Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (147)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=креативність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.954./М 80-946906 рукописний текст
Автор(и) : Мороз, Юрій Віталійович
Назва : Психологічні особливості розвитку тврочої активності старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :210 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 195-210.
УДК : 37.015.3:159.954.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творча діяльність
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творча активність--самовизначення--система цінностей--профілі творчої особистості--креативність--розвиток особистості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення творчої активності особистості в старшому шкільному віці. Уточнено психологічну дефініцію поняття творчої активності в контексті вікової та педагогічної психології. Показано, що творча активність є складною психологічною структурою цілісної особистості і визначається в своєму розвитку взаємодією зовнішніх і внутрішніх чинників. Створено і апробовано систему методичних процедур дослідження і засобів оптимізації функціонування творчої активності в старшому шкільному віці. У роботі містяться нові методичні комплекси, спрямовані на виявлення особливостей розвитку творчої активності особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.2:316.48+3/Р 83-849175 рукописний текст
Автор(и) : Рудзевич, Ірина Леонідівна
Назва : Психологічні засоби подолання конфліктів педагогів із старшокласниками : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :210 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-194.
УДК : 37.064.2:316.48+316.485.6 + 37.064.2:316.48 + 316.485.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Конфлікти
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічний конфлікт--конфліктна взаємодія--креативність--мотивація досягнення--внутрішня конфліктність--деструктивні конфлікти
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку психологічних засобів подолання деструктивних педагогічних конфліктів у процесі навчання та виховання старшокласників. Визначено поняття "психологічні засоби подолання конфлікту". Апробовано діагностичні методи визначення деструктивного конфлікту в педагогічній сфері. Виявлено психологічні закономірності формування та застосування психологічних засобів подолання конфліктності в педагогічному процесі. Розроблено систему процедур формування психологічних засобів подолання деструктивних конфліктів у відповідності до генетичних закономірностей психічного розвитку в ранній юності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Ш 37-696349 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Наталія Федорівна
Назва : Формування професійної свідомості практичних психологів у системі вищої освіти : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :485 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 400-433.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна свідомість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--майбутні психологи--психологічна освіта--практичний психолог--формування особистості--професійна свідомість--мовленнєва компетентність--вербальна креативність
Анотація: В роботі здійснено аналіз проблеми та обґрунтовано концепт "професійна свідомість". Побудовано структурно-функціональну модель професійної свідомості та охарактеризовано специфіку професійно-психологічної свідомості. Розкрито психологічні особливості мовленнєвої репрезентації професійної свідомості та діяльності практичних психологів. Досліджено динаміку становлення професійної свідомості практичних психологів у період підготовки у внз. Виокремлено й обґрунтовано сукупність спеціальних професійних знань як складову структури свідомості практичних психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928-053.5+37./Л 93-774580 рукописний текст
Автор(и) : Любовецька, Ілона Йосипівна
Назва : Психологічна організація взаємин учителів із обдарованими учнями : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :201 с.: табл., рис., граф.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-195.
УДК : 159.928-053.5+37.064.2 + 159.928-053.5 + 37.064.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Обдарованість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--обдарованість--самореалізація--саморозвиток--умови навчання--суб`єкти педагогічного процесу--творення--творчий потенціал--ефективність педагогічної діяльності
Анотація: Дисертація присвячена проблемі психологічної організації взаємин учителів із обдарованими учнями. Показано, що розвиток творчого потенціалу вчителя позитивно позначається на становленні їхніх взаємин із обдарованими дітьми. Система спеціальностворених передумов, до яких, зокрема, входить реалізація навчання на основі творчої діяльності забезпечують становлення оптимальних взаємин учителів із обдарованими учнями. Задіяні формуючі заходи проявились як ефективні, що й визначає перспективність їхнього застосування з метою сприяння організації позитивних відносин учитель - обдарований учень.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.956.2+159.923/П 44-074279 рукописний текст
Автор(и) : Подкоритова, Лариса Олександрівна
Назва : Індивідуально-типологічні особливості антиципації життєвих виборів випускників вищих навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-190.
УДК : 159.956.2+159.923-021.254
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Антиципація
Вікова психологія-- Випускники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): антиципація--життєвий вибір--інтуїтивність--логічність--креативність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі визначеннятипів здатності до антиципації життєвих виборів у випускників ВНЗ і її формування. Узагальнено наявний теоретико-методологічний досвід вивчення проблеми антиципації життєвих виборів випускників ВНЗ. Наведено порівняльний аналіз понять "антиципація" та "прогнозування". Запропоновано структуру антиципаційної здатності. Виокремлено та схарактеризовано такі типи здатності до антиципації життєвих виборів як інтуїтивно-креативний, збалансований і логічно-креативний. Розроблено модель антиципації життєвого вибору, запропоновано і апробовано програму формування здатності до антиципації життєвих виборів випускників ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.091.113-051/М 23-615158 рукописний текст
Автор(и) : Манилюк, Юлія Станіславівна
Назва : Креативність як чинник професійної успішності керівника дошкільного навчального закладу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :198 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.168-193.
УДК : 373.2.091.113-051:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Керівництво навчальним закладом-- Професійна успішність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--професійна успішність--супервізія--розкриття потенційних можливостей--фасилітативне керівництво--цілеспрямоване навчання
Анотація: Дисертація присвячена проблемі дослідження креативного потенціалу керівника дошкільного навчального закладу. В роботі представлено теоретичний аналіз існуючих підходів до проблеми креативного потенціалу особистості, розкрито роль креативності в структурі управлінської діяльності як одного з провідних чинників її успішної реалізації керівником дошкільного навчального закладу. Встановлено, що розвиткові креативного потенціалу особистості керівника істотно сприяють спеціальні психолого-педагогічні впливи, основними шляхами здійснення яких є супервізія і цілеспрямоване навчання в системі післядипломної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+37.015./В 75-410237 рукописний текст
Автор(и) : Воропаєв, Євгеній Павлович
Назва : Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :223 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 212-223.
УДК : 159.922.7+37.015.3:159.922.7+159.954 + 159.922.7 + 37.015.3:159.922.7 + 159.954
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Театральна студія
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагог-режисер--дитячий театр--самоактуалізація--сенсожиттєві орієнтири--ціннісні орієнтації--креативність
Анотація: Дисертація містить емпіричне дослідження, здійснене з позицій екзистенційно-гуманістичної психології, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти"-явище культури, що недостатньо вивчене психологами. Встановлено, що креативність дітей та творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких демонструють високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від її менш творчо вдалих колег. Також режисери, що демонструють високі показники за тестовими методиками, створеними в руслі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, у своїй педагогічній практиці частіше використовують діалогічні стратегії психологічних впливів. робота відкриває можливості розробки нових методів тестування рівнів досягнень театрів, вирішення завдань професійної діагностики і професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані в курсах лекцій із психології сценічної творчості й у розробці програм психологічноої підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:005.9/Х 20-806547 рукописний текст
Автор(и) : Харцій, Олена Миколаївна
Назва : Розвиток креативного потенціалу у майбутніх менеджерів організації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Харків, 2008
Кільк.характеристики :207 с.: табл., рис.
Колективи : Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-188.
УДК : 378-057.875:005.95-051+005.32 + 378-057.875:005.95-051 + 005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Майбутні менеджери-- Креативність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--креативний потенціал--управлінська діяльність--студенти-менеджери
Анотація: У роботі досліджено особливості формування креативного потенціалу у майбутніх менеджерів. Визначено сутність креативного потенціалу. Виявлено і проаналізовано систему організаційних умов і факторів, що впливають на формування та розвиток креативного потенціалу. Доведено взаємозв'язок між креативним потенціалом та успішністю реалізації управлінської діяльності майбутніх менеджерів, визначено рівні розвитку креативного потенціалу у студентів-менеджерів. Розроблено діагностичний інструментарій для виявлення рівня сформованості креативності у майбутніх менеджерів організації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/С 46-229896 рукописний текст
Автор(и) : Скулиш, Наталія Євгенівна
Назва : Мотиваційні чинники розвитку креативної активності майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :189 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.160-185.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Креативність
Вікова психологія-- Майбутній психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотиваційні чинники--креативна активність--новизна діяльності--престиж--мотивація професіоналізму--студент-психолог
Анотація: На основі вивчення психологічних концепцій розвитку креативності особистості, виявлення її складових і розгляду проявів креативної активності особистості уточнено психологічну суть і зміст креативної активності особистості студента-психолога. Визначено вплив мотиваційних чинників на розвиток креативної активності особистості у студентської молоді. Емпіричним шляхом визначено найбільш ефективний чинник розвитку креативної активності особистості студента-психолога, яким виявилася мотивація новизни діяльності. Отримали подальший розвиток уявлення про психологічний інструментарій впливу на розвиток креативної активності майбутнього психолога, зокрема такі чинники, як престиж, і мотивація професіоналізму.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Мельник, Мирослава Олексіївна
Назва : Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 98-108 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с.107 (14 назв)
УДК : 159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--інтелект--інтелектуальна обдарованість--креативність--коефіцієнт інтелекту
Анотація: Аналізуються коефіцієнт інтелекту, креативність та рівень навчальних досягнень як індикатори прогнозу інтелектуальних досягнень високого рівня. Розглядаються інтелектуальні інтенції як специфічні характеристики, що визначають спрямованість та вибірковістьіндивідуальної інтелектуальної активності.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 01.08.2024
Кількість запитів 63702
Кількість відвідувачів 1382
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя