувати їх психологічну природу. Сформольовано психолінгвістичні концепти, які відтворюватимусть розуміння жанрової специфіки роману Дж. Апдайка "Кентавр". Введено поняття ймовірнісної парадигми ментального простору - певний простір людського мислення, в якому здійснюється концептуалізація, що охоплює наші уявлення про реальні ситуації та події минулого або майбутнього (гіпотетичний синтез). Зазначено, що ймовірнісна парадигма ментального простору має суто когнітивне значення. Когнітивні моделі, які входять до структури ймовірнісної парадигми ментального простору, можуть бути визначені як: 1)образно-семантичні; 2) пропозиціональні; 3) метафоричні; 4) метонімічні; 5) символічні. Зазначено, що дані когнітивні моделі повною мірою представлені в творі Дж. Апдайка "Кентавр", що актуалізує жанрову специфіку тексту, з одного боку, та сприяє його розумінню - з другого. Наголошено, що також має місце ймовірнісна трансмодалізація - процес ймовірнісного перетворення жанру за будь-яких умов та будь-якому напрямі. Наприклад, текстове повідомлення може стати виставою за умов його сценічного опрацювання читачем, при цьому зміниться його модальність. При цьому текстове повідомлення прийматимет вигляд ідеалізованої когнітивної моделі. У даному випадку експлікація йомвірності трансмодалізації здійснювалась не так читачем, як самим автором твору. Також йдеться щодо ймовірнісної реконтекстуалізації - тобто, ймовірність зміни контексту, в якому функціонував фрейм реконтекстуалізації - тобто, ймовірнісної зміни контексту, в якому функціонував фрейм чи то внаслідок плину часу, чи то за зміною сфери використання, чи в результаті переміщення текстів у просторі жанрових систем тощо. Стосовно твору Дж. Апдайка "Кентавр" маємо останній варіант, в результаті якого здійснювалась ймовірнісна реконтекстуалізація тексту. Доведено, що неабияке значення відіграє ймовірнісна креативність тексту - визначає спрямування розвитку тексту, якщо розглядати останній як когнітивне утворення, що становить непроминальну властивість, оскільки виявляє за допомогою різних патернів своєрідні скрипти, які фасилітують розуміння тексту. Ймовірнісна креативність тексту є суто антропологічною категорією, має антропологічну мотивацію.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Щербакова О. О.
Назва : Типологія академічних здібностей дітей молодшого підліткового віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 287-293 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 292-293 (6 назв)
УДК : 159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--креативність--мотивація--академічні здібності--академічна успішність--молодші підлітки
Анотація: У статті подано результати емпіричного дослідження типології академічно успішних та академічно неуспішних учнів, яка передбачає розгляд співвідношення рівня інтелекту, креативності, внутрішньої і зовнішньої мотивації, а також загальної та парціальної успішності. Охарактеризовано шість типів академічних здібностей: для академічно успішних молодших підлітків це "Академічно обдаровані успішні у навчанні молодші підлітки" та два компенсаторні типи "Зовнішньомотивовані успішні у навчанні молодші підлітки" та "Некреативні вмотивовані успішні у навчанні молодші підлітки", для академічно неуспішних молодших підлітків - "Необдаровані неуспішні у навчанні молодші підлітки", "Невмотивовані неуспішні у навчанні молодші підлітки". Визначено особливості розподілу учнів гімназії на тих, що навчаються за проектом "Інтелекту України" за типами академічних здібностей.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 30.06.2024
Кількість запитів 73908
Кількість відвідувачів 763
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя